HENNAT JA HEIKIT HYÖTYLIIKKUMAAN!!!!!!!!!!!

AUTETTAVIA ON KAIKKIALLA YMPÄRILLÄMME.
YLLYTÄN KAIKKIA KUNTOLIIKKUJIA NAAPURIAVUIN, TALKOILLA KUNTOAAN KOHENTAMAAN, YLLÄ PITÄMÄÄN.
PUITA PILKKOMAAN, VERKONKOKIJOILLE SOUTUMIEHIKS TARJOUTUEN, KAUPPAKASSEJA KANTAMAAN, KIVIÄ RAIVAAMAAN, RAKENNUKSILLE APUMIEHIKS, LUONTOVÄEN KETOTALKOISIIN HEINÄÄ NIITTÄMÄÄN, RISUKOITA RAIVAAMAAN...VANHUKSILLE , KAIKELLEKIN KANSALLE SOUTUVENERETKIÄ JÄRJESTÄMÄÄN...

EHOTTAKKEE LUKIJAT LUKUISIA, FIKSUJA LISÄKOHTEITA!

KAIKILLE KUNTOSALEILLE PITÄIS PIKKU GENERAATTORIT ASENTAA, JOILLA KUNNONKOHENTAJIEN MUUTOIN HUKKAAN HAIHTUVA VOIMA JA LÄMPÖ AKKUIHIN, JOPA VALTAKUNNANVERKKOIHIN LADATTAIS.

EILEN AATTELIN, ETTÄ KUN NYT HÄMMEESSÄ ASUN JA ELÄN, OIS AIHEELLISTA VAIK YHISTYS PERUSTOO: HÄMEEN HYÖTYLIIKKUJAT RY.

YNNÄ YMPÄR MAAN SATOJA SAMANKALTASIA.
30.6.2011 k mikko

2

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku-A

"KAIKILLE KUNTOSALEILLE PITÄIS PIKKU GENERAATTORIT ASENTAA, JOILLA KUNNONKOHENTAJIEN MUUTOIN HUKKAAN HAIHTUVA VOIMA JA LÄMPÖ AKKUIHIN"

Ei kannata-tutkittu juttu. Ihmiskeho on erittäin tehoton kapistus tuottamaan energiaa(enimmäkseen vaan lämpöä), ja pelkästään laitteiden ylläpito söisi näennäisenkin energia-hyödyn.

"RAKENNUKSILLE APUMIEHIKS"

Eikös siellä oo eestiläisiä ja puolalaisia muutenkin ilmaseksi?

"TALKOILLA KUNTOAAN KOHENTAMAAN, YLLÄ PITÄMÄÄN."

Kokemuksesta sanon, että se tarkoittaa että 1 lapioi, ja 9 seuraa ympärillä rööki huulessa. Poikkeuksena pohjanmaa, jossa vain 8 seuraa-9:s jäi kotiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      86
      8119
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6208
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4711
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      49
      3217
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2769
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2705
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2651
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2442
    Aihe