nyt kävi köpelösti

fondia

Mulla on niin, että.. Erosin poikaystävästäni kun halusin nähdä lisää maailmaa. Mutta nyt pari päivää sitten palasimme yhteen(huomasin haluavani häntä takaisin enemmän kuin mitään), mutta nyt tuli taas ahdistus siitä, että mitä jos joku pyytää minua ulos, en voi enää sanoa kyllä. Kerroin asiasta hänelle ja hän kysyi " ei kai niit nyt heti tarvi tapailla?" kun oikeastaan kyllä joo. Olen nimittäin varma, että tämä ihminen on niitä jotka pysyvät pitkään suhteessa eivätkä hevillä luovuta. Se ahdistaa koska en haluaisi sitoa loppu elämääni yhteen ihmiseen kun muut on vielä tsekkaamatta!

Nyt sitten mietin, että en todellakaan voi pettää mutta se kuulostaisi kaikista helpommalle (ja raukkamasimmalle) vaihtoehdolle, että tapailen muita siinä sivussa ja voin lopulta todeta, että nyt on nähty, voin palata tämän miehen luokse. Ikää siis vasta 20, eli elämän kokemusta ei juurikaan. Huom. Tämä mies ensimmäinen suhteeni elämäni aikana.

En nyt tiedä mitä tehdä... Haluaisin olla hänen kanssaan, mutta mua ahdistaa se, että oon vaan hänen kanssaan enkä muita voi enää koskaan tapailla. Avosuhteeseen hän ei suostunut kun kysyin asiasta.. En haluaisi erota (taas...) ja loukata häntä ja sitten mitä jos hän on ainut ketä tulen ikinä saamaan elämäni aikana, leikin uhkapeliä.

Tiedän kuulostavani horolle, mutta tämä "haluan olla vielä villi ja vapaa" tunne paukuttaa niin kovaa takaraivoon, että sitä on mahdotonta hillitä millään. En vain yksinkertaisesti voi sille mitään, vaikka olen yrittänytkin itseäni psyykata..

Onko muita tai mitä ajattelette tällaisesta ihmisestä?

t. sitoutumiskammoinen

6

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnerikas

niin että pitäisit häntä niin kuin varasijalla? Ikävää ja toisen tunteilla leikkimistä.

• neuvoja.

Taidat olla vielä liian nuori ja kokematon pysyvään parisuhteeseen. Ymmärrän, että jos mies on sinun ensimmäisesi, et halua vielä loppuelämäksi sitoutua. Ja se on ihan luonnollista. Jutelkaa asiasta ja punnitkaa yhdessä jatkamisen ja eroamisen hyvät ja huonot puolet.

• mutta ei siis niin, että pidät varasijalla vaan joko sitoudut tai unohdat, ei mitään pelleilyjä....

• fondia

joo siis en tosissani ajatellutkaan pettää. Päätin kauan sitten, että en tule pettämään. Lopetan suhteen siinä vaiheessa, kun pettäminen kuulostaa houkuttavammalle kuin oma kumppani. Toistaiseksi ei ole ketään toista kenen kanssa mennä, ehkä en haluakaan, kun tosi tilanne tulee..

Ihmettelen vaan miksi en vaan voisi haluta olla hänen kanssaan koko sydämmellä. Olen kironnut asiaa monet kerrat itsekseni. Mutta asiasta tulee varmaan keskustella lisää.

• 20

hyvä noin. epärehellisyydestä kun voi tulla ongelmia pitemmäksi aikaa kuin vain jostain eroamisesta...

• nää on nähty...

Ei kannata hätääntyä. Suomalaiset naiset nyt vaan on melkoisia hutsuja, joten tuossa ei ole mitään epänormaalia.

Ala sinkuksi ja nussi ympäriinsä, kyllä miehet enemmän kiittävät kui moittivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      88
      4209
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe