Ostimme mieheni kanssa molemmat keväällä Scott Sportster 55 polkupyörät. Ongelmaksi onkin koitunut se, että jatkuvasti minun pyörässäni on takakumi tyhjänä.
Ensimmäisellä kerralla syynä oli ilmeisesti sisäkumissa reikä ja olivat korjaamolla uuden sisuskumin vaihtaneet pyörään. Vaihdon jälkeen takarengas on alkanut aika-ajoin vajumaan. Paras tänään kun lähdin pyörällä kuntosalille, oli rengas täpötäysi kun sitä kokeilin, mutta olipa vajunut sen tunnin aikana tyhjilleen mitä salilla olin. Kävelyreissu tuli kotia kun tyhmänä en ollut pumppua älynnyt mukaan ottaa.
Podituttaakin tässä nyt, että voiko olla kyseessä joku valmistusvika vanteissa tms kun jatkuvasti tuota tekee? Vai liekkö minulla vain jotain ihmeen huonoa tuuria ja sisuskumissa taas reikä...?
Jatkuvasti tyhjä takakumi
4
2485
Vastaukset
- pyöräilijä-
lisäykseksi vielä, että renkaassa on ns. ranskalainen venttiili josta korjaamolla sanoivat sen olevan kaiken varmin ilmanpitäjä..?
Kumi käytännössä tyhjenee jokaisen ajokerran jälkeen - ja kyllä, venttiili on kunnolla kiinni. - ?
taisi jäädä sisärenkaan vaihtaneella tarkistamatta, että vanne vannenauhoineen on ehjä ja sinne vanteeseen tai ulkorenkaaseen ei jää mitään pieniäkään kiven tai lasin palasia mihinkään piiloon. ulkorenkaan sisäpinnassakin voi olla jotain, mikä rikkoo sisärenkaan
uusiksi koko homma ja tällä kerralla itse tehden tai huolellisuutta vaatien. - Pistosuojaaja
Tarkista ulkorengas huolellisesti. Siellä saattaa olla tappajasepelin palanen tai lasinsiru tms. joka puhkaisee sisärenkaan vasta kun tulee painoa pyörän päälle. Tyypillisesti reikä on pieni eikä tyhjennä rengasta heti vaan pikkuhiljaa. Noita välttääkseen kannattaa hankkia kunnon pistosuojauksella varustetut ulkorenkaat.
- Heh heh
Kyllä se vaan on niin, että 470€ pyörä on 470€ pyörä. Koneella kasatut kiekot, joiden osia ei ole viimeistelty. Kun vannetta ei viimeistellä, niin on hyvin mahdollista että jossain on vaikka metallia työstön jäljiltä.
Tyhmyydestä sakotetaan, tällä kertaa tällä tavalla. Minä yrittäisin purkaa kaupan vedoten tuotteen huonoon laatuun. Ostaisin jonkun fiksumman fillarin ilman tuota typerää pomppukeppiä liikkeestä, joka osaa tehdä luovutushuollot tai viimeistään huollot oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541421- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111164Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461087Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32906Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804