Katkeilevat hiukset

adklasdadamada

Heip! Kaipailisin apua katkeileviin hiuksiin... Olen 19-vuotias nuori nainen, ruokavalioni on terveellinen joskin epäilen joitain vitamiini ja kivennäisaineiden puutoksia (mitäköhän?). En syö punaista lihaa tai kalaa, ja olen hiljattain jättänyt myös perunat, leivät, pastat yms. erittäin vähälle (tulee syötyä vain erikoistilanteisssa jne). Harrastan liikuntaa aktiivisesti.
Teen viikossa n. 5 päivää työtä, jossa pidän hiuksiani ponnarilla ja lippistä päässä vaihtelevasti 6-9h ajan.

Viime aikoina hiuksia on katkeillut niin, että harjatessa harjaan jää kunnon kasa niitä, ja myös suihkussa hiuksia irtoilee parisen kymmentä. Kun kampaan jakauksen, sojottaa jakauksesta vaikka kuinka paljon pieniä, katkenneita hiuksia. Kovaakin stressiä on ollut aika-ajoin, joten siitäkin voi löytyä syy. Voisinko kuitenkin tehdä juuri nyt jotain tehohoitoa näille kutreille?

Neuvoja.....................?

3

906

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierailija2012

syö kunnolla, mistä saat kuituja kun et syö leipääkään..
      ihme että tukka lähtee päästä- d-vitamiinin puutos myöskin, et syö kalaa..

• nimimerkki598

Itselläni on sama ongelma, että hiukset katkeilevat paljon. Pidän myös hiuksia paljon kiinni ja käytän katkeileville hiuksille shamppoota ja hoitoainetta (lorealin). En föönaa tai käytä suoristusrautaa tai kiharrinta, hiukset kampaan kyllä aina märkinä (tätä en millään voi lopettaa, muuten hiukset kerkiää mennä hirveeseen takkuun). Olisiko kellään suositella jotain hiusnaamioita katkeileville hiuksille jotka tehoaisivat? Itse uskoisin omasta ruokavaliostani saavani kaikki tarvittavat ravintoaineet, syön myös kalkki- ja d-vitamiinilisää, ihan vaan koska en varmaan muuten saa niitä tarpeeksi ruuasta.
      Aloittajan kannattaa varmaan kiinnittää huomiota riittävään kuitujen, proteiinin, D-vitamiinin ja kaikkien tarvittavien rasvojen saantiin, jotta tuleva hius kasvaa vahvempana. Näille jo vaurioituneille hiuksille ei kai auta kun jotkut hoitonaamiot ja hoitoaineet ja sitten hiusten leikkaus.
      Itse kävin kampaajalla vähän aikaa sitten leikkauttamassa huonokuntoiset hiukset pois, mutta parin kuukauden jälkeen siitä hiukset näyttävät taas tosi katkenneilta. Kertokaa ihmeessä hyviä hiustenhoito tuotteita!

• Suosittelisin tilaamaan kampaamosta jonkun hiuslaadullesi sopivan hoidon
        Esimerkiksi:
        label.m L A B R E M E D Y hemmottelevat intensiivihoidot.
        Syvältä hiuksen sisältä lähtevä hoitoteho aikaansaa kauniit ja terveet hiukset.
        Samalla voisit päivittää sopivat kotihoito tuotteet.

Myös label.m Protein spray on ehdoton tuote minkä tahansa shampoon ja hoitoaineen lisänä. Vahvistaa hiusta, vilkastuttaa pintaverenkiertoa, lisää hiusten kasvua ja tuuheutta.Hoitavuuden lisäksihän tässä on plussana lämpösuoja, mitä useissa "suihkehoitoaineissa" ei ole.

Terveisin
        Mirka
        Blackout
        http://blackouthair.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe