Nainen jätti, olen taas sinkku, aloin dokaamaan raskaasti, nyt on neljä viikkoa lomaa edessä ,aion dokata koko aja, . tosin aiemminkin kuppi maistui, mutta suhde naiseen sai minut jarruttamaan juomista, mutta ny kun ei oo pidäkkeitä, niin antaa mennä vaan.
Vittu joo mä en pelle oo!
6
315
Vastaukset
- tehomies
" Vittu joo mä en pelle oo! "
Otsikkosi on täysin väärä, sinähän se vasta pelle oot jos kuppi maistuu kun nainen jätti!
Ota uusi asenne ja asennoidu tilanteeseen " uutena mahdollisuutena" .
Naisia on maailma täynnä se on vähän sama asia kun joulukuusen haku metsästä - kun luulit löytäneesi hyvän kuusen, niin vierestä löytyy parempi. - Älyn haamu
Suomi24:n treffipalvelusta löytyy muun muassa 19-vuotiaan tamperelaisen Saaran seuranhakuilmoitus. Hän etsii varakasta miestä.
– En todellakaan deittailisi jotain työtöntä. Treffeillä kysyn aika nopeasti, mitä mies tekee ammatikseen. Myös palkkaa tiedustelen, hän kertoo puhelimessa.
Usein miehet liioittelevat tulojaan. Se harmittaa Saaraa.
– Yksikin ekonomi leveili, että hänellä on paljon omaisuutta, ja että pankista irtoaisi lainaa yli oman tarpeen. Silti hän ei kuitenkaan aja uusimmalla autolla.
Raha merkitsee Saaralle paljon kumppanin valinnassa.
– Kyllä se on kolmen tärkeimmän valintakriteerin joukossa. Se helpottaa elämää, jos tulee hyvin toimeen.
Parasta olisi, jos unelmamies työskentelisi kaupallisella alalla.
Saara itse opiskelee ammattikoulussa ja käy töissä.
– Mua kiinnostaa bisnesmiehet. Esimerkiksi siivoojaa en haluaisi tapailla."- fdgdhtkuyl
rofl, mistä tämä on lainattu?
- FF
Olisit valinnut itseäsi alempitasoisen naisen niin se ei olisi jättänyt sinua.
- Harju62
Rahalla ei näissä asioissa ole mitään merkitystä. Itse en ainakaan haluaisi tulla rakastetuksi rahan vuoksi. Jos nainen tai mies lähtee suhteeseen pelkästään rahan vuoksi ei suhteella ole jatkuvuutta. Ihminen ja kumppani pitää hyväksyä sellaisenaan ja sympatiat pitää käydä yksiin, ei siinä raha auta jos rakkaus puuttuu. Nimimerkillä kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847