Mietin tuota kun täällä puhutaan YT että AT -miesten eroista niin fyysisesti kuin mentaalisesti. Kun puhutaan "tavallisista" AT-miehistä he eivät ole puolin tai toisin yhtä vetäviä kuin YT-miehet, usein heillä on ns. rumia kasvon, - vartalopiirteitä. Nuohan kaikki tulee geeneistä eivät ne tartu jostain elämän varrelta mukaan. Joten AT-miehet voisivat syyllistää vanhempiaan kun eivät saaneet "parempia geenejä" niinkö? mahtaako alitajuintaisesti olla tuon huorittelun takana inho ja viha omia vanhempia kohtaan?
Tunnen erään miehen joka on YT-miehen "kuva" kun tutustuin tähän teininä niin tällä oli atleettisen hoikka vartalo, leveät harteet ja erittäin timmi vaikka ei nähnyt mitään vaivaa tuon kropan mallin vuoksi, samoihin aikoihin itse painin ylipainon kanssa. Aina naiset ovat juossut tuon perässä, mitään ei senkään eteen tehnyt vaan naiset suorastaan kinasteli hänen huomiosta. Kun mentiin baariin, laitoin ykköset päälle ja olin selvänä (olin kuskina) niin ketä sai naisten huomion, arvatkaas? Tämä ex-ystäväni on 25 vuotias nyt, poikamaisen hoikan vartalon on korvannut suurehkot lihakset ja timmi kroppa. Itse olen vuosia nostellut rautaa, tulokset on junnannut paikallaan. Sikspäkkiä en ole edelleenkään saanut, ainoastaan paskaksi menneen polven ja entistä kauheamman himon vain syödä rasvaista ruokaa. Olen suhteessa, ollut jo toista vuotta. En juuri enään käy missää kuin töissä. En haluaisi päästää muijaani tyttöjen-iltaan kun tiedän että koko tyttöporukka kuolaa ex-kaverini kaltaisten perään..
Sain paskat geenit, minkäs teet elämä on..
Luonto valitsee kenestä tulee YT,- KT, AT - Mies?
39
290
Vastaukset
- Naisasialooseri.
Puhut puuta heinää. Ei miehen kropalla todellakaan ole naiselle sen suurempaa merkitystä. Kyllä minäkin tunnen atleettisia miehiä itseni lisäksi, mutta eivät naiset heidän perässään juokse. Eivät juokse, vaikka miehellä olisi Ison Arskan fysiikka.
- 14+2
"Ei miehen kropalla todellakaan ole naiselle sen suurempaa merkitystä" on ehkä vähän turhan kova kärjistys, mutta olen kanssasi samaa mieltä, että ulkonäkö on hyvin vähäpätöinen kriteeri miehillä kun markkina-arvosta puhutaan.
Hyvät sosiaaliset taidot ja korkea status mielenkiintoisessa kaveripiirissä peittoavat ulkonäkö jutut mennen tullen.
- Sivusta kattelija
Kropan kuntoa tärkeämpiä ovat mm. pituus, raamit ja kasvot.
Lihasten ei tarvitse olla mahdottoman suuria että naisia kiinnostaa. Mutta he kyllä kattelevat mieluummin päälle 180 senttisiä joilla on leveät hartiat ja sitten se ah kulmikas leuka ja oivat piirteet muutenkin.
Pelkällä kropan treenillä et pääse mihinkään. Ainoastaan ne naiset jotka itse ei treenaa kroppaansa eli läskit kiinnostuu miehen lihaksikkaasta kehosta yleensä.- kunhan jauhan
Totta. Pituus, raamikkuus ja etenkin kasvot viestittävät naisille miehen testosteronitasoista. Tästä on ihan tutkimuksiakin. Esim. just kasvoissa miehiset piirteet, näkyvät poskipäät, jykevä leuka, erottuvat silmäkulmat, tuuhea karvoitus kertovat hyvistä miehisistä ominaisuuksista.
