Fantasiat toteen?

Kyselemässä vaan

Palstalla käsitellään taas noita kadulta iskemisiä ja noloja ihastuksia yms niistä tuli mieleen

Onko teistä kukaan koskaan saanut toteutettua "saavuttamatonta" fantasiaa eli seksiä joltain pitkäaikaiselta unelmien kohteelta tms?? Oliko pettymys vai just niin hienoa kuin haaveilitkin?

9

147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Joskus on tullut petyttyäkin johonkin tyyppiin, jota on pidempää katsellut. Sekä seksiin että luonteeseen.

    • hshshshshshhs

      Mä olin 14-vuotiaana ihastunut yhteen karateguruun, joka oli arvostettu alan piireissä. Treenattu, hyväkroppainen unelmamies tottakai.

      Kun oli 19-vuotias vaihdoin asuinpaikkakuntaani ja pääsin harjoittelemaan salille, jossa tuo henkilö opetti päätoimisesti. Meni 1/2 vuotta ja hän kutsui minut kanssaan treffeille. Hän seurusteli minua 15 vuotta vanhemman naisen kanssa, mutta olisi kuitenkin halunnut sänkyyni. En kuitenkaan halunnut suhdetta varattuun vanhempaan mieheen ja kieltäydyin.

      Meni 1/2 vuotta ja mies alkoi kuvitella olevansa rakastunut minuun. Hän jätti jopa naisystävänsä (vaikka en kannustanut häntä mitenkään tekemään niin) ja sanoi haluavansa seurustella kanssani.

      Melko pian tämän jälkeen vaihdoin paikkakuntaa. Mies soitteli ja laittoi minulle tekstiviestejä vielä pari vuotta tämän jälkeen.

      • edel.

        Ja se, että tuo "saavuttamaton" olisikin ollut "saatavissa", oli minulle pettymys.


      • 11
        edel. kirjoitti:

        Ja se, että tuo "saavuttamaton" olisikin ollut "saatavissa", oli minulle pettymys.

        Kuulostaa aika masentavalle. Onkohan syy hankkiutua tuollaiseen harrastukseen just siinä että pääsee auktoriteettiasemaan...


      • hyi hitto

        yök mikä mies :(


      • 666 777 888

        Ko. lajeja harrastavat miehet ovat epämääräisiä pervoja.


    • wlfwd

      Oli mahdollisuus naiseen, josta haaveilin pitkään. Mutta en pystynyt suoriutumaan jännityksestä ja kovasta humalatilasta johtuen. Olisi paljon parempi jos sitä tilaisuutta ei olisi koskaan tullut.

    • 4

      Huikeimmat unelmat eivät ole käyneet toteen. Enkä niin on parempi, kun jo ajatus ihastukseen törmäämisestä aiheuttaa paniikkikohtauksen oireita. Sänkykohtahtaamisen mahdollisuus veisi varmasti tajun!

      Eräs suurimmista salaisista ihastuksistani osoittautui pettymykseksi luonteeltaan. Jouduin huomaamaan, että tämä sympaattinen mies uskoi aivan mahdottomiin ihmisiin ja heidän keksimiinsä tarinoihin. En osaa vieläkään päättää, oliko hän kanamainen vai vain sinisilmäinen. Joka tapauksessa ihastus laantui. Enää hän on mukava tuttavuus, jonka tapaaminen saa aina hyvälle tuulelle.

    • Jaa a unelmien kohteet? Milloinkahan mulla on ollut sellanen kohde? Okei, kerran nuorena pitkäaikainen unelma yhdestä tosi kauniista tytöstä kävi toteen. Mutta se oli kyllä pettymys.
      Ai niin joo haaveilenhan mä nytkin yhdestä jutusta... mutta enpä kerro mitä, koska sen toteuttaminen on hankalaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      391
      2072
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      54
      1747
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      215
      1408
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1130
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      72
      1043
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      968
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      125
      951
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      50
      899
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      813
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      50
      744
    Aihe