Jumppa-"missi" vai kultturelli plösö?

contoured.office

Kumpi on kivempi miesten ja muidenkin mielestä, treenattu barbi vai sopivasti pyöreä teattereissa käyvä lukutoukka?

Olen viime aikoina ylirasittanut itseäni urheillessa ja psykiatrinen ensiapu määräsi minulle hoidoksi mm. kulttuuria ja lukemiseen perehtymistä.Pitkään olen ollut kyvytön lukemaan - luin vain stressiin liimautuneena työraportteja.Nyt olen saikkulomautettu ja itteään pitäisi hoitaa.Luvassa kesäpokkareita, suklaata saisi nauttia jotta oppisi hiljentymäänkin ja lisäksi pitäisi käydä varmaankin lymfahieronnassa..

36

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sir Von Baughen

      Ehdottomasti pyöreä teatterissa käyvä lukutoukka.
      Treenatusta barbista tulee vain itelleen mieleen joku pinallinen barbi joka kyttää kaiken aikaa kaloreita.Ja elämän tehtävä on juosta jossain salilla ja kytätä peilistä itteään.
      Tämän pyöreän lukutoukan voi vaikka napata työpäivän päätteeksi kainaloon ja kysellä mitenkä sillä meni päivä.Ja ottaa itekkin palan suklaata:D
      Paljon mukavampaa.Ja pieni pyöreys on vain mielestäni naisellista.

    • Tosi mies

      Kukaan ei ole sopivasti pyöreä.

      Treenattu barbi voittaa pyöreä naisen siinä että se oma miehuus seisoo jo valmiiksi ojossa kun näkee kunnon kiinteä kropan eikä mitään sliava kasaa.

      Pyöreistä naisista saa hyviä kavereita, barbin kanssa mennään sänkyyn.

      • Apisteuto

        Munkaan mielestä sliava ei ole puoleensa vetävää.. ;D

        Tyhjäpäät hakeutuvat tyhjäpäiden seuraan. Tosi miehelle siis barbeja, be my guest.


    • m74peräkylältä

      Jotkut tykkää muhkusta (minä ainakin),
      Tykkään lisäksi älykkyydestä ja kulttuurista.

      Siis sopivasti pyöreä teatterissa käyvä lukutoukka, kiitos ! :D

    • Eräs julli

      Treenattu teattereissa käyvä lukutoukka!

    • Mies Kotkasta

      Otan sen itsestään huolta pitävän.

    • fghjhvc

      Treenattu tietenkin. Urheilulliset ihmiset vain ovat yleensä paremman näköisiä ja muutenkin miellyttävämpää seuraa.

      • aineenvaihduntaspeed

        sitä paitsi urheilulliset ihmiset voi syödä sitä suklaata (ja ihan mitä vaan, ja enemmän) myös, se ei vain näy päälle :-)


      • Sir Von Baughen

        hyvä,urheilullinen voi olla jonkun mielestä paremman näköinen mutta mitenkä se vaikuttaa luonteeseen että olisi mielyttävämpää seuraa....?

        Vai meinaatko että pyöreä on myös äkäinen:D


      • 25
        Sir Von Baughen kirjoitti:

        hyvä,urheilullinen voi olla jonkun mielestä paremman näköinen mutta mitenkä se vaikuttaa luonteeseen että olisi mielyttävämpää seuraa....?

        Vai meinaatko että pyöreä on myös äkäinen:D

        Liikunta vaikuttaa positiivisesti mielialaan. Ei tarkoita, etteikö pulleat voisi myös olla iloisia ja leppoisia :-)


      • gfdgdffdsdfdfdfs
        Sir Von Baughen kirjoitti:

        hyvä,urheilullinen voi olla jonkun mielestä paremman näköinen mutta mitenkä se vaikuttaa luonteeseen että olisi mielyttävämpää seuraa....?

