Onko mies peluri?

aicci

Tapasin e-kontaktissa miehen. On kirjoiteltu, soiteltu, viestitelty facebookissa päivittäin. Olen käynyt hänen luonaan pari kertaa yökylässä.
Ekalla kerralla katseltiin elokuvia, käveltiin rannalla ja kaupungilla käsi kädessä, käytiin kahveilla.
Ja oli meillä seksiäkin kummallakin kerralla.
Mies laittaa joka päivä tekstarin muutaman kerran päivässä ja kyselee kuulumisia. Ja illalla töidensä jälkeen on keskusteltu facebookissa.

Ei ole sovittu seurustelusta mitään, mutta oon silti huolissani. Hän käy päivittäin kirjautumassa e-kontaktiin ja on myös suomi24 treffeissä, muttei ihan joka päivä. S24 hänellä oli ensin tositarkoituksella profiili, välillä ei, mutta nyt näkyy taas olevan.

Facebookiin hänelle on tullut muutamia naispuolisia kavereita lisää ja pelkään pahinta.
En haluaisi käydä päälle kuin yleinen syyttäjä. Ja haluaisin keskustella asiasta kasvotusten, kun seuraavan kerran näemme.
Onko deittisivulla roikkuminen sallittua vielä näin aikaisessa vaiheessa, pitäisikö olla huolestunut, vai ei?

49

2161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feafeawe

      Ei tule mieleen kuin kaksi vaihtoehtoa tuollaiseen käytökseen, joko hän pelailee tai on todellisuudessa epävarma ja yrittää muka varmistaa selustaansa, jos teidän jutusta ei tule mitään.

      • pettynyt daami

        Tee koe: laita feikkiprofiili ja vastaa miehelle, saat selville, missä mennään. Itse tein noin muutamalle miehelle ja ikävä kyllä, jouduin jättämään heidät kaikki, olivat niin innokkaita tapaamaan:)


    • Näin se vaan menee

      Peluri se on! Jätä se heti, tuosta ei seuraa mitään muuta kuin mielipahaa sinulle.

    • syteen tai saveen

      Mitä jos kysyt, haluaako hän alkaa seurustelemaan? Jos haluaa, niin puhu ennen asian sopimista myös muiden yhteyksien, profiilien ym. poistamisesta ja miettikää, oletteko samaa mieltä uskollisuudesta. Jos ei halua, niin oli pelimies.

    • Glääh ja plääh

      Ettehän te ilmeisesti ede seurustele, joten miksi hän ei tapailisi muitakin naisia? Ei saa olettaa liikoja, vaan täytyy puhua asiat selviksi.

      Nykyajan ihmiset on kyllä hassuja: Seksiä voidaan harrastaa, mutta puhua ei uskalleta. Huoh.

    • yksin kotona

      Annoit siis pillua sille ekalla ja tokalla kerralla. Se pitää sua helppona nakkina jolta saa tarvittaessa pillua jos ei muualta saa. Sen takia se käy muilla sivuilla
      ettimässä panoseuraa. Se miehes ei ala seurustelemaan sun kanssa enään koska annoit sille jo pillua. Se sai mitä hakikin.

      • ...................

        Eli jos noin olisi, mies on lievästi sanottuna tyhmä ja yksinkertainen. :)


    • aicci

      Mies hakee profiilissaan "rehellistä naista, joka haluis seurustella"
      Hän itse kerran sanoi, että haluais seurustella mun kanssa, vaikka välimatkaa onkin 150km.
      Tiesin kyllä jo sinne mennessä, mitä tulee tapahtumaan. Ite en ollu saanu keltään 1,5 vuoteen niin oli ne halut korkealla, eikä siihen tarvittu ku vähän suutelemista. Eikä se mua haittaa, vaikka olisinkin pelkkä pano, mut ite vannoi niin rehellisyyden nimeen, muttei taida kuitenkaan olla sellanen.

      Oon miettiny tuota feikkiprofiilia ku huono sitä on muuten todistaa. Mies kyllä voi puhua yhtä ja tehä toista. Eilenki se laitto kaks kertaa viestin, jossa kertoi ikävöivänsä, en vastannu mitään ku en uskonu.

      • aicci

        Miten se feikkiprofiili laitetaan? Pitääkö mun rekisteröityä koko sivustolle uudelleen, vai miten käytännössä tapahtuu?


    • gfdsfsfdsdf

      Aika epätoivosta alkaa jotain feikkiprofiileja väsäämään. Kysy suoraan tai tee säännöt selviksi, jos ei kelpaa ne niin unohda koko tapaus?

      • pettynyt daami

        Feikkiprofiili on todella tehokas tapa. Voit tehdä profiilin ilmaiselle sivustolle, missä mieskin luuraa. Käytä eri nimeä, täällä monella on useampia profiileja.


    • aicci

      Epätoivoista tehä feikkiprofiili? Miten sen muuten voi todistaa? Mies vakuuttaa, että on ikävä jne. Oon kysyny siltä kerran, montako naista sillä on ja sano, että yks vaan. Mitä se suoraan kysyminen auttaa, ku siihen ei kuitenkaan tule rehellistä vastausta?
      Olisin halunnu tuon feikkiprofiilin e-kontaktiin, pystyykö sinne laittamaan? Mulla on jo oma profiili siellä piilotettuna ja siinä on maksettua aikaa jäljellä. Jos suljen sen ja teen toisen profiilin, eikös siitäki pidä maksaa, että saa viestejä laittaa ja lukea?
      Suomi24 kyllä onnistuu, mutta mies ei käy siellä kuin silloin tällöin.

      Kysysin kyllä suoraan häneltä, mutta ku en tiedä millon nähään seuraavan kerran. En haluais tämmöstä asiaa selvittää puhelimessa tai viestillä.

      • ei enää sinisilmä

        Kerron tässä tarinani pelimiehestä, josta jo keväällä aikaisemminkin olen kirjoittanut.Siis esimerkkinä vaan näistä huijareista.

        Tapasin E-kontaktin deittipalstalla elokuussa mukavan miehen.Ensin vähän kirjoiteltiin, mutta kun tämä mies oli kuulemma huono kirjoittamaan, niin antoi puh.nronsa ja pyysi soittamaan.No soitin tietenkin ja sieltä vastasi miellyttävä miesääni.

        Tämä mies oli jäänyt leskeksi vuosia sitten ja etsi nyt seuraa.Minulta itseltäänkin oli mies kuollut, siispä meillä oli tällainen samanlainen suru takana.
        Siinä sitten soiteltiin ja tavattiin.Mies ei ollut ulkonäöltään mikään adonis, mutta muuten mukava ja lutuinenkin mielestäni.

        No tuttavuus syveni ja ihastuin tähän mieheen.Sain mukavia viestejä ja olin hänelle kaikki kaikessa.
        Hänellä oli siisti koti ja vakituinen työpaikka, ei polttanut juonut...mikä helmi!!!
        Kunnes.... kysäisin häneltä miksi hän vielä on deittisivuilla, vaikka tässä nyt yritämme suhdetta luoda.
        Hän sanoi, että jäsenyys päättyy muutaman päivän kuluttua ja sitten ei enää jatka.

        No meni muutama päivä, eikä profiili hävinnyt sieltä.Nyt oli selitys, että sai niin hyvän tarjouksen, että jatkaa???!!! No minä hyväuskoinen ajattelin, että olkoot.
        Sitten hänelle alkoi tulla iltaisin viestejä ja soittoja puhelimeen ja se selitettiin sillä, että entinen seurustelukumppani häiriköi häntä.No taas uskoin.

        Pian häneltä hävisi profiili palstalta, mutta jotenkin jo hälytyskellot soivat ja katselin josko samalla alueella olisi hänen profiiliaan vastaavaa uutta profiilia. Sellainen löytyi ja itsekin tein feikkiprofiilin itselleni ja lähetin hänelle flirtin.
        No flirttiin vastattiin ja annettiin heti puh.nro, kun on niin huono kirjoittamaan.

        En soittanut vaan ehdotin sokkoterffejä.
        Niihin hän suostui ja kuinka ollakkaan, olin menossa sokkotreffeille tämän seurustelukumppanini kanssa . Kyllä minulla ilo oli ylimmillään kun odotin häntä treffipaikalle.Niin hän saapui ja alkoi senpäiväinen selittely.No eihän siinä paljon selitellä, mutta pahin tulee nyt:: nöyrryin vielä hänen selittelyilleen ja päätimme vielä yrittää.Minä hullu.

        No meni jonkun aikaa ja yöllä menin hänen kännykälleen ja sieltä löytyi kymmenien naisten yhteystietoja, melkein 300 viestä,eikä mitään leperrysviestejä, vaan k-18 juttuja!!!
        No menin hänen luokseenja sanoin, että nyt riittää, luin viestit ja tiedän kaiken.Alkoi vielä selitys, ettei ole ollut niiden naisten kanssa sängyssä jne.

        Otin muutaman numeron ja soitin parille naiselle ja sain tietää totuuden, hupia oli haettu heiltäkin ja jopa samana iltana tultu jonkun luota minun luokseni.
        Että tällainen tarina ja tämä on tosi.Itseäni saan syyttää, vaikka merkit oli olemassa , jaksoin vain uskoa.
        Enää en usko ja varokaa muutkin naiset tätä 50-kymppistä leskimiestä miestä Häme-Pirkanmaa alueella

        Jos siis vaisto sanoo jotain, siihen kannattaa yleensä luottaa.


      • mitäs tästä opit
        ei enää sinisilmä kirjoitti:

        Kerron tässä tarinani pelimiehestä, josta jo keväällä aikaisemminkin olen kirjoittanut.Siis esimerkkinä vaan näistä huijareista.

        Tapasin E-kontaktin deittipalstalla elokuussa mukavan miehen.Ensin vähän kirjoiteltiin, mutta kun tämä mies oli kuulemma huono kirjoittamaan, niin antoi puh.nronsa ja pyysi soittamaan.No soitin tietenkin ja sieltä vastasi miellyttävä miesääni.

        Tämä mies oli jäänyt leskeksi vuosia sitten ja etsi nyt seuraa.Minulta itseltäänkin oli mies kuollut, siispä meillä oli tällainen samanlainen suru takana.
        Siinä sitten soiteltiin ja tavattiin.Mies ei ollut ulkonäöltään mikään adonis, mutta muuten mukava ja lutuinenkin mielestäni.

        No tuttavuus syveni ja ihastuin tähän mieheen.Sain mukavia viestejä ja olin hänelle kaikki kaikessa.
        Hänellä oli siisti koti ja vakituinen työpaikka, ei polttanut juonut...mikä helmi!!!
        Kunnes.... kysäisin häneltä miksi hän vielä on deittisivuilla, vaikka tässä nyt yritämme suhdetta luoda.
        Hän sanoi, että jäsenyys päättyy muutaman päivän kuluttua ja sitten ei enää jatka.

        No meni muutama päivä, eikä profiili hävinnyt sieltä.Nyt oli selitys, että sai niin hyvän tarjouksen, että jatkaa???!!! No minä hyväuskoinen ajattelin, että olkoot.
        Sitten hänelle alkoi tulla iltaisin viestejä ja soittoja puhelimeen ja se selitettiin sillä, että entinen seurustelukumppani häiriköi häntä.No taas uskoin.

        Pian häneltä hävisi profiili palstalta, mutta jotenkin jo hälytyskellot soivat ja katselin josko samalla alueella olisi hänen profiiliaan vastaavaa uutta profiilia. Sellainen löytyi ja itsekin tein feikkiprofiilin itselleni ja lähetin hänelle flirtin.
        No flirttiin vastattiin ja annettiin heti puh.nro, kun on niin huono kirjoittamaan.

        En soittanut vaan ehdotin sokkoterffejä.
        Niihin hän suostui ja kuinka ollakkaan, olin menossa sokkotreffeille tämän seurustelukumppanini kanssa . Kyllä minulla ilo oli ylimmillään kun odotin häntä treffipaikalle.Niin hän saapui ja alkoi senpäiväinen selittely.No eihän siinä paljon selitellä, mutta pahin tulee nyt:: nöyrryin vielä hänen selittelyilleen ja päätimme vielä yrittää.Minä hullu.

        No meni jonkun aikaa ja yöllä menin hänen kännykälleen ja sieltä löytyi kymmenien naisten yhteystietoja, melkein 300 viestä,eikä mitään leperrysviestejä, vaan k-18 juttuja!!!
        No menin hänen luokseenja sanoin, että nyt riittää, luin viestit ja tiedän kaiken.Alkoi vielä selitys, ettei ole ollut niiden naisten kanssa sängyssä jne.

        Otin muutaman numeron ja soitin parille naiselle ja sain tietää totuuden, hupia oli haettu heiltäkin ja jopa samana iltana tultu jonkun luota minun luokseni.
        Että tällainen tarina ja tämä on tosi.Itseäni saan syyttää, vaikka merkit oli olemassa , jaksoin vain uskoa.
        Enää en usko ja varokaa muutkin naiset tätä 50-kymppistä leskimiestä miestä Häme-Pirkanmaa alueella

        Jos siis vaisto sanoo jotain, siihen kannattaa yleensä luottaa.

        olet kyllä tyhmistä tyhmin mitä tiedän.


      • ....................
        ei enää sinisilmä kirjoitti:

        Kerron tässä tarinani pelimiehestä, josta jo keväällä aikaisemminkin olen kirjoittanut.Siis esimerkkinä vaan näistä huijareista.

        Tapasin E-kontaktin deittipalstalla elokuussa mukavan miehen.Ensin vähän kirjoiteltiin, mutta kun tämä mies oli kuulemma huono kirjoittamaan, niin antoi puh.nronsa ja pyysi soittamaan.No soitin tietenkin ja sieltä vastasi miellyttävä miesääni.

        Tämä mies oli jäänyt leskeksi vuosia sitten ja etsi nyt seuraa.Minulta itseltäänkin oli mies kuollut, siispä meillä oli tällainen samanlainen suru takana.
        Siinä sitten soiteltiin ja tavattiin.Mies ei ollut ulkonäöltään mikään adonis, mutta muuten mukava ja lutuinenkin mielestäni.

        No tuttavuus syveni ja ihastuin tähän mieheen.Sain mukavia viestejä ja olin hänelle kaikki kaikessa.
        Hänellä oli siisti koti ja vakituinen työpaikka, ei polttanut juonut...mikä helmi!!!
        Kunnes.... kysäisin häneltä miksi hän vielä on deittisivuilla, vaikka tässä nyt yritämme suhdetta luoda.
        Hän sanoi, että jäsenyys päättyy muutaman päivän kuluttua ja sitten ei enää jatka.

        No meni muutama päivä, eikä profiili hävinnyt sieltä.Nyt oli selitys, että sai niin hyvän tarjouksen, että jatkaa???!!! No minä hyväuskoinen ajattelin, että olkoot.
        Sitten hänelle alkoi tulla iltaisin viestejä ja soittoja puhelimeen ja se selitettiin sillä, että entinen seurustelukumppani häiriköi häntä.No taas uskoin.

        Pian häneltä hävisi profiili palstalta, mutta jotenkin jo hälytyskellot soivat ja katselin josko samalla alueella olisi hänen profiiliaan vastaavaa uutta profiilia. Sellainen löytyi ja itsekin tein feikkiprofiilin itselleni ja lähetin hänelle flirtin.
        No flirttiin vastattiin ja annettiin heti puh.nro, kun on niin huono kirjoittamaan.

        En soittanut vaan ehdotin sokkoterffejä.
        Niihin hän suostui ja kuinka ollakkaan, olin menossa sokkotreffeille tämän seurustelukumppanini kanssa . Kyllä minulla ilo oli ylimmillään kun odotin häntä treffipaikalle.Niin hän saapui ja alkoi senpäiväinen selittely.No eihän siinä paljon selitellä, mutta pahin tulee nyt:: nöyrryin vielä hänen selittelyilleen ja päätimme vielä yrittää.Minä hullu.

        No meni jonkun aikaa ja yöllä menin hänen kännykälleen ja sieltä löytyi kymmenien naisten yhteystietoja, melkein 300 viestä,eikä mitään leperrysviestejä, vaan k-18 juttuja!!!
        No menin hänen luokseenja sanoin, että nyt riittää, luin viestit ja tiedän kaiken.Alkoi vielä selitys, ettei ole ollut niiden naisten kanssa sängyssä jne.

        Otin muutaman numeron ja soitin parille naiselle ja sain tietää totuuden, hupia oli haettu heiltäkin ja jopa samana iltana tultu jonkun luota minun luokseni.
        Että tällainen tarina ja tämä on tosi.Itseäni saan syyttää, vaikka merkit oli olemassa , jaksoin vain uskoa.
        Enää en usko ja varokaa muutkin naiset tätä 50-kymppistä leskimiestä miestä Häme-Pirkanmaa alueella

        Jos siis vaisto sanoo jotain, siihen kannattaa yleensä luottaa.

        Se nyt vaan on helppoa ja yksinkertaista, jos olet ilmaissut ilman mitään epäselvyyden mahdollisuutta vastapuolelle, että olet kiinnostunut viemään juttua eteenpäin, avoin ja aktiivinen treffiprofiili kertoo kaiken tarvittavan. Siihen ei selittelyt auta, normaali ihminen oli nainen tai mies, sen poistaa välittömästi mikäli on aidosti mukana. Se on ihan sama onko taustalla jonkin sortin luonnehäiriö tai traumaattiset kokemukset suhteista, yhtä huonosti ennemmin tai myöhemmin tälle sinisilmälle käy.


      • elviira88
        mitäs tästä opit kirjoitti:

        olet kyllä tyhmistä tyhmin mitä tiedän.

        tuo oli pahasti sanottu:-(((
        Todellinen huijari nauttii vedättämisestä jopa enemmän kuin seksistä ja sellaisen huijarin paljastaminen suoralla puheella ei todellakaan onnistu!
        Naiset, ollaan tarvittaessa yhtä kovia kuin huijarit ja tehdään tarvittaessa vaikka ne ns.feikkiprofiilit, se on itsesuojelua!
        Todellisuuden katsominen silmästä silmään parantaa romanttisimmankin unelmoijan...


      • Anonyymi
        ei enää sinisilmä kirjoitti:

        Kerron tässä tarinani pelimiehestä, josta jo keväällä aikaisemminkin olen kirjoittanut.Siis esimerkkinä vaan näistä huijareista.

        Tapasin E-kontaktin deittipalstalla elokuussa mukavan miehen.Ensin vähän kirjoiteltiin, mutta kun tämä mies oli kuulemma huono kirjoittamaan, niin antoi puh.nronsa ja pyysi soittamaan.No soitin tietenkin ja sieltä vastasi miellyttävä miesääni.

        Tämä mies oli jäänyt leskeksi vuosia sitten ja etsi nyt seuraa.Minulta itseltäänkin oli mies kuollut, siispä meillä oli tällainen samanlainen suru takana.
        Siinä sitten soiteltiin ja tavattiin.Mies ei ollut ulkonäöltään mikään adonis, mutta muuten mukava ja lutuinenkin mielestäni.

        No tuttavuus syveni ja ihastuin tähän mieheen.Sain mukavia viestejä ja olin hänelle kaikki kaikessa.
        Hänellä oli siisti koti ja vakituinen työpaikka, ei polttanut juonut...mikä helmi!!!
        Kunnes.... kysäisin häneltä miksi hän vielä on deittisivuilla, vaikka tässä nyt yritämme suhdetta luoda.
        Hän sanoi, että jäsenyys päättyy muutaman päivän kuluttua ja sitten ei enää jatka.

        No meni muutama päivä, eikä profiili hävinnyt sieltä.Nyt oli selitys, että sai niin hyvän tarjouksen, että jatkaa???!!! No minä hyväuskoinen ajattelin, että olkoot.
        Sitten hänelle alkoi tulla iltaisin viestejä ja soittoja puhelimeen ja se selitettiin sillä, että entinen seurustelukumppani häiriköi häntä.No taas uskoin.

        Pian häneltä hävisi profiili palstalta, mutta jotenkin jo hälytyskellot soivat ja katselin josko samalla alueella olisi hänen profiiliaan vastaavaa uutta profiilia. Sellainen löytyi ja itsekin tein feikkiprofiilin itselleni ja lähetin hänelle flirtin.
        No flirttiin vastattiin ja annettiin heti puh.nro, kun on niin huono kirjoittamaan.

        En soittanut vaan ehdotin sokkoterffejä.
        Niihin hän suostui ja kuinka ollakkaan, olin menossa sokkotreffeille tämän seurustelukumppanini kanssa . Kyllä minulla ilo oli ylimmillään kun odotin häntä treffipaikalle.Niin hän saapui ja alkoi senpäiväinen selittely.No eihän siinä paljon selitellä, mutta pahin tulee nyt:: nöyrryin vielä hänen selittelyilleen ja päätimme vielä yrittää.Minä hullu.

        No meni jonkun aikaa ja yöllä menin hänen kännykälleen ja sieltä löytyi kymmenien naisten yhteystietoja, melkein 300 viestä,eikä mitään leperrysviestejä, vaan k-18 juttuja!!!
        No menin hänen luokseenja sanoin, että nyt riittää, luin viestit ja tiedän kaiken.Alkoi vielä selitys, ettei ole ollut niiden naisten kanssa sängyssä jne.

        Otin muutaman numeron ja soitin parille naiselle ja sain tietää totuuden, hupia oli haettu heiltäkin ja jopa samana iltana tultu jonkun luota minun luokseni.
        Että tällainen tarina ja tämä on tosi.Itseäni saan syyttää, vaikka merkit oli olemassa , jaksoin vain uskoa.
        Enää en usko ja varokaa muutkin naiset tätä 50-kymppistä leskimiestä miestä Häme-Pirkanmaa alueella

        Jos siis vaisto sanoo jotain, siihen kannattaa yleensä luottaa.

        Taitaa vaikuttaa nykyään Rauma vanha ennen ja nyt facebookissa. Asuu muka Kaarinassa.
        Kun oikeasti asuu Espoossa ja on kirjoilla Kuopiossa.
        Joo, lipevä on lätinöissään.


    • ei enää sinisilmä

      Näinhän voi sanoa, enkö jo tekstissäni sitä itsekin kirjoittanut?
      Opin ainakin tästä, enkä arvostele enää muita, jotka käyttäytyvät samoin ja luottavat sanaan.
      Itse uskoin liian kauan ja tässä suhteessa myönnän kyllä tyhmyyteni.

      Olen läksyni oppinut tälllä saralla.

    • noh joo

      Ehdottomasti, luottakaa vaistoonne!! Älkää vaan odottako liian kauan ottaaksenne selvää onko ne varottavat vaistot oikees, koska ne on!
      Muistakaa et netti on täynnä pleijereitä, alkoholisteja ja narsisteja. Pahimmat on nuo alkkikset ja narsistit koska ne kietoo sut ovelilla puheillaan pikkusormensa ympärille ja ennen ku huomaatka, oot suhteessa jossa romutetaan sun a) itsetunto b)talous c) vartalo. Jos ne hälytyskellot pirahtaa yhtään, ni älkää jääkö selvitteleen et no olisko se sittenki...?? Ja nää tyypit ei tuu muuttuun ellei hakaudu itse omasta tahdostaan hoitoon.
      Voi vitsit et tekis nii mieli paljastaa muutama nimi joita kannattas varoo, toisella profiili tälläkin hetkellä suomi24ses. Muuta ei voi sanoo ku et olkaa tarkkana ja varovaisia!! Etenki tampereen alueella...

      • sinisilmäinen?

        Eikö meidän petettyjen naisten kannattaisi laittaa niitä nimiä tänne (profiileja), vain osa nikistä niin ei ainakaan voida "tuomita" mistään.
        Esim alkukirjain, kirjain sieltä täältä ja mahdolliset numerot jos on.
        (esim: P**e41)
        Epäilen myös tapailemaani miestä.


      • maisa55

        voi sitten , kun olisi hyvä jutustella pikkuisen tarkemmin ja jollain lailla minäkin haluaisin varoitukseski kertoa oman huijarini nimimerkin, mutta täytyy vähän varoa tuota intimiteetin suojakysymystä .
        Toisaalta: näistä jutuista kyllä oppii PALJON .
        Joskus joku voi sitten satuttaa itseään pahastikin. ihmisen sydän on särkyvää lajia.
        onneksi itse sain makoisat naurut, kun juttu paljastui!
        On hienoa, kun nappaa ammttimaisen huijarin itse teosta!
        mallu


      • anne-maria51

        tästä voisi jutustella enemmänkin kanssasi, miten sinuun saisi ysteyttä?
        AM


      • ella_89

        moi "noh joo"-olisi tosi mielnkiintoista kuulla kokemuksiasi ja kertoa omiani, muhun saa yhteyden suomipostissa tällä nimimerkilläni!
        Nimiä nääs voi siellä kirjoitella ilman syytteitä.....

        Olen samaa mieltä kanssasi kirjoittamastasi!

        Katsellaan tarkkaan profiileita , jos profiili on todella niukka, ihminen varmistaa "tarinankerronnan" voi kertoa itsestään esim. osatotuuksia yms
        Selkeä , kertova profiili on helppo ,tiedot myös tarkistaa.
        Toisaalta , oikea huijari on valehtelun mestari : ei valehtele, mutta kertoo vain osia todellisuudesta, ts huijaa kuulijaa uskomaan ja tekemään omien toiveidensa ja unelmiensa mukaisia tulkintoja.
        Ella


      • ei enää sinisilmä
        maisa55 kirjoitti:

        voi sitten , kun olisi hyvä jutustella pikkuisen tarkemmin ja jollain lailla minäkin haluaisin varoitukseski kertoa oman huijarini nimimerkin, mutta täytyy vähän varoa tuota intimiteetin suojakysymystä .
        Toisaalta: näistä jutuista kyllä oppii PALJON .
        Joskus joku voi sitten satuttaa itseään pahastikin. ihmisen sydän on särkyvää lajia.
        onneksi itse sain makoisat naurut, kun juttu paljastui!
        On hienoa, kun nappaa ammttimaisen huijarin itse teosta!
        mallu

        Voisin jutustella enemmänkin näistä huijareista, jospa onkin sama? Tampereen suunnalta kenties? tai voi myös olla Häme-Pirkanmaa-alueelta jos on kirjaantuneena muuallakin kuin E-kontaktissa.
        Ikä siinä 50-51, siviilisääty vaihtelee leski-sinkku-eronnut, riippuen profiilista.

        Miten saisin yhteyttä?


    • ei enää sinisilmä

      No Tampereen alueella tämä minunkin pelurini nyt vaikuttaa.Kiltin ja symppiksen oloinen 5-kymppinen mies.
      Jollain tavalla onkin kiltti, mutta sitten on se oudompi, seksiriippuvainen ja itsekkäämpi pimeä puoli.
      E-kontaktissa nyt profiili ja on ollut suomi24:ssä deittailemassa.

      • fawerfea

        Tuossa nähdään juuri se, ettei maksulliseen palveluun liittyminen oikeasti merkkaa yhtään mitään sen luotettavuuden kannalta. Pikemminkin hölmöt maksaa palvelusta, joita on tarjolla ainakin kulutttajalle ilmaiseksikin.


    • aicci

      Kysyin mieheltä, haluaako seurustella vai panna ja ketä ne naiset on facebookissa. Vastauksena tuli: Emmää susta ainakaa panokaveria halunnu & Ei ainakaa panokavereita.
      Niin oli ympäripyöreitä vastauksia ja epäuskottavia.
      Nytki facebookissa kirjottelin hänen kanssaan ja yhtäkkiä hävis jonnekkin, yllätys, yllätys: e-kontaktissa online ollut kohta puoli tuntia.
      Eli nyt oon entistä varmempi, ettei tätä kannata jatkaa.

    • ei enää sinisilmä

      Älä jatka, ei kannata.Jos olisi edes jollain tasolla tosissaan, ei käyttäytyisi tuolla tavalla.Itse nettideittailin vajaan vuoden, alkoi vaikuttaa jo psyykeeseen tämä touhu.
      Nyt taas vapaampi ja rauhallisempi olo.
      Voihan täältä hyvällä tuurilla jotain löytääkin, mutta se vaatii teräshermoja.
      Minulla h.ermot eivät kestäneet tätä

    • aicci

      Laitoin sille viestin, että jos olis tosissaan, profiilit poistuu eikä hae seuraa. Laitoin loppuun, et unohetaan koko juttu.
      No, tuli viesti että voin poistaa profiilit ja myöhemmin viesti, jossa sanoi poistaneensa profiilinsa melkein kaikkialta ja e-kontaktin profiilia muokattu. Kävin kattomassa, miten se on muokattu ja muutos oli siviilisäädyssä. Sinkku oli ennen ja nyt eronnut, siis häh!

    • ei enää sinisilmä

      Siis todellakin häh?

      Voipi olla, että on toisella profiililla nyt jossain muualla.Mitähän tuo sinkku-eronnut muutos tarkoittaa? Hieman outoa.

      Olen tosi epäileväinen omien kokemusteni vuoksi,mutta voithan hetken vielä katsoa.

      Ole kuitenkin tarkkana.Yleensä jos saa epäillä alusta asti, ei se siitä muutu.

    • ikisinkku35

      Sul on tyhmä mies joka ei tiedä mistään mitään eikä arvosta naisia.

    • aicci

      Suomi24 treffeiltä ainaki oli profiilinsa poistanu, mutta mistäs minä tiedän, miten monessa palvelussa muualla voi olla? Joiltain sivuilta hakenu paikkakunnalla ja iällä, mutta en ainakaa vielä löytäny.
      Ja ei mulla enää häntä kohtaan mitään tunteita edes ole, ne katos tässä epäilyjen myötä. Eipä tästä suhteesta muuta enää voi tullakkaan ku seksisuhde, mutta pitää katsella vielä jonkin aikaa.

      • ella_89

        Jos epäilyttää, luota vaistoosi!


    • mallu51

      ei feikkiprofiili aina ole epätoivoista!
      Jotkut ihmiset nauttivat monien kumppanien pyöritksestäö yhtäaikaisesti, salailusta ja vedättämisestä, saavat kiksit noista jutuista.
      Itse paljastin juuri tuollaisen miehen, suomi24.ssä tapaamani , laittamalla profiilin, jossa feikkiä oli vain pieni yksityiskohta, muutoin profiili kertoi juuri minusta .
      Mies nappasi profiiliini ilman minun aktiivisuuttani.
      Siinä sitten tapailin suomi24:ssä kirjoitellen miestä ja toisaalla livenä itsenäni ja ette kyllä usko, miten taidokas vedättäjä hän on! Täysi kymppi!
      Ei valheen valhetta, mutta vain puolikas totuutta , osa tarinasta näkyy, osa ei- oikea valehtelija kyllä taitaa.
      Menin sovittuun tapaamiseen ja mes meni sokkiin.
      ihan coolina sanoin, että nyt on leikki loppu ja totuus pöytään.
      Tapaamisen jälkeen profiiliini tuli haukut : "Olet ammattimainen huijari, vedätit minua monta päivää" minä sanoin"Anteeksi vaan , mutta totuus on toisin päin , mitä sinä olet koko ajan minulle tehnyt? kuukausien ajan? Miksi?"
      Siis varotaan , siskot, tällaisia miehiä , joilla on vääristynyt oikeudentaju ja kyvyttömyys rakastaa!
      Minulta saa lisätietoja , jos joku haluaa!
      T:mallu

    • ei enää sinisilmä

      Tein itsekin feikin viime syksynä, kun tapasin erään mukavan miehen. Muutaman kuukauden kuluttua alkoivat hälytyskellot soida, ja epäilyksiä oli kyllä jo aiemminkin hänen suhteensa.
      Hän tarttui heti syöttiin ja tein sokkotreffit tämän seurustelukaverini kanssa!!!

      No siinä sitten tavattiin ja alkoin senpäiväinen selittely.
      Ihmettelen niitä, jotka sanovat, että feikkiprofiilin teko on epätoivoista.Miksi se olisi sen kummpaa kuin näiden pelimiestenkään touhu.Näin saa totuuden selville, jos epäröi onko toinen tosissaan vai ei.
      Nämä pelimiehet todella osaavat käsitellä naisia ja välillä tuntui, että minäkö tässä se sekopää olen.
      Tällätavoin saa totuuden selville ja ennenkaikkea oman pään selväksi.
      Tämä minunkin peluri ( mies 50 v.) pyöritti varmaan ainakin 10 naista samalla kun "seurusteli " tosissaan vain ja ainoastaan minun kanssani.

      • ei enää sinisilmä

        Mallulta vielä kysyisi, mistäpäin tämä ukkelisi oli?

        Kuulostaa vain niin tutulta tämä kertomuksesi.Ilmeisesti näitä kieroutuneita vedättäjiä on paljon, jotka nauttivat kun saavat pyörittää naisia.
        Samana päivänä pariakin, niinkuin minullekin kävi.Toisen luota minun luokse ja päinvastoin.

        Minäkin olin se syypää ja vainoharhainen ja sairas sitten kun totuuden selvitin.


      • ella_89
        ei enää sinisilmä kirjoitti:

        Mallulta vielä kysyisi, mistäpäin tämä ukkelisi oli?

        Kuulostaa vain niin tutulta tämä kertomuksesi.Ilmeisesti näitä kieroutuneita vedättäjiä on paljon, jotka nauttivat kun saavat pyörittää naisia.
        Samana päivänä pariakin, niinkuin minullekin kävi.Toisen luota minun luokse ja päinvastoin.

        Minäkin olin se syypää ja vainoharhainen ja sairas sitten kun totuuden selvitin.

        tämä minun vedättäjäni on Tampereelta , entäs sinun?
        Rekisteröin äsken nimimerkin, kun on niin mielenkiintoista tämä keskustelu:-)))


    • ei enää sinisilmä

      Tampereelta minunkin.Vaikka tavatessani hänet hänellä oli aivan eri paikkakunta profiilissaan kuin missä oikeasti asui.
      50 -vuotias leskimies silloin, nyt sinkkuna taas eri profiililla ainakin E-kontaktissa.

      Kännyköitä ainakin 3 kpl, kaksi prepaidia, joissa satoja viestejä naisilta K-18 kamaa...
      Profiileja muillakin deittipalstoilla.

      • ella_89

        Vau-ihailen sinua, kun rohkeasti nappasit "linnun lennosta"
        Tsemppiä!


    • karvas kokemus

      ei koskaan mitään tule noiden miesten kanssa jotka vaan naisia käyttää hyväksi.., vaikka kuinka siisti on päällepäin, voi oikeasti olla alkoholisti..

    • yks uunotettu

      Hei petetyt siskot! Onko kellään kokemuksia satakuntalaisesta noin viiskymppisestä miehestä?

      Ja kertokaa miten onnistutte luomaan feikkiprofiilin kun itseltä se ei onnistu (24:ssa). pitääkö valehdella nimi, synt.aika jne ? olen yrittänyt samoilla kuin alkuper profiilini sekä muuttamalla tietojani, ei onnistu, vai onko koneessa joku vika? vai tsekkaako ne ip-numeron, jos samalla ei ip:llä onnistu (tuskin, sillä voihan samalla koneella olla monta käyttäjää)?

      • savon neito

        Hei! On ikävä kokemus satakuntalaisesta, joka oikeasti on kalju ja paksu kuuskymppinen, mutta esiintyy tällä hetkellä 56-vuotiaana S24-treffipalstalla. Kirjoitti kilometrien kirjeitä, ylisti minut maasta taivaaseen; kun toista tapaamista järjestäessä tahdoin muuttaa tapaamisaikaa hieman, alkoi valtava parjaaminen ja vääristely. Taitaa olla aito narsku: mies onkin ilmoituksessaan kaikkien alojen spesialisti.

        No eniwei: feikkiprofiilin voi tehdä valehtelemalla nimensä, synt. ajan, jne. Hätä ei lue lakeja ja sodassa kaikki keinot ovat sallittuja" Pää kylmänä siskot!


    • ei enää sinisilmä

      S-24 en tiedä, eiköhän liene helppoa,ei kai kone tiedä kuka sitä käyttää??

      Tein itse feikkiprofiilin E-kontaktiin, täytyi vain olla eri sp.osoite kuin aidolla feikillä.
      E-kontaktissa jouduin maksamaan maksun, mutta pieni hinta siitä, että sain tietää totuuden.

    • Ei enää sinkku

      Ei ihme että kaikilla naisilla menee päin helvettiä suhteet.

      Siis luuletteko seurustelevanne kun roikutte jossakin nettisivustolla höpöttämässä vieraalle ukolle jolle olette muutaman kerran käyneet jalkojanne levittämässä ?

      Ei teidän jutuista ainakaan mitenkään saa kuvaa että ukon pitäisikään omistautua teille.

      Löysin oman kumppanin ruokakaupasta.

    • ei enää sinisilmä

      Minusta se oli jo seurustelua, jos tapasimme suht säännöllisesti 3 kk ja mies osaa näytellä roolinsa niin hyvin, että uskon siihen itsekin.Miksi en uskoisi ?Kunnes alkaa lipsuminen ja peluri paljastui...


      Tulin sinisilmäisenä tänne nettideittimaailmaan ja helppohan sellaista on vedättää.
      Olin elänyt suojattua ja ihmisiin luottavaa elämää,kunnes päädyin tähän karuun nettimaailmaan.

      Enää en usko.Kerta riitti.Minäkin uskon nyt enemmän ruokakaupan jonoon, kuin nettideittailuun.

    • Paskaa netistä

      Heh...samaa vikaa. Tapailimme noin puoli vuotta suht säännöllisesti ja siitä ajasta n. 4 kk miehellä oli netissä montakin profiilia auki. Haki ja hakee edelleenkin kaikenaikaa seuraa myös iskurissa ym. Päijät-Hämeestä on ja romanssia muka hakee...valmis rakastumaan ym. Voi nais raukkoja, jotka hänen kanssaan tekemisiin joutuvat. Miehellä ei muuta mielessä kuin seksi ja uudet petikaverit...ja mahdollisimman monta mielellään yhtäaikaa sänkyä jakamaan. Monelle puhelimellekkin oli "muka" niin uskottava selitys. Ei haloo....pelle on ja pellenä pysyy, vaikka kovasti muuta itsestään väittää. Eikä muuten osaa sanoa kun uusi "vakkari" on kierrossa, häipyy vaan kuvioista mitään sanomatta. Munaton mies !

    • Varo Turun peluria!

      Varokaa vedättäjiä!

      Elin avoliitossa monta vuotta miehen kanssa, joka paljastui todelliseksi pelimieheksi. Hänellä oli useita profiileja eri nettisivustoilla ja hän kävi tapailemassa naisia ympäri Suomea. Valehteli näille sumeilematta asuinpaikkansa, työnsä, tulonsa, kaiken.

      Yhden naisen kanssa hän oli seurustellut kaksi vuotta. Me taas olimme olleet yhdessä 8 vuotta. Tämä nainen eli ihan siinä uskossa, että menevät naimisiin. Välimatkaa oli 150km. Nainen oli jopa ollut asunnossamme yltä, kun minä olin työmatkalla.

      Asiat paljastuivat minulle, kun löysin miehen salaisen kännykän ja sen viestit.

      Ihmettelen vaan tuota toista naista, että kuinka voi olla valmis seksiin miehen kanssa, joka kaksi vuotta vierailee satunnaisesti... Viesteistä paljastui, että nainen oli yli vuoden kärttänyt saada tulla miehen luo käymään ja mies oli estellyt. Samoin kun olimme miehen kanssa yhdessä pitkällä matkalla ja mm. kuukauden putkeen mökillä, ei hän ollut pitänyt tähän naiseen mitään yhteyttä. Nainen sitä kummasteli, mutta SILTI uskoi miehen seurustelevan kanssaan.

      Eli käytännössä mies oli ollut yhteydessä naiseen lähinnä työaikana. Ja tapaillut, kun minä en ollut kotona. Ja silti tälle naiselle meni kaikki miehen selitykset läpi.

      Kannattaisi ehkä vähän ajatella eikä uskoa kaikkea, mitä joku mies lässyttää.

      Kyseinen peluri on muuten oikeasti Turusta, 36v. Voi tosin valehdella olevansa muualtakin. Vaihtelee nimimerkkiä jatkuvasti.

    • Loiloiloi

      Minä en ole onneksi treffeille asti tuollaisen kanssa lähtenyt. Deittisivuilla etsi avoimesti hengellistä miestä, joten saankin vastauksia vain kunnon miehiltä.

      Mutta facebookissa on monenlaista tuppautujaa. Google on sinkkunaisen hyvä ystävä. Monesti massadeittaajalla on todella hyvä fb-kuva. Kannattaa katsoa kaverilistaa, onko siellä pelkkiä naisia ympärimaailmaa, ja myös kirjoitteleeko seinällä mitään, siis käyttääkö fb:tä vain naisten stalkkaamiseen. Ihmetyttää naiset jotka ottavat fb-kaverikseen tuollaisen miehen. Are you interested kannattaa tarkistaa myös. Jos viikonlopun jälkeen kaverilista pitenee aina parilla naisella niin pitäisi hälytyskellojen soida. Joillakin tällaisilla miehillä ei näy edes kaverilistaa. Eikä mitään tietoja ole missään, joo en ota kaveriksi.

      Itselläni hälytyskellot soi kun mies vaihtoi are you interestedissä aina asuinkaupunkiansa ympäri maailmaa. Eli selasi naisia eri maista. Googlasin vähän ja miehen yhteystiedot ja kuvat löytyivät useilta kymmeniltä treffipalveluilta ympäri maailmaa. Esim. Iibanonissa hän esiintyy leskenä. Ja kovasti noissa palveluissa naisia kavereina. =>block user.

      Kannattaa googlata miehen sähköpostiosoite, messengerosoite, nimi, käyttäjänimi, puhelinnumero.

      Säälittäviä tuollaiset massadeittaajat loppujen lopuksi. On vissiin hirvittävän huono itsetunto, eivät mahtane ikinä löytää onnellista suhdetta naiseen. Liekö jotain adhd-tyyppistä sairautta, tai narsisminpoikasta jos pystyy kaiken aina selittelemään parhain päin...

    • Anonyymi

      Naiset jakavat tykkäyksiä komeimmistolle ja syyttävät komeita miehiä pelureiksi kun komeita miehiä ei huvita alkaa mihinkään vakavaan parisuhteeseen kun niillä valinnanvaraa on vaikka naiselle se parisuhde tietysti kävisi, koska kyseessä on komea mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe