Miten vietätte kesäpäiviä?

sinkkumiekkonen.

Ne vähät (mutta hyvät) kaverit perheineen on lomareissulla, ja mulla näyttää kesä ns valuvan sormien läpi ihan hukkaan.
Jos olet yksin aurinkoisena ja helteisenä kesäpäivänä, miten vietät sen?

25

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku yksin

Vähän samoja ongelmia, kun on nyt loma. Näitä tulee puuhailtua: loikoilen puistossa tai rannalla kirjaa lukien, käyn pyöräilemässä, lenkillä tai salilla, menen kaupungille kävelylle tai syömään. Muita vinkkejä: kävelyretki metsässä, käyminen jossain uudessa paikassa (esim. nähtävyys, museo, luonnonpaikka).

Loma on loppujen lopuksi melko tylsää aikaa, kun sen joutuu viettämään pitkälti yksin.

• Palkattomassa työharjoittelussa menee lähes koko kesä. Ainoastaan viikko 31 on varattu lapin reissuun.

• Älyn haamu

Meinaatko Eewulia käydä kuksimassa kun Lappiin menet?

• 12+98

Oletko ns. orjatyössä vai mitä tämä palkaton työharjoittelu on?

• 12+98 kirjoitti:

Oletko ns. orjatyössä vai mitä tämä palkaton työharjoittelu on?

Oikealta nimeltään työssäoppimisjakso, eli liittyy opiskeluun. Tosin vaihtuu palkkatyöksi vajaan kahden kuukauden päästä.

• Älyn haamu

Paskaduunissa tai yksin himassa netin äärellä. Ja mähän olen siis koko ajan yksin.

• adgv

joo paskaduunissa kesä menee täälläki. vituttaahan se olla paskaduunissa hehheh

• FF

Tämä helleviikko menee sukulaisissa. Saunomista, grillaamista, uimista, auringonottoa, pieniä kotitöitä, vanhojen ystävien ja tuttavien tapaamista.. Ensi viikolla kaupungissa yhtä sun toista ja sitä seuraavalla reissuun Keski-Euroopan suuntaan. Sen jälkeen vielä pari viikkoa lomaa. Ja palkka juoksee koko ajan...

• FF

En meinaa.

• tulee kyllä

Sitä kutsutaan lomaromanssiksi ja tulee jos on tullakseen.

• FF
        tulee kyllä kirjoitti:

Sitä kutsutaan lomaromanssiksi ja tulee jos on tullakseen.

Ei tule kun ei anna tulla. Jos seksiä/parisuhdetta haluan niin saan sitä/sen kyllä Suomesta, ei tarvitse lähteä matkan takaa hakemaan. En ole menossa turistikohteeseen enkä kiinnostu kenestäkään vain siksi, että hän on ulkomaalainen.

Haaveena on päästä kokemaan upeaa luontoa ja kaatua iltaisin ihan yksin sänkyyn väsyneenä kilometrien patikoinnista.

• Otan päivät aurinkoa

ja yöt panen naisia

• violet.

Mulla alko juhannuksena loma ja toistaiseksi olen viettänyt päivät suurimmaksi osaksi yksin kotona ajatuksieni kanssa ihan vitun ahdistuneena.

• nainen.....

Sama ongelma, tosin kesälomaan on vielä aikaa.. Teen vähän samoja juttuja kuin joku täällä luettelikin, eli rannalla makoilu, lukeminen, soppailu, lenkillä käynti ym.

Nautin myös yksinolosta, mutta sitä on välillä vähän liikaa. Jonkun muun kanssa olisi HAUSKAA. On mulla joitain kavereita mutta vähänlaisesti näen niitä.

• ...................

Sen ajan kun en ole kavereiden kanssa tekemisissä, niin oleskelen, pyöräilen, lenkkeilen, makoilen rannalla, kävelen kaupungilla, shoppailen, käyn kahvilla tai bissellä lehteä lukemassa, touhuan kotona (siivousta, järjestelyä, remonttia), surffaan netissä, luen lehtiä/kirjoja. Ihan hyvin tässä yksinkin viihtyy.

• sir_eino

No muija lähti aamulla töihin, mä menin salille ja kävin pyöräilemässä. Sitten kävin yhden kaverin kanssa lounaalla. Tulin kotiin. Siivosin. Puhuin puhelimessa. Tein kasvislasagnen tuossa jo varmaan tunti sitten siihen kuntoon että kun nainen soittaa olevansa tulossa, laitan sen uuniin. Odotellessa roikun netissä ja juon pari kaljaa.

Sit illalla pitäisi lähteä tapaamaan kavereita. Perussettiä.

• jackaroo

Tänään tuli vietettyä melkoinen kesäpäivä. Aamupäivällä leikkasin nurmikkoa pari tuntia. Päivällä kävin tapaamassa tuopin äärellä paria kaveria ja illalla kävin saunomassa joen rannalla olevassa puusaunassa. Huomenna pitäisi mennä ajamaan traktoria heinäpellolle ja päivemmällä voisi ehkä käydä pelaamassa minigolfia jos vain sää on tarpeeksi kesäinen.

• 12

Tylsä kun olen, teen läpi vuoden lähes samoja juttuja. Yksin ei ole kiva lähteä minhinkään eli kotioloissa viihdyn. Lomaa paskaduunista odotan kuitenkin kovasti.