        Vai meinaatko että pyöreä on myös äkäinen:D

        Itse olen aika urheilullinen ihminen ja olen huomannut, että minulla riittää juttua eniten juurikin urheilullisten ihmisten kanssa. Eikä läheskään kaikki jutun aiheet ole urheiluun liittyviä, mutta siinä on vain jotain samanhenkisyyttä.


    • hoikka on kaunis

      Treenattu barbi. Läski on rumaa.

    • aikuinen m

      no se kultturelli

    • Anna mun kaikki.....

      Onneksi suurin osa naisista on tuosta välistä, ja ne on niitä, jotka miehiä kiinnostaa. Ei tälläiset joko - tai, saatikka ne, jotka näitä tyhmiä kyselee!

    • Valintani on

      Hyväitsetuntoinen - sellainen, jonka ei tarvitse verrata ja pyrkiä alentamaan ominaisuuksia, joita itsellä ei sillä hetkellä ole.

    • Treenattu barbi vie voiton 10-0.
      Jos siis puhtaasti ulkomuodosta puhutaan.. Seurustelukumppaniksi ei välttämättä kyllä sovi, mikäli korvien välissä ei ole muuta kuin etäisyys. ;)

    • KARSKEIN

      Lukutoukka vetoaa aina, mutta edellytyksenä on naisellisuus, hyvin pukeutuminen ja itsestä huolehtiminen.

      Ptikähiuksinen, silmälasipäinen älykkö, joka haluaa keskustella syvätasolla voi olla hyvin seksikäs ja tyrmäävä - suorastaan vastustamaton.

      Muista kuitenkin, että vaikka ajatteleva yksilö ei halua pelkkää pumpattavaa riukubarbia, niin rajansa se on pyöreydelläkin (vaikka se kuinka 'suloista' olisikin).

      • Jos on

        Normaali itsetunto niin tuollaista naista silloin hakee!!!

        Ne jotka pelkää tasavertaisia tai vahvoja naisia ne hakee sen kotirouvan jota voi hallita.


    • voi voi

      On teilläkin jutun aiheet :D. Eiköhän se tärkein pointti ole kuitenkin tullut selväksi. Lihavaa ei kukaan huoli vaikka olis kuinka älykäs ja kultturelli. Vois jo luulla ett yks ja sama näitä juttuja väsää, on ne niin samankaltasia :D

    • NiinP

      Läski ei välttämättä ole rumaa, ainakaan naisella :D Kysehän on siitä mitä paskaa nyky-yhteiskunta teille syöttää muotilehdissä, musakanavilla ja ihan missä vaan. Herneaivot eivät pysty itsenäiseen ajatteluun, vaan on helpompi mennä massan mukana ja päättää että läski on rumaa.

      • oksettaa

        Ei.

        Läski on LUONNOSTAAN RUMAA.


      • herne aivo

        Kysy lääkäriltä, millaiset on läskin ihmisen verisuonet ja sisäelimet verrattuna hoikkiin. Ai niin, mutta lääkärikin katsoo musakanavia.


      • herne aivo
        herne aivo kirjoitti:

        Kysy lääkäriltä, millaiset on läskin ihmisen verisuonet ja sisäelimet verrattuna hoikkiin. Ai niin, mutta lääkärikin katsoo musakanavia.

        Ja tietysti, se sisäinen kauneus, jota fyysisesti terveellä ei voi ilmeisesti olla, ainakaan samassa määrin kuin elintasosairauksiaan luettelevalla.


      • oksettava tapaus
        oksettaa kirjoitti:

        Ei.

        Läski on LUONNOSTAAN RUMAA.

        Kiitos. Kerrankin joku sanoi ihan suoraan mitä ajattelee. Just tuosta syystä en kelpaa. Toisaalta olen ruma muutenkin eli vaikka laihtuisin niin siltikään ei kukaan mies haluais näin ruman kans olla missään tekemisissä. Eli ihan sama olenko läski vai hoikka, kun loppujen lopuksi sillä ei ole mitään merkitystä. Yksin joudun olemaan joka tapauksessa.


    • 5+7

      Lukea saa ja pitääkin, mutta vaikea kuvitella viettävänsä aikaa minkään proosanahmijan kanssa. Salikaan ei saa olla koko elämän sisältö.

      Kumpikin vaihtoehto kuulostaa yhtä tyhjäpäiltä => nej tack.

    • Otan kompromissin

      Treenattu brunette vie voiton.

    • 12+18

      Pyöreä lukutoukka kiitos. Saa se teatterissakin käydä.

    • IMUR KEN

      Treenattu barbi, no doubt.

    • Ei läskiä kiitos.

      Eihän tuolla toiselal ole mitään jakoa kun on läski.

      Ei siinä lukemiset ja ajatukset auta jos on laiskan pulskea leena.

      • jumppamaisteri kävis

        No, jospa sulle löytyis se treenaava älykkö, jolla on timmikroppa. Eiköhän sellasia löydy. Joku maisteri vois olla sun mieleen, olis älyä ja näköä :)


    • phumba

      Olen ollut kimpassa kulturellin plösön kanssa 22 vuotta, ja naimississa hänen kanssaan 13 vuotta. Aluksi hän ei tietenkään ollut plösö vaan laiha ja hento runoilijatyttö, pitkät hiukset ja kaikki, oli tosi nätti, ei jäänyt jälkeen barbeista. Mutta se oli yli 10 vuotta sitten, koska hän ei harrasta mitään liikuntaa niin se näkyy vartalossa.

      En tosin tiedä millaiseksi elämäni olisi muttunut jos olisin alkanut olemaan sellaisen treenaavan ja särmikkään jumppamimmin kanssa. Itse olen kanssa aika boheemi etten tiedä miten olisin maskokisti- / työnarkomaaninaisen kanssa tullut toimeen pidemmän päälle. Kai se on niin että vakka kantensa löytää.

    • Omalla kohdallani voiton vie sopivasti pyöreä lukutoukka.

    • ufigopfhk¨

      "Kumpi on kivempi miesten ja muidenkin mielestä, treenattu barbi vai sopivasti pyöreä teattereissa käyvä lukutoukka?"
      Ei ainakaan jää epäselväksi, kumpia vastauksia ap toivoo. Jos korvaisi treenatun barbin vaikka termeillä urheilullinen kaunotar ja sopivasti pyöreän lukutoukan läskillä lukutoukalla, olisikohan vastaukset olleet samanlaisia.

      Itse en ottaisi kumpaakaan, vaan itsestään, kunnostaan ja ulkonäöstään huolehtivan muttei pakkomielteisen älykön.

      • Totta, heh.

        Aloittajahan kuvasi pakollista elämäntapamuutostaan ja hups! Nuo termit ovat syntyneetkin juuri siksi. Kun asiat ovat taas toisin, vertaillaan myös toisin.

        Kehukaa aloittajaa! Hän on parempi kuin hänen kaverinsa! Tähdentäkää sitä!


    • fvcxvcx

      Eipä se nainen kovin fiksu voi olla jos ei ymmärrä kropastaan pitää huolta. Eli urheilullisen ottaisin, koska ainakin ymmärtää pitää itsestään huolta.

    • Helppo valinta

      En välitä treenatuista barbeista tai "jumppamisseistä", mutta mieluummin kuolen kuin alan suhteeseen plösön kanssa olipa kultturelli tai ei.

      Ajan kanssa tuo ongelma vain vielä pahenee tuon plösön kanssa koska hän ei huolehdi itsestään eli lihavuus vain lisääntyy iän myötä ja samoin raskauskilot jäävät pysyäkseen.

      On siis vain yksi puolikas vaihtoehto noista kahdesta koska toinen ei ole vaihtoehto lainkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      399
      2168
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      56
      1828
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      217
      1478
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1160
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      73
      1092
    6. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      127
      1047
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      55
      993
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      978
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      258
      861
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      59
      843
    Aihe