Onko se sama kuin vanha muija huoraamassa ?
Vanha nainen hunningolla
9
119
Vastaukset
- YesYes54
Ainakin Jouni rintala Uudestakaupungista tykkää vanhemmista naisista edelleen.
- Erin ratsastelee
... ja mä mietin kuinka mä ratsastin...
Tykkään biisistä.- järkyttävää
sehän kannattaa pettämistä, hyi saatana!
- oksettaa etoo
hirvee piisi...kokeile mua ja vanha nainen hutsinkolla..voi laulaja parkaa sääli
- joopa joo
Jotenkin niinkun biisistä paistaa läpi sellainen et sen nyt pitäis olla hyväksyttävämpää pettää kun liitto laimenee ja saman miehen lakanoissakin on ollut jo 40 vuotta. Aattele jos sama olis tullu miehen suusta niin johan ois haloo noussu mut kun nainen laulaa niin senhän pitäis olla hyväksytympää muka jollain tavalla
- Hyi mikä biisi
No on tosi öllö biisi...
ratsastaakohan se vaihdekepin nupilla ????
Vanha lumppu pettämässä ja tyydyttämässä itseään olisi sopivampi nimi ;) - KunnonMies eikä hora
Hirvee on biisi... todella sääli sitä laulajaa että sellasta joutuu esittää.
Just laitoin radion kii kun tuli IskelmäRadio-kanavalta.
Ei kestä kuunnella tollasta horatsubiisi ! - kljhlkjhlkhlö
Onko kyseessä cover-piisi?
- eerineerin
Samaa mieltä, tosi alhainen biisi.
Ihan ällöttää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753