Kädet saattavat kertoa miehestä enemmän kuin yleensä ajatellaan. Miehillä, joiden oikean käden etusormi on lyhyempi kuin nimetön, saattaa olla pidempi penis kuin muilla. Asiasta kertoo Etelä-Koreassa tehty tutkimus, joka on julkaistu aasialaisessa tiedelehdessä.
Viimeaikaiset tutkimukset ovat osoittaneet, että raskauden aikainen testosteronitaso saattaa määrittää sekä sormien että peniksen pituuden. Tutkimusten mukaan miesten oikean käden sormet ovat herkempiä testosteronin vaikutukselle.
Uusi tutkimus keskittyi tähän yhteyteen.
Tutkimukseen osallistui 144 miestä, jotka kärsivät urologisista ongelmista. Heidän peniksen pituus mitattiin nukutuksessa. Myöhemmin mitattiin myös miesten sormien pituudet.
Tutkimuksen tulosten uskotaan todistavan sen, että sikiöaikainen testosteronitaso vaikuttaa sekä sormien että peniksen kasvuun.
Naisilla nimetön ja etusormi ovat yleensä yhtä pitkiä.
Viime vuonna tehty brittitutkimus kertoo, että pitkä etusormi sen sijaan pienentää eturauhassyövän riskiä.
http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194685783484/artikkeli/katse kasiin sormien pituus kertoo myos peniksen pituudesta.html
jumalauta en varmana anna ikinä enää nukuttaa itteäni leikkausta varten, ne näköjään kiskoo pippelistä ku itte oon nukutettuna.
toihan on puolustuskyvyttömän seksuaalista hyäksikäyttöä.
mihin helvettiin maailma on menossa?
Sormien pituus kertoo myös peniksen pituudesta
40
5777
Vastaukset
- iuytrsghjmnbvcx
Kuulin ton viimeks siä koulutuksessa viime kuussa, tosin niin, että miehekkäämpiä. Samalla minä ja vierustoverini paljastuimme sormiltamme miehiksi, en kyl enää muista miten, mut tää Lauerma tuli sitä oikein patsastelemaan kun vierustoveri kysyi, miten ohje oikein meni, kun aloimme nauraa, että olemmeko nyt sitten miehiä :)
- oiuytresdfghjk,mnbvc
dazu kirjoitti:
Heh, oletko valehdellut montelle olleesi jossain koulutuksessa? Aika vitun pimee olet.
Yhtä pimee on sitten yliopistolla laskuttaja.
oiuytresdfghjk,mnbvc kirjoitti:
Yhtä pimee on sitten yliopistolla laskuttaja.
Ei siinä muuten mitään, mut kerroit tuon saman jutun mulle puolitoista vuotta sitten. ;)
- pepe o.
dazu kirjoitti:
Ei siinä muuten mitään, mut kerroit tuon saman jutun mulle puolitoista vuotta sitten. ;)
Käytä vaan sitä harjan vartta. Pituus piisaa varmasti.
pepe o. kirjoitti:
Käytä vaan sitä harjan vartta. Pituus piisaa varmasti.
Harjan vartta? Ei kuulosta kätsyltä miehelle.
Ei muuten meitsiikään nukuteta tän tiedon jälkeen. Muahan ei mikään lekurinreuhka raiskaa *******!
Paikallispuudutuksella mennään jatkossa.- reIaxed_eyes
Minimunakompleksisi on tosi pahana..
Jos penis on lyhyempi kuin etusormi niin kuinka pitkä nimettömän tulee olla?
- isoko?
Huippukitaristeiilla on yleensä pitkä nimetön
- Hey Joe
Jimi Hendrixillä oli kuulemma aika parru, siin leffassa vaa mainostivat
Tä... Siis vanhaa juttua. Meinaan että tuo sormien ja testosteronin suhde. Ja harvassa on miehet joilla olisi lyhyempi nimetön kuin etusormi. Tai no uutta oli se, että se vaikuttaisi jotenkin oikeaan käteen enemmän... Mitä tosin epäilen hiukan, aika saman pituset tapaa nimettömät olla molemmissa käsissä kaikilla...
Sikiöaikaisen korkean testosteroni tason on myös epäilty liittyvän homoseksuaalisuuteen. Vaan vähän huteraa näyttöä siitäkin...
- sorm1ttaja
hahmotelma kirjoitti:
Sikiöaikaisen korkean testosteroni tason on myös epäilty liittyvän homoseksuaalisuuteen. Vaan vähän huteraa näyttöä siitäkin...
Ihan höpönpöppöä. Mulla on etusormi 87mm pitkä, eikä veitikka ole kuin noin 15cm mittainen ja keskisormeni on 2.2cm pidempi etusormea.
- ......
sorm1ttaja kirjoitti:
Ihan höpönpöppöä. Mulla on etusormi 87mm pitkä, eikä veitikka ole kuin noin 15cm mittainen ja keskisormeni on 2.2cm pidempi etusormea.
Eihän kukaan ole keskisormesta puhunut mitään,en tiedä tuosta mutta itselläni nimetön on n.1cm pidempi kuin etusormi...kalu 19,5cm...
- still standing
sorm1ttaja kirjoitti:
hyvä kus joku antaa mittojaki. Mieheni on järkälesmäinen muuten, mutta sormet lyhyet pätäkät ja se lyhy, pieni. Sitten vielä aleksitymia, niin ann ´mun kaiiki kestää.
- basilicum
niin, ni mitä sitten ???
- kengän numero
kengän numero merkkaa pituudessa enemmän, 46 ja sitä suuremmat numerot omaavat jo melkoisen parrun;)
42 on tavallinen mulkero- stidit
Exälläni kengän koko 46, tutustuttaessa pyysin kuitenkin miestä lähettämään kuvan jossa pitää tulitikkuaskia kädessään... olisi pitänyt uskoa kuvaa vaikka mies olikin 192 pitkä ja muuten suurikokoinen :(
- ...
Tuskinpa tuo kengän numerokaan mitään osviittaa antaa...kenkä 42 kulli 19.5/15cm
- peukkua
Minä olen kuullut että miehen peukalo kertoo totuuden. Ajatus jäi pyörimään mieleeni, olen tehnyt omaa tutkimustani asian suhteen. Alkoi naurattamaan itseänikin kun tarkastelin uuden kumppanini peukaloa sillä silmällä, koska se oli tyypillistä paksumpi. No housuistakin löytyi paksuutta ja paljon, ja tämä hassun hauska oma tarkkailu on osoittautunut aika paikkaansa pitäväksi.
- Tulisi jo kotiin...
Seurustelin vuosia miehen kanssa, jolla oli erityisen lyhyt etusormi. Kalu tosi pieni. Hämmästyksen epäuskoinen nauru oli päästä, kun näin piukkojen kalsareiden läpi, että siellä majaili suunnilleen nelisenttinen pätkä. Kun paljastui tämän nykyisen mieskaverin lepotilamitat, ei enää naurattanut. Sellainen pari - kolme senttinen levossa. Vaan eipä haittaa. Nämä levossa olevat pikkupippelit kasvavat suunnilleen nelinkertaisiksi. Edellisen kanssa oli aivan mahtavaa sängyssä, ei todellakaan pituudella ole väliä vaan kuinka niitä senttejä käyttää. Jos nykyinen uskoisi, että olen tosissani että hänen kivikova kalunsa tuntuu ihanalta, hänenkin kanssaan menisi seksi vieläkin paremmin. Niin, tällä viimeisellä todella lyhyet ja pienet kaikki sormet.
Ei sillä koolla mitään väliä, vaan miten sitä käyttää ja millainen fiilis on. Toiseksi suurikullinen on ollut surkein, koska hän oletti että sillä runnomalla nainen pyörtyy onnesta. - nainen tietää
Minulla isokätinen ja pitkäsorminen mies ja ei ole suurta penistä. Eli ei pidä paikkaansa. urbaanilegendaa. Sormi ei ole= penis.
Mutta pinellä peniksellä tulee onnelliseksi, voin sanoa.- Tutkija....
Eihän sormien pituudella tässä tutkimuksessa sinänsä ollut merkitystä,vaan oliko nimetön kuinka paljon suhteessa pitempi kuin etusormi,koska se kertoo sikiö aikaisesta testosteronitasosta,tämä taas saatta merkitä että miehellä on iso kikuli...
- Pepi-pippeli
Oikein, kun löytyy vain sopivan mittaiset sormet ja pippeli.
Ja ei kun vertailemaan...kynnet ja kynnettömät. Tjaa, voihan se olla että Helsingissä nähtynä minä tahansa vuonna 19.6. klo 11:53 poutapilven koko ja muoto kertovat jotain asukeistaan... Tai sitten ei.
Eipä sillä, aivan sama, pääasia että varusteet vaikuttaisivat toimivan kokolailla normaalisti, eikä pahemmin ole valituskirjeitäkään tullut jälkikäteen. Lienee kohtuullista olettaa, että välineistö ja sen käyttökyky on sitten edes jossain määrin tyydyttävällä tasolla, mikä riittää ihan hyvin.
http://www.youtube.com/watch?v=NoSpAkpcrOQ- JouVaa
Hei!
Se on pojaat tekniikkaa, jossa ei koolla ole merkitystä. Opetelkaa!! Tuntuu naurettavalta kun ukot tuijottaa pituuteen.
Jouvaa - Kyllä kokenut tietää
Ja höpö, höpö koko juttu sillä olen nähnyt senverran sormia ja peniksiä, että ei syytä huoleen sillä mitat eivät pidä paikkaansa.
Joten lopettakaa se sormien tarkkailu koska edellämainitut tiedot ovat lähinnä urbaanilegendaa. Sinänsä.... työkalun pitää istua käteen, eli kassara kouran mukaan... . =)
- Kyllä kokenut tietää
Sinäpä sanoit parilla sanalla asian niinkuin se on tai pitäisi olla. Tärkeintä, että vastakappaleet ovat sopivat oli koot mitä on.
- .
Kyllä kokenut tietää kirjoitti:
Sinäpä sanoit parilla sanalla asian niinkuin se on tai pitäisi olla. Tärkeintä, että vastakappaleet ovat sopivat oli koot mitä on.
meirän iivari harvoi puhuu joutavii, se oo sellaine jämpti.
- ( tirskuu )
millaine kassara siula sit on =O
- cs
Aci monte tienes que comer de mamadera
- kikuriku
isot kengät ja eewaria rauhoittava mela..................
olt Riku ! Ei näin, ei näin!
Miksi kukaan ei ole sulle kertonut että, ei kukaan rupea venyttelee mitään kun on nukutettuna, Kyseessähän oli tutkimus ja siinä oli potilaan lupa.
Kun ihminen leikataan, siinä ei mitään peniksiä venytellä. Kirurgi tekee nopeesti tehtävän ja häipyy nopeesti toiseen leikkaukseen.
Ihme ettei kukaan hoitoalalla oleva ystäväsi ole tälläistä kertonut?
Eli lue tuo alotus uudestaan ja siinä mainitaan nimenomaan kyseessä olevan tutkimus ja siihen vaaditaan aina potilaan lupa,
Tutkimukseen osallistui 144 miestä, jotka kärsivät urologisista ongelmista. Heidän peniksen pituus mitattiin nukutuksessa. Myöhemmin mitattiin myös miesten sormien pituudet.- rose18
mulla on etusormi lyhyempi kuin nimetön ..
taitaa olla isompi penis kun muilla miehillä 8)
mitenköhän tuo mittaus niinkuin tehään?- rose18
ainut että se on varmaan henkisen miehuuden mitta 8)
Tiedän yhden sahurin joka on menettänyt sormensa palvellessaan isänmaata ja jolla on suhteettoman pitkä "se" jos vertaa puuttuviin sormiin. Samoin tuo tutkimus ei päde islamimaissa missä perinteisesti varkailta ja tyhmiltä palstalaisilta, jotka tekevät jatkuvasti outoja avauksia on katkottu kädet,,,,raakaa mutta totta. Mielestäni etusormi on silloin liian pitkä jos se ei mahdu kokonaan sieraimeen ja näin ollen haittaa nenän kaivamista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174336
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842479Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251260Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 112915
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830