Mielipiteitä Aussie-hiustenhoitotuotteista?

tsipadaaa

Eli itse oon harkinnu ton luscious long-sarjan tuotteiden ostamista ja sitä 3minuutin tehohoitavaa.
Onko hintansa arvoinen, tuoksu, tms?
kiitooos:--)

5

13893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsirppis_

Mulla on sitä kuiville hiuksille tarkotettua. Shahpoo, hoitoaine se 3 minuutin hoito. Oon tykänny ihan älyttömän paljon. Tuoksu on tosia "karkkimainen", mutta mä ainakin tykkään. Hoitoaine tuoksuu paljon vähemmän kuin shampoo. Omasta puolestani voin siis suositella.

• angelieeeeee

Omasta mielestäni ihan liian kallis laatuunsa nähden. 20-30 e hintoja en maksaisi ko. tavarasta, ostaisin mielummin vaikka lanzaa tai goldwelliäkin jopa.

3 min tehohoito sopii todella karheille ja kiharille, kuiville hiuksille, lähmää ohuemmat ja hienommat hiukset. saat pestä hiukset heti seur pvnä, jos tuota kamaa laitat ohuehkoon suomalaiseen hiuslaatuun.

yliarvostettu ja kohuttu sarja tuo aussie

• huippis_

Mistä ihmeestä löydät ko tuotteita noin kalliilla?

• ei ne ole kalliita

Noiden tuotteiden hinnat on 12-13 euroa niissä suomalaisissa kaupoissa, joista niitä ostan, viimeksi oli hiukan päälle kympin tuo 3 min miracle luciuous long, jota tyttäreni käyttää puolipitkille hiuksille, joita käsittelee päivittäin.

Kun hän on tyytyväinen en näe syytä olla ostamatta, itse käytän Sebastianin tuotteita, ja Lanzaa kokeilen seuraavaksi, jos tulee hyvä tarjous vastaan.
        Tytär pesee välillä Redkenin puhdistavalla sampoolla, siihenkin hän on tyytyväinen.

• paksutukka

Minulla on paksut ja permanentatut karheat hiukset.
      Kokeilin 3 min pikanaamiota ja itselleni aivan sopimaton!

Hiukset jäivät tahmaisen tuntuisiksi ja littanaksi.
      Lisäksi päänahka kutisi ihan älyttömästi.

Huuhtelun suoritan aina tositosi tarkasti johtuen herkästä päänahastani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      974
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe