Kuinka herrasmies isketään?

?

Tapasin miehen jokin aika sitten työn merkeissä ja kiinnostuin heti hänen ulkonäöstään. Työskenneltyämme hetken yhdessä (miehen itse tarjoten apua), ihastuin myös hänen luonteeseen.

Nyt ongelmani on, että en ole enään tuolla töissä, eikä miestä ei tule nähtyä vapaa-ajalla. Haluaisin kertoa tai osoittaa miehelle tunteistani, mutta koska olen hyvin ujo, kaipaisin neuvoja.

4

975

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deft

Vaikka olisit hyvinkin ujo, mitään ei tapahdu ilman lähestymistä. Mutta koska tiedät sen varmasti itsekin niin ei siitä sen enempää.

Sanoisin että ajattele ensin kahdesti. Tarkoittaen siis sitä että oletko saanut merkkejä siitä että tämä mies olisi kiinnostunut sinusta. Sen jälkeen on mukavampaa suunnitella kertovansa omista tunteistaan, olettaen että niitä ollaan valmiita kuulemaan.

Toisin sanoen: Itsevarmuutta tyttö hyvä, itsevarmuutta. Siitä miehet pitävät :}

• Onnellinen_Mies_

Olen itse herrasmies ja naisten mielestä komea, joten pystyn kirjoittamaan, miltä tällainen kertomasi tilanne miehen näkökulmasta näyttää. Yli-innokkuus, liiallinen meikkailu, täysin mauton yliseksikäs pukeutuminen, varsinkin mielistely (inhottavaa!), esiintyminen jonakin muuna kuin omana itsenään, ovat kaikki tuhoon tuomittuja asioita, jotka karkoittavat ainakin minut välittömästi. Mutta kun tapaan aidon, omana itsenään olevan naisen, ujous ei todellakaan ole mikään negatiiivinen asia vaan aivan päinvastoin, sepä onkin naisessa hyvin viehättävää ja herättää minun kiinnostukseni välittömästi. Älä siis peittele omaa itseäsi, jos ujous kuuluu luonteeseesi, vaan ota riski ja ole juuri sellainen kuin olet, se todella kannattaa, tulet sen huomaamaan..:) Mitään ei kuitenkaan tapahdu, jos et tee mitään. Aloita vaikka juttelemalla niitä näitä, koita olla tuon miehen ystävä. Miehet ovat hyvin tarkkoja katseestaan, paljon tarkempia kuin naiset. Miehet näkevät kasvoistasi, silmistäsi ja ilmeestäsi äärettömän paljon. Ihastuneen tai rakastuneen naisen ilme paljastuu hänen kasvoiltaan. Kerro tunteesi miehelle tuntemalla ihastumisen tunteesi hänen läsnäollessaan ja katso häntä, hän kyllä huomaa tämän. Jos mies tämän jälkeen kiinnostuu sinusta, lisää hieman roihua pesään ja osoita olevasi kiinnostunut, mutta äläpä lähdekään ihan heti treffeille tai vastaa muihinkaan ehdotuksiin heti myöntävästi, vaan ole hetki tämän ensi-ihastuksen jälkeen hieman salaperäinen ja ehkä vaikeasti tavoiteltava, mutta vain hetken. Liian pitkään vaikeasti tavoiteltavaa esiintyminen aiheuttaa nopeasti miehissä kyllästymisen ja peli on pelattu. Todelliset tavoiteltavan arvoiset miehet haluavat, että heidän naisensa on sellainen, jota muut miehet huokaillen katsovat. Näitä kaikkia asioita sinulta nyt vaaditaan, toivotan onnea..:) Minulla itselläni on sellainen nainen, joka sai minut juuri näillä keinoilla. Hän on myös sellainen nainen, joka kääntää useimpien miesten päät yhdessä kadulla kulkiessamme, näin minut saatiin sitoutumaan ja nyt olen onnellinen..:)
      Hän saa minun kanssani tuntea olevansa Nainen isolla N:llä ja minä saan olla hänen rinnallaan Mies isolla M:llä, me kummatkin saimme juuri sen, mitä halusimmekin. Tee ihastuksellesi sama niin kohta huomaat, että olet kohta entinen sinkku ja häät kutsuvat, kuten minulle kävi...:)

• efwfwwefwef

blääblääblää päläpälä sössönlässyn

• 11+20

Tiedätkö yhtään, mistä mies on kiinnostunut? Bändiä, musiikkimakua, käykö teatterissa, futismatsissa...?

Voisit sitten ottaa yhteyttä, että "olen menossa xxx konserttiin/teatteriin ja kaveri ei pääsekkään - muistin että sinä tykkäsit tästä ja tuli mieleen että sopisiko sulle, lähtisitkö mukaan...tulisi lippu käytettyä ja saisin kaverin..?"

Eli siis ihan kaverina ottaisit ensin yhteyttä ja paljastaisit ne tunteet sitten hiukan myöhemmin jos siltä näyttää. Tfämä on testattu ja toiminut. Jos mies on kiinnostunut sinusta mutta ei pääse, hän saattaa jopa ehdottaa että joskus toiste voitaisiin mennä kun nyt en pääse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      177
      14545
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      117
      10390
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      105
      9257
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      25
      8710
    5. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      50
      8360
    6. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      49
      6857
    7. 179
      6445
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      143
      5288
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      29
      5262
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      422
      1444
    Aihe