Tc-Finland

s_j_k_e_l_I

Hei!
Onko kukaan ollut tc-finlandin kautta töissä Bangkokissa?
Millaisia kokemuksia?Olisin kiitollinen kaikesta informaatiosta=)

8

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfdisjfio

olin siellä 2 päivää töissä... sain kupan sieltä ja sit palasin kotiin

• tc finaland

***** firma.. pari frendiä töissä tälläkin hetkellä. Luvataan takuu palkka 40 000b ja kuitenkin paikan päällä sanotaan et saat 4-10e/kauppa. Luvataan duuni luvat, mutta paikan päällä kerrtotaan että itse pitää maksaa sekä niiden hankinnassa menee noin 3kk

Itse teen omalle yritykselleni duunia täällä ja hoitanut omat duuniluvat kuntoon. Ja tiedän kuinka prosessi menee..

• Ihimettelen

Ite oon hakenu tonne ja kyllä kaikki on mennyt ihan niiku on luvattu...jännä et sun kaverit on siellä kuitenkin töissä vaik on ihan *****firma....

• Omia valintoja

Ne on niit valintoja.. Jos haluaa oravanpyörässä olla. No ootko saanut nää kaikki asiat mitä sulle on luvattu? Työlupa? Palkka?

Jos näin on niin hyvä juttu, mut jos ei ole niin joku päivä oot vielä kusessa kun naapurin thaikkuu vituttaa sun työs ja käräyttää sut. saat mustaleiman passiis ja asiaa Thaimaaseen ei ole enää ikinä. Muistaakseni 200 000b sakon kirjoittavat kylkeen. Plus ne muutomat päivät kaltereiden takana

• mm

ei todellakaan kannata hakea toihin suomessa toimivat viela jotenkin lain rajoilla mut bankokissa ei tyon tekialla ole mitaan oikeuksia. paljon luvataan lahtioille mut mikaan ei pida paikkaansa kaiken maksat itse ja tyo lupia ei jarjesteta eika palkka ole kuin 80-200thp per kauppa eli mitaan takuu palkkoja ei ole vaik tyokkarin sivuilla niin luvataan. eika sita 40 000thp pysty kukaan siela tienaamaan mittikaa tarkoin ennenkuin sinne lahdette.

• kokemusta firmasta

olkaa todella varovaisia kyseisen firman kanssa ja samat henkilot on myos muissa firmoissa osallisina tarkistakaa ennenkuin haette tyota.

• vappu3512

alkaa uskoko mita tyokarin sivuilla lukee, taytta paskaa...

• huijarit

kunnon huijareita koko porukka en todellakaan suosittele jos haluaa pysya erossa ongelmista thai viranomaisten kanssa.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      76
      4058
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      105
      3574
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      83
      3383
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      38
      2809
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1683
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1536
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1191
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1174
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1134
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe