Vituttaako kalju?

Kaljupää

Mua vituttaa. Ikää 29 vuotta. Fleda rupes lähtee 20:n ikävuoden jälkeen. Nyt on tainnu loppua, ku loppu päälaelta hiukset. Oon ajatellu hiustensiirtoa. Onko kellään kokemuksia/tietoa. Mitähän maksaa? Varmasti löytyy saman onkelman kanssa painivia miehiä.

27

5098

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saturnus-kampaus

Ikää 27-vuotta ja ohimot on noussut vähän liian korkeelle.

Nythän on tullut lääke, joka estää hiustenlähdön (miestyypin kaljuuntumisessa)... olikohan joku Rogaine tai vastaava. Ongelma on vain se, että se ei kasvata hiuksia takaisin, vaan olisi estänyt niitä lähtemästä.

Oma ratkaisuni oli ostaa parturikone. Vedän sillä tukan 3 milliseksi. Lyhyt sänki on jotenkin siistimpi kuin sellanen saturnus-tukka.

Vituttaako? No kyllä... mutta paskankos teet.

• toivo KUULA

No minkä takkii kaljua pitäs yrittää peittää. Naista saa ainakin hiton hyvin kaljun kanssa. Sitäpaitti se on nykyään muatii, meitillä on luonnostaan muatia päässä! Olen ny 35 äijä ja hiukset alko lähtee kakskymppisenä. Ei oo haitannu. Kymmenkunta vuotta oon pitäny joko kokokaljua tai ihan lyhyttä siiliä. alle millin.
      Mikään ei oo akkojenkaan mielestä irvokkaampaa kun äijät jotka yrittää peittää kaljuuntumistaan tai antaa hirveen heviletin kasvaa taakse (Juice). Kaljuuntumisesi kertoo siitä, että olet MIES, eli testosteronin runsaasta määrästä. Ja naiset aistii testosteronin, siksi meillä niitä riittää. Jos olet homo, niin ei hätää, näyttää olevan muodikasta ja puoleensa vetävää nyös niissä piireissä. Että eiköhän anneta kuulan kiiltää ja naatitaan sen mukanaan tuomista etuisuuksista. (tietty jos sullon karseen huano itsetunto niin akat huamaa senkin eivätkä kiinnostu susta yhtään)

• Kaljupää

olen naimisissa, joten en hae naisiakaan. Voisi kai ajatella, että mihin helvettiin mä tukkaa tarvin. Millisänkee oon pitäny ny about 5 vuotta, mutta ku vaimo ei oikein tykkää siitä. Haluis, että kasvattaisin jonkunlaisen tukan. Ei oikein pysty.

• Kaljupää

• toivo KUULA
        Kaljupää kirjoitti:

olen naimisissa, joten en hae naisiakaan. Voisi kai ajatella, että mihin helvettiin mä tukkaa tarvin. Millisänkee oon pitäny ny about 5 vuotta, mutta ku vaimo ei oikein tykkää siitä. Haluis, että kasvattaisin jonkunlaisen tukan. Ei oikein pysty.

No vaiha akkaa jos ei susta tykkää semmosena kun oot. piruako ton kanssa rimpuilemaan. minen ainakan ruppeis. oon sitä minäkin naimisissa mutta silti nua akat pyrkii lähempään tuttavuuteen. minen tajjuu mikä niitäkin vaivaa, naimisissa olevia ihmisiä. ja nuaret parkymppiset likat on viälä pöhkömpiä. älä ihminen rassaa ittees tommosilla, jos sulla kasvaa parta nii kasvata semmonen, siitähän niitä tulee karvoja päähän. ei ne hiukset o mikään miehuuden mitta. tiällä vaan pirulaiset joka hommassa ja pääs on aina hijessä jos sellaset saat päähäs kavatettua. sitäpaitti niillä kauneuskirurkin taksoilla saat pirettyä sitä akkaas hyvänä oikein kunnolla. anna sen päättää vaikka mitä päälles laitat jos se sille on niin pirun tärkeetä päästä päättään ja päsmäämään siun ulkonäöstäs.

• KUULAN topi
        Kaljupää kirjoitti:

Ilmeisesti tolla hiustensiirrolla saa pysyvän hiustenkasvun. Kattokaas toi.

http://www.nordstromhospital.fi/hiusten2.htm

me tuallaseen hömpötykseen mukaan. maksat ittes kippeeks ja tulot meleko hölömön näköseks. Kuule ny, sää pärährit heti vaikka mää vaan sanoin että JOS oot homo, ettet o homo. No ehän mää sua epäillykkä, kuhan totesin. ELI SULLA ON HELEVETIN HUANO ITTETUNTO! paa ny hyvä miäs noi rahat mialummin ton ittetuntos kuntoo hoitamiseen vaikka jossain sykiatrilla, paljon kannattavampi sijotus ku kantaa niitä tolle nuurströmmille. NOI ON IHAN KARSEITA NOI JÄTKÄT NOISSA KUVISSA KU PITÄÄ TOLLASIA HIRVEITÄ SAATANAN KRANSSEJA PÄÄSSÄNSÄ ja anteeks ny vaan mut ei o seitkytäluvulla tehtyjen enstemmäisten leikkausten jälkeen paljon tilanne pojalla parantunnu ja montako kymmentä tonnia on heppu rahaa kantannu nuurströmmille? PALJON! Sanokaa ny naiset tälle kaljupäälle mitä ootte tommosesta miältä, ei se taira miästä uskoo.

• Doris
        Kaljupää kirjoitti:

Hmm
        Sikshän sä just tukkaa tarviit
        kun oot naimisissa ja kerta vaimo tykkää tukasta.
        Voi voi, tee nyt äkkii jotain, tulee vaimolle hyvä mieli.
        Ja tota sullekin jotain kivaa kun vaimo tykkää...
        Mulle on kyllä ihan sama onks OMALLA miehellä
        tukkaa vai ei.

• Kaljun vaimo

Haluanpa kertoa oman pointtini. Mieheni alkoi kaljuuntua vähän päälle parikymppisenä, ja nyt 15 vuotta myöhemmin tukka puuttuu päälaelta. Nykyään hän pitää parin millin sänkeä sekä leukapartaa -ja on mielestäni aivan valloittava.

Kaljuuntumiseen ei auta oma eikä puolison vitutus. Minä ainakin rakastan miestäni aivan jonkin muun takia kuin sen, onko päässä tukkaa vai ei. Jos vaimosi kokee asian ongelmana, asia on vaan niin, että ongelma on silloin vaimon eikä sinun... Kannattaako tuollaista sutturaa sitten mukanaan pitää?? Pääasia, että sinä olet sinut tukattomuutesi kanssa, muista ei tarvitse välittää tuon taivaallista. Kai osaat vitsailla asiasta?

Ai niin, vielä yksi kysymys: mihin tarvitset tukkaasi? Hauskaa kesää ja älä tee asiasta ongelmaa! ;)

• Kaljun sisko

Veljelläni oli Juice tukka monta vuotta, oli tosi järkky ! Ja ikää oli 20v. Muutama vuosi sitten leikkas millin siilin ja hitto sen on hyvän näkönen !!

• Elina

Jos vaimosi vikisee, että sinun pitäisi kasvattaa tukka, anna hänelle täysi laidallinen takaisin. Sano vaikka, että saat kicksejä pienijalkaisemmista naisista. Siinäpähän eukkos veistelee nelikymppisestä kaviostaan siroa kolmenelosta. On muuten ihan yhtä vaikea rasti kuin sinun tukan kasvatus...

