Miten tuon pyörän " jalan " sais korjattua itse..? Kun pyörä ei pysy pystyssä millään kun se jalka ( en tiedä oikeaa osan nimeä!!) niin heikko !
Pyörän jalka
11
4408
Vastaukset
- varmaanhelpoin
Jos löydät metallisen, alumiinisen mieluusti, sellaisen... putken pätkän mikä justiin mahtuu hyvin sen katkenneen jalan ympärille, jolla jatkat sitä.
Jos asut kaupungissa niin vaikka metallien keräysastiastakin saattaisi löytyä hyvällä onnella, sellainen putkenpätkä. - häh.
siis onko seisontatuki poikki, vai ei vain pidä pyörää pystyssä? missä kohdassa seisontatuki on, keskellä vai perässä? onko pyörä kuormattuna, kun seisontatuki ei pidä?
- terveterve.
Jos sinulla ei ole työkaluja, ei noinkaan simppeli homma tietty luonnaa. Muutoin neuvoisin vaihtamaan uuden jalan, ei kustanna paljoa.
- Kysyn vain ;)
Kertooko joku minulle, mitä varten pyörässä pitää olla jalka? Ymmärrän ammattiliikenteessä olevat tavarapyörät, mutta noin muuten en kyllä ymmärrä.
- alkup.tuna
Siksi että pyörä pysyy pystyssä. Aina ei välttämättä ole puuta, tolppaa, seinää ym. lähellä johon pyörän laittaa nojaamaan.
- ebebeberererbe
alkup.tuna kirjoitti:
Siksi että pyörä pysyy pystyssä. Aina ei välttämättä ole puuta, tolppaa, seinää ym. lähellä johon pyörän laittaa nojaamaan.
silloin on parempi laittaa pyörä itse maahan hallitusti, kuin odottaa, että joku apina "vahingossa" kopsauttaa sen nurin ja aiheuttaa remontin, tai tuuli kaataa
- alkup.tuna
ebebeberererbe kirjoitti:
silloin on parempi laittaa pyörä itse maahan hallitusti, kuin odottaa, että joku apina "vahingossa" kopsauttaa sen nurin ja aiheuttaa remontin, tai tuuli kaataa
Niin ja sitten joku apina "vahingossa" kävelee sen päältä. Eipä sen turvallisempi ratkaisu. Arkipyörässä on hyvä olla jalustin/jalka, helpottaa asiointia kun ei tartte ettiä pyörälle "parkkia". Harraste/kuntoilu pyörät on sitten erikseen, niihin ei jalat kuulu.
- öböböböböb
Kyllä meidänkin fillarikellarissa on näitä tonttuja, joilla ei ole pyörän jalkaa. Laittavat sitten rotiskonsa nojaamaan ja raaputtamaan muita pyöriä vasten.
- Heh heh
Eikö teidän pyörävarastossa ole telineitä? Missä ihmeen vuokrakasarmissa oikein asut? Pyörä laitetaan aina rungosta kiinni johonkin! Eli jalka on tarpeetonta painolastia.
- Pyöräpaskana
Minulla meni pyörän jalka poikki sieltä "sisältä" miten saan sen korjattua?
- wq12424eqwqweqr3231341
vaihdat sen uuteen (tai käytettyyn).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068