Olin viimeviikolla neljä päivää kipeänä enkä muistanut koko sairastodistus-asiaa. Tänään pomo tuli vihaisena luokseni ja sanoi: Sulla on varmaan sitten sairastodistus!?. Piipitin paniikissa takaisin että juu tuon sen huomenna. Fakta on ettei minulla ole minkäänlaista todistusta ja huomenna olisi kohdattava pomo. Mitä teeen??
mitä sanoa sairastodistusta vaativalle pomolle?
4
348
Vastaukset
- 22
Ei kai siinä auta kuin kertoa totuus. Pahimmillaan tuo on luvaton poissaolo, palkka jää ehkä saamatta noilta päivltä ja ehkä tulee myös varoitus. Irtisanoa ei voi. Tietysti sinä voit myös uhata ottaa loparit, jos palkkaan kosketaan.
- abc kissa kävelee
Joo toi onkin loistava taktiikka: ole luvattomasti poissa töistä ja sitten uhkaa lopareilla jos sinulle ei makseta palkkaa tuon luvattoman poissaolon ajalta!? Jos itse olisin tuollaisen esimies niin ottaisin tuon ilolla suoraan irtisanoutumisilmoituksena.
- Yökkötär
Pakko se saikkutodistus on viedä pomolle tai liksa jää saamatta. Hyvässä tapauksessa saat vielä varoituksen luvattomasta poissaolosta.
- Sunpomos
Oliko hyvät kekkerit, kun ei edes muistanut että oli kipeenä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674074Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181702- 1161536
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891484Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991418Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601385- 521326
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981245- 451099
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078