*************oO(.)Oo*********************
"Sillä yksi oli liehuva liekinvarsi
ja toinen oli kuiva puuta,
mutta minä olin tulehen tuijottaja,
jolle tuli niin tukalasti kuuma"
"jollei mies osa muutakaan,
niin se puukottaa,
puukotta
jollei osa muutakaan"..
***************oO(.)Oo********************
Blomqvist Markku esitti tämän joskus 1977, sitten Timo Turkkainen ja nyt nähtävästi Wärtsilä.
Olisi mukava jos joku antaisi tämän laulun "Liehuva liekinvarsi" sanat.
Google ei tuota tulosta
Ja
Onko joku muukiin kiinnostunut tästä?
Onko joku jopa sitä laulannut saunassa?
Onko ollut ensikokemuksia tästä?
Mitä mieltä?
Yleensä kenelläkään ei ole mieltä
Liehuva liekinvarsi
2
744
Vastaukset
- Tätä mieltä
Ainakin Blomqvistin ja Turpeisen (Huom. Timo Turpeinen) esittämänä. Musiikkiin liittyen en ole mistään Wärtsilästä kuullutkaan. :)
Jos ei sanoja löydy, niin ne pitää sitten itse ylös kirjoittaa. Sullahan on jo tossa hyvin sanoja hallussa, joten kirjottelet vaan loppuun asti. Niin sitä on monet muutkin tehneet...- sami
Tämän on muuten sanoittanut kirjailija Erkki Mäkinen. On tehty kokonainen CD Erkki Mäkisen tekstiin liittyviä lauluja nimeltään Liehuva Liekinvarsi jonka voi tilata netin kautta.
Toinen helmi myös levyltä löytyy Kirkan esittämänä : Neidon Ryöstö.
Säveltänyt molemmat hienot laulut on Jukka Siikavire.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2742507Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis121615- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis511510Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029