Luonto on viisas. - sillitrooli
kunhan jauhan kirjoitti:
Totta. Pituus, raamikkuus ja etenkin kasvot viestittävät naisille miehen testosteronitasoista. Tästä on ihan tutkimuksiakin. Esim. just kasvoissa miehiset piirteet, näkyvät poskipäät, jykevä leuka, erottuvat silmäkulmat, tuuhea karvoitus kertovat hyvistä miehisistä ominaisuuksista.
Luonto on viisas.Osaatko selittää sitä, että nainen, jossa nuo "luonnon vinkit" ovat täysin perseellään, saa silti miehen sormia napsauttamalla?
- cxvsd
sillitrooli kirjoitti:
Osaatko selittää sitä, että nainen, jossa nuo "luonnon vinkit" ovat täysin perseellään, saa silti miehen sormia napsauttamalla?
Vain seksiiin. Mutta ei parisuhteeseen.
- Sivusta kattelija
kunhan jauhan kirjoitti:
Luonto on viisas.Ei hyvää päivää.
Luonto ei ole viisas.
Se on enemmänkin tyhmä.
Tai siis täysin ajatukseton.
Ei se välitä hyvistä ja huonoista geeneistä eikä mistään muustakaan.
Ei nuo kerro mistään muusta kuin tietyistä ominaisuuksista joita pidetään ehkä "miehisinä" mutta onko ne sitten "hyviä" on suhteellista.
Luonto on aivoton kone. Se että nainen tekee aivottomana valintoja välttämättä ei ole itselle eikä ihmissuvulle taas hyväksi. Luonnolle se on yks lysti. - Jaska'
sillitrooli kirjoitti:
Osaatko selittää sitä, että nainen, jossa nuo "luonnon vinkit" ovat täysin perseellään, saa silti miehen sormia napsauttamalla?
Jos nyt selitän........ Koska joku ressukka mies iskee hänet. Niin ressukka mies.
Ressukat miehet ovat syypää porsaidenkin ylimielisyyteen. Naiset eivät iske ketään. - sillitrooli
Jaska' kirjoitti:
Jos nyt selitän........ Koska joku ressukka mies iskee hänet. Niin ressukka mies.
Ressukat miehet ovat syypää porsaidenkin ylimielisyyteen. Naiset eivät iske ketään.Niin tai sitten joku kohtuullisen "tasokaskin" mies voi iskeä sellaisen naisen. Tiedän kyllä. Ei ole kivaa. Ajattelin vain, jos tuo "luonnon vinkkejä" noin innokkaasti painottava tyyppi osaa selittää, miksi nainen saa miehen vaikka luonto ei olisi miestä hänelle tarkoittanutkaan.
- kunhan jauhan
sillitrooli kirjoitti:
Mies on visuaalinen olento toki siinä missä nainenkin. Nainen pystyy helposti huijaamaan miestä pienin (lue: suuremmin) ehostuksin. Siksi luonnonvalinta vääristyy, koska rumatkin naiset voivat vippaskonstein (meikit, imartelevat vaatteet, kauneusleikkaukset yms.) näyttää edes kerran pantavilta. Ja tosiasiahan on, että mies voi tyytyä kertapanoissa hieman alempiarvoisiin naisiin. Nainen kuitenkin aina, toistan aina, haluaa itseään ylemmän tason. Siksi naisten pitäisi kulkea ilman meikkiä, hiustenlaittoa ja läskit peittäviä raskaustoppiviritelmiä, jotta totuus paljastuisi ja miehet voisivat poimia jyvät akanoista.
- Naisasialooseri.
kunhan jauhan kirjoitti:
Luonto on viisas.Tuo testosteronijuttu ei todellakaan pidä paikkaansa. Itsellänikin on todennäköisesti korkeat testoarvot. Ja testosteronilla ja pituudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Moni bodari on 160-170 cm pitkä ja varmasti löytyy testoa verestä.
- fgkjlfhll
Naisasialooseri. kirjoitti:
Tuo testosteronijuttu ei todellakaan pidä paikkaansa. Itsellänikin on todennäköisesti korkeat testoarvot. Ja testosteronilla ja pituudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Moni bodari on 160-170 cm pitkä ja varmasti löytyy testoa verestä.
Niinpä, pituus määräytyy vanhempien geenien ja kasvuhormonin tuotannon perusteella, ei mikään testosteronin. Kaikkea sitä saakin kuulla.
- Luonto Äiti
sillitrooli kirjoitti:
Niin tai sitten joku kohtuullisen "tasokaskin" mies voi iskeä sellaisen naisen. Tiedän kyllä. Ei ole kivaa. Ajattelin vain, jos tuo "luonnon vinkkejä" noin innokkaasti painottava tyyppi osaa selittää, miksi nainen saa miehen vaikka luonto ei olisi miestä hänelle tarkoittanutkaan.
Nainen kuin nainen on tarkoitettu tulevan raskaaksi mahdollisimman hyvillä geeneillä varustetun miehen toimesta.
- fcvcbccb
Ei kylläkään pidä paikkaansa. Itseään treenaavat naiset usein arvostavat enemmän miehen lihaksikkuutta kuin treenaamattomat.
- aloittja
Itse olen 190cm, pitkä ja tuo entinen YTM kaverini n. 180cm. Tällä on tuon lisäksi "puoleensa vetävä" persoonallisuus, sanoisin että kunnon ekstrovertti..
- sir_eino
"Kropan kuntoa tärkeämpiä ovat mm. pituus, raamit ja kasvot."
No jaa. Olen lyhyt ja vaikka joskus mietin että haittaakohan se joitain naisia niin olen tullut siihen tulokseen ettei se useimmille mikään erityisen suuri este ole.
Tein siitä kyllä joskus tänne avauksen koska halusin tietää mitä naiset oikeasti ajattelevat asiasta. Useimpien mielestä minun pituuteni (175 cm) oli siinä rajalla eli lyhyt muttei niin lyhyt että olisi ihan hirveä turn off. - sir_eino
Sivusta kattelija kirjoitti:
Ei hyvää päivää.
Luonto ei ole viisas.
Se on enemmänkin tyhmä.
Tai siis täysin ajatukseton.
Ei se välitä hyvistä ja huonoista geeneistä eikä mistään muustakaan.
Ei nuo kerro mistään muusta kuin tietyistä ominaisuuksista joita pidetään ehkä "miehisinä" mutta onko ne sitten "hyviä" on suhteellista.
Luonto on aivoton kone. Se että nainen tekee aivottomana valintoja välttämättä ei ole itselle eikä ihmissuvulle taas hyväksi. Luonnolle se on yks lysti."Ei se välitä hyvistä ja huonoista geeneistä eikä mistään muustakaan."
Välittää ja ei. Ihmiset pitävät viehättävänä terveydestä ja voimakkuudesta viestiviä piirteitä. Mm. normaali paino, selkeät kasvonpiirteet ja terve iho ovat piirteitä jotka viestivät siitä että ihminen on hedelmällinen ja fyysisesti terve. Uskon että se on luonnon ohjaamaa geeninvalintaa.
Luonto ei osu aina oikeaan mutta ei tarvitsekaan. Tärkeintä on että tällä päästään parempaan lopputulokseen lajinsäilymisen kannalta kun sillä että ihmiset pitäisivät viehättävänä fyysisestä sairaudesta ja heikkoudesta viestiviä piirteitä. - sir_eino
sir_eino kirjoitti:
"Ei se välitä hyvistä ja huonoista geeneistä eikä mistään muustakaan."
Välittää ja ei. Ihmiset pitävät viehättävänä terveydestä ja voimakkuudesta viestiviä piirteitä. Mm. normaali paino, selkeät kasvonpiirteet ja terve iho ovat piirteitä jotka viestivät siitä että ihminen on hedelmällinen ja fyysisesti terve. Uskon että se on luonnon ohjaamaa geeninvalintaa.
Luonto ei osu aina oikeaan mutta ei tarvitsekaan. Tärkeintä on että tällä päästään parempaan lopputulokseen lajinsäilymisen kannalta kun sillä että ihmiset pitäisivät viehättävänä fyysisestä sairaudesta ja heikkoudesta viestiviä piirteitä.Tai siis ei kai tuo mikään uskonasia ole. Koirakin panee mieluiten koiraa jolla on puhdas turkki, joka ei ole nälkäkuoleman partaalla tai täynnä loisia.
- sir_eino
sillitrooli kirjoitti:
Niin tai sitten joku kohtuullisen "tasokaskin" mies voi iskeä sellaisen naisen. Tiedän kyllä. Ei ole kivaa. Ajattelin vain, jos tuo "luonnon vinkkejä" noin innokkaasti painottava tyyppi osaa selittää, miksi nainen saa miehen vaikka luonto ei olisi miestä hänelle tarkoittanutkaan.
Mies on luotu levittämään siementä. Vähän kärjistetysti, mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan. Mies voi lisääntyä lukemattomia kertoja ja sen takia ei ole niin tarkkaa mihin laukeaa. Nainen voi lisääntyä harvemmin joten naisen pitää olla tarkempi siitä millä geeneillä varustetun paskan päästää päälleen ähkimään.
Viimeinen lause on palstakieltä.
- Jaska'
No jos minä nyt teille totuuden sanon.............niin.............. Juttu on niin,että puhumalla ne naiset isketään, jos sä meet yö-kerhoon mykkänä istumaan naama norsun vitulla, niin ei se auta vaikka oot mikä ulkoisesti. Kyllä ne puhelahjat on se juttu. Ite osaisin puhua, mut en useinkaan viitsi jauhaa paskaa, kun vittuunnun niin herkästi jo ulko-ovella, kun ei oo ryyppykaveria.
- Reipas Poikamies
Olen korostanut palstalla että supliikki ja miehen sosiaaliset taidot kanssa käydä naisten mieleisellä tavalla ovat avain menestymiseen: miehen lookki sitten rajaa naiset ketkä eri tarkoitusperineen ko. miehestä kiinnostuvat.
Miehen on tässä meidän parisuhdekulttuurissa todella vaikeaa olla passiivinen ja "antaa lookkinsa tehdä iskemisty"- se ei toimi miellä, ei edes keskivertoa komeimmilla miehillä.
Kulttuurimme sääntö on että mies iskee naisen kun on reagoinut naisen vinkkeihin enemmän tai vähemmän.
Yökerhot, baarit, "ravintolat" ovat pelkästään kulttuurimme tuote parin muodostuksessa, juuri amerikkalaisen casual datingin puuttuessa. Näihin paikkoihin tulisi pyrkiä mennä viihtymään ja tarjoamaan viihdettä muille-ei v*ttuuntumaan. Eli negatiiviset tunteethan ne jyllää ja kas, harva nainen tälläisesta miehestä alkaa kiinnostua-koska saa valkata mukavampiakin sieltä.
Minä sanon että luonto antaa perusedellytykset millaiset eväät mies saa parisuhdemarkkinoille. Aina saa ja pystyy kuulkaa kehittämään itseään. Se on varma kun on tahtoa.
"miksi nainen saa miehen vaikka luonto ei olisi miestä hänelle tarkoittanutkaan. "
Uskon että ketään täällä ei ole luonto tai Jumala tarkoittanut totaali yksinäisyyteen. Ja toisaalta moniko saa parisuhteensa sormia napsauttamalla, tuskin monikaan. Eli se vaatii oman panoksensa antamista. - YTM-EVP
Tällaisen stereotypioiden tekeminen on aivan turhaa. Eivät naisten ulkonäkökriteerit ole noin yksioikoisia. Hyvä itsetunto, keskustelutaito ja sulava käytös ovat paljon tärkeämpiä. Jos vertaan itseäni yllä esitettyihin kriteereihin, niin:
-yli 180 senttinen: olen 175
-leveät hartiat: no joo
-jykevä leuka: hah, mulla on pieni leuka
-näkyvät poskipäät: no ei todellakaan
-erottuvat silmäkulmat: ei taatusti ole, olen kapeakasvoinen
-tuuhea karvoitus: eihän mulla kasva edes poskiparta
Eli täytin vain yhden miehekkyyskriteerin kuudesta, joten näillä kriteereillä mun pitäs olla ATM, mutta kun en ole. Se on ihan oikeasti itsestä kiinni, kuinka naiset sinut kokevat.- sir_eino
Koitetaas myös...
-yli 180 senttinen: 175 tasan
-leveät hartiat: kyllä
-jykevä leuka: EOS. Leuka ei ole erityisen kapea muttei mikään epo-hiihtäjän leukakaan.
-näkyvät poskipäät: kyllä
-erottuvat silmäkulmat: kyllä
-tuuhea karvoitus: luonnontilassa tuuhea ja tumma. Treffit Veetin, kynsisaksien ja höylän kanssa... Vähemmän tuuhea. Edelleen tumma.
- Vaatimaton mestari
Kyllä asenteella ja puheen sisällöllä on iso merkitys siinä, saako naisseuraa ja minkälaista. Naisten mieleen olevasta ulkonäöstä on tietysti apua, ja voi olla isokin merkitys.
- bvc v vc
Jos keskittyisit enemmän itsesi kehittämiseen kuin täällä palstalla kirjainlyhenteiden viljelyyn, voisin arvella ettet olisi niin surkeassa jamassa kuin nyt olet.
Ei se mene niin, että toinen on lapsesta asti suosittu ja toinen on lapsesta asti epäsuosittu. Ihmiset voivat hyvinkin muuttua jos niin haluavat. Jopa ulkonäölleen voi tehdä paljon, vaikka eihän kaikkea voi muuttaa.
Sanoisin, että aika harvassa ovat ne miehet, joista ei saa ihan siedettävän näköistä kunhan vähän panostaa. - Ällikkämies itse
Minusta koko am/yt mies teoria on nörttien huuhaata.
Ja jos mä olen jotain, niin sitten Ällikkämies !- Sir Von Baughen
"Minusta koko am/yt mies teoria on nörttien huuhaata.
Ja jos mä olen jotain, niin sitten Ällikkämies !"
Kyllä,aivan samaa mieltä.Jos luet tarkemmin niin voit päätellä että tämän teorian on varmaan kehittänyt joku AT-mieheksi itsensä lukeva.Koska,on sisällyttänyt teoriaan myös tietynlaisen oikeuden syyttää kaikkia muita paitsi itseään.
Ja aina voi perustella että"No,mähän olen ATM".
- Sir Von Baughen
"Joten AT-miehet voisivat syyllistää vanhempiaan kun eivät saaneet "parempia geenejä" niinkö?"
Niin,ja taas se sieltä tuli;Muitten syy kun ei saa naisia.Tällä kertaa hirttoköyteen joutui vanhemmat.
Kuten olen aikaisemmin nostanut esille;Itsensä ATM tituleeraavat löytävät yleensä syyllisen aivan jostain muusta kuin itsestään.Millon se yhteiskunnan syrjintä,naiset on vaan niin vaikeita tai sitten vanhemmat jakoi väärät geenit.
Ja tämä muiden syyllistäminen koskee myös elämää yleensä,joissa syylisenä ovat useasti edellä mainitsemani.
Olisi hienoa löytää edes yksi AT-mies joka myöntäisi että itsessään tai omassa toiminassa on vikaa,ettei joku homma ole onnistunut,ilmottautukaa jos teitä on!- Jaska'
Johan ylhäällä myönsin mikä on ongelmani. Mutta Ikinä en voi myöntyä ATM:ksi,se on jo liikaa vaadittu.
- Sir Von Baughen
wlfwd kirjoitti:
Minä voin hyvin myöntää että alempitasoisuuteni on omaa syytäni.
niin,en tarkoittanut että pitää myöntää alempitasoittuutensa koska en itse usko siihen "järjestelmään".
Kyse onkin siitä että myöntää omassa toiminassa puutteita,jotka ovat tuoneet siihen tilanteeseen. - Sir Von Baughen
Jaska' kirjoitti:
Johan ylhäällä myönsin mikä on ongelmani. Mutta Ikinä en voi myöntyä ATM:ksi,se on jo liikaa vaadittu.
Joo,niin näköjään myönsit,hienoa.Mutta,et mielestäni kuuluu ATM:iin koska et edes suostu luokittelemaan itseäsi sellaiseksi.Mikä on vain hyvä,koska jos suostuu luokittelemaan itsensä kyseiseen sarjaan,on viimeisetkin omatunnon rippeet viety.
