Olen päättänyt ryhtyä lesboksi koska kaikki miehet pettävät kuitenkin.
Sivumennen sanoen
11
91
Vastaukset
- minäkö.
Joka olen ollut ilman jo 11v ja sitten jos löytäisin jostain parisuhteen niin alkaisin pettämään?
Enpä tiennytkään, että sukupuolisen suuntautumisensa voi ihan noin vaan valita tai vaihtaa?! XD
- ap.
No nyt tiedät ;)
- fflllllllddd
Kuinka monen panomestarin jättämä jo oletkaan kun tuollaiseen johtopäätökseen olet tullut.
- gdfgdfg
Pettääkö nekin jotka ei ole ikinä saaneet seksiä??
- 8+16
Pettäisivät jos saisivat.
- ojasta allikkoonko!!
Eikö lepposat käyttäydy oikein korostetun miesmäisesti
- heinette
heh, toi on käynyt itsekin mielessä oman kokemuksen jälkeen ja kaikkien niiden lukuisten tuttujen ja tutuntuttujen kokemusten jälkeen.
MUTTA kun ei vaan naiset iske sillä tavalla... ja pieni vinkki PETTÄJIÄ on myös lesboissa. Ei se vaihtamalla parane. - 10+2
Ja lesbotko ei petä? Kyllä pettää!
Uskollisia miehiä on. He vain eivät ole ensimmäisenä pyrkimässä pöksyihisi. - Kunnian mies
Ei toistenn miesten nussimalle naisella tarvitse olla uskollinen jos mahdollisuus saada nuorempaa/kauniimpaa. Kaikkihan sen tietävät.
- Kerro lisää mmm
Heti alkaa himottaa pettäminen sun lesbofrendisi kanssa.
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760