Kesä, surullistako?

kesällä kerran...

Sinkkukesä on surullinen va onko? Millaisena näet vasta-alkaneen kesäsi... Mitä on luvassa? Mitä aiot tehdä? Lyö vetoa: tuletko muistakaan tästä kesästä jotain, joka erottaa sen muista kesistäsi?

"Summertime and the livin’ is easy"...
http://www.youtube.com/watch?v=1j6avX7ebkM&feature=related

37

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jackaroo

      No eipä tämä kesä nyt mitenkään erityisen surullinen ole vaikka oma elämä ehkä hieman surulliselta aina välillä vaikuttaakin. Mukavaahan se on että on lämmintä ja aurinko paistaa.

      http://www.youtube.com/watch?v=E7s87VzEc4M

    • Älyn haamu

      Kyllähän se naisettomuus vituttaa kesällä ehkä jopa enemmän kuin muulloin.

    • miehenkuvotus

      En näe kesää mitenkään surullisena, vaikka sinkkuna vietänki. Kuten aina. Töitä tulee painettua vuoroitöissä ja vapaita ei varsinkaan viikonlopulle satu. Tänäänkin kävin pomon kanssa terassilla nauttimasta hienosta kelistä ja aion muutenkin ottaa nauttia kesästä, vaikkakin runsas työmäärä ei sitä tule täysin sallimaan.

      En näe kesää sen pahempana aikana olla sinkuna, kuin muulloinkaan. Olen ymmärtänyt sen etten naisille kelpaa, joten keskityn muihin asioihin. Tänä kesän pyrin tekemään töitä ja hankkimaan diplomityöpaikan itselle, itse asiassa se alkaa olemaan jo sovittu.

      Vaikka tässä yhteiskunnassa joutuu työmuurahaisena elämään, ei se tarkoita, ettei elämästä voisi muuten nauttia. Ei kaikkien kohtalo ole saada perhettä...

      En ala lyömään kesästä mitään vetoja, mutta uskon kesästä tulevan ihan hyvän.

    • leeatuulia

      Ei oo, kesällä varsinki on kiva olla vapaa tulemaa ja menemää miten haluu ilman että tarttee sovitella kenenkää kanssa aikatauluja yhteen :) Tosin enpä osaa muunkaanlaisii kesii kuvitella.. Kyllähän sitä joskus toivoo, ettei sitä koko ikäänsä sinkkuna viettäs, mutta tällä hetkellä mikäs se on ollessa.

      Kyllähän sitä joka kesästä on jotain mieleen jääny, ainaki tähä asti :) Tosin jotenki en nyt tästä kesästä oo osannu vielä nauttii niiku vaikka edellisestä.. Mut ootan kaverin häitä, lomaa ja reissuu pohjoseen, pyöräretkii ja lenkkejä hiekkateillä lintujen laulaessa, rauhallisii aamui partsilla ku muu maailma vielä nukkuu ja maailma alkaa vähän kerrassaa säteillä auringossa, aamu- ja yöuintei autiolla järvellä. Kaikenlaista pientä kivaa :)

      Ja joskos sit vaikka sen heilanki löytäs.. Horoskoopit on monessa paikkaa jo luvannu vipinää alkavaks noitten häitten tienoilla ;D

    • FF

      Surullista on vain se, että aika kuluu niin äärettömän nopeasti, kohta ollaan jo heinäkuun puolella ja elokuussa loppuu rajaton vapaus :-( Pahinta on kuitenkin tämä Suomen ilmasto jonka takia edes viikonloppuisin ei kesän jälkeen pysty tekemään mitään kivaa ulkoilmassa.

      Ei tälle kesälle ole mitään sen ikimuistettavampia suunnitelmia kuin muillekaan. Alkukesän reissu oli loistava, nyt olen varannut heinäkuun matkan, teen muutenkin ihan kaikkia niitä asioita mitä haluan miettimättä kumppanin puutetta (päinvastoin, suunnitelmiini ei mahdu ketään kumppania).

      Ja jotta saisin mahdollisimman paljon irti kesästä niin lähden ulos ja uimaan juuri NYT!

    • nöösi_poika

      "Boys in the summer"

      http://www.youtube.com/watch?v=uXhsa9yqDHY

      "We're underneath the stars
      Laying here on the hood of your car
      Baby, I barely know who you are
      Oh, yeah, yeah"

      "Boys look so much hotter in the summer
      Yeah, yeah
      Take your shirt off in the water pull me under
      Oh, I must be dreaming
      Oh, you got me singing
      Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah"

      "It's hot as hell, even in the shade
      Squeeze you a little bit of lemonade
      Wearing next to nothing and we like it
      1, 2, 3, yeah..."

