näyttääkö tuo kivalta mekolta:)
http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/vero-moda-631/corenne-tube-short-dress-631258-54/
ostin mekon pari viikkoa sitten ja nyt alkoi vähä epäillytämään tuo väri, yleensä kaikilla on yksivärisia mekkoja rippijuhlissa?
SANOKAA REHELLINEN MIELIPIDE :-) OLISIN TODELLA KIITOLLINEN
rippimekoksi?rehellisiä vastauksia
5
505
Vastaukset
- Kissiki
Kiva mekko, yksivärisyys ei ole missään tapauksessa tarpeen. Rippijuhlien etiketti on hyvin vapaa ja juhlijasta itsestään kiinni, miten pukeutuu, kunhan sopivan juhlallisesti. Miettisin sinuna tarkkaan kuitenkin kokonaisuuden, koska tuo musta "vyö" jää aika yksin etenkin jos sinulla on vaaleat hiukset. Siinä tapauksessa hommaisin ainakin mustat kengät, jolloin kokonaisuus toimii. Myös oikeanlaisilla koruilla saa kokonaisuuden toimimaan.
- tälläinen__
:) kiitos tästä, minulla on hommattu nyt mustat kengät ja jos on viileä keli nii musta bolero(= ja minulla on ruskeat hiukset
ihan näddi, mut mä tykkäsin enemmän sinisest ;DD
- löhvbph
Itselläni oli rippimekkoa valitessani kaksi kriteeriä: mekossa täytyi olla hihat ja helman täytyi ulottua lähelle polvia.
Ostamasi mekko on nätti, mutta mielestäni liian "aikuismainen" 15-vuotiaan rippimekoksi. Anteeksi, tämä on vain minun mielipiteeni.
Otetaan huomioon, että kyse on uskonnollisesta juhlasta (ei sillä että olisin uskovainen). Ja en henkilökohtaisesti myöskään pidä hihattomista mekoista.
Anteeksi vielä kerran, mutta nätin mekon tilasit, en vain näe sitä viisitoistavuotiaan mekkona. - kalkkisäiti
Eikö äitisi laittanut vastaan näin sexyä mekkoa??? Vaikka juhlathan ovat jo olleet niin pisti vielä silmään. Samoilla linjoilla kun olen edellisen vastaajan kanssa, eli ei väri vaan turhan paljastava rippimekoksi. Oma tyttäreni ei kyllä olisi saanut tätä rippimekoksi. Ehkä olen sitten kalkkis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673468- 152136
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371131
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471004
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411000