näyttääkö tuo kivalta mekolta:)
http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/vero-moda-631/corenne-tube-short-dress-631258-54/
ostin mekon pari viikkoa sitten ja nyt alkoi vähä epäillytämään tuo väri, yleensä kaikilla on yksivärisia mekkoja rippijuhlissa?
SANOKAA REHELLINEN MIELIPIDE :-) OLISIN TODELLA KIITOLLINEN
rippimekoksi?rehellisiä vastauksia
5
617
Vastaukset
- Kissiki
Kiva mekko, yksivärisyys ei ole missään tapauksessa tarpeen. Rippijuhlien etiketti on hyvin vapaa ja juhlijasta itsestään kiinni, miten pukeutuu, kunhan sopivan juhlallisesti. Miettisin sinuna tarkkaan kuitenkin kokonaisuuden, koska tuo musta "vyö" jää aika yksin etenkin jos sinulla on vaaleat hiukset. Siinä tapauksessa hommaisin ainakin mustat kengät, jolloin kokonaisuus toimii. Myös oikeanlaisilla koruilla saa kokonaisuuden toimimaan.
- tälläinen__
:) kiitos tästä, minulla on hommattu nyt mustat kengät ja jos on viileä keli nii musta bolero(= ja minulla on ruskeat hiukset
ihan näddi, mut mä tykkäsin enemmän sinisest ;DD
- löhvbph
Itselläni oli rippimekkoa valitessani kaksi kriteeriä: mekossa täytyi olla hihat ja helman täytyi ulottua lähelle polvia.
Ostamasi mekko on nätti, mutta mielestäni liian "aikuismainen" 15-vuotiaan rippimekoksi. Anteeksi, tämä on vain minun mielipiteeni.
Otetaan huomioon, että kyse on uskonnollisesta juhlasta (ei sillä että olisin uskovainen). Ja en henkilökohtaisesti myöskään pidä hihattomista mekoista.
Anteeksi vielä kerran, mutta nätin mekon tilasit, en vain näe sitä viisitoistavuotiaan mekkona. - kalkkisäiti
Eikö äitisi laittanut vastaan näin sexyä mekkoa??? Vaikka juhlathan ovat jo olleet niin pisti vielä silmään. Samoilla linjoilla kun olen edellisen vastaajan kanssa, eli ei väri vaan turhan paljastava rippimekoksi. Oma tyttäreni ei kyllä olisi saanut tätä rippimekoksi. Ehkä olen sitten kalkkis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875