Tekee vaan vihaiseksi..

Pah-astunut.

Tämä nettideittailu. Olen toki välillä tavannut ihan kivojakin miehiä joista jotkut jopa kai olleet hieman kiinnostuneita, mutta nyt kun taas olisi haku päällä huomaa, kuinka idioottimaista tämä on. Ei noihin viesteihin saa vastausta. Jossain profiilissaan jopa mies valittaa siitä, että kuinka ei naisille mikään kelpaa ja kuinka ei hän saa yhtään viestejä. Sitten kun laitoin ihan _kaverimielellä_ viestiä missä kommentoin hänen ajatuksiaan, niin eipä herrakaan siihen itse vaivaudu vastaamaan. Niin, kai se on kumma, kun ei niille Megan Foxeille kelpaa se tavallinen tallaaja mies vaan on kamalan korkeat vaatimukset.. hohhoijaa. Ite etin ihan tavallista miestä ja olen ihan tavallinen nainen. Ihan nättikin vielä. Yksikin mies kirjoitteli ennen kuin näki kuvansa että nyt löytyi tosi kivan oloinen tyttö, vastasin hänelle vaikka ei vastannutkaan mun ihannetta ulkoisesti eikä täysin sisäisestikään, mutta ainahan voi antaa mahdollisuuden ja tutustua edes, niin tämä mies ei kuvan nähtyään halunnutkaan enää tutustua. Tajuan kyllä että jos ulkonäkö ei miellytä, niin sitten se ei miellytä eikä sille mitään voi mutta itse kyllä annan täysin tavallisen näköisillekin miehille mahdollisuuden, koska kokemuksesta tiedän että voi rakastua palavasti ihmiseen, ketä aluksi ei pitänyt viehättävänä. Mulla on tietty tyyli miehissä mistä pidän - eli nimenomaan taviksista. En pitkätukkaisista, en parrakkaista hevimiehistä, en bodareista tai superurheilijoista. Mutta minusta noiden ulkopuolelle jää aika laaja skaala taviksia, keihin olisin valmis tutustumaan.

Tekisi mieli kokeilla vaihtaa vartalotyypiksi normaali ja katsoa onko sillä vaikutusta. Naamakuvastani kun sitä ei näe, että ylimääräistä on ~10 kg. Ja antakaa vaan miehet tulla, kuinka ette koskisi läskiin tikullakaan. En minä sellaisille kirjoitakaan, jotka etsivät normaalia, hoikkaa ja urheilullista.

5

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisastunut täti

Minulla sama juttu kun vielä deittailin.Vaikka mies ei ensivaikutelmana sytyttänytkään, en häntä heti diskannut, vaan kyllä olin valmis tapaamaan ja tutustumaan.
      Mutta mitä tekivätkään nämä miekkoset.Ensin kirjoitelaan sitä,tätä ja tuota ja kun kuvan lähettää, niin simsalabim...mies katoaa.
      Turha miesten kitistä valikoivista naisista, minun kohdalle ainakin sattui vain ja ainoastaan näitä JO valkokuvan perusteella heipat sanovia.
      Usein ei kuullut edes niitäkään.

Siis ja nämä miehet eivät itsekään...miten sen nyt kauniisti sanoisi...olleet mitään ahaa-elämystä kuviensa perusteella antaneita.
      Kun jo kuvan ja usein ei edes senkään perusteella jo lempataan, mitä voi odottaa? Ei mitään.
      Sen havaitsin ja häivyin.

• ....................

Ihan ystävällisenä neuvona. Silloin kun toisen profiili painottuu negatiivisiin asioihin, unohda koko homma. Ei tässä maailmassa epäluulolla, vihalla ja katkeruudella kumppaneita löydetä. Koskee yhtälailla ihan molempia sukupuolia.

• aloittaja..

Mun profiili on ainakin positiivinen ja iloinen kuten minäkin olen oikeasti, mutta pistää vaan vihaksi tämä touhu.

• aloittaja..

Niin ja yleensä en kyllä kirjoitakaan negatiivisille, mutta tuolle yhdelle laitoin vaan tosiaan omia ajatuksia ja vinkkejä, kaverimielellä. Kai se oli sitten loukkaavaa ottaa osaa hänen yksinpuheluunsa valikoivista ja nirppanokista naisista.. :)

• ....................
        aloittaja.. kirjoitti:

Niin ja yleensä en kyllä kirjoitakaan negatiivisille, mutta tuolle yhdelle laitoin vaan tosiaan omia ajatuksia ja vinkkejä, kaverimielellä. Kai se oli sitten loukkaavaa ottaa osaa hänen yksinpuheluunsa valikoivista ja nirppanokista naisista.. :)

Todennäköisesti juuri näin. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1971
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      990
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      850
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe