Åke Lindman pistää röökiksi biitsillä kaupunkilaisplikan kanssa. Faija puristelee nyrkkejään yhteen mäntymetsässä.
Simmarit valuu, Anneli Sauli tuijottaa ikkunasta pihamaalle. Kaupunkilaisplikka ihmettelee miksi maalla tehdään niin paljon työtä.
(hirnuu)
Suomi-filmin aatelia
10
<50
Vastaukset
- tsirra
Tässä on kehityskaaren kulminaatiopiste: työn tekeminen on perseestä ja versus sen tekemättömyyteen se kuulostaa idiotismilta.
Tuotto on hankittava nopeammin, ettei kävisi niin kuin tässä elokuvassa tulee käymään.
Ihastuttavan dekadenssi kuva syntisestä Helsingistä.
(kaupunkilaisnaurua)- tsirra
Tässä on vähän kuin Kreikan malli valmiina, puuttuu enää Olli Rehn.
(hihittää) - tsirra
tsirra kirjoitti:
Tässä on vähän kuin Kreikan malli valmiina, puuttuu enää Olli Rehn.
(hihittää)Åken mutsi muistaakseni asui Harjutorilla. Niin se maailma on pieni ja mummo iso.
(mustavalkoista naurua) - tsirra
tsirra kirjoitti:
Åken mutsi muistaakseni asui Harjutorilla. Niin se maailma on pieni ja mummo iso.
(mustavalkoista naurua)Onko maaseutu suomalaiselle trauma?
Tuota pitää pohtia parin röökin verran. - tsirra
tsirra kirjoitti:
Onko maaseutu suomalaiselle trauma?
Tuota pitää pohtia parin röökin verran.Nyt mä ymmärrän miksi ppidän Thom Yorken silmistä: Anneli Saulilla on samanlaiset.
Eli siis pidän Anneli Saulista, en Thom Yorkesta.
(Yorkshire-naurua) - tsirra
tsirra kirjoitti:
Nyt mä ymmärrän miksi ppidän Thom Yorken silmistä: Anneli Saulilla on samanlaiset.
Eli siis pidän Anneli Saulista, en Thom Yorkesta.
(Yorkshire-naurua)Valitan änkyttämistäni. Olen hävennyt sitä koko ppitkän ikäni.
- tsirra
tsirra kirjoitti:
Valitan änkyttämistäni. Olen hävennyt sitä koko ppitkän ikäni.
Commedie del arte
Mutta kuka on filmissä esiintyvä juopahtava vanha mies, joka talikko kourassa hoipertelee ja ihmettelee maailman monimuotoisuutta?
Mihin osa-alueeseen hän kuuluu? - tsirra
tsirra kirjoitti:
Commedie del arte
Mutta kuka on filmissä esiintyvä juopahtava vanha mies, joka talikko kourassa hoipertelee ja ihmettelee maailman monimuotoisuutta?
Mihin osa-alueeseen hän kuuluu?Liikaa ämmää ja aina vain sitä valittamista.
- tsirra
tsirra kirjoitti:
Liikaa ämmää ja aina vain sitä valittamista.
Juu juu!
Entä Esko?
Eskohan on maalaispoika joka istuu tuolillaan ja johtaa yhteskuntasidoksia ja niiden exeleitä.
Entä jos Eskolla ei olisi maalaistaustaa. Missä hän olisi tänään ilman kaupunkitraktoreitaan? - tsirra
tsirra kirjoitti:
Juu juu!
Entä Esko?
Eskohan on maalaispoika joka istuu tuolillaan ja johtaa yhteskuntasidoksia ja niiden exeleitä.
Entä jos Eskolla ei olisi maalaistaustaa. Missä hän olisi tänään ilman kaupunkitraktoreitaan?Helppo.
Iiron kanssa fiilistelemässä Katajanokalla bisse kourassa ja tukka päässä, pyyhe löyhästi kiedottuna muistoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770