Aviovaimoni välivaltaisuus

Mitä tehdä jos puoliso (aviovaimo) jatkuvasti käyttää fyysistä väkivaltaa alaikäsiin palsiimme? Viimeksi eilen hän löin kasvoni verille! Eikö Suomessa fyysinen koskemattomuus ole ehdoton? Otin illalla poliisin avulla yhteyttä lastensuojeluviranomaisiin. Vaimoni mielestä vain minä olen sairas. Kumpakaan emme juo. Poliisi puhalutti minut illalla nollat. Minä ulkomailla työssäni kyllä silloin tällöin. Pidän mahdottomana, että hän suostuu minkäälaiseen perheterapiaan tai vastaavaan juuri tuon vain minun sairfateni takia. Hän ei sellaista tarvitse. Näin hän on sanonut!

Avioliittomme ei voi jatkua näin. Muutos on tultava joko tuon epätodennäköisen terapian muodossa, asumuserona tai avioerona.

8

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amada mio, amigo

      Suomalainen kotilehmä on suojeltu, sisarien avustuksella ! Poliisikaan ei voi mitään näille terroristeille jotka sievistelevät omia tekojaan.

    • suomalainen kotilehm

      Terapiasta ei ole mitään hyötyä ihmiselle joka ei tajua eikä myönnä ongelmaansa. Pariterapia ei siis ole teille mikään vaihtoehto.
      Sinulle ja lapsille terapiasta voisi olla hyötyä.

      Olet jo ollut yhteydessä poliisiin ja lastensuojeluviranomaisiin. Mitä ohjeita sait heiltä?

      Kaikki pahoinpitelyjen jäljet kannattaa näyttää lääkärille. Sekä sinun, että lasten. Ja kertoa mistä ne ovat tulleet. Lapset täytyy saada pois pahoinpitelevän vanhemman luota.

      Pysy rauhallisena ja rehellisenä. Kyllä sinä apua saat kun vaan jaksat pyytää sitä. Taistelua se vaatii oli avunpyytäjä mies tai nainen, mutta ole sitkeä.

      Minä näen avioeron ainoana ratkaisuna tuollaisessa kuviossa ja lasten huoltajuus sinulle jos äiti on väkivaltainen.

    • aviomies-007

      Lyö takaisin.

      • Noinkohan kuitenkaan

        Omaperäinen ja toimiva neuvo jolla varmasti saadaan asiat selvitetyksi.


    • Elämänmalli lapsille

      Käy neuvolassa kysymässä neuvoa, mitä pitäisi tehdä, älä syytä ketään, äläkä hyökkää, yksinkertaisesti vain kysyt nöyränä neuvoja. Jos yhdestä paikasta ei löydy asiallista ihmistä joka auttaa niin mene kiltisti toiseen paikkaan vaikka terveyskeskukseen.

      Äiti on yleensä aina vahvoilla etenkin jos Isä käyttäytyy (vaikka oikeutetustikin) vaativasti jopa agressiivisesti ammatti-ihmisiä kohtaan.

    • JK

      OTA ERO

      • lapset mukaan

        Perheen ulkopuolinen ihminen saattais nähdä ongelman selkeämmin ja sitä voi olla helpompi kuunnella kuin puolisoa jos suhde on mennyt kireäksi ja ahdistavaksi.

        Mutta terapeutti ei varmaankaan saa todellista kuvaa tilanteesta jos ette pysty menemään terapiaan yhdessä ja yhtäaikaa.


    • oppeliini1

      Tee kaikkesi että saat pelastettua lapsesi tuolta hirvioltä!!

      Aivan ensiksi: sinun velvollisuutesi itseäsi ja lapsiasi kohtaan on tehdä pahoinpitelijästä rikosilmoitus. Sitten välittomästi avioero vireille.
      Järjestä pysyvä tyopaikkasi Suomeen niin pitkäksi aikaa kun lapsesi tarvitsevat sinua. Se loppujen lopuksi ei kestä kauaan, ennekuin huomaatkaan he ovat menossa yliopistoon tai omilleen toihin, silloin sinulla on tilaisuus vaikka kokonaan muuttaa Suomesta!

      Mutta NYT on se aika joilloin he kipeimmin tarvitsevat sinun tukea ja turvaa. Anna sitä heille! Se on sinun velvollisuutesi.

      Sinä ET saa antaa tuon pahoinpitelijänaisen (jota he kutsuvat äidiksi!!!) tuhota SINUN lapsiasi! Myohemmin sakkosi nyt hoitamattomasta asiasta on aivan liian korkea ja tuskainen maksaa. Sekä sinun, että ennenkaikkea, lastesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1785
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1382
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      72
      1382
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      25
      1150
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      115
      1122
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1039
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      967
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      889
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe