Mitä mieltä ulkonäöstäsi?

Arvioimaan!

Ulkonäkö on se mihin ensimmäisenä kiinnitämme toisessa henkilössä huomiomme.
Mitä mieltä olet omasta ulkonäöstäsi?

Arvostele ulkonäkösi kouluarvosanoin 4-10

10 = Todella hyvännäköinen
9 = Hyvännäköinen
8 = Hieman keskitasoa paremman näköinen
7 = Tavallisen näköinen
6 = Hieman keskitasoa rumempi
5 = Rumahko
4 = Todella ruma

109

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En osaa numeroida. Tai oikeastaan... Itseasiassa joo, numerot kävi mielessäni eilen. Olen vastannut tähän ennen 6, mutta eilen mä ajattelin että olen seiska.

      • 67567597

        Äläs nyt mamistele, oot 9 tai huonoina päivinä 8.


      • Älyn haamu

        Vittuako kursailet urpo! Sun arvosanas kasi tai ysi. Älä ikinä tyydy tasoasi rumempaan naiseen koska kun kaltaisesi komistukset nussivat rumempia muijia niin eihän ATM:n sellaiseen akkaan tee enää mieli koskea. Koko systeemi vääristyy Suomessa kaltaistesi takia.


      • Älyn haamu kirjoitti:

        Vittuako kursailet urpo! Sun arvosanas kasi tai ysi. Älä ikinä tyydy tasoasi rumempaan naiseen koska kun kaltaisesi komistukset nussivat rumempia muijia niin eihän ATM:n sellaiseen akkaan tee enää mieli koskea. Koko systeemi vääristyy Suomessa kaltaistesi takia.

        Ai mun kaltaisten...
        Te ette ymmärrä arvosteluasteikoista mitään. Ei jotain ysejä jaella mihin suuntaan sattuu.

        Virheetön 10, pari virhettä 9

        Jos tässä ruvetaan edes yseistä puhumaan mun kohdalla, niin mitä helvettiä me tehdään niiden komeiden ja kauniiden ihmisten kohdalla. Lisätään asteikkoon numeroita?


      • nainennnnn
        hahmotelma kirjoitti:

        Ai mun kaltaisten...
        Te ette ymmärrä arvosteluasteikoista mitään. Ei jotain ysejä jaella mihin suuntaan sattuu.

        Virheetön 10, pari virhettä 9

        Jos tässä ruvetaan edes yseistä puhumaan mun kohdalla, niin mitä helvettiä me tehdään niiden komeiden ja kauniiden ihmisten kohdalla. Lisätään asteikkoon numeroita?

        No jos haluat kursailla niin sano 7 tai 8. 6 et missään vimessä ole.


      • yök!

        Olet 4.


      • agsfdgsdfg


      • ..........
        hahmotelma kirjoitti:

        Ai mun kaltaisten...
        Te ette ymmärrä arvosteluasteikoista mitään. Ei jotain ysejä jaella mihin suuntaan sattuu.

        Virheetön 10, pari virhettä 9

        Jos tässä ruvetaan edes yseistä puhumaan mun kohdalla, niin mitä helvettiä me tehdään niiden komeiden ja kauniiden ihmisten kohdalla. Lisätään asteikkoon numeroita?

        Näin heteromiehenä arvioisin, että Hahmotelma on tällä asteikolla 8. Mukavan näköinen, mutta vähän babyface että voisi lukea komeaksi. Ysin antaminen tarkoittaisi jo sitä, että kaikille vähänkin komeille pitäisi antaa kymppi.


    • 15

      Tarkotat siis vain vartaloa ja kasvoja vai tyyliä eli vaatteita ja käytöstä em. lisäksi

    • Arvioimaan!

      Lisäys:
      Kyse on kasvoista ja vartalosta

    • Älyn haamu

      6

    • Jos Hahmotelma on (muka) 6 tai 7, niin minä olen kyllä sitten joku -2. Muuten olisin vastannut että 4½ (säästän huonoimman arvosanan siihen, kun lopulta heitän sangollisen akkuhappoa kasvoilleni, ettei tarvitsisi edes pohtia sitä mahdollisuutta, että jos sittenkin olisin 5).

      • 28967665

        Siis todella rumahko? Kuulostat joskus sö-pöhköltä.


    • Se siitä

      Vartalo on 8 mutta naama on enintään 6.

      seksuaaliselta lataukseltani varsinkin naaman perusteella ja rauhallisen miellyttävän luonteen perusteella olen kait jotain 4- tai vastaavaa naisten mielestä.

      • Se siitä

        Jos joku tahtoo olla muuten oikeasti miehekäs sissi niin kannattaa netissä kysellä naisten mielipiteitä ulkonäöstä. Enkä puhu nyt mistään hot or notista vaan esimerkiksi nettitreffeillä.

        Palaute on oikeasti todella karua jos ette miellytä.
        arvosanat vaihtelivat seksuaalisesta kiinnostuksesta ulkonäön perusteella ulkoisen olemuksen miellyttävyyteen asteikolla 4-6, joukossa taisi olla yksi 7.

        Sen jälkeen on turha höpöttää että naiset eivät välitä ulkonäöstä yms. ja koe joitakin miehiä hyvinkin vastenmielisinä tai lähes täysin epäeroottisina.


      • Se siitä
        Se siitä kirjoitti:

        Jos joku tahtoo olla muuten oikeasti miehekäs sissi niin kannattaa netissä kysellä naisten mielipiteitä ulkonäöstä. Enkä puhu nyt mistään hot or notista vaan esimerkiksi nettitreffeillä.

        Palaute on oikeasti todella karua jos ette miellytä.
        arvosanat vaihtelivat seksuaalisesta kiinnostuksesta ulkonäön perusteella ulkoisen olemuksen miellyttävyyteen asteikolla 4-6, joukossa taisi olla yksi 7.

        Sen jälkeen on turha höpöttää että naiset eivät välitä ulkonäöstä yms. ja koe joitakin miehiä hyvinkin vastenmielisinä tai lähes täysin epäeroottisina.

        Lisättäköön että kuten huomaatte niin tällaisella palstalla naiset voivat kehua toisaalta miehen ulkonäköä.

        Se on eri asia kuin että he OIKEASTI kehuvat miehen ulkonäköä ja kokisivat sen seksikkääksi.

        Nettitreffeillä sain itse sitä oikeaa palautetta ja se kyllä selvittää asioiden oikean laidan kun kyse on oikeista mielipiteistä eikä vain "kyl sä hyvältä näytät" kehuista tai suorasta paskan jauhamisesta.


      • 10+4

        samoilla linjoilla. Kroppa 8-9, naama 5-6, naisten kiinnostus (pelkän ulkonäön perusteella) 1-4.

        Niiden muutaman naisen mielestä, jotka oikeesti vaivautunu tutustumaan muhun, tosi mukava ihminen, mutta kai liian "rauhallinen ja mukava" muuksi kuin kaveriksi, joten seurustelumielessä luonne kai korkeintaan 4 :)


      • N6-7, mutta seksikäs
        Se siitä kirjoitti:

        Lisättäköön että kuten huomaatte niin tällaisella palstalla naiset voivat kehua toisaalta miehen ulkonäköä.

        Se on eri asia kuin että he OIKEASTI kehuvat miehen ulkonäköä ja kokisivat sen seksikkääksi.

        Nettitreffeillä sain itse sitä oikeaa palautetta ja se kyllä selvittää asioiden oikean laidan kun kyse on oikeista mielipiteistä eikä vain "kyl sä hyvältä näytät" kehuista tai suorasta paskan jauhamisesta.

        Seksikkyys ja ulkonäkö on kaksi täysin ERI ASIAA. Ulkönäkö on kuori, seksikkyys tulee aivoista, mielestä, itsevarmuudesta ja siitä miten itseään kantaa. Joku kuvan perusteella esteettisesti vaatimaton saattaa olla luonnossa hyvinkin seksikäs tai toisin päin.

        Hyvä esimerkki oman asenteen vaikutuksesta seksikkyyden vaikutuksesta on leikki, jota kaveripiirin kanssa harrastettiin parikymppisenä. Baarimikot ovat usein pelimiehiä/kovia flirttaamaan. Alunperin kisamme oli tilata juoma täydessä tiskissä mahdollisimman nopeasti, mutta jalosteimme leikkiä ja testasimme sekkarin kanssa miten kauan jonossa juoman tilaus kestää a) jonotat ilman katsekontaktia b) katsekontakti flirttaava hymy c) katsekontakti flirttaava hymy ajattellen samaan aikaan pikkutuhmia (antaa ymmärtää). Meitä oli useampia erikokoisia, näköisiä ja luonteisia (E/I) testiporukassa, ja tulokseen vaikutti enemmän luokka a-b-c kuin henkilö ;-) Eroa syntyi useita minutteja, ja kokeen toistettavuus oli kohtuullisen hyvä! c-luokan asennetta käyttäen myös täydelle tiskille tilaa järjestyi hyvin nopsasti, a-luokalla ei päässyt edes tiskille ennen kuin c:llä oli jo juoma kädessä ;-)

        No, oikeastikin ryhti ja katsekontakti vaikuttaa paljon miten toisen kokee. Onko asento anteeksipyytävä vai avoin. Ryhti tuo naisella rinnat esiin, ja samoin miehellä rintakehän. Samoin liiallinen jännitys nostaa hartiat korviin ja se ei tee kenestäkään viehättävämpää. Jos vartalom asentojen hallinta on vaikeaa suosittelen Pilates-tuntia, toimii kunhan jakassa käydä jonkin aikaa.


    • Tavallisen näköinen eli 7

    • ATM1415

      No omasta mielestäni 7-8.

