netistä kuin maitokaupastakaan miehijä saatika naisia, tässä nyt viimeiset kolmekymentä vuotta ollaan vaan juotu ja haistu pahalle etenkin kun viellä ei ole muuta kuin mustat legikset vetää paksuihin, lyhkäsiin sääriin tosin tarjoustalossa varmaankin alkaa kohta alennusmyynti niin lähdetäänkin muiden lähiö/siiderivalaiden kanssa sinne ostoksille. Aiettä wcpaperikin on loppu sitäkin täytyy muistaa ostaa ...aimutta alkokin on jo auki niin että moikka moi teille älykkäillä, rikkaille sekä himotuille sekä halutuille. :)
Me rupsahtaneet siiderivalaat emme etsi
5
82
Vastaukset
- :)
niisitviellä muistakaa että mehän kuvitellaan olevamme prinessoja ja et kaikki haluu meitä...vänta håll siis hetkinen kun tarkistan mitä tähän wc paperiin on kirjoitettu knjhfvhjkl.....joo kyllä me kuvitellaan ihan oikeesti olevamme prinessoja ja me luullaan että....
asiasta kolmanteen mä niin tykkään tosta hollanin kukka tuoksusta mut sitten meidän täytyy kyllä ostaa hajutonta deodoranttia onkx kukaan katsonut onkx tarjouksessa ainiin ja sit älkää pöllikö nyt sit wcpapereita siellä köyhiltä kuppilan pitäjiltä mulla on pallka päivä niin mä ostan teille pitäskä viellä ostaa vaik viikon safkat niin ei ostoksilla käynti häiritse meidän juomista mä muuten ostin hyvän tarjouksen neljä kertaa puolitoistalitraa limuu että sitäkään ei tarvii
moikka moi nyt me niin luullaan ja kuvitellaan olevamme vaikka ja ties mitä..ja ollaan niin surulisen näköisiäkin :) mut hei mä otan kahvin ja konjakin juokoot muut mitä lystää - oikee rinssi
Muuten uskoisin teidät rinsessoiksi, mutta satun tietämään, että oikeat rinsessat eivät käy ikinä huussissa. Ne vaan puuteroivat nenäänsä. Niin että vaikka kuinka olisi kullanväriset lekkinssit ja parpikruunu päässä, tuo vessapaperi paljastaa teitit huijareiksi.
- .
:) anteeksi mutta itseäni ei kiinosta 70 vuotiaat .
- oikee rinssi
Saat anteeksi.
- :)
hävytöntä sekä julkeaa käytöstä "oikealta rinssiltä ", näyttää siltä että kohteliaisuus ei ole hänelle normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847