Onko teillä mitään positiivisia kontakteja

34343434343

...vastakkaiseen sukupuoleen? Palstan miesten jutuista päätellen monella heistä ei ole kaupankassoja lukuun ottamatta mitään, ja jos naisilla on, niin ne eivät vaikuta mainitsemisen arvoisilta, niin vähän niistä näkyy mitään mainintoja.

15

126

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FF

      Minulla oli monen vuoden ajan miespuolinen bestis, mutta sitten yksi hänen naisystävänsä onnistui katkaisemaan välimme mustasukkaisuudellaan.

      Miespuolisia kavereita on paljonkin mutta ei kai sitten ole tullut luontevaa asiayhteyttä missä mainita heistä.

      • Onko ne

        Jykä, Ben ja Rolexander?


    • 25

      On minulla miespuolinen ystävä. Hän on ollut tärkeimpiä maamerkkejä elämässäni jo monet vuodet. Parhaat työkaverini ovat myös miespuolisia.

    • Suurin osa mun ystävistä ja kavereista on miehiä.

    • Jaa a onhan heitä muutamia. Tosin ei mulla hirveesti oo kyllä tosi kavereita muutenkaan, mutta sellasia hyviä tuttuja on paljon.

    • Älyn haamu

      Ei ole.

      • Älyn haamu

        Tosin nykyään mulla ei ole positiivisia kontakteja oikein kehenkään muuhunkaan :-(


    • fgaeh

      Ei ole naispuolisia kontakteja joille en olisi jollain tapaa sukua. Jos olisi niin en varmaan kovin kauaa olisi sinkku.

      Olen nimittäin YTM yleensä niille jotka minut tuntevat. Mutta minun on vaikea tutustua tuntemattomiin ihmisiin. Siinä mielessä olen ATM.

    • Kertis

      Töissä asioin enempi vähempi aktiivisesti ehkä muutaman kymmenen nuoren/nuorehkon naisen kanssa, jotka tunnen nimeltä, ja joista kaikkien kanssa välit ovat ainakin perusystävällisellä tasolla. Moni on mielestäni mukava ja muutamista voisi varmaan kiinnostua lähemminkin, jos elämäntilanteet ja kiinnostukset osuisivat yhteen. Mieltä lämmitti, kun yksi mukavista huikkasi ennen lomalle lähtöä perään ja pyysi muistuttamaan, jos puheena olleesta vapaa-ajan ulkoilukeikasta tulee jotakin - varattu tietty vaan hänkin. Harrastuskuvioista löytyy myös muutamia naistuttuja, joiden kanssa synkkaa hyvin, ikäeroa vaan on liikaa, että siltä suunnalta odottaisi sen kummempia.

    • sillitrooli

      Ei ole normaalia, että on huomattava määrä vastakkaisen sukupuolen "kavereita" tai kavereita Ne, joilla on paljon vastakkaisen sukupuolen "kavereita", ovat yleensä sängystä sänkyyn pomppijoita, jotka eivät osaa ymmärtää seksiä siten kuin normaalimmat sen ymmärtävät. Sitten taas ne, joilla on ihan aitoja vastakkaisen sukupuolen kavereita paljon, ovat yleensä vähän sinne homoseksuaaliseen laitaan päin.

      Voin ihan rehellisesti myöntää, että jos naisella on paljon miespuolisia kavereita, olivat ne sitten "kavereita" tai aitoja kavereita, niin se on minulle turn off.

      • sillitrooli

        Ylempi oli siis vain kommenttina asiaan yleisesti.

        Itselläni on paljon naispuoleisia tuttuja, osan tunnen kun ovat kaverieni tyttöystäviä, osan tunnen muuten vaan. Mutta naispuoleisia kavereita ei ole, en ole exien kanssakaan jäänyt erityisemmin kaveeraamaan. Aiemmin saattoi olla tilanteita, joissa nainen yritti tehdä minusta "kamupoikaa", mutta nyttemmin tiedän jo, että sellaisella naisella ei tee mitään. En siis jää miksikään "kaveriksi" kitumaan.


    • fa3efewsfdfa

      Läheisemmät ystävät ovat yleensä naisia, hyvän päivän tutut miehiä. Silloin vain kuin toinen tai molemmat ovat varattuja, tahtoo sen ystävyyssuhteen ylläpitäminen olla aika haasteellista, vaikkei toisesta olisi siinä mielessä lainkaan kiiinnostunut. Enkä kyllä itse halua mitään turhia mustasukkaisuusdraamoja omalta osaltani aiheuttaa.

    • On. Vaan mitäpä heitä mainitsemaan?

    • Ktb

      On tietenkin, paljonkin.
      Mutta ei niistä kannata täällä jutustella.

    • Kassaneidon ystävä

      "...vastakkaiseen sukupuoleen? Palstan miesten jutuista päätellen monella heistä ei ole kaupankassoja lukuun ottamatta mitään, ja jos naisilla on, niin ne eivät vaikuta mainitsemisen arvoisilta, niin vähän niistä näkyy mitään mainintoja. "

      Entäs negatiiviset?

      Ylipäätään ihmissuhteista ja varsinkin naissuhteista omalla kohdalla kokemukset ovat aivan uskomattoman negatiivisia. Paskaa on niskaan satanut joka puolelta ja vain se että olen tavannut muutaman joka ei ole ollut paskamainen on pitänyt tämän purtelon pystyssä siinä mielessä että jaksan edelleen ihmisiä.

      Ja minä olen niitä jotka yrittää hymyillä kaupan kassoille ja olla ystävällinen.
      Olen suvaitseva ja aktiivinen ihmisten suuntaan.

      Mutta sitä voi kyynistyä arvaamattomalla tavalla jos kokemukset ovat negatiivisa ei pelkästään omassa vaan myös tuntemiensa muiden ihmisten elämässä.

      Loputtomasti sitä vikaa ei jaksa etsiä itsestä. Paras keino on silloin välinpitämättömyys. Toisin sanottuna suurin osa vastakkaisen sukupuolen edustajista saa painua minun puoelstani helvettiin. Se on vain ne tietyt yksilöt jotka kiinnostavat joiden kanssa ehkä voisi yhteiselo sujua.
      Toisaalta sen verran tosiaan on kustu suoraan naamalle noidenkin taholta että eipä hirvittävän optimistinen voi olla omankaan tulevaisuuden suhteen.

      Senpä takia omaan hyvin kriittisen suhtautumisen ihmisiin sukupuolesta riippumatta. Huorittelut yms. nyt ovat tietysti täysin huvittavia.

      Olen sitä mieltä että siinä missä palstalaisista osa on negatiivisesti todellisuudesta irtaantunut niin samaa voi sanoa monista ihmisistä yleisesti siinä mielessä että ovat aivan liian positiivisia toisten ihmisten suhteen.

      Jos olet nähnyt sen laitapuolen eikä pelkästään omassa elämässä (joten kaikki katkeruus yms. paskakommentit jättäkää väliin) niin tämä on oikeasti aika paska maailma ja syynä olemme me ihmiset itse.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      391
      2072
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      54
      1747
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      215
      1408
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1130
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      72
      1043
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      968
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      125
      951
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      50
      899
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      813
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      50
      744
    Aihe