      • nöösi_poika

        Aika äänestää suosikkityttösi tuolta videolta.

        Antaa tulla!


      • nöösi_poika
        nöösi_poika kirjoitti:

        Aika äänestää suosikkityttösi tuolta videolta.

        Antaa tulla!

        Ketjun aiheeseen vielä:

        Kesä on upeaa aikaa! Paljon saavuttamattomia, varattuja, kauniita, nuoria naisia vähissä vaatteissa!

        Suosikkityttööni: Oma suosikkini on ehdottomasti kiharahiuksinen, tumma tyttö videolla mm. kohdassa 0:45 -> 0:52. Todella nätit kasvot ja upea hymy 1:44 -> Ulkonäöllisesti niin "täydellinen" kuin tytön tarvitsee olla. Toki tämä on oma mielipiteeni. Ehkä jonkun toisen silmään ihan erilaiset naiset ovat kuumimpia...

        Mistähän tuollaisen löytäisi vapaana ja innokkaana?


    • nöösi_poika

      "Sinkkukesä on surullinen va onko? Millaisena näet vasta-alkaneen kesäsi..."

      Tällä ilmalla vähäpukeisia nuoria naisia joka paikassa. Upeaa! Upeaa!

      Kuljen aurinkolasit päässä kadulla ja kaupoissa, että voi vapaasti stalkata niin paljon kuin huvittaa!

      Näen upeita vartaloita ja kauniita teinityttöjä, joilla on poikakaverit. Näyttävät onnellisilta yhdessä. Minäkin olen hetken onnellinen "täydellisen" vartalon nähdessäni.

    • ikisinkku35

      Tää kesä on aivan perseestä. Yksin koko kesä eikä paljon tekemistä.

      • ikisinkku35

        Voiko ruma mennä rannalle kesällä. Mä en ainakaan mee


      • nöösi_poika

        Mene keskustaan pyörimään ja katselemaan vähäpukeisia ihmisiä (lue: nuoria naisia).

        Vai meinaatko katsella naisia sitten, kun on taas 20 astetta pakkasta ja kaikilla toppavaatteet päällä?


    • miiina87

      Juhannukselta aloitin 4 viikon kesälomani. Jo nyt tuntuu siltä, etten saa aikaa kulumaan..Eli nahan grillausta ja treenaamista koko loma.

      En vaan käsitä miten kaikenmaailman sotanorsut/siiderivalaat saa miehen, mutta itse en..prkl!

      MIKÄ TEILLE MIEHILLE KEPLAA?

      • nöösi_poika

        Ihan tavallinen nainen, joka on mukava ja "oma itsensä". Ihastun naisissa kaikkiin hänen vikoihinsa. En nyt siis pelkästään vikoihin, mutta kyllähän "normaali" nainen vikoineen ja vaivoineen on kiinnostavampi kuin neiti täydellisyys, jolla ei koskaan ole hiukset huonosti tai kynsi haljennut.


      • Jesse-Joonas

        "MIKÄ TEILLE MIEHILLE KEPLAA?"

        Ihan tavallinen nainen, joka käy suihkussa, käyttää siistejä vaatteita ja on oma itsensä.


    • Darth

      Elämä on ihmisen parasta aikaa...











      ja vitut. Päivät vain kuluu hukkaan ja sielu kituu.

      • ap

        Elämä kuin kala kuivalla maalla?

        Mutta muista: vaikka ei tulisikaan Rakkauden Kesää 2011 niin voi tulla... Rakkauden Syksy! Rakkauden Talvi! Rakkauden Kevät!


      • Darth
        ap kirjoitti:

        Elämä kuin kala kuivalla maalla?

        Mutta muista: vaikka ei tulisikaan Rakkauden Kesää 2011 niin voi tulla... Rakkauden Syksy! Rakkauden Talvi! Rakkauden Kevät!

        Vierastan rakkauden kesä termiä kuin allergikko. Minä olen liian kyyninen ja se on liian naivi. Mutta jonkinlaista sisäisen lapsen hyväksyntää kai rakkaus on. Siihen kuuluu myös lapsellisuus, jonka mielelläni torjuisin tai minut on siitä kurilla kasvatettu kieltäytymään. Kun jotenkin voisi ensin löytää ja vapauttaa sisäisen lapsensa. Ehkä sitten maailma ei olisi vain paikka ilman toivoa.

        No, vielä on kesää jäljellä. Kun tuo laulu muuten alkaa soimaan joka radiossa joskus elokuussa, siitä tietää, että kesä on nyt oikeasti loppu. Se on kuin viimeinen epätoivoinen yritys pitkittää kesää kahdella viikolla ja taas tuhraantui yksi kesä.


      • ap
        Darth kirjoitti:

        Vierastan rakkauden kesä termiä kuin allergikko. Minä olen liian kyyninen ja se on liian naivi. Mutta jonkinlaista sisäisen lapsen hyväksyntää kai rakkaus on. Siihen kuuluu myös lapsellisuus, jonka mielelläni torjuisin tai minut on siitä kurilla kasvatettu kieltäytymään. Kun jotenkin voisi ensin löytää ja vapauttaa sisäisen lapsensa. Ehkä sitten maailma ei olisi vain paikka ilman toivoa.

        No, vielä on kesää jäljellä. Kun tuo laulu muuten alkaa soimaan joka radiossa joskus elokuussa, siitä tietää, että kesä on nyt oikeasti loppu. Se on kuin viimeinen epätoivoinen yritys pitkittää kesää kahdella viikolla ja taas tuhraantui yksi kesä.

        Kesän jälkeen ALKAA syksy! Tuore, vastapuhjennut syksy värikkäine lehtineen ja vesisateineen. Sitten ALKAA talvi!


      • nöösi_poika
        ap kirjoitti:

        Kesän jälkeen ALKAA syksy! Tuore, vastapuhjennut syksy värikkäine lehtineen ja vesisateineen. Sitten ALKAA talvi!

        "Sitten ALKAA talvi!"

        Valitettavasti.


    • No vähän muutosta tälle kesää sentään viime kesästä, mutta ne muutokset on häviävän pieniä eli ikää taas vuosi lisää.
      Sinkkunahan tää vietetään kuitenkin niin kuin aina ennenkin, mihinpä se muuttuisi...
      Mutta joo tää kesä on luultavammin taas yksi lisää unohdettavien joukkoon, eli ei varmaan mikään erota tätä kesää muista kesistä.

    • Mies oulusta

      Tuossa kun ajelin pyörällä lenkkiä niin suht hyvässä vauhdeissa olin aivan ekstraaseissa kun saa olla vapaa eikä kukaan ole maukumassa.
      Tämä tulee vielä mieheltä joka "menetti" yhden ihastuksen vast ikään.

      Helvettiin kaikki muu, oon vapaa.

      =)

    • Ensimmäinen kesä sinkkuna kuuteen vuoteen.
      Viime kesää leimasi epätietoisuus, pelko ja ahdistus.
      Nyt on kaikki kaatunut päälle ja takki tyhjänä olen vapaa.

      Joskus elämä potkii munille, mutta joskus se hymyilee ja aurinko paistaa!

    • määäääääääääääääääää

      Iloinen on sinkun kesä! Etenkin kesällä on parempi olla sinkku kuin suhteessa, koskapa ympärillä näkyy aivan liikaa aivan liian houkuttelevia kauniita naisia;) Plus siinä on puolensa, että voi lähteä ja tulla ja mennä ja nauttia pitkistä kesäöistä ilman parisuhteen vaatimia kompromisseja.

    • m_x+y^2

      Mulle sinkkukesä on ainakin surullinen. Kaikki kamut seurustelee. joten niillä on aikaa se kerran kaks koko kesän aikana tehä yhtään mitään...

      Olishan se kesä mukavaa aikaa, kun olis joku jonka kanssa tehä kaikkea kivaa :)

      Tuskin tästäkään kesästä jää oikeen mitään kerrottavaa tai muisteltavaa..

    • ehkäpä myös täällä

      Elämme muutoksen aikaa, väittävät jopa eduskunnassa edustajat..

    • xccvxxcvvxc vxxcv

      En kylläkään ole sinkku, mutta ensimmäinen kesä, jolloin kävin laivalla ja ensimmäinen kesä, jolloin en asu synnyinpaikkakunnallani. Eli veikkaisin, että muistan kesän ainakin noista asioista. Varmasti myös kesätyöstä, jota en todennäköisesti muina kesinä tule tekemään.

      Kesä on iloista työtä lukuunottamatta. Opiskelu on paljon rennompaa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      384
      2009
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      53
      1710
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      209
      1364
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      1005
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      110
      861
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      832
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      259
      782
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      690
    Aihe