• vxvcvcxvx

Käyn kaupungilla katselemassa mitä uutta on tullut kauppoihin. Samalla katselen kaunista kaupunkia ja kauniita naisia. Mahdollisesti menen rannalle uimaan tai puistoon ottamaan aurinkoa ja lukemaan jotain/kuuntelemaan musiikkia. Tai sitten menen jalkapallokentälle pomputtelemaan ja potkimaan futista. Saatampa myös ottaa pyörän ja lähteä kiertelemään kaupunkia jos sattuisi löytymään jotain mielenkiintoista katseltavaa. Esimerkiksi pallopelien sarjat pyörivät kesäisin junnuista vanhempiin. Aika usein löytyy jostain katseltavaa.

• Eewuli.....

On nyt eka vapaapäivä tässä työputken jälkeen ja aurinko paistaa täällä pohjoisessakin, joten päätin lähteä hauvelin kanssa lenkille vähän.
      Olen niin onnellinen, että ei mitään rajaa :)

Aurinkoista päivää kaikille..

• sir_eino

Pyykkiä pesen ja nettaan. Pohdin vähän mitä pakkailen. Tyttöystävä on kotona pesemässä pyykkiä ja pakkaamassa. Huomenna sitten lentokentälle.

Lupasi tulla sitten yöksi tähän. Odotan mielenkiinnolla kauanko neidin pakkaaminen kestää. Voin kuvitella ettei mene ihan niin nopeasti kun minun.

• sir_eino

Eino on pakannut. Jee. Nyt pari kaljaa. Oli kova työ laittaa vähän vaihtovaatteita laukkuun.

• Yksin tietty

Sisällä kotona. Sairaana.

• Jos olet yksin aurinkoisena ja helteisenä kesäpäivänä, miten vietät sen?

- Ahhh... Ensin nukun pitkään ja keitän aamukahvit vasta sitten kun haluan. - Sitten puuhailen jotakin; pesen pyykkiä, hoidan kukkia, kastelen ulkokukat. - Lounaan jälkeen asettaudun hetkeksi terassille hyvin aurinkovoiteella suojattuna lippis päässä ja asettaudun terassin kaiteen suojaan ottamaan aurinkoa. - Varttin päästä mun tulee liian kuuma ja haen vesipullon. - Asettaudun takaisin aurinkotuoliin ja kymmenen minuutin päästä mua alkaa kyllästyttää ja haen itselleni luettavaa. - On hankala lukea auringossa, joten haen aurinkolasit. - Selailen tympääntyneenä lehteä hetken aikaa, mutta mikään jutuista ei oikein kiinnosta, enkä viitsi hakea kirjaa, etten sotke sitä aurinkorasvalla. - Minun alkaa tehdä mieli jäätelöä, joten haen sisältä Mansikka-Eskimon ja menen takaisin terassille nautiskelemaan sen. - Sitten pinnani palaa, kun on inhottavan kuuma, joten menen sisälle suihkuun ja pesen kaiken rasvan pois iholtani, tarkistan onko liikapunotusta, jota täytyisi auttaa AloeVeralla ja puen kevyet kesävaatteet päälleni. - Keitän kahvit ja asettaudun sängylle läppärin kanssa ja pyörin keskustelupalstoilla, Facebookissa ja tarkistan sähköpostit. - Tänä aikana muksut ovat soittaneet pari kertaa ja äiti ainakin kolme. - Kenties exäkin, mutta en ole viitsinyt vastata.
      - Katson päivän ohjelmatiedoista tuleeko TV:stä mitään. - Katson jotakin typerää saippuasarjaa ja surffailen välillä kanavalta toiselle, mutta mitään erityistä ei tule. - Käyn taas katsomassa tapahtuuko keskusteluissa mitään tai onko tullut sähköpostia. - Kun illemmalla alkaa vähän viiletä, teen tunnin kävelylenkin, käyn suihkussa ja keitän teetä. - Menen sänkyyn, laitan TV:n päälle ja katson läppärillä mitä uutta facebookissa. - Nyt tuleekin C.S.I. - Tosin joku jakso, jonka olen nähnyt varmaan kaksi kertaa ennenkin, mutta en valita. - Nukahdan valot ja TV päällä, läppäri rinnan päällä ja herään yöllä kahden aikaan. - Katson onko keskusteluissa mitään meneillään. - Eipä näytä olevan, joten suljen TV:n, tietokoneen, käyn pesemässä kasvoni ja hampaat ja heitän märän pyyhkeen hiuksistani kuivumaan ja laitan hiukset ponihännälle, ettei ne ole niin kuumat niskassa. - Sammutan valot, laitan kännykän äänettömälle ja alan nukkua. - Tällain se varmaan menisi :)

• ikisinkku35

Multa loppus duunit kuukausi sitten. Olisin saanut jatkaa mut sanoin pomolle et et tällästä paska duunia tee ellei paremmin makseta. Nyt en te mitään päivisin muuta kun kuntoilen ja pyörin netissä. Lauantaina olin koko päivän rannalla
      kattelemassa kauniita naisia joita 30 helteessä oli ihan riittävästi tullut rannalle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe