Nyt voitte kommentoida ja kuvailla noloimmat ihastukset.
Esimerkiksi itse olin ihastunut( ihastumiseksi se onneksi jäikin) keski-ikäiseen mieheen. Joku puolituttu.( ikä kai 40- 45)En oikein tiedä mistä ihastus yhtäkkiä syntyi. Ehkä oli tarve vain ihastua johonkin. Miehen ulkoinen olemus oli maantienvärinen ja perustylsä, sellaisia miehiä kenties 13 tusinassa. Varmasti tyyppinä ihan ok, mutta en nyt todellakaan jälkikäteen ajateltuna ymmärrä, mitä hänessä näin. Ehkä se oli vaihetta ja jonkinlaista turvanhakua. Vaikka en nyt itsekään teini ollut.
Mitään ihastusta vakavampaa siis ei syntynyt.
Nolot ihastukset
28
658
Vastaukset
- sir_eino
Huomattavasti (30-40 kg) ylipainoinen, minua muutaman vuoden vanhempi varattu nainen. Ei suhdetta.
Minua nuorempi nainen joka oli niin tyhmä että aina kun se avasi suunsa halusin itkeä mutta viihdyin kuitenkin jostain käsittämättömästä syystä sen seurassa. Oli suhde, mutta lyhyt.
Narkomaani. Erittäin lyhyt suhde.
Väkivaltainen ulkkaripimu. Suhde.
Eräs naisproffa. Ei suhdetta.
Psykologini. Ei suhdetta. - 22
mitä noloa noissa on? eikö ainakin miehet "ihastu" melkolailla kaikkiin tapaamiinsa naisiin
- sir_eino
No en minä ainakaan ihastu.
Nolous noissa tulee siitä että mulla on ollut noihin hyvin vahva ihastumisen tunne vaikka olen koko ajan tiennyt että suhteesta ei olisi tullut mitään. Ja hei, oma psykologi? Se on kyllä noloa. - 5
sir_eino kirjoitti:
No en minä ainakaan ihastu.
Nolous noissa tulee siitä että mulla on ollut noihin hyvin vahva ihastumisen tunne vaikka olen koko ajan tiennyt että suhteesta ei olisi tullut mitään. Ja hei, oma psykologi? Se on kyllä noloa.Heh lienee yleistä toi psykologi. Luulen et jos olisin tollasessa tilanteessa niin pinnistelisin kaikkeni ettei noin kävis, koska pitäisin niin kliseisenä! :D
- sir_eino
5 kirjoitti:
Heh lienee yleistä toi psykologi. Luulen et jos olisin tollasessa tilanteessa niin pinnistelisin kaikkeni ettei noin kävis, koska pitäisin niin kliseisenä! :D
No mulla taisi olla silloin elämäntilanne (juuri eronnut) sellainen että kaipasin jotain vakautta ja mikäpä olisi turvallisempaa ja vakaampaa kun oma psykologi. Nainen, joka on ymmärtäväisenä kuunnellut vuoden ajan huoliani ja murheitani, tarjonnut nenäliinoja ja ollut siinä läsnä.
Överiksihän se sitten meni, ihan totaalisti. Olin jotain 23, muistaakseni. Ensimmäisen vakavan parisuhteeni päättymisen jälkeen. Uskoin aivan tosissani että se psykologi on myös ihastunut minuun ja ehdottelin tapaamista ja ties mitä. - Tykkää ei tykkää
sir_eino kirjoitti:
No mulla taisi olla silloin elämäntilanne (juuri eronnut) sellainen että kaipasin jotain vakautta ja mikäpä olisi turvallisempaa ja vakaampaa kun oma psykologi. Nainen, joka on ymmärtäväisenä kuunnellut vuoden ajan huoliani ja murheitani, tarjonnut nenäliinoja ja ollut siinä läsnä.
Överiksihän se sitten meni, ihan totaalisti. Olin jotain 23, muistaakseni. Ensimmäisen vakavan parisuhteeni päättymisen jälkeen. Uskoin aivan tosissani että se psykologi on myös ihastunut minuun ja ehdottelin tapaamista ja ties mitä.Se on muuten jännä, miten ihastuneena tulkitsee kaikki vähäisetkin jutut ihastukselta kiinnostuksen osoituksiksi. Jälkikäteen niille tulee sitten naurettua.
- 31
Tykkää ei tykkää kirjoitti:
Se on muuten jännä, miten ihastuneena tulkitsee kaikki vähäisetkin jutut ihastukselta kiinnostuksen osoituksiksi. Jälkikäteen niille tulee sitten naurettua.
Jälkikäteen tulee naurettua.
toi lienee terveen merkki! ainakin tällä palstalla osa kahjoista jahkaa jotain vuosien takaisia juttuja yöt läpeensä - sir_eino
Tykkää ei tykkää kirjoitti:
Se on muuten jännä, miten ihastuneena tulkitsee kaikki vähäisetkin jutut ihastukselta kiinnostuksen osoituksiksi. Jälkikäteen niille tulee sitten naurettua.
Naurettua tai hävettyä. No, ehkä tuohon suhtaudun terveen itseironisesti. Samalla tavalla kun siihen proffaan jota yritin lämmitellä onnistumatta.
- 28
sir_eino kirjoitti:
Naurettua tai hävettyä. No, ehkä tuohon suhtaudun terveen itseironisesti. Samalla tavalla kun siihen proffaan jota yritin lämmitellä onnistumatta.
Heheh! Huomasko proffa mitään? Varmaan vaikeaa hänellekin jos ei ole iso ikäero kun ei sitä kautta ole auktoriteettia vain nauraa hyväntahtoisen "ymmärtäväisesti"?
Joskus olen miettinyt et osa naisopeista/proffista tms saattaa "helpostikin" langeta jos eivät ole nuoruudessaan olleet suosittuja mut nyt sit kaikki pahisopiskelijatkin pörrää ympärillä... tiedä sit onko noin.
mut joskus kun olen kuulluut tapauksista joissa ope on esim. bailannu abien kans baaris niin väistämättä tuo tulee mieleen. jotenkin sääliksi käyny. vähän niinku alentanut itsensä kilpaileen abityttöjen kanssa poikien huomiosta ja nauttii kun nyt viimein saa sitä seuraa mitä ei nuorena saanu... sama jos miesope käy kaljalla luokan poikien kans - ei ole nuorena ollut kovis niin pitää sit nyt kokea sekin. - sir_eino
28 kirjoitti:
Heheh! Huomasko proffa mitään? Varmaan vaikeaa hänellekin jos ei ole iso ikäero kun ei sitä kautta ole auktoriteettia vain nauraa hyväntahtoisen "ymmärtäväisesti"?
Joskus olen miettinyt et osa naisopeista/proffista tms saattaa "helpostikin" langeta jos eivät ole nuoruudessaan olleet suosittuja mut nyt sit kaikki pahisopiskelijatkin pörrää ympärillä... tiedä sit onko noin.
mut joskus kun olen kuulluut tapauksista joissa ope on esim. bailannu abien kans baaris niin väistämättä tuo tulee mieleen. jotenkin sääliksi käyny. vähän niinku alentanut itsensä kilpaileen abityttöjen kanssa poikien huomiosta ja nauttii kun nyt viimein saa sitä seuraa mitä ei nuorena saanu... sama jos miesope käy kaljalla luokan poikien kans - ei ole nuorena ollut kovis niin pitää sit nyt kokea sekin.Huomasi. Olimme muutamaan otteeseen joillain treffien tapaisilla enkä mitenkään peitellyt kiinnostustani.
No... Joissain naisissa on karismaa. Tuossa naisessa oli. Ja luulen että jos hän ei olisi ollut niin patavanhoollinen tuon ikäeron ja asemansa kanssa, olisimme päätyneet punkkaan. Tai siis tiedän että olisimme. Se tietty katse ja se mitä se sanoi. Se ei varsinaisesti koskaan kieltäytynyt vaan paremminkin valitteli sitä että olen liian nuori ja oppilas ja sitä ja tätä, kasa tekosyitä. Antoi kuitenkin pitää kättä käden päällä, flirttailla, hymyillä ja antaa suukon kun erottiin. Mutta finaaliin ei päästänyt.
Meillä ei ollut mitään oppilas-opettaja asetelmaa siinä mielessä että olisin ollut hänen oppilaansa. Hän oli professorina laitoksella jonne suoritin pari sivuainekurssia. En suorittanut niitä hänelle. - 22
sir_eino kirjoitti:
Huomasi. Olimme muutamaan otteeseen joillain treffien tapaisilla enkä mitenkään peitellyt kiinnostustani.
No... Joissain naisissa on karismaa. Tuossa naisessa oli. Ja luulen että jos hän ei olisi ollut niin patavanhoollinen tuon ikäeron ja asemansa kanssa, olisimme päätyneet punkkaan. Tai siis tiedän että olisimme. Se tietty katse ja se mitä se sanoi. Se ei varsinaisesti koskaan kieltäytynyt vaan paremminkin valitteli sitä että olen liian nuori ja oppilas ja sitä ja tätä, kasa tekosyitä. Antoi kuitenkin pitää kättä käden päällä, flirttailla, hymyillä ja antaa suukon kun erottiin. Mutta finaaliin ei päästänyt.
Meillä ei ollut mitään oppilas-opettaja asetelmaa siinä mielessä että olisin ollut hänen oppilaansa. Hän oli professorina laitoksella jonne suoritin pari sivuainekurssia. En suorittanut niitä hänelle.Mitä luulet oliko kyseessä tollanen tapaus josta sanoin, että nuoruus olisi syystä tai toisesta jäänyt vaillinaiseksi? Joko ollut seinäruusu tai mennyt liian nuorena naimisiin? Olikohan koskaan edes ollut kunnon treffeillä?
Vai oliko enemmänkin sellanen jolla jääny nuoruus päälle? - sir_eino
22 kirjoitti:
Mitä luulet oliko kyseessä tollanen tapaus josta sanoin, että nuoruus olisi syystä tai toisesta jäänyt vaillinaiseksi? Joko ollut seinäruusu tai mennyt liian nuorena naimisiin? Olikohan koskaan edes ollut kunnon treffeillä?
Vai oliko enemmänkin sellanen jolla jääny nuoruus päälle?Siinä naisessa? Ei ainakaan se, että nuoruus olisi jäänyt vaillinaiseksi. Ei mitään seinäruusutyyppiä, naimisissa oli kyllä ollut eli eronnut muttei siinäkään ollut mitään poikkeuksellista.
Nuoruus päälle? Sitä en osaa sanoa. Sanotaan vaikka näin, että oli monella tapaa hyvin epäsovinnainen nainen muttei niin epäsovinnainen että olisi antautunut itseään 30 vuotta nuoremmalle opiskelijalle tämän yrityksistä huolimatta.
Voisihan sen niinkin päin miettiä että mikä siinä naisessa minua kiehtoi? Saan kauniimpaa ja nuorempaa naisseuraa jos haluan, mutta siinä oli vain jotain kiinnostavaa. Kai siinä vaan löytyi joku sellainen tietynlainen yhteys. Osaan kuitenkin halutessani olla aika snobi ja keskustelen halutessani sujuvasti taiteesta, tieteestä, maailman tapahtumista, klassisesta musiikista ja kulttuurista. Yllätän aika usein ihmiset sillä ristiriidalla minkä WASPin paita ja kohtuullinen yleistieto muodostavat. Riippuu ihan siitä minkä puolen haluan tuoda itsessäni esiin. - 16
sir_eino kirjoitti:
Siinä naisessa? Ei ainakaan se, että nuoruus olisi jäänyt vaillinaiseksi. Ei mitään seinäruusutyyppiä, naimisissa oli kyllä ollut eli eronnut muttei siinäkään ollut mitään poikkeuksellista.
Nuoruus päälle? Sitä en osaa sanoa. Sanotaan vaikka näin, että oli monella tapaa hyvin epäsovinnainen nainen muttei niin epäsovinnainen että olisi antautunut itseään 30 vuotta nuoremmalle opiskelijalle tämän yrityksistä huolimatta.
Voisihan sen niinkin päin miettiä että mikä siinä naisessa minua kiehtoi? Saan kauniimpaa ja nuorempaa naisseuraa jos haluan, mutta siinä oli vain jotain kiinnostavaa. Kai siinä vaan löytyi joku sellainen tietynlainen yhteys. Osaan kuitenkin halutessani olla aika snobi ja keskustelen halutessani sujuvasti taiteesta, tieteestä, maailman tapahtumista, klassisesta musiikista ja kulttuurista. Yllätän aika usein ihmiset sillä ristiriidalla minkä WASPin paita ja kohtuullinen yleistieto muodostavat. Riippuu ihan siitä minkä puolen haluan tuoda itsessäni esiin.Okei, en tunne sua kun en ole palsta-aktiivi. Ristiriitaiset kaverit ne on toki "parhaimpia". Itseänikin pidän sellaisena... Ne jotka pukeutuu kuin punkkarit ja silti potkii mummoja on aika... yksitoikkoisia.
Niin no teillä oli aika iso ikäero. Oletin et olis et sä 24 ja proffa 38. Tossa tosiaan on varmaan ollut enemmän sitä sielujen sympatiaa... ehkä se on vaan pelännyt et olis niin rupsahtanut. - sir_eino
16 kirjoitti:
Okei, en tunne sua kun en ole palsta-aktiivi. Ristiriitaiset kaverit ne on toki "parhaimpia". Itseänikin pidän sellaisena... Ne jotka pukeutuu kuin punkkarit ja silti potkii mummoja on aika... yksitoikkoisia.
Niin no teillä oli aika iso ikäero. Oletin et olis et sä 24 ja proffa 38. Tossa tosiaan on varmaan ollut enemmän sitä sielujen sympatiaa... ehkä se on vaan pelännyt et olis niin rupsahtanut.No se 24 ei mene kovin kauas silloisesta iästäni pieleen mutta proffa oli paljon vanhempi. Hän ei kertonut minulle minkäikäinen oli mutta tietyistä asioista päättelin että ikää on oltava yli 50 v.
En tiedä oliko kyse sielujen sympatiasta, joskus vaan kiinnostuu aika epäsopivista naisista. Muutenkin olen aina ihastunut vähän outoihin tyttöihin ja naisiin, en mihinkään taviksiin vaan kummallisiin. Omat tyttöystävät ovat kaikki olleet omalla tavallaan outoja ja olen tykännyt heistä siitä huolimatta tai juuri siksi. Olen minäkin outo ja oudot tulevat keskenään toimeen hyvin. Se proffa oli hyvin outo.
- Awwww
Leffaihastuksista mainittakoon Jude Law. Kun näin ekan leffan hänestä, olin aivan varma, että hänestä tulisi mieheni. Ok, Pitt hyvänä kakkosena. Depp myös, varsinkin merirosvona.
Olen ihastunut myös yläasteikäisenä lukuisiin miesopettajiini. Nykyisessä työpaikassani on aivan ihana esimies. Kuolaan hänen peräänsä päivittäin.- tätä joskus miettiny
Mitä toi tyttöjen opeihastuminen tarkoittaa käytännössä?
Miehet, tai siis pojat, haluis nähdä kuuman open tissit mut ei kyl varmasti mitään "seurustelua"... Miten se tytöillä on? Haaveleittekste enemmän menevänne open kans salaa kahville tai leffaan? - Awwww
tätä joskus miettiny kirjoitti:
Mitä toi tyttöjen opeihastuminen tarkoittaa käytännössä?
Miehet, tai siis pojat, haluis nähdä kuuman open tissit mut ei kyl varmasti mitään "seurustelua"... Miten se tytöillä on? Haaveleittekste enemmän menevänne open kans salaa kahville tai leffaan?Yleensä ihastun vanhempiin miehiin. Ehkä noissa opettajissakin vetoaa se auktoriteetti, toisaalta tavoittamattomuus sekä asetelma määräävä opettaja ja kuuliainen oppilas. Nuo ovat sinällään sellaisia helppoja kohteita kohdistaa seksuaalisia haluja ja tunteita.
- yksi+0=
Opettajaan ihastuminen on jotenkin noloa. Olin itsekin nuorempana ihastunut (kenties 20v) yhteen opettajaan. Tunnustinkin kiinnostukseni, mikä tekee asiasta vielä nolompaa.( oli kansalaisopiston tai vastaavan ope, siis harrastuksen tiimoilta)
Julkkisihastukset ovat myös aina ihanan herttaisen noloja, mutta kuuluvat eittämättä tiettyyn vaiheeseen:)
Ei siis suhdetta syntynyt ja kyseinen ihastusta taisi olla suhteessakin( jälkikäteen selvisi) - ...
Julkkisihastuksista voisin kertoa minäkin.
Yläasteella Kummelit iski muhun ihan täysillä ja olin vuoron perään ihastunut varmaan jokaiseen Kummelityyppiin. Kuvitelkaa nyt, teini-ikäinen tyttö katsoo ihan onnessaan Kummeli-DVD:tä ja kuolaa rumia keski-ikäisiä äijiä. ;)
Joskus lukiossa olin lääpälläni The Arkin Ola Saloon ja jossakin vaiheessa Tokio Hotellin Bill Kaulitziin. Voiko homompia jätkiä edes kuvitella... - homompia on
... kirjoitti:
Julkkisihastuksista voisin kertoa minäkin.
Yläasteella Kummelit iski muhun ihan täysillä ja olin vuoron perään ihastunut varmaan jokaiseen Kummelityyppiin. Kuvitelkaa nyt, teini-ikäinen tyttö katsoo ihan onnessaan Kummeli-DVD:tä ja kuolaa rumia keski-ikäisiä äijiä. ;)
Joskus lukiossa olin lääpälläni The Arkin Ola Saloon ja jossakin vaiheessa Tokio Hotellin Bill Kaulitziin. Voiko homompia jätkiä edes kuvitella...Olahan on naimisissa naisen kanssa ja heillä on lapsi.
homo.. ehkäpä kuitenki bi
- t joskus m
Tarkotin ihan tarkemmin et mitä se tyttöjen ihastuminen opeen tarkottaa? Et mistä te niinku haaveilette? Siitä et ope pyytää kahville ja et alatte salaa oleen yhdessä? Vai ihan seksistä?
Pojilla se on niin että haaveissa nussitaan rajusti ja tosielämässäkin mietitään et miten näkis open biitsillä topless tai edes vähän enemmän siitä syvään uurretusta neuleesta... mut mistään yhteisestä vapaa-ajasta, seurustelusta puhumattakaan, ei kyllä haaveilla. - 28
Missä iässä lopetitte julkkiksista haaveilun?
En edes muista. Mutta on siitä kauan aikaa. Ei hetkeäkään ainakaan täysi-ikäisenä. Edes lukiossa en muista...
Totta kai pistän merkille nätin naisen telkkaris mut et oikeesti siitä syttyisin. Eipä tapahdu ei.- sir_eino
Tuossa voisi kysyä että parisuhde- vai seksimielessä? En muista että olisin koskaan haaveillut parisuhdemielessä kenestäkään julkkisnaisesta mutta seksifantasioissani olen kyllä ollut julkkisnaisten kanssa useasti myös aikuisena. Esimerkiksi Christina Hendricks on tehnyt minulle monta kertaa kaikkea kivaa. Se ei vaan tiedä siitä.
- 31
sir_eino kirjoitti:
Tuossa voisi kysyä että parisuhde- vai seksimielessä? En muista että olisin koskaan haaveillut parisuhdemielessä kenestäkään julkkisnaisesta mutta seksifantasioissani olen kyllä ollut julkkisnaisten kanssa useasti myös aikuisena. Esimerkiksi Christina Hendricks on tehnyt minulle monta kertaa kaikkea kivaa. Se ei vaan tiedä siitä.
miten vaan. mulla ei kumpanakaan aikoihin
- Mies1985
Ei ole varsinainen ihastus mutta tuli vain mieleen. Yhdessä paikassa missä kävin oli tämmöinen minua nuorempi nainen josta en aluksi meinannut saada selvää oliko hän mies vai nainen koska pukeutuminen oli jotenkin teinipoikamaista ja androgyyniä ja hiukset lyhyet. Kallistuin kuitenkin siihen suuntaan että hän olisi nainen ja äänikin oli semmoinen että lopulta varmistuin siitä että hän on nainen ja heti sen jälkeen pidin häntä viehättävänä. Hänellä ei siis ollut miesmäistä leukaa ja leveitä hartioita vaan oli semmoinen aika lyhyt ja jotenkin laihan tasapaksu ruumis joka olisi voinut kuulua niin pojalle kuin tytöllekkin. Jos hän olisi ollut selvästi miesmäisen näköinen niin en todellakaan olisi pitänyt häntä viehättävänä.
- 3+15
Serkku tyttöön kun huomasin millainen herkku siitä oli kasvanut :)
- Miramai
No yhteen nössöön narkomaaniin, joka lupaili kaikkee mut ei ikinä pitänyt lupauksiaan.
Teininä opettajiin, mut ei se ollut musta noloo. Noin 25 v vanhempaan miesopettajaan yliopistossa. Sain selvästi vastakaikuakin, mutta eipä kuitenkaan mitään tapahtunut. Muistelen edelleen lämmöllä, mutta ymmärän toki, että suhteella ei olisi ollut kovin hyvä ennuste.
En ole kyllä muihin opettajiini ihastunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173846
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1782346Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731567Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231037- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800- 100799