Hei,
miten matkustelu työttömänä.
Olen valmistumassa ja valmistun todennäköisesti kortistoon eli kannattaa heittää lomareissu 2 kuukautta ja mennä vasta sitten työkkäriin vai jo ennen matkaa?
Työttömuus ja matkustelu
4
96
Vastaukset
- plaplaplaplappla
Työtönkin saa matkustella, tosin vain viikon vuodessa ja kunhan ilmoittaa loman aikaiset yhteystietonsa eli yleensä hotellin nimen ja puhelinnumeron ja olinpaikan työkkäriin.
- näin on
Mä en ilmottas sinne yhtään mitään. Se ei niille oikeesti kuulu mitä mä teen.
- Ei kokemusta
No mitä siitä voi seurata jos en ilmoita ja jään kiinni?
Eli ulkomaille ois tarkoitus lähtee noin 6 viikoksi. Ja valmistun juuri ennen sitä.
Eli vaihtoehdot.
Menen ilmoittautumaan työkkäriin ja lähden reissuun enkä puhu mitään reissusta. Saatan kärytä. Seuraukset?
Käyn reissussa ja ilmottaudun reissun jälkeen työkkäriin.
Menen työkkäriin sanon reissusta.
Mitenköhän toi kannattas hoitaa?
Kiitos!- cvxvxcvxc
En tiedä mitään työkkäristä ja matkustamisesta, mutta eihän sinun varmaankaan tarvitse mitään matkusteluistasi kertoa jos olet tehnyt matkasi ennenkuin olet ilmoittautunut työkkäriin. Jos taas ilmottaudut työkkäriin ennen matkaa, silloin matkasta pitää varmaan kertoa jos joku sellainen sääntö on. Toisaalta jos yhteydenottoja ei tule, mistä kukaan tietää missä olet ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575855Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773193Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella232380No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402075- 191988
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61609Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83121281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201206Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811075