Jos katsotaan yhteiskunnallisesti itseäni,olen menestynyt ainakin keskiverron vertaisesti,ellen paremmin.Ainut että tyttöystävää ei ole,tosin takana on myös oma ajatusmaailma parisuhteesta.Kuitenkin moni luokittelisi mutkin ATM:ksi,mutta kun en usko siihen "järjestelmään" joten en itsekään suostu/voi luokittelemaan/pysty itseäni ATM:ksi. Sir Von Baughen kirjoitti:
niin,en tarkoittanut että pitää myöntää alempitasoittuutensa koska en itse usko siihen "järjestelmään".
Kyse onkin siitä että myöntää omassa toiminassa puutteita,jotka ovat tuoneet siihen tilanteeseen.No niistä omista puutteista se alempi tasoisuus johtuu. Eli en ujouttani pysty lähestymään naisia.
- ky8hgy5lo
Mielestäni vielä naurettavampaa on väittää, ettei kohtalolla olisi minkäänlaista vaikutusta ihmisen menestymiseen, niin naisasiossa kuin kaikessa muussakin. En tietenkään väitä, että juuri sinä olisit välttämättä sitä mieltä.
Kyllä suurin osa maailman hyvin menestyvistä ihmisistä on saanut sen menestymisen lahjan jo syntyessään ja lapsuuden kokemusten kautta.
Minä ainakin voin myöntää, että minussa on todella paljon vikaa. Jos ei vielä 25-vuotiaanakaan ole minkäänlaista kokemusta naisista, niin on se kai aika helvetin selvää, että olen täydellisen epäonnistunut tapaus.
- Lyhentelijä,.,
MM=Massi mies
EM=Erikoinen mies
SM= Supermies
EVMP= Ei Vittu Mitä Paskaa - sir_eino
"Tunnen erään miehen joka on YT-miehen "kuva" kun tutustuin tähän teininä niin tällä oli atleettisen hoikka vartalo, leveät harteet ja erittäin timmi vaikka ei nähnyt mitään vaivaa tuon kropan mallin vuoksi,"
En tiedä paljonko kropan malliin voi vaikuttaa liikunnalla. Väitän ettei kovin paljon. Mulla on ainakin ollut aina sama vartalonmalli. Leveät hartiat, kapea vyötärö, kapea lantio. Aika pitkät raajat. Ongelma joskus nuorena oli vaan siinä että tuohon yhdistyi reipas alipaino jonka takia näytin hontelolta ja typerältä. Nyt kun olen syönyt enemmän ja liikkunut niin mulla on lihasmassaa enemmän. Vartalonmalli on periaatteessa ihan sama, mutta mulla on esimerkiksi käsivarsissa erottuvat lihakset. - höpöhöpööööööööö
Kaikki on kiinni korvien välistä. Ei sillä ole mitään väliä mikä adonis tulee eteen pullistelemaan lihaksillaan vaikka hyvällä naamalla ja kuteilla. Jos on tyhmä tai kusipää, voi minun puolesta painua v.ttuun. Fiksut ja tunteelliset miehet vie voiton. Näsäviisaat ja pahimman luokan nörtit on asia erikseen, jotenkin tunneköyhiä, joten sekään ei kiinnosta. Kai sitä naiset alitajuisesti etsii parasta mahdollista isäainesta, miestä joka olisi mukava ja hyvä naiselle ja etenkin isänä lapsille. Niitä miehiä on todella harvassa. Kaikki naiset haluaa aina sen saman miehen, koska kaikki naiset etsii hyvää miestä. Huonot naiset ja miehet silti alittavat riman heti jossei saa hyvää ja kelpuuttavat siis huonot ja sen huomaa.
- Entäs tämä?
Minä rakastelisin sinua.
Fiksuutta ja tunteellisuutta yhdessä lauseessa.
"Fiksut ja tunteelliset miehet vie voiton. "
Ei taida arpani voittaa kuitenkaan.
- Kaikkea ne
naiset teettääkin.
Vuosienmittaisia murheita, huolia ja ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659