• kaljuuntuva mies

Todella hyvä kirjoitus. Kiitos tästä.
        Miten se ruumis pieree jos perse on jäässä!
        Jos ei kasva tukka ni ei, jos ei oo poninhäntää ni ei ole. Ja puuttuu kait sitä rahapussistakin jotakin. yritäpä sitten miellyttää jos haetaan jotakin muuta kuin ihmistä.

Tätä päivää minä hartaasti rukoilin ollessani pikkupoika ja äiti tukisti.....

• Doris
        kaljuuntuva mies kirjoitti:

Todella hyvä kirjoitus. Kiitos tästä.
        Miten se ruumis pieree jos perse on jäässä!
        Jos ei kasva tukka ni ei, jos ei oo poninhäntää ni ei ole. Ja puuttuu kait sitä rahapussistakin jotakin. yritäpä sitten miellyttää jos haetaan jotakin muuta kuin ihmistä.

Tätä päivää minä hartaasti rukoilin ollessani pikkupoika ja äiti tukisti.....

Noh, mun mielestä pitäis hakee ihmistä eikä sen tukkaa.
        Mun miehellä ei oo kaljuu mut jos ois niin ei ainakaan mua haittais. Mä luulen että sitä itteensä haittais. Ehkä tossa olis hommia että ne ukot itekin sopeutuu siihen. Siis että niilla ois tarpeeks itsetuntoo. Mut jos hommat on muuten hanskassa niin ei tukka o se mihin se kaatuu.
        Vähä sama juttu kun nainen pelkää että tissit
        rupee retkottamaan kun imettää. Mä oon vähän ajatellut sitä ekan lapsen aikaan. Parin vuoden päästä kun sain toisen niin ei enää tullu mielenviereenkään. Kun huomasin että ei siitä mitään harmia tullut vaikkei ne tissit niin neitseelliset enää ollukkaan. Oikeestaan ne oli paremmat kun aikasemmin.
        Ajat muuttuu ja me ajan mukana. Höpön höpön höpötystä mutta noin se mun mielestä on.

• KaljuSyöpäpotilas

Kaljuuntuminen oli paras tuntemus tämän ruljanssin aikana.
      Suihkusta selviää nopeasti ja ei ikinä ole tukka huonosti....
      Huivit ja hatut sopii paremmin.
      Kaljuus vaikutti koko olemukseen jotenkin helpotusta tuoden.
      Pääni malli on hyvä.Moni terve on myös ajanut hiuksensa pois ja hyvin näyttää sopivan tosi monelle.

• minä

Oletko kokeillu sitä telkkarissa mainostettavaa kaljuuntumislääkettä? Tepsii kuulemma neljälle viidestä joilla on kaljuuntuminen geeneissä.

• Kaljupää

kokeilla, kune ei oo tukkaa enää paljoa jäljellä. Olis ollu tuota ainetta jo kymmenen vuotta sitten.

• Kaljupää

Tarkoitin, että vaimo ei tykkää täyskaljusta. Se kyllä tykkää, kun on vähintään sentti hiuksia. Itse haluan pitää täyskaljua, tai hienoa olisi, jos sais lisää hiuksia. Näyttää mielestäni typerältä, kun päälaki kalju ja takana sentin sänki.

• Toivo Kuula

No siinä oot kuule täsmällisen oikeassa, että sentin tukka takaravoilla on ihan perseestä. Vedä huittun helevettiin sellanen ja sa sille akallesd et kattoo peiliin. ooksää ny ihan akka kun sä valitat täällä tämmöttestä asiasta vai kerääksää jotain ihme säälipisteitä?? Justiinha sää kirjootit että tykkäät itte täyskaljusta ja muutoon oot esiittäny että päässäs ei karvat kasva, nii mikä ihmeen onkelma sulla ny si oikein muka on? En ymmärrä. Vi9elä kerran, jos et oo ihan tossu nii sanot sille akalles että tunkee jotain sinne leipäläpeensä että pysyy hiljaasena eres hetken ja sitten elät loppuelämäs onnellisena kaljuna. Helevettiäkö noista akkain tärinööstä!!!

• kaljuuntuvan vaimo

Kokeileppa niitä viviskaalin pillereitä ne auttaa hiuksen kasvuun myös jo kaljuuntuneisiin kohtiin ne on ruton kalliita mutta maksaa vaivan! Ei olla rikkaita mut aina se raha on jostain löytynyt ja mies saanut hiuksia lisää. Hän syö yleensä 2-3 kk kuurin ja sit unohtaa koko jutun ku hiukset alkaa kasvaa. Ja puolen vuoden päästä uusiksi. Viviskaalia on myös shamppoona ja öljynä mut tiedän kokemuksesta ettei ne auta. pari kk ku syöt nii johan huomaa että uusia hiuksia tulee. Sulla ei varmaankaan saa hiustuppi tarpeeksi kaikkia ravinteita niin se ei jaksa kasvaa, nykyään on parturiliikkeissä vierailevina tähtinä aina joskus näitä "hiuslääkäreitä" he tutkivat tietokoneen avulla päänahan kunnon ja saavat aika hyvin selville kaljuuntumisen syyn kandee kokeilla!
      Onnea yritykselle! Viviskaalia saa apteekista ja luontaistuotekaupoista! Ps: Sitä rogainea älä kokeile siinä on liikaa sivuvaikutuksia huimausta yms.. se on myrkkyä!

• Toivo Kuula

No ei johdu kaljuuntuminen meillä parikymmppisenä pikkuhiljaa kaljuuntumaan alkaneilla nyt jo yli kolmekymppisillä äijillä mistään ravinteista tai niiden riittämättömyydestä. Eikä asiaan auta mitkään mömmöt enää. Parturiliikkeiden Hårålogille ja muille huppaheikeille voit kuskata kottikärryllä rahaa mutta hiukset eivät päähäsi enää palaa - tosi on. MEILLÄ KUN KALJUUNTUMINEN JOHTUU TESTOSTERONIN RUNSAASTA MÄÄRÄSTÄ JA SIITÄ ETTÄ TESTOSTERONI MUUNTUU PÄÄNAHASSA HIUKSILLE HAITALLISEKSI YHDISTEEKSI - KYSEESSÄ ON GENEETTINEN VIRHE - ELI EI MÖMMÖILLÄ KORJAANNU - SORRY

• ajamalla kalju

Kalju on muotia, helppohoitoinen ja tyylikäs. Ajan siilin pois pari kertaa kuukaudessa. Ei haittais vaikka joku päivä ei enää takasin kasvaiskaan.

Kylmällä ja auringonpaahteella joutuu käyttämään hattua, mutta eipä mene silti kampaus sekaisin. Parturikuluissa säästämäsi rahat käyttäisin johonkin ihan muuhun kuin hiusten kasvua edistäviin mömmöihin.

• UKK

Tai no ei kalju vituta, vaan kaljuuntuminen. Siksi olenkin päättänyt ajaa lopunkin tukan helevettiin.

Niin, minkäslaisella laitteistolla te nahkakuulat tukkanne ajatte? Onko se sellainen parturissa käytettävä päristin ja jos on, niin mistä sen hankitte ja mitä maksoi? Pystyykös niissä säätämään kuuppaan jäävän hiuksen pituuttaa, ts. luonnistuuko esim. millin siilin teko?

• Toivo Kuula

Kyllä niillä päristimillä onnistuu monen laiset leikkaukset ja pituudet. olen ajellut poikieni tukat jo vuosia sillä ja itellä pitäny täyskaljua. onnistuu ihan asiallisetkin leikkaukset. hyvällä koneella kerii ittensä parissa minuutissa. koneita saa mistä vaan siis esim. tavarataloista ja maksaa alle yhden parturikäynnin hinnan. että eikun koneostamaan, äijä munasilleen ja kylppäriin - kone seinään - "tukka" pois ja kone pois seinästä, hiukset lattialta vessanpönttöön - jätkä suihkuun ja kuivaus se kä kiillotus. a vot - hyvä tuli ja tytöt tykkää!

• UKK
        Toivo Kuula kirjoitti:

Kyllä niillä päristimillä onnistuu monen laiset leikkaukset ja pituudet. olen ajellut poikieni tukat jo vuosia sillä ja itellä pitäny täyskaljua. onnistuu ihan asiallisetkin leikkaukset. hyvällä koneella kerii ittensä parissa minuutissa. koneita saa mistä vaan siis esim. tavarataloista ja maksaa alle yhden parturikäynnin hinnan. että eikun koneostamaan, äijä munasilleen ja kylppäriin - kone seinään - "tukka" pois ja kone pois seinästä, hiukset lattialta vessanpönttöön - jätkä suihkuun ja kuivaus se kä kiillotus. a vot - hyvä tuli ja tytöt tykkää!

Niinhän se on, että kun ei niitä järjelläloistamisvalmiuksia omaa, niin parempi on panna kalju loistamaan sitten senkin edestä. Ja niin että silimille käy! Mutta minkäslaisen kemikaalin se vaatii? Korrek vaiko Auto-Glym? Vai käykö ihan paketti voita?

• Toivo Kuula
        UKK kirjoitti:

Niinhän se on, että kun ei niitä järjelläloistamisvalmiuksia omaa, niin parempi on panna kalju loistamaan sitten senkin edestä. Ja niin että silimille käy! Mutta minkäslaisen kemikaalin se vaatii? Korrek vaiko Auto-Glym? Vai käykö ihan paketti voita?

kukkanen. Höps!! Onko permis hei varmasti kondiksessa? Näitten saatanan pehmennysmiesten juttuja ei kestä kukaan. Hanki kunnon tyvikohotus niin kyllä se siitä!

• UKK
        Toivo Kuula kirjoitti:

kukkanen. Höps!! Onko permis hei varmasti kondiksessa? Näitten saatanan pehmennysmiesten juttuja ei kestä kukaan. Hanki kunnon tyvikohotus niin kyllä se siitä!

Ihan tosissanihan minä. Järjen loiston puute viittasi ihan vain itseeni, ei missään tapauksessa sinuun tai muihin kiiltäväkaljuisiin! Itseeni, koska tiedän varsin hyvin olevani vieläkin tyhmempi, kuin miltä näytän. Ja autovaha- ja voipakettijuttu oli ns. huumoria. Lisäksi loistava esimerkki järkeni köyhyydestä.

Mutta ihan oikeasti, miten sen pahkan saa kiiltämään?

• pullterrieri

..ootte ruvennu kaljuuntumaan ja miten. Miten on edennyt ja koska päätitte ajaa kaiken pois. Itellä taitaa kans ohimot ruveta kaljuuntuun ja ikää on 24. Sukuvika! prkl!

• Kuulan Topi

alkoi joskus 20 vuotiaana ohimot nousta. alle kolmikymppisenä sen saatanan marsunnäkönen hius alue otassa ja sivuilla hiuksia, mut päälaki kalju ja ohimot korkeella. Mitä korkeampi profiili sitä... No tais olla joskus 26-27 vuotiaana kun vedin kaikki huittun helvettiin ja sen älkeen ei ole hiuksia päässä ollut. pidän vähintään millin siiliä. tai siis korkeintaan. Sukuvika tämä on, eikä sille mitään voi. koita elää vaivan kanssa vaan, se nimittäin iän myötä senkun lisääntyy. tosin joskus kalju hyppää pojalta yli ja tulee vasta pojanpojalle..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      144
      6058
    2. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      170
      3281
    3. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      436
      3177
    4. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2414
    5. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      57
      2264
    6. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      76
      2123
    7. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      16
      1969
    8. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      79
      1613
    9. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      18
      1253
    10. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      14
      1224
    Aihe