Miten saisin maksimoitua hiusten kasvun ihan tavallisin konstein, tarkoitan, että apteekista saatavalla shampoolla tms. En haluaisi popsia mitään tabletteja/pillerejä vaan ihan shampoilla ja hoitoaineilla. Löytyykö apteekeista mitään kyseisiä aineita?
Vauhtia hiustenkasvuun?
7
240
Vastaukset
- m0r0000
no käy apteekis kysymäss mut kaikist parasta on eläinbiotiini.;) ja päänahan hieronta voi auttaa kans.
- saaraliisa734056
Eipä taida mikään ulkoinen apu, shampoo tai muukaan voida tepsiä. Hoida hiuksia ihan tavalliseen tapaan. Toki päänahan hoitaminen voi olla ok, esim. luonnonharjasharjalla hiuksien harjaaminen päivittäin hieroo samalla päänahkaa.
Lisäksi ruokavalio ja terveelliset elämäntavat auttaa aina. ;)
Mäkin oon aikoinaan kokeillut biotiinia montakin kuukautta, mutta en rehellisesti osaa sanoa oliko siitä apua. Monen olen kuullut sanovan että se tepsi. Jotkut kuitenkin sanoi myös että kun hiukset kasvoivat hieman nopeammin, ne samalla olivat tavallaa vähän "ohuempia"? Tiedä sitten mikä pitää paikkansa. - syö porkkanaaaaaaa
syö porkkanaa joka hetki vaan nii siit se sit kasvaa
- helppoa mutta halpaa
Ota selvää mikä lisää hiusten kasvua, ei ole vaikeaa. Purkkiin monet luottaa, ja ruokavalioon. Päänhieronnalla ja shampoolla ei ole mitään vaikutusta.
Toinen vaihtoehto on leikata kaikki hiukset pois ja leikata ne säännöllisin väliajoin taas siiliksi, johan alkaa kasvamaan, ja myös paksuuntuu. Veljilläni on erittäin paskut hiukset, ja arvaa mitä, koko lapsuutensa ne kulki siilitukkaisena, samoin faija, heidän hiuksiaa nimittäin leikattiin jatkuvasti. - hiustenkasvatusss
Itse oon saanut hiustenkasvuun vauhtia mm. seuraavilla keinoilla:
auringon valo, briorin, monipuoliset vitamiinit, iltaisin jääkylmä suihku pään alueelle (n.1-2min), en kuivaa hiuksia... - mvekrjn
Cutrin bio energen shampoota on paljon kehuttu. Itsellä vasta vähän aikaa ollut käytössä, eli vielä ei vaikutuksista voi sanoa. Pesun jälkeen hiukset ainakin tuntuu hyviltä ja hoidetuilta. Sarjaan kuuluu myös hoitoaine ja seerumi. Löytyy kampaamoista ja apteekeista. Shampoon hinta taitaa olla n. 12e.
- tiissss
Mä ostin kanssa ton cutrin bio energen shampoon ja seerumin nyt alkuun ja ehkä ostan ton hoitoaineen. Vielä en osaa sanoa tehooko kun vasta viikon käyttäny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242351Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411930Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63835
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2768