uusi hallitus

agit2011

Koska tämän palstan kirjoittajat tietävät, ketkä osaavat hommansa paremmin kuin nykyinen puheenjohtaja, hallitus ja työntekijät, niin ei muuta kuin pelastajien nimet kehiin!

Puheenjohtaja

Hallitus

Työntekijät

12

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgsdfdf

Puheenjohtaja...ihan kuka muu tahansa kun ex roosterssilainen

Hallitus...aivan vitun sama, siellä ei ole kuitenkaan mitään päätäntävaltaa niin kauan ku noronen häärää

Työntekijät ......kuka tahansa paitsi nykyiset

• 29

Ota nyt ne pillerit. Laita vaikka mehukeiton sekaan niin ei maistu pahalta.

• timosoiniko
        29 kirjoitti:

Ota nyt ne pillerit. Laita vaikka mehukeiton sekaan niin ei maistu pahalta.

Toi on taas sellasta Soinin touhua. Ensin melskataan suunnattomasti suu vaahdossa siitä, miten pitää saada maahan uudet vastuunkantajat. Sitten kun paikkaa tarjotaan menee paskat housuun ja mennään jonkun helvetin portugalin taakse piiloon.

Vastuunkantajia on vaikea löytää. Varsinkin sillon kun se on vapaahtoista ja aikaavievää työtä.

• 19
        timosoiniko kirjoitti:

Toi on taas sellasta Soinin touhua. Ensin melskataan suunnattomasti suu vaahdossa siitä, miten pitää saada maahan uudet vastuunkantajat. Sitten kun paikkaa tarjotaan menee paskat housuun ja mennään jonkun helvetin portugalin taakse piiloon.

Vastuunkantajia on vaikea löytää. Varsinkin sillon kun se on vapaahtoista ja aikaavievää työtä.

Ja varsinkin kun täällä on joku puolijauhonen nimim. dfgsdfdf kirjottamassa tuubaa vailla järjen hiventä.

• 20+103
        timosoiniko kirjoitti:

Mä olen aika varma, että Timo Soini olisi kantanut vastuunsa ja jättänyt hyväksymättä tukipaketit, jos olisi siihen mahdollisuuden saanut. Se mistä sinä puhut on takinkääntöä, mutta se on eri asia. Muiden kumileimasimena toimiminen jos mikä on kaukana vastuunkannosta.

Mutta jo riittää off topic, piti vaan tehdä käsite-ero selväksi.

• dgzbdhbdfgh
        timosoiniko kirjoitti:

kerro nyt helvetissä miten se on vapaaehtoista. tottakai työntekol on vapaaehtosta mutta kyllä noille liiton duunareille ihan palkka siitä maksetaan ja hallituksen jäsenille matkakorvauksina ja noronen reissailee ympäri maailmaa kravatti tanassa liiton varoilla.

• dfgdfghsdf
        dgzbdhbdfgh kirjoitti:

kerro nyt helvetissä miten se on vapaaehtoista. tottakai työntekol on vapaaehtosta mutta kyllä noille liiton duunareille ihan palkka siitä maksetaan ja hallituksen jäsenille matkakorvauksina ja noronen reissailee ympäri maailmaa kravatti tanassa liiton varoilla.

ja mua vituttaa ku mulla ei oo ku vanha datsun tallissa ja muija haukkuu kotona joka päivä enkä oo käyny ku abiristeilyllä kerran tukholmassa.

• 10+4

ei löydy näköjään nimiä, pelkkää tyhjää p..tä jauhetaan

• miksi antaa

miksi antaa nimiä kun ei edes tiedä onko heillä kiinnostusta osallistua
        okei Ari Tuuli , Tarja Halonen ,Mauno Koivisto

• UDES

SEDU!

• valittajapinat

Ensin huudellaan ja sitten ei löydy todellisia tekijöitä, heitellään vaan joitain nimiä,joilla ei ole mitään tekemistä tai kinnostusta lajiin.
      Suurin osa vaan valittaa ja ei tee itse mitään. Vaativat muilta tekoja, vain sen vuoksi että voisi valittaa niistäkin.

• 14+5

Mitäs jos aloittaisit laittamalla oman nimesi tänne?
      Mä voin sitte jatkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      118
      1409
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      42
      1281
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      50
      1029
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      898
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      815
    6. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      84
      813
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      77
      733
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      718
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      646
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59