    • mies30vee

      6-8

      jos vaatteet yms lasketaan niin 8-9

      mut nää on tapauskohtaisia sillai et joidenkin mielestä olen hyvän- ja joidenkin mielestä huononnäköinen. näytän kuitenkin yllättävän paljon sille mille haluankin

    • M 20

      Omasta mielestäni olen tuolla jossain 5-7 välissä, mutta olen ennenkin erehtynyt.

    • Itte veikkaan 7:kaa, niinku naaman puolesta. Mutta kroppa varmaan 5:nen tai 4:nen.

      Oikeesti on hirveen hankala arvioida itteään, kun kaikki riippuu siitä kuka on katsomassa.

      • Se siitä

        Riiippuu myös mitä on tekemässä.

        Pyöräillessä varsinkin ja toisinaan lenkillä voisin vaikka vannoa että joka toinen nainen tuijottaa minua kun heitä vilkaisen sivusilmällä, osa kattoo suoraan silmiin tavalla joka on enemmän kuin rohkaiseva.
        Kaupungilla, baarista jne. liikkuessa niin todella harva kattoo muuta kuin pienen hetken.

        Kypärä peittää osan päästä ja toisinaan pidän aurinkolaseja joten se kai selittää nuo miksi joku kattoo minua liikkuessa. Keho liikkeessä tekee jonkinlaisen vaikutuksen, pärstäkerroin sitten taas laskee kiinnostuksen pakkaselle.


      • Kertis
        Se siitä kirjoitti:

        Riiippuu myös mitä on tekemässä.

        Pyöräillessä varsinkin ja toisinaan lenkillä voisin vaikka vannoa että joka toinen nainen tuijottaa minua kun heitä vilkaisen sivusilmällä, osa kattoo suoraan silmiin tavalla joka on enemmän kuin rohkaiseva.
        Kaupungilla, baarista jne. liikkuessa niin todella harva kattoo muuta kuin pienen hetken.

        Kypärä peittää osan päästä ja toisinaan pidän aurinkolaseja joten se kai selittää nuo miksi joku kattoo minua liikkuessa. Keho liikkeessä tekee jonkinlaisen vaikutuksen, pärstäkerroin sitten taas laskee kiinnostuksen pakkaselle.

        Olen ollut havaitsevinani hieman samantapaista ilmiötä.
        Keksin sille nyt ainakin muutaman potentiaalisen selityksen vielä:

        - Pyöräly nyt vaan tuottaa sen verran kivan fiiliksen, että pieni hymy tulee naamalle kohdetta enempää miettimättä
        - Pyörän päältä on helpompi hymyillä tieten tahtoen, koska tilanne on hetkessä ohi, eikä pelkoa siitä, että joutuisi käsittelmään mahdollista vastapuolen lähestymistä juurikaan ole
        - Pyöräillessä ei välttämättä heti hahmotu tarkasti henkilön pituus, eli tähän liittyvä miesfiltteri ei ehkä toimi yhtä luotettavasti kuin muussa tilanteessa
        - Metsäreiteillä jne. vilkaisu saattaa olla ihan turvallisuusarvioreaktio


      • Se siitä
        Kertis kirjoitti:

        Olen ollut havaitsevinani hieman samantapaista ilmiötä.
        Keksin sille nyt ainakin muutaman potentiaalisen selityksen vielä:

        - Pyöräly nyt vaan tuottaa sen verran kivan fiiliksen, että pieni hymy tulee naamalle kohdetta enempää miettimättä
        - Pyörän päältä on helpompi hymyillä tieten tahtoen, koska tilanne on hetkessä ohi, eikä pelkoa siitä, että joutuisi käsittelmään mahdollista vastapuolen lähestymistä juurikaan ole
        - Pyöräillessä ei välttämättä heti hahmotu tarkasti henkilön pituus, eli tähän liittyvä miesfiltteri ei ehkä toimi yhtä luotettavasti kuin muussa tilanteessa
        - Metsäreiteillä jne. vilkaisu saattaa olla ihan turvallisuusarvioreaktio

        Päinvastoin, ajaessani minulla on yleensä tiukan keskittynyt ilme ja käyn aika kovilla kierroksilla. Tuskin hymyilen kuin ohimennen joskus harvoin mutta joudun tekemään sen yleensä tietoisesti koska joskus pyöräily on samalla tuskaa kun vedätän itseäni maksimiin.
        Mutta tästähän on ollut tutkimuksia että naiset eivät pidäkään välttämättä vetovoimaisina hymyileviä miehiä vaan vakavamman ilmeen omaavia miehiä.

        Hymyilen normaalioloissa ja kaupungilla herkemmin. Ehkä pitäisi omaksua sama keskittynyt ilme kuin pyöräillessä?

        Mitä tulee pituuteen niin olen normaalikokoinen. Ehkäpä naisia siis kiinnostaa vielä pitemmät miehet ja se ei riitä muissa olosuhteissa vaan näytän isommalta pyörän selässä.

        En puhunut tässä siitä että naiset olisivat vilkaisseet minua. On silmiinpistävää että he suorastaan tuijottavat. Se onkin omituista verrattuna siihen kun olen muualla liikenteessä.


      • Aika HOT
        Se siitä kirjoitti:

        Päinvastoin, ajaessani minulla on yleensä tiukan keskittynyt ilme ja käyn aika kovilla kierroksilla. Tuskin hymyilen kuin ohimennen joskus harvoin mutta joudun tekemään sen yleensä tietoisesti koska joskus pyöräily on samalla tuskaa kun vedätän itseäni maksimiin.
        Mutta tästähän on ollut tutkimuksia että naiset eivät pidäkään välttämättä vetovoimaisina hymyileviä miehiä vaan vakavamman ilmeen omaavia miehiä.

        Hymyilen normaalioloissa ja kaupungilla herkemmin. Ehkä pitäisi omaksua sama keskittynyt ilme kuin pyöräillessä?

        Mitä tulee pituuteen niin olen normaalikokoinen. Ehkäpä naisia siis kiinnostaa vielä pitemmät miehet ja se ei riitä muissa olosuhteissa vaan näytän isommalta pyörän selässä.

        En puhunut tässä siitä että naiset olisivat vilkaisseet minua. On silmiinpistävää että he suorastaan tuijottavat. Se onkin omituista verrattuna siihen kun olen muualla liikenteessä.

        Onko sulla pyöräilytrikoot? Naiset tykkää usein treenatuista reisistä ;-) Ei tartte olla täydelliset kunhan lihaksen linja, jäntevyys, erottuu. On vaikea olla katsomatta kun joku viilettää ohi hyvissä reisissä, katse ei vaan irtoa, vaikka häveliäisyys syistä taistelee katsetta muualle :-)


    • jackaroo

      Tällä hetkellä antaisin itselleni ulkonäöstäni varmaan 6 arvosanan. Haluaisin olla lihaksikkaampi ja muutenkin miehekkäämmän näköinen. Uskon että ensi kesään mennessä olen saanut treenattua oman ulkonäköni vähintään 7 arvoiseksi.

      • Vähän sama vika. Mutta tuskin saan tehtyä mitään asian korjaamiseksi.


      • Se siitä
        wlfwd kirjoitti:

        Vähän sama vika. Mutta tuskin saan tehtyä mitään asian korjaamiseksi.

        Sinulle sellainen vinkki että kun olet jo tuon ikäinen ja aika poikamainen naamataulu niin ehdottomasti kannattaa kasvattaa siisti parta. Viiksiä voi harkita riippuen miten ne sopii yhteen parran kanssa. Samoin hiuksia kannattaa miettiä pitävän enemmän puolivapaana kuin tuollaisella ponnarilla.

        Lisäksi jos olet kovin laiha niin ei kun treenaamaan ja massaa vähän hankkimaan.

        Olet varmasti parran kanssa paremman näköinen kuin allekirjoittanut. Sinun näköisiä miehiä olen nähnyt useita kulkevan aika näpsäkät naiset kainalossa.

        Tietysti se riippuu vähän myös siitä supliikkitaidoista joita pitää myös tietysti harjoittaa.

        Tsemppiä.


      • palstanainen
        Se siitä kirjoitti:

        Sinulle sellainen vinkki että kun olet jo tuon ikäinen ja aika poikamainen naamataulu niin ehdottomasti kannattaa kasvattaa siisti parta. Viiksiä voi harkita riippuen miten ne sopii yhteen parran kanssa. Samoin hiuksia kannattaa miettiä pitävän enemmän puolivapaana kuin tuollaisella ponnarilla.

        Lisäksi jos olet kovin laiha niin ei kun treenaamaan ja massaa vähän hankkimaan.

        Olet varmasti parran kanssa paremman näköinen kuin allekirjoittanut. Sinun näköisiä miehiä olen nähnyt useita kulkevan aika näpsäkät naiset kainalossa.

        Tietysti se riippuu vähän myös siitä supliikkitaidoista joita pitää myös tietysti harjoittaa.

        Tsemppiä.

        Ei partaa eikä viiksiä. Ponnari on kiva.


      • Se siitä
        palstanainen kirjoitti:

        Ei partaa eikä viiksiä. Ponnari on kiva.

        Heh, yhden palstan naisen mielipide ei paina mitään ellet ole sopimassa treffejä tuon tyypin kanssa nyt heti.

        Tuollainen ponnari on keskimäärin naisten mielestä ihan perseestä yhdistettynä tuollaiseen naamaan. Hyvin stereotyyppinen pitkätukkanörde.

        Mutta jos siihen lisätään miehekkyyttä lisäävä parta ja jopa viikset niin aletaan olla oikeassa suunnassa.

        Ei millään pahalla tälle miehelle, tiedän vain mikä vetoaa suurimpaan osaan naisista ja mikä ei. Yksittäiset naisten mielipiteet ovat sitten asia erikseen.


      • palstanainen
        Se siitä kirjoitti:

        Heh, yhden palstan naisen mielipide ei paina mitään ellet ole sopimassa treffejä tuon tyypin kanssa nyt heti.

        Tuollainen ponnari on keskimäärin naisten mielestä ihan perseestä yhdistettynä tuollaiseen naamaan. Hyvin stereotyyppinen pitkätukkanörde.

        Mutta jos siihen lisätään miehekkyyttä lisäävä parta ja jopa viikset niin aletaan olla oikeassa suunnassa.

        Ei millään pahalla tälle miehelle, tiedän vain mikä vetoaa suurimpaan osaan naisista ja mikä ei. Yksittäiset naisten mielipiteet ovat sitten asia erikseen.

        Heh, yhden palstan miehen mielipide ei paina mitään ellet ole sopimassa treffejä tuon tyypin kanssa nyt heti!


        "Tuollainen ponnari on keskimäärin naisten mielestä ihan perseestä yhdistettynä tuollaiseen naamaan."

        Linkkaatko kyseisen tutkimuksen tänne, kiitos.


      • Se siitä kirjoitti:

        Sinulle sellainen vinkki että kun olet jo tuon ikäinen ja aika poikamainen naamataulu niin ehdottomasti kannattaa kasvattaa siisti parta. Viiksiä voi harkita riippuen miten ne sopii yhteen parran kanssa. Samoin hiuksia kannattaa miettiä pitävän enemmän puolivapaana kuin tuollaisella ponnarilla.

        Lisäksi jos olet kovin laiha niin ei kun treenaamaan ja massaa vähän hankkimaan.

        Olet varmasti parran kanssa paremman näköinen kuin allekirjoittanut. Sinun näköisiä miehiä olen nähnyt useita kulkevan aika näpsäkät naiset kainalossa.

        Tietysti se riippuu vähän myös siitä supliikkitaidoista joita pitää myös tietysti harjoittaa.

        Tsemppiä.

        Ei oikein kasva parta. Ajoin 2 kk haituvat viikonloppuna, tosin viikset jätin. Profiilin parta-kuvan parta on yli 6kk kasvatuksen tulos.

        Noin 5 kiloa extraa, joista kaikki vatsassa. Lihakset alikehittyneet, vaati lähes 3kk treeniä että sain 6 leukaa. Juoksen päivittäin, eli jalat on kyllä kunnossa.

        Viihteellä pidän hiukset yleensä auki.


      • Se siitä
        palstanainen kirjoitti:

        Heh, yhden palstan miehen mielipide ei paina mitään ellet ole sopimassa treffejä tuon tyypin kanssa nyt heti!


        "Tuollainen ponnari on keskimäärin naisten mielestä ihan perseestä yhdistettynä tuollaiseen naamaan."

        Linkkaatko kyseisen tutkimuksen tänne, kiitos.

        Ollaan aika vahvasti kaiketi molemmat heteroja?

        Tutkimukset on turhia koska viittaan vahvaan kokemukseeni aiheesta. Sinä taas kerroit vain oman mielipiteesi. Kerro toki jos sinä tai ystävättärettesi haluaa tuon tyypin kanssa treffeille nyt heti.

        Muuten mielipiteesi on lähinnä "kiva ponnari, lykkyä tykö" tyyppinen.

        Hänhän tietysti saa tehdä omat johtopäätelmäsä uskoako jonkun naisen joka ei uskalla treffeille mielipiteestä vai miehen joka on suht kokenut sen suhteen mitä naiset ulkonäöllisesti haluaa ja mitä ei.


      • Se siitä kirjoitti:

        Heh, yhden palstan naisen mielipide ei paina mitään ellet ole sopimassa treffejä tuon tyypin kanssa nyt heti.

        Tuollainen ponnari on keskimäärin naisten mielestä ihan perseestä yhdistettynä tuollaiseen naamaan. Hyvin stereotyyppinen pitkätukkanörde.

        Mutta jos siihen lisätään miehekkyyttä lisäävä parta ja jopa viikset niin aletaan olla oikeassa suunnassa.

        Ei millään pahalla tälle miehelle, tiedän vain mikä vetoaa suurimpaan osaan naisista ja mikä ei. Yksittäiset naisten mielipiteet ovat sitten asia erikseen.

        Hevarilla nyt vaan kuuluu olla pitkät hiukset.


      • Se siitä
        wlfwd kirjoitti:

        Ei oikein kasva parta. Ajoin 2 kk haituvat viikonloppuna, tosin viikset jätin. Profiilin parta-kuvan parta on yli 6kk kasvatuksen tulos.

        Noin 5 kiloa extraa, joista kaikki vatsassa. Lihakset alikehittyneet, vaati lähes 3kk treeniä että sain 6 leukaa. Juoksen päivittäin, eli jalat on kyllä kunnossa.

        Viihteellä pidän hiukset yleensä auki.

        Sitten se 6kk revohka edessä ;)
        Itselläkin kasvaa hitaasti ja suurin ongelma on että olen aivan liian vaalea että siitä olisi muutenkaan hyötyä.
        Naiset tunnetusti suosii tummasänkisiä jne. miehiä

        Jos juokset päivittäin niin ei käy vain niin että poltat lihaksiasi?
        Massaa jos aikoo hankkia niin pitää saada riittävät ravintoaineet ja lisät sekä varmistaa ettei pitkäkestoinen kestävyysharjoittelu syö tuloksia pois.

        Voisin kyllä melkein vannoa että jos siistisit tuollaisen parran niin voisi flaksi parantua. Oma on tietysti päätöksesi.


      • Se siitä
        wlfwd kirjoitti:

        Hevarilla nyt vaan kuuluu olla pitkät hiukset.

        Pitkät hiukset ovat ehdottomasti plussaa tässä tapauksessa. Itsellä ei ole niitäkään etuna.


      • FF
        Se siitä kirjoitti:

        Sinulle sellainen vinkki että kun olet jo tuon ikäinen ja aika poikamainen naamataulu niin ehdottomasti kannattaa kasvattaa siisti parta. Viiksiä voi harkita riippuen miten ne sopii yhteen parran kanssa. Samoin hiuksia kannattaa miettiä pitävän enemmän puolivapaana kuin tuollaisella ponnarilla.

        Lisäksi jos olet kovin laiha niin ei kun treenaamaan ja massaa vähän hankkimaan.

        Olet varmasti parran kanssa paremman näköinen kuin allekirjoittanut. Sinun näköisiä miehiä olen nähnyt useita kulkevan aika näpsäkät naiset kainalossa.

        Tietysti se riippuu vähän myös siitä supliikkitaidoista joita pitää myös tietysti harjoittaa.

        Tsemppiä.

        Ehdottomasti ei partaa eikä viiksiä, noita huulia ei pidä peittää ne ovat aivat ihanat! Samoin silmät.

        Ymmärtääkseni wlfwd:n ongelma ei missään vaiheessa ole ollutkaan ulkonäkö vaan ujous.


      • palstanainen
        FF kirjoitti:

        Ehdottomasti ei partaa eikä viiksiä, noita huulia ei pidä peittää ne ovat aivat ihanat! Samoin silmät.

        Ymmärtääkseni wlfwd:n ongelma ei missään vaiheessa ole ollutkaan ulkonäkö vaan ujous.

        Samaa mieltä, ei partaa eikä viiksiä! Nimimerkki "Se siitä" yrittää sabotoida wlfwd:n ulkonäön tai ei tiedä naisista yhtään mitään.


      • Se siitä
        palstanainen kirjoitti:

        Samaa mieltä, ei partaa eikä viiksiä! Nimimerkki "Se siitä" yrittää sabotoida wlfwd:n ulkonäön tai ei tiedä naisista yhtään mitään.

        Kaksi ehdokasta siis tarjolla treffeille tai puhuvat paskaa.


      • 3.nainen
        palstanainen kirjoitti:

        Samaa mieltä, ei partaa eikä viiksiä! Nimimerkki "Se siitä" yrittää sabotoida wlfwd:n ulkonäön tai ei tiedä naisista yhtään mitään.

        Samaa mieltä, partahaivenet huonot, leuka ja suu hienot, miehekkään aistilliset, ei saa peittää!
        Jos haluaa särmää; piilarit, raflaavat korvikset ja mahd räväkämpi hiusmalli.


      • palstanainen
        Se siitä kirjoitti:

        Kaksi ehdokasta siis tarjolla treffeille tai puhuvat paskaa.

        1. On muitakin huomioon otettavia asioita kuin ulkonäkö ennen kuin lähtee treffeille.

        2. Jonkun ulkonäöstä pitäminen ei tarkoita sitä että haluaa heti seksiä kyseisen miehen kanssa.


      • FF
        Se siitä kirjoitti:

        Kaksi ehdokasta siis tarjolla treffeille tai puhuvat paskaa.

        Voi rakas lapsi kun jonakin päivänä ymmärtäisit yhden - edes yhden - asian:

        Ihmissuhteita ei rakenneta ulkonäön varaan. Ihminen voi olla komea, kaunis, seksikäs, charmikas... eikä se silti tarkoita, että hänen kanssaan haluaisi sekstata/seurustella. wlfwd on sanonut olevansa ujo. Valitettavasti en tule toimeen ujojen ihmisten kanssa. Wlfwd ei ole kirjoitustensa perusteella lainkaan sen tyyppinen mies, joiden kanssa viihdyn.

        Ulkonäöltään hän on silti kymppi.


      • Se siitä
        palstanainen kirjoitti:

        1. On muitakin huomioon otettavia asioita kuin ulkonäkö ennen kuin lähtee treffeille.

        2. Jonkun ulkonäöstä pitäminen ei tarkoita sitä että haluaa heti seksiä kyseisen miehen kanssa.

        XD ei voi uskoa!

        Näin se PAKENEMINEN alkoi! Näettekö?

        Äsken kehuttiin ja nyt alettiin keksiä kaikkea tekosyitä ja sitä että "ulkonäöstä pitäminen ei tarkoita sitä että haluaa heti seksiä kyseisen miehen kanssa"

        No mitä vitun väliä sinun mielipiteellä sitten on?

        Eihän tuo tyyppi sinusta kaveria etsi tai halua vain huvikseen tietää pidätkö hänen ulkonäöstään kun sinkut-palstalla ollaan!


      • Se siitä
        FF kirjoitti:

        Voi rakas lapsi kun jonakin päivänä ymmärtäisit yhden - edes yhden - asian:

        Ihmissuhteita ei rakenneta ulkonäön varaan. Ihminen voi olla komea, kaunis, seksikäs, charmikas... eikä se silti tarkoita, että hänen kanssaan haluaisi sekstata/seurustella. wlfwd on sanonut olevansa ujo. Valitettavasti en tule toimeen ujojen ihmisten kanssa. Wlfwd ei ole kirjoitustensa perusteella lainkaan sen tyyppinen mies, joiden kanssa viihdyn.

        Ulkonäöltään hän on silti kymppi.

        Eli jauhoit PAS-KAA!

        Ok.


      • Se siitä
        FF kirjoitti:

        Voi rakas lapsi kun jonakin päivänä ymmärtäisit yhden - edes yhden - asian:

        Ihmissuhteita ei rakenneta ulkonäön varaan. Ihminen voi olla komea, kaunis, seksikäs, charmikas... eikä se silti tarkoita, että hänen kanssaan haluaisi sekstata/seurustella. wlfwd on sanonut olevansa ujo. Valitettavasti en tule toimeen ujojen ihmisten kanssa. Wlfwd ei ole kirjoitustensa perusteella lainkaan sen tyyppinen mies, joiden kanssa viihdyn.

        Ulkonäöltään hän on silti kymppi.

        Sinä se lapsi olet, pikku neiti.


      • Se siitä
        3.nainen kirjoitti:

        Samaa mieltä, partahaivenet huonot, leuka ja suu hienot, miehekkään aistilliset, ei saa peittää!
        Jos haluaa särmää; piilarit, raflaavat korvikset ja mahd räväkämpi hiusmalli.

        Piilareita suosittelen myös.
        Korvikset vähän niin ja näin.
        Hiusmalli pitäisi olla pitkä mutta tosiaan räväkämpi.

        Muusta en ole samaa mieltä.

        Mutta ehkä sinä olet lähdössä treffeille?


      • fani123
        wlfwd kirjoitti:

        Ei oikein kasva parta. Ajoin 2 kk haituvat viikonloppuna, tosin viikset jätin. Profiilin parta-kuvan parta on yli 6kk kasvatuksen tulos.

        Noin 5 kiloa extraa, joista kaikki vatsassa. Lihakset alikehittyneet, vaati lähes 3kk treeniä että sain 6 leukaa. Juoksen päivittäin, eli jalat on kyllä kunnossa.

        Viihteellä pidän hiukset yleensä auki.

        Wolfwood on hyvä noin, mutta kunnon partakin voisi sopia. Ja ehdottomasti pitkät hiukset!!!!!


      • joku nainen
        wlfwd kirjoitti:

        Ei oikein kasva parta. Ajoin 2 kk haituvat viikonloppuna, tosin viikset jätin. Profiilin parta-kuvan parta on yli 6kk kasvatuksen tulos.

        Noin 5 kiloa extraa, joista kaikki vatsassa. Lihakset alikehittyneet, vaati lähes 3kk treeniä että sain 6 leukaa. Juoksen päivittäin, eli jalat on kyllä kunnossa.

        Viihteellä pidän hiukset yleensä auki.

        Nyt täytyy naisena kommentoida: hevarit ei ole yhtään mun tyyppiä, mutta mun mielestä olet todella hyvännäköinen noiden kuviesi perusteella! Ja äläkä kasvata partaa! Jos ei kasva kunnolla, niin näyttää aina epäsiisitiltä ja turha peittää komeita kasvoja. Sulla hyvät kasvot ja paljon potentiaalia. :) Tsemppiä!


      • 3.nainen kirjoitti:

        Samaa mieltä, partahaivenet huonot, leuka ja suu hienot, miehekkään aistilliset, ei saa peittää!
        Jos haluaa särmää; piilarit, raflaavat korvikset ja mahd räväkämpi hiusmalli.

        Mitä tarkoitat räväkämmällä hiusmallilla. Piilareita en pysty käyttämään. Mutta leikkausta olen harkinnut, kunhan pääsee palkkatyöhön. Kolme reikääkin löytyy jo toisesta korvasta ja ovat jopa vielä auki, vaikken ole korviksia pitänyt ainakaan 10 vuoteen.


      • 3.nainen
        wlfwd kirjoitti:

        Mitä tarkoitat räväkämmällä hiusmallilla. Piilareita en pysty käyttämään. Mutta leikkausta olen harkinnut, kunhan pääsee palkkatyöhön. Kolme reikääkin löytyy jo toisesta korvasta ja ovat jopa vielä auki, vaikken ole korviksia pitänyt ainakaan 10 vuoteen.

        Käyt katsomassa PRKL:stä mallia ;)


      • Jätkä 25
        wlfwd kirjoitti:

        Ei oikein kasva parta. Ajoin 2 kk haituvat viikonloppuna, tosin viikset jätin. Profiilin parta-kuvan parta on yli 6kk kasvatuksen tulos.

        Noin 5 kiloa extraa, joista kaikki vatsassa. Lihakset alikehittyneet, vaati lähes 3kk treeniä että sain 6 leukaa. Juoksen päivittäin, eli jalat on kyllä kunnossa.

        Viihteellä pidän hiukset yleensä auki.

        "Ei oikein kasva parta. Ajoin 2 kk haituvat viikonloppuna, tosin viikset jätin. Profiilin parta-kuvan parta on yli 6kk kasvatuksen tulos."

        Nooh.. Mut sitten kun alat käymään salilla ja siinä samalla sitten ottamaan treenien jälkeen tätä protskujuomaa, niin sehän ainakin hyvin monilla, minulla ainakin on aina hieman kiihdyttävän parran ja viiksienkin kasvua :)


      • 3.nainen
        Se siitä kirjoitti:

        XD ei voi uskoa!

        Näin se PAKENEMINEN alkoi! Näettekö?

        Äsken kehuttiin ja nyt alettiin keksiä kaikkea tekosyitä ja sitä että "ulkonäöstä pitäminen ei tarkoita sitä että haluaa heti seksiä kyseisen miehen kanssa"

        No mitä vitun väliä sinun mielipiteellä sitten on?

        Eihän tuo tyyppi sinusta kaveria etsi tai halua vain huvikseen tietää pidätkö hänen ulkonäöstään kun sinkut-palstalla ollaan!

        oot pihalla.


      • FF
        wlfwd kirjoitti:

        Mitä tarkoitat räväkämmällä hiusmallilla. Piilareita en pysty käyttämään. Mutta leikkausta olen harkinnut, kunhan pääsee palkkatyöhön. Kolme reikääkin löytyy jo toisesta korvasta ja ovat jopa vielä auki, vaikken ole korviksia pitänyt ainakaan 10 vuoteen.

        Silmälasit ovat täysin ok. Tykkään.


      • FF
        Se siitä kirjoitti:

        Eli jauhoit PAS-KAA!

        Ok.

        Et tainnut olla jonon kärjessä kun nallekarkkeja jaettiin?


      • 9+11
        palstanainen kirjoitti:

        1. On muitakin huomioon otettavia asioita kuin ulkonäkö ennen kuin lähtee treffeille.

        2. Jonkun ulkonäöstä pitäminen ei tarkoita sitä että haluaa heti seksiä kyseisen miehen kanssa.

        "1. On muitakin huomioon otettavia asioita kuin ulkonäkö ennen kuin lähtee treffeille."

        -Toki, mutta jos ulkonäkö ei miellytä, et todennäkösesti (tyypillisenä palstanaisena) halua edes tutustua muihin seikkoihin. Ja me miehet muka ollaan ronkeleita :)

        "2. Jonkun ulkonäöstä pitäminen ei tarkoita sitä että haluaa heti seksiä kyseisen miehen kanssa."

        -Yllätysvastauksena komppaan tätä vaikka mies olenkin. Mutta valtaosa miehistä tuskin olisi kanssasi samaa mieltä ja hyppäisi heti sänkyyn kauniin naisen kanssa välittämättä luonteesta.


      • 3.nainen
        FF kirjoitti:

        Silmälasit ovat täysin ok. Tykkään.

        Ei nuo lasit huonot ole, ihan persoonalliset ja sopivat. Ei vaan näy kaunis katse alta. Ja toinen ei pysty niin helposti tulkitsemaan katsetta (mitä me kaikki teemme huomaamattamme jatkuvasti).


      • palstanainen kirjoitti:

        Samaa mieltä, ei partaa eikä viiksiä! Nimimerkki "Se siitä" yrittää sabotoida wlfwd:n ulkonäön tai ei tiedä naisista yhtään mitään.

        Pakko liittyä kuoroon. wlfwd on myös mun mielestä oikein söpö. Veikkaisin sinkkuutta siis ujoudesta ja epävarmuudesta johtuvaksi. :)


      • Realisti.
        mablab kirjoitti:

        Pakko liittyä kuoroon. wlfwd on myös mun mielestä oikein söpö. Veikkaisin sinkkuutta siis ujoudesta ja epävarmuudesta johtuvaksi. :)

        Söpöt tyypit pärjäävät nuorena mutta 32 vuotiaana?

        Ei mitään jakoa.

        Söpö saa paljon naispuolisia kavereita tai naisseuraa jota hän ei edes halua (yh-äidit jne).

        Loput haluavat miehestä kaikkea muuta kuin söpöyttä.


      • Realisti. kirjoitti:

        Söpöt tyypit pärjäävät nuorena mutta 32 vuotiaana?

        Ei mitään jakoa.

        Söpö saa paljon naispuolisia kavereita tai naisseuraa jota hän ei edes halua (yh-äidit jne).

        Loput haluavat miehestä kaikkea muuta kuin söpöyttä.

        Ai haluavatko? Ai halutaanko me? Ihan kaikkiko? Aha. Naisten suuri salaliitto unohti jälleen lähettää mulle muistion kokouksesta, jossa sekin asia päätettiin, ettei söpöt miehet kelpaa.

        Mulle wlfwd on erittäin söpö, joka mulle tarkoittaa miellyttävän näköistä miestä, ulkonäköasteikolla susiruma-komeuden ruumiillistuma, wlfwd on pitkän matkaa keskiviivasta sinne komeuden suuntaan. Jos asian väännän sulle vielä rautalangasta totean, että herran ei pitäisi tarvita ulkonäöstä tuntea huonommuutta.


      • Realisti.
        mablab kirjoitti:

        Ai haluavatko? Ai halutaanko me? Ihan kaikkiko? Aha. Naisten suuri salaliitto unohti jälleen lähettää mulle muistion kokouksesta, jossa sekin asia päätettiin, ettei söpöt miehet kelpaa.

        Mulle wlfwd on erittäin söpö, joka mulle tarkoittaa miellyttävän näköistä miestä, ulkonäköasteikolla susiruma-komeuden ruumiillistuma, wlfwd on pitkän matkaa keskiviivasta sinne komeuden suuntaan. Jos asian väännän sulle vielä rautalangasta totean, että herran ei pitäisi tarvita ulkonäöstä tuntea huonommuutta.

        Se että tunteeko huonommutta ulkonäöstä ja saako kommenttia naisilta että "oot söpö" on eri asia saako naiselta pillua tai naisen kanssa parisuhteen.

        Ehkä tämä ero on sinullekin vaikea ymmärtää.


      • Realisti. kirjoitti:

        Se että tunteeko huonommutta ulkonäöstä ja saako kommenttia naisilta että "oot söpö" on eri asia saako naiselta pillua tai naisen kanssa parisuhteen.

        Ehkä tämä ero on sinullekin vaikea ymmärtää.

        Se että onko söpö, hyvännäköinen tai jopa komea vai saako pillua tai parisuhteen naiselta on eri asia.

        Ehkä tämä ero on sinulle vaikea ymmärtää. Naisten ja miesten suhtautuminen ulkonäköön on erilaista. Ihan varmasti suurelle osalle naisista ulkonäöllä on jonkin arvoisesti merkitystä, mutta onko se ainut tai tärkein asia parisuhdetta tai seksikumppania etsiessä on eri asia. Se, että tuntee turhaan huonommuutta ulkonäöstään sen sijaan on naisia karkottava asia, samoin kuin sen uskominen, että naiset valitsevat pitkäaikaiset kumppanit pitämällä ulkonäköä merkityksellisimpänä asiaan vaikuttavana seikkana.


      • Realisti.
        mablab kirjoitti:

        Se että onko söpö, hyvännäköinen tai jopa komea vai saako pillua tai parisuhteen naiselta on eri asia.

        Ehkä tämä ero on sinulle vaikea ymmärtää. Naisten ja miesten suhtautuminen ulkonäköön on erilaista. Ihan varmasti suurelle osalle naisista ulkonäöllä on jonkin arvoisesti merkitystä, mutta onko se ainut tai tärkein asia parisuhdetta tai seksikumppania etsiessä on eri asia. Se, että tuntee turhaan huonommuutta ulkonäöstään sen sijaan on naisia karkottava asia, samoin kuin sen uskominen, että naiset valitsevat pitkäaikaiset kumppanit pitämällä ulkonäköä merkityksellisimpänä asiaan vaikuttavana seikkana.

        Nyt sitten väität että naiselle ei ole väliä miehen ulkonäöllä etsiessä parisuhdetta ja seksiä? :D

        Se on usein kuule juuri se tärkein kriteeri ellei naisen omassa ulkonäössä ole jotain yleensä aika pahasti "vialla". Silloin nainen voi laskea ulkonäkö kriteerejään ja sitä ettei miehen tarvitse heti miehisyydessään kolahtaa.

        Jos seksistä puhutaan niin nuoruuden jälkeen söpöt ja poikamaiset miehet eivät saa naista elleivät ole samalla oikeasti komeita.

        "Se, että tuntee turhaan huonommuutta ulkonäöstään sen sijaan on naisia karkottava asia, samoin kuin sen uskominen, että naiset valitsevat pitkäaikaiset kumppanit pitämällä ulkonäköä merkityksellisimpänä asiaan vaikuttavana seikkana. "

        Aivan uskomatonta läppää.

        Väitteesi on se että jos mies on huomannut etteivät pidä miehen ulkonäöstä ja tuohon uskominen sitten jotenkin tekee miehestä sen takia naiselle kelpaamattoman? :D

        Oiskohan sulla nyt puurot ja vellit eli syy ja seuraus-suhteet täysin sekaisin.

        Sillä mitä mies uskoo omasta ulkonäöstään tai tunteeko "huonommuutta" on ihan paskan hailee JOS naiset eivät pidä tuon miehen ulkonäöstä.

        Se on helevetin merkityksellinen seikka ELLEI naisen omassa ulkonäössä ole pahasti huomautettava (mm. ylipaino).


      • Realisti.
        mablab kirjoitti:

        Se että onko söpö, hyvännäköinen tai jopa komea vai saako pillua tai parisuhteen naiselta on eri asia.

        Ehkä tämä ero on sinulle vaikea ymmärtää. Naisten ja miesten suhtautuminen ulkonäköön on erilaista. Ihan varmasti suurelle osalle naisista ulkonäöllä on jonkin arvoisesti merkitystä, mutta onko se ainut tai tärkein asia parisuhdetta tai seksikumppania etsiessä on eri asia. Se, että tuntee turhaan huonommuutta ulkonäöstään sen sijaan on naisia karkottava asia, samoin kuin sen uskominen, että naiset valitsevat pitkäaikaiset kumppanit pitämällä ulkonäköä merkityksellisimpänä asiaan vaikuttavana seikkana.

        Olen muuten tosielämässä saanut kuulla toisista tuntemistani miehistä samankaltaista kommenttia (söpö, kiva, mukava jne.) kuin mitä tästä herra wlfwd on täällä kirjoitettu.

        Tiedätkö mitä?

        Ne miehet ovat lähes kokemattomia ja naiset eivät heistä kiinnostu parisuhdemielessä.
        Se on aivan sama mitä naiset mairitteevasti kehuvat näitä miestuttavia ja kaverimiehiä koska he eivät ole naisten mielestä seksikkäitä.

        Itse olen vielä sen verran rumemmanpuoleinen että en ole sentään kuullut yhtäkään söpöys-kommenttia, mutta toisaalta olen oppinut että eipä sillä ole mitään väliä loppupeleissä.


      • Realisti. kirjoitti:

        Olen muuten tosielämässä saanut kuulla toisista tuntemistani miehistä samankaltaista kommenttia (söpö, kiva, mukava jne.) kuin mitä tästä herra wlfwd on täällä kirjoitettu.

        Tiedätkö mitä?

        Ne miehet ovat lähes kokemattomia ja naiset eivät heistä kiinnostu parisuhdemielessä.
        Se on aivan sama mitä naiset mairitteevasti kehuvat näitä miestuttavia ja kaverimiehiä koska he eivät ole naisten mielestä seksikkäitä.

        Itse olen vielä sen verran rumemmanpuoleinen että en ole sentään kuullut yhtäkään söpöys-kommenttia, mutta toisaalta olen oppinut että eipä sillä ole mitään väliä loppupeleissä.

        Luetun ymmärtämisen kanssa vissiin ongelmia?
        Mähän kirjoitin että isolle osalle sillä on merkitystä: Myönsin asian merkityksellisyyden...
        Ja ei, en missään kohtaa väittänyt että jos mies on huomannut ettei naiset pidä hänen ulkonäöstään, se tekee miehestä kelpaamattoman. Huono itsetunto sen sijaan karkottaa naisia ihan helvetin tehokkaasti. Itsestään voi pitää vaikkei olekaan kaunis tai hyvännäköinen ja se jopa vetää toisia ihmisiä puoleensa.

        Seksikkyys ja hyvännäköisyyys eivät ole naiselle suoraan toisiinsa verrannolliset. Sä vedät nyt hernepellon nenääsi koska et pidä sanasta söpö. Jos olisin käyttänyt sanaa hyvännäköinen, et olisi asiaan edes tarttunut. Ulkonäöllisesti söpökin mies voi olla seksikäs, jos hän osaa käyttää söpöyttään oikein. Sellaisen vaikutuksen tekeminen, jolla miehelle aukenee makuuhuoneen ovi tehdään pääasiassa sosiaalisilla taidoilla, koska suurin osa miehistä ei ole niitä jumalaisen komeita adoniksia, jotka "saa kenet vaan".

        Lisäksi yllättävää kyllä kauneusihanteet eivät ole kaikille samat. Se mikä on jonkun mielestä söpö on jonkun mielestä komea ja kolmannen mielestä mitäänsanomaton.


      • mablab kirjoitti:

        Luetun ymmärtämisen kanssa vissiin ongelmia?
        Mähän kirjoitin että isolle osalle sillä on merkitystä: Myönsin asian merkityksellisyyden...
        Ja ei, en missään kohtaa väittänyt että jos mies on huomannut ettei naiset pidä hänen ulkonäöstään, se tekee miehestä kelpaamattoman. Huono itsetunto sen sijaan karkottaa naisia ihan helvetin tehokkaasti. Itsestään voi pitää vaikkei olekaan kaunis tai hyvännäköinen ja se jopa vetää toisia ihmisiä puoleensa.

        Seksikkyys ja hyvännäköisyyys eivät ole naiselle suoraan toisiinsa verrannolliset. Sä vedät nyt hernepellon nenääsi koska et pidä sanasta söpö. Jos olisin käyttänyt sanaa hyvännäköinen, et olisi asiaan edes tarttunut. Ulkonäöllisesti söpökin mies voi olla seksikäs, jos hän osaa käyttää söpöyttään oikein. Sellaisen vaikutuksen tekeminen, jolla miehelle aukenee makuuhuoneen ovi tehdään pääasiassa sosiaalisilla taidoilla, koska suurin osa miehistä ei ole niitä jumalaisen komeita adoniksia, jotka "saa kenet vaan".

        Lisäksi yllättävää kyllä kauneusihanteet eivät ole kaikille samat. Se mikä on jonkun mielestä söpö on jonkun mielestä komea ja kolmannen mielestä mitäänsanomaton.

        Michael J. Fox on malliesimerkki söpöstä seksikkäästä miehestä. Hän ei ole komea mies, vaan söpö. Ja siitä huolimatta mun mielestäni seksikäs. Ja puhun hänen haastattelupersoonastaan, ei elokuvarooleista.


      • Realisti.
        mablab kirjoitti:

        Luetun ymmärtämisen kanssa vissiin ongelmia?
        Mähän kirjoitin että isolle osalle sillä on merkitystä: Myönsin asian merkityksellisyyden...
        Ja ei, en missään kohtaa väittänyt että jos mies on huomannut ettei naiset pidä hänen ulkonäöstään, se tekee miehestä kelpaamattoman. Huono itsetunto sen sijaan karkottaa naisia ihan helvetin tehokkaasti. Itsestään voi pitää vaikkei olekaan kaunis tai hyvännäköinen ja se jopa vetää toisia ihmisiä puoleensa.

        Seksikkyys ja hyvännäköisyyys eivät ole naiselle suoraan toisiinsa verrannolliset. Sä vedät nyt hernepellon nenääsi koska et pidä sanasta söpö. Jos olisin käyttänyt sanaa hyvännäköinen, et olisi asiaan edes tarttunut. Ulkonäöllisesti söpökin mies voi olla seksikäs, jos hän osaa käyttää söpöyttään oikein. Sellaisen vaikutuksen tekeminen, jolla miehelle aukenee makuuhuoneen ovi tehdään pääasiassa sosiaalisilla taidoilla, koska suurin osa miehistä ei ole niitä jumalaisen komeita adoniksia, jotka "saa kenet vaan".

        Lisäksi yllättävää kyllä kauneusihanteet eivät ole kaikille samat. Se mikä on jonkun mielestä söpö on jonkun mielestä komea ja kolmannen mielestä mitäänsanomaton.

        "Luetun ymmärtämisen kanssa vissiin ongelmia? "

        Ei vaan sinä kirjoitat todella sekavasti. Olen aina ollut erinomainen luetun ymmärtämisessä.

        "Mähän kirjoitin että isolle osalle sillä on merkitystä: Myönsin asian merkityksellisyyden... "

        Hyvä. Yhdessä asiassa samaa mieltä.

        "Huono itsetunto sen sijaan karkottaa naisia ihan helvetin tehokkaasti. Itsestään voi pitää vaikkei olekaan kaunis tai hyvännäköinen ja se jopa vetää toisia ihmisiä puoleensa. "

        Minä taas väitän että sillä huonolla itsetunnolla ei ole paljon väliä jos se mies on jo valmiiksi vähemmän kiinnostava naisten mielestä.
        Se on vain tällainen hätävalhe jolla syy kimmotetaan miehen niskaan kun ei puhuta asioista niiden oikealla nimellä.

        Jos sanon olevani ruma tai vähemmän viehättävä naisten mielestä niin sinä siis ajattelet että kun sanon olevani ruma että minulla on huono itsetunto?
        VÄÄRIN. Uskon itseeni mutta sillä ei ole mitään väliä niin kauan kuin naiset näkevät minut vähemmän viehättävänä eli aina. Ihan sama ajattelenko suuntaan tai toiseen omasta ulkonäöstäni tai vähättelenkö sitä.

        "Sellaisen vaikutuksen tekeminen, jolla miehelle aukenee makuuhuoneen ovi tehdään pääasiassa sosiaalisilla taidoilla, koska suurin osa miehistä ei ole niitä jumalaisen komeita adoniksia, jotka "saa kenet vaan". "

        Ei pidä paikkaansa.

        Jos unohdetaan adonikset niin jos miestä sanotaan "söpöksi" tai vaikka "hyvännäköiseksi" niin se voi tarkoittaa että nainen vain sanoo sen lämpimikseen aivan kuten nainen kehuu miestä että hän on fiksu, mukava, kiva jne.
        Toisin sanottuna aivan ihana kaveri, mutta sänkyyn ei ole mitään asiaa.
        Sosiaaliset taidot ovat taas se hätävalhe kuten itsetunto jolla voidaan heittää se syy miehen kontolle ettei vaan jouduta kohtaamaan sitä tosiasiaa että naiset haluavat itsevarman komean miehekkään miehen joka panettaa heitä heti.

        Toisin sanottuna kauniita valheita jotka ei ainakaan minuun uppoa yhtään. Anteeksi, mutta saat lurittaa niitä jonkun toisen näytölle.

        "Lisäksi yllättävää kyllä kauneusihanteet eivät ole kaikille samat. Se mikä on jonkun mielestä söpö on jonkun mielestä komea ja kolmannen mielestä mitäänsanomaton. "

        Ei niissä ole niin suurta eroa mikä naisia keskimäärin panettaa ja mikä ei. Eri asia sitten haluaako joku nainen asiaa puhuttaessa mainita, mutta itse valintatilanteessa niin se on suurin piirtein arvattavissa minkälaiset miehet vetävät pidemmän korren tai ainakin se minkänäköiset miehet vetävät lyhimmän korren.

        Tuollaiset "söpö", "kivan näköinen" jne. kommentit ovat niin tuttuja naisten suusta niille miehille omassakin tuttavapiirissä juuri lämpiminä puheina jotka ovat kuin päästetty pieru kun tällainen mies sitten yrittää iskeä jotain naista itse seurueesta tai jotain tuntematonta naista jostain muualta.


      • Realisti. kirjoitti:

        "Luetun ymmärtämisen kanssa vissiin ongelmia? "

        Ei vaan sinä kirjoitat todella sekavasti. Olen aina ollut erinomainen luetun ymmärtämisessä.

        "Mähän kirjoitin että isolle osalle sillä on merkitystä: Myönsin asian merkityksellisyyden... "

        Hyvä. Yhdessä asiassa samaa mieltä.

        "Huono itsetunto sen sijaan karkottaa naisia ihan helvetin tehokkaasti. Itsestään voi pitää vaikkei olekaan kaunis tai hyvännäköinen ja se jopa vetää toisia ihmisiä puoleensa. "

        Minä taas väitän että sillä huonolla itsetunnolla ei ole paljon väliä jos se mies on jo valmiiksi vähemmän kiinnostava naisten mielestä.
        Se on vain tällainen hätävalhe jolla syy kimmotetaan miehen niskaan kun ei puhuta asioista niiden oikealla nimellä.

        Jos sanon olevani ruma tai vähemmän viehättävä naisten mielestä niin sinä siis ajattelet että kun sanon olevani ruma että minulla on huono itsetunto?
        VÄÄRIN. Uskon itseeni mutta sillä ei ole mitään väliä niin kauan kuin naiset näkevät minut vähemmän viehättävänä eli aina. Ihan sama ajattelenko suuntaan tai toiseen omasta ulkonäöstäni tai vähättelenkö sitä.

        "Sellaisen vaikutuksen tekeminen, jolla miehelle aukenee makuuhuoneen ovi tehdään pääasiassa sosiaalisilla taidoilla, koska suurin osa miehistä ei ole niitä jumalaisen komeita adoniksia, jotka "saa kenet vaan". "

        Ei pidä paikkaansa.

        Jos unohdetaan adonikset niin jos miestä sanotaan "söpöksi" tai vaikka "hyvännäköiseksi" niin se voi tarkoittaa että nainen vain sanoo sen lämpimikseen aivan kuten nainen kehuu miestä että hän on fiksu, mukava, kiva jne.
        Toisin sanottuna aivan ihana kaveri, mutta sänkyyn ei ole mitään asiaa.
        Sosiaaliset taidot ovat taas se hätävalhe kuten itsetunto jolla voidaan heittää se syy miehen kontolle ettei vaan jouduta kohtaamaan sitä tosiasiaa että naiset haluavat itsevarman komean miehekkään miehen joka panettaa heitä heti.

        Toisin sanottuna kauniita valheita jotka ei ainakaan minuun uppoa yhtään. Anteeksi, mutta saat lurittaa niitä jonkun toisen näytölle.

        "Lisäksi yllättävää kyllä kauneusihanteet eivät ole kaikille samat. Se mikä on jonkun mielestä söpö on jonkun mielestä komea ja kolmannen mielestä mitäänsanomaton. "

        Ei niissä ole niin suurta eroa mikä naisia keskimäärin panettaa ja mikä ei. Eri asia sitten haluaako joku nainen asiaa puhuttaessa mainita, mutta itse valintatilanteessa niin se on suurin piirtein arvattavissa minkälaiset miehet vetävät pidemmän korren tai ainakin se minkänäköiset miehet vetävät lyhimmän korren.

        Tuollaiset "söpö", "kivan näköinen" jne. kommentit ovat niin tuttuja naisten suusta niille miehille omassakin tuttavapiirissä juuri lämpiminä puheina jotka ovat kuin päästetty pieru kun tällainen mies sitten yrittää iskeä jotain naista itse seurueesta tai jotain tuntematonta naista jostain muualta.

        "Ei vaan sinä kirjoitat todella sekavasti."
        Toinen asia, jossa olemme samaa mieltä.

        Sä voit ajatella itsestäsi aivan mitä itse haluat, jos sanot olevasi ruma, kai sitten olet. Mä en kykene arvioida sun ulkonäköäsi koska en tiedä minkänäköinen olet. Sä uskot siihen, että vain ulkonäön avulla on mahdollista saada naiselta kiinnostusta ja mä myönnän senkin, että miellyttävä ulkonäkö on useimmissa tapauksissa avain asia. Söpö on hemmetin paljon parempi kuin "yök" tai selänkääntäminen. Se tarkoittaa, että on suurempi todennäköisyys sille, että joku pitää seksuaalisesti viehättävänä. Mulle söpö ei ole epäseksuaalinen mies. Mulle söpö on mies, jota en tunne ja jonka koen miellyttävän näköiseksi. Ainut mies, johon elämäni aikana olen koskaan rakastunut, oli mulle ensinäkemältä "vain" kivannäköinen tai juuri söpö.

        Noh, wlfwd kuitenkin on miellyttävän näköinen, joten hänen ei tarvitse murehtia sitä asiaa. Sinä sen sijaan, jos siltä tuntuu, että olet siellä susiruma-asteikon siellä huonommassa päässä joudut kipuilla itse oman ulkonäkösi kanssa. Vaihtoehdot on kovin vähissä jos et kykene supliikilla puheella pääsemään ensivaikutelmasta eteenpäin tai et edes usko että mielenkiintoisella persoonalla voisi sellaista tehdä.

        Vaikka mä olen nainen, joka pitää seksistä (parisuhteessa) paljon, en ole itse tavannut elämäni aikan kovin montaa miestä, joka olisi välittömästi alkanut panettaa. (Nyt en itseasiassa muista yhtäkään.) Sen sijaan mulle on useinkin käynyt niin että olen keskusteltuani jonkun kanssa havainnut hänet koko ajan miellyttävemmäksi ja löytänyt himoa toiseen keskustelun kautta. En tiedä olenko sitten todellakin joku ainutlaatuinen naisyksilö, mutta en mitenkään osaa uskoa sellaista.

        Jatkan julkeasti sen väittämistä, että kauneus on katsojan silmässä. Se on asia, jossa tyydyn olemaan eri mieltä.


      • Realisti. kirjoitti:

        "Luetun ymmärtämisen kanssa vissiin ongelmia? "

        Ei vaan sinä kirjoitat todella sekavasti. Olen aina ollut erinomainen luetun ymmärtämisessä.

        "Mähän kirjoitin että isolle osalle sillä on merkitystä: Myönsin asian merkityksellisyyden... "

        Hyvä. Yhdessä asiassa samaa mieltä.

        "Huono itsetunto sen sijaan karkottaa naisia ihan helvetin tehokkaasti. Itsestään voi pitää vaikkei olekaan kaunis tai hyvännäköinen ja se jopa vetää toisia ihmisiä puoleensa. "

        Minä taas väitän että sillä huonolla itsetunnolla ei ole paljon väliä jos se mies on jo valmiiksi vähemmän kiinnostava naisten mielestä.
        Se on vain tällainen hätävalhe jolla syy kimmotetaan miehen niskaan kun ei puhuta asioista niiden oikealla nimellä.

        Jos sanon olevani ruma tai vähemmän viehättävä naisten mielestä niin sinä siis ajattelet että kun sanon olevani ruma että minulla on huono itsetunto?
        VÄÄRIN. Uskon itseeni mutta sillä ei ole mitään väliä niin kauan kuin naiset näkevät minut vähemmän viehättävänä eli aina. Ihan sama ajattelenko suuntaan tai toiseen omasta ulkonäöstäni tai vähättelenkö sitä.

        "Sellaisen vaikutuksen tekeminen, jolla miehelle aukenee makuuhuoneen ovi tehdään pääasiassa sosiaalisilla taidoilla, koska suurin osa miehistä ei ole niitä jumalaisen komeita adoniksia, jotka "saa kenet vaan". "

        Ei pidä paikkaansa.

        Jos unohdetaan adonikset niin jos miestä sanotaan "söpöksi" tai vaikka "hyvännäköiseksi" niin se voi tarkoittaa että nainen vain sanoo sen lämpimikseen aivan kuten nainen kehuu miestä että hän on fiksu, mukava, kiva jne.
        Toisin sanottuna aivan ihana kaveri, mutta sänkyyn ei ole mitään asiaa.
        Sosiaaliset taidot ovat taas se hätävalhe kuten itsetunto jolla voidaan heittää se syy miehen kontolle ettei vaan jouduta kohtaamaan sitä tosiasiaa että naiset haluavat itsevarman komean miehekkään miehen joka panettaa heitä heti.

        Toisin sanottuna kauniita valheita jotka ei ainakaan minuun uppoa yhtään. Anteeksi, mutta saat lurittaa niitä jonkun toisen näytölle.

        "Lisäksi yllättävää kyllä kauneusihanteet eivät ole kaikille samat. Se mikä on jonkun mielestä söpö on jonkun mielestä komea ja kolmannen mielestä mitäänsanomaton. "

        Ei niissä ole niin suurta eroa mikä naisia keskimäärin panettaa ja mikä ei. Eri asia sitten haluaako joku nainen asiaa puhuttaessa mainita, mutta itse valintatilanteessa niin se on suurin piirtein arvattavissa minkälaiset miehet vetävät pidemmän korren tai ainakin se minkänäköiset miehet vetävät lyhimmän korren.

        Tuollaiset "söpö", "kivan näköinen" jne. kommentit ovat niin tuttuja naisten suusta niille miehille omassakin tuttavapiirissä juuri lämpiminä puheina jotka ovat kuin päästetty pieru kun tällainen mies sitten yrittää iskeä jotain naista itse seurueesta tai jotain tuntematonta naista jostain muualta.

        Kaikki lähtee sosiaalisista taidoista. Tunnen sairaalloisen lihavan yli kolmikymppisen miehen, jolta ei seuraa puutu. En tiedä mikä sen jutuissa naisia kiinnostaa, kun se tuntuu aina vittuilevan kaikille.


      • ...
        mablab kirjoitti:

        "Ei vaan sinä kirjoitat todella sekavasti."
        Toinen asia, jossa olemme samaa mieltä.

        Sä voit ajatella itsestäsi aivan mitä itse haluat, jos sanot olevasi ruma, kai sitten olet. Mä en kykene arvioida sun ulkonäköäsi koska en tiedä minkänäköinen olet. Sä uskot siihen, että vain ulkonäön avulla on mahdollista saada naiselta kiinnostusta ja mä myönnän senkin, että miellyttävä ulkonäkö on useimmissa tapauksissa avain asia. Söpö on hemmetin paljon parempi kuin "yök" tai selänkääntäminen. Se tarkoittaa, että on suurempi todennäköisyys sille, että joku pitää seksuaalisesti viehättävänä. Mulle söpö ei ole epäseksuaalinen mies. Mulle söpö on mies, jota en tunne ja jonka koen miellyttävän näköiseksi. Ainut mies, johon elämäni aikana olen koskaan rakastunut, oli mulle ensinäkemältä "vain" kivannäköinen tai juuri söpö.

        Noh, wlfwd kuitenkin on miellyttävän näköinen, joten hänen ei tarvitse murehtia sitä asiaa. Sinä sen sijaan, jos siltä tuntuu, että olet siellä susiruma-asteikon siellä huonommassa päässä joudut kipuilla itse oman ulkonäkösi kanssa. Vaihtoehdot on kovin vähissä jos et kykene supliikilla puheella pääsemään ensivaikutelmasta eteenpäin tai et edes usko että mielenkiintoisella persoonalla voisi sellaista tehdä.

        Vaikka mä olen nainen, joka pitää seksistä (parisuhteessa) paljon, en ole itse tavannut elämäni aikan kovin montaa miestä, joka olisi välittömästi alkanut panettaa. (Nyt en itseasiassa muista yhtäkään.) Sen sijaan mulle on useinkin käynyt niin että olen keskusteltuani jonkun kanssa havainnut hänet koko ajan miellyttävemmäksi ja löytänyt himoa toiseen keskustelun kautta. En tiedä olenko sitten todellakin joku ainutlaatuinen naisyksilö, mutta en mitenkään osaa uskoa sellaista.

        Jatkan julkeasti sen väittämistä, että kauneus on katsojan silmässä. Se on asia, jossa tyydyn olemaan eri mieltä.

        oh dog what done.


      • utelias.
        mablab kirjoitti:

        Pakko liittyä kuoroon. wlfwd on myös mun mielestä oikein söpö. Veikkaisin sinkkuutta siis ujoudesta ja epävarmuudesta johtuvaksi. :)

        onko tuo sinun nikkisi muuten matlabista johdettu?


      • utelias. kirjoitti:

        onko tuo sinun nikkisi muuten matlabista johdettu?

        Ei, mutta kun varmistelin valintaani googgeloimalla, totesin, ettei hassumpi mielleyhtymä.

        Mä olen varmaan taas tietämätön ja/tai tyhmä mutta mihin viittaa kommentti: oh dog what done.


      • wlfwd kirjoitti:

        Kaikki lähtee sosiaalisista taidoista. Tunnen sairaalloisen lihavan yli kolmikymppisen miehen, jolta ei seuraa puutu. En tiedä mikä sen jutuissa naisia kiinnostaa, kun se tuntuu aina vittuilevan kaikille.

        Samaa mieltä.


      • .................
        wlfwd kirjoitti:

        Kaikki lähtee sosiaalisista taidoista. Tunnen sairaalloisen lihavan yli kolmikymppisen miehen, jolta ei seuraa puutu. En tiedä mikä sen jutuissa naisia kiinnostaa, kun se tuntuu aina vittuilevan kaikille.

        Naiset tykkää kusipäistä. Ala sinäkin vittuilemaan. Heti flaksaa.


    • 7-8. Riippuu kuinka paljon oon jaksanu panostaa :D:D

    • yksin kotona

      Mulla on cityn peilikuvassa oma naamakuva ollut noin kuukauden. Siel on keskiarvo 7.8 / 26 äänestänyttä/ kun just katoin. Sanoisin kuitenkin itse olevani 6 korkeintaan.

    • 7, koska olen optimisti.

    • nocandoooo

      Mulla on Cityn peilikuvassa 9,5..mutta itse sanoisin naamasta ja kropasta 7.

    • NeeniHh

      >Mulla on Cityn peilikuvassa 9,5..mutta itse sanoisin naamasta
      >ja kropasta 7.

      Mull on peliss jotai 9.6 mut onn omast mielest aika läski ja tollee... vaik painanki 46

    • Darth

      7-8. En ole koskaan ollut yhtä tyytyväinen ulkonäkööni kuin tällähetkellä, joten kallistun enemmän kasin suuntaan. Sitä tunnetta, että olen oikeasti alkanut pitää itsestäni edes ajoittain, olen kaivannut koko elämäni.

      • kji888

        Mikä sinut on saanut pitämään itsestäsi edes ajoittain?


      • Darth
        kji888 kirjoitti:

        Mikä sinut on saanut pitämään itsestäsi edes ajoittain?

        Työn myötä pääsin ihmisten ilmoille etten täysin erakkona elä, vaikkakin vain osa-aikaista eikä kestä ikuisesti. Sitten aloitin talvella myös kuntoilla. Ennenkaikkea olen omasta mielestäni miehistynyt, mikä tekee itsetunnolle helvetin hyvää.

        Sitten olen yrittänyt pohtia asioita kohdaltani ja koettanut tajuta, etten elä täällä toisia varten vaan itseäni, vaikka alkuun se tuntui itsekkäältä ja narsistiselta. Olen koko elämäni ollut läsnä toisia ihmisiä varten, mutten koskaan itselleni. Olen kaivannut toisilta ihmisiltä lupaa olla olemassa. Mutta päinvastoin pitää olla läsnä itselleen ja siihen ei tarvita lupaa keneltäkään. Ja sitä myötä saa itsevarmuutta.


      • löisin vetoa
        Darth kirjoitti:

        Työn myötä pääsin ihmisten ilmoille etten täysin erakkona elä, vaikkakin vain osa-aikaista eikä kestä ikuisesti. Sitten aloitin talvella myös kuntoilla. Ennenkaikkea olen omasta mielestäni miehistynyt, mikä tekee itsetunnolle helvetin hyvää.

        Sitten olen yrittänyt pohtia asioita kohdaltani ja koettanut tajuta, etten elä täällä toisia varten vaan itseäni, vaikka alkuun se tuntui itsekkäältä ja narsistiselta. Olen koko elämäni ollut läsnä toisia ihmisiä varten, mutten koskaan itselleni. Olen kaivannut toisilta ihmisiltä lupaa olla olemassa. Mutta päinvastoin pitää olla läsnä itselleen ja siihen ei tarvita lupaa keneltäkään. Ja sitä myötä saa itsevarmuutta.

        Sillä lailla. Ens juhannuksena halit tyttöystävää nuotiolla.


      • wysrg4grs
        Darth kirjoitti:

        Työn myötä pääsin ihmisten ilmoille etten täysin erakkona elä, vaikkakin vain osa-aikaista eikä kestä ikuisesti. Sitten aloitin talvella myös kuntoilla. Ennenkaikkea olen omasta mielestäni miehistynyt, mikä tekee itsetunnolle helvetin hyvää.

        Sitten olen yrittänyt pohtia asioita kohdaltani ja koettanut tajuta, etten elä täällä toisia varten vaan itseäni, vaikka alkuun se tuntui itsekkäältä ja narsistiselta. Olen koko elämäni ollut läsnä toisia ihmisiä varten, mutten koskaan itselleni. Olen kaivannut toisilta ihmisiltä lupaa olla olemassa. Mutta päinvastoin pitää olla läsnä itselleen ja siihen ei tarvita lupaa keneltäkään. Ja sitä myötä saa itsevarmuutta.

        Älä petä Älymiehen oppeja. Työtä ei pidä tekemän, jos ei p*lluakaan saataman. Vai miten se meni. Petät nyt aatteen kun alat elämääsi järjestystä hankkimaan.


    • 6.5, laihempana 6

    • Tässä arvosteluasteikossa 7, muttei käytännössä aivan kirjaimellisesti ;)

    • itserakas paska

      Olemukselta oon sellainen "kaunis poika", että sanotaan nyt vaikka 9 sitten.

    • Jätkä 25

      Hmm, no kai se voisi ehkä arviolta olla tuo 8-, 8 sitten ainakin vähintään, kun on lihaksia sopivasti saanut treenattua, joita parasta aikaa nyt kokeilen treenailla :) Ehkä varmaan kai siinä vaiheessa 8½ tai 9- En nyt sitten tiedä miten iso miinus tuo lyhyys sitten onkaan lopulta, jos toisaalta sitten naama on 9 tai jotain 8:n ja 9:n välistä luokkaa. Sen verran suuria kehuja kyllä saanut! ja itsekkään en moittisi.

      Erään naispuolisen YTN kaverini mukaan minulla riittäisi kovasti vientiä ainakin 150-155cm naisten keskuudessa, vaiko sitten 160:en? Noh, ainakin edellämainitun pituusryhmän suosiossa olisin, mutta kun en vaan pahemmin hirveästi lämpene juuri tuon pituisille, vaikka pätkä olen itsekkin. Joskus välillä olen kyllä saanut katseita normaalipituisiltakin tosikaunottariltakin, et kai sekin vähän mitkä kriteeritkin :)

    • Mä en koskaan arvioi ihmisiä numeroilla. Ei ole jonkun numeron ja tason ihmisiä, on vaan enemmän tai vähemmän silmää miellyttäviä ihmisiä. Omasta ulkonäöstä sen verran, että tavallisen näköinen. Mua ei ihmiset juokse karkuun, mutta ei myöskään liimaudu kylkeen. :-)

    • Sanotaan se 6-7.

    • E

      7 ja 8

    • mies28sdf

      4. Vaatteilla nostan sen 5:een.

    • sairauslomalla

      Naama 8 tai 9, kroppa 7-8. Ei varsinaisesti ylipainoa, mut viisi kiloa voisin laihduttaa takapuolesta ja tisseistä niin olisi timmimpi vaikutelma.
      Voi jessus, kaikkeen sitä meikäläinenkin lähtee mukaan. Antaa nyt itselleen numeroita jollain keskustelupalstalla! :)
      Mut tekemisen puute vaivaa.

    • No. Sain 9.(jotain) hot or notissa ihan hyvällä kuvalla, ja joitain kehuja livenäkin saanut..
      Itse olen aina pitänyt itseani tavallisen näköisenä, mutta olisikohan se sitten:

      naama 8 ja kroppa varmaan 7..

    • Serpentina1

      Joo, ihan tyytyväinen ollaan itse.. ja liian hyvänäköinen mies ei ole koskaan kiinnostunut itseasiassa.. näillä menneet kyllä.

    • kallanhelmi

      7=tavallisen näköinen vanha akanrottelo

      • No eipäs

        Joku paleontologi olisi tuollaisesta löydöstä todella mielissään. ;D

        vitsi, vitsi...

        Olen 15 vuotta nuorempi mies ja moni ikäiseni nainen ei ole niin näyttävän näköinen kuin sinä olet. Ole ylpeä itsestäs ja ulkomuodostas. :)


    • 7

    • miäs25

      Kaikille näille kuvallisille naisille antaisin 1-2 numeroa paremman arvosanan. Ihmeen huonoja arvosanoja antavat itelleen.

    • fdgsdfg

      Vaatteet päällä vai ilman?

    • Olis varmaan 8½. Paljon on vielä parannettavaa. =)

    • .............

      Olen 9. Aika realistinen käsitys näyttää kuvallisilla olevan omasta ulkonäöstään.

    • Liian miellyttävä

      Perusulkonäkö on 7.
      Seksuaalinen ulkonäkö ja vetovoima on 5.

      En antanut 4 koska olen ok pitkä ja hartioita sekä lihasta löytyy.

      Muuten käytännössä olen naisille täysin seksitön ilmestys.

    • N +30

      Hyvinä päivinä voisi sanoa 7. Normaalisti tunnen olevani 6 tai 5.

    • sairasta...

      V*tun hullu.

    • yksin kotona

      Cityn peilikuvassa mun naamakuvan keskiarvo on ollut 7.6-8.0 välillä jo monta kuukautta. Itse antaisin kyllä vaan 6.5 korkeintaan.
      Mut ehkä en olekkaan niin ruma kun luulen kun monet suomalaiset on mun naamaani arvioinut cityn peilikuvassa.

    • The Prisoner

      I am not a number! I'm a human being!

      - The Prisoner (of my good looks)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      391
      2072
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      54
      1747
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      215
      1408
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1130
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      72
      1043
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      968
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      125
      951
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      50
      899
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      813
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      50
      744
    Aihe