Soronoo Sinkkupalsta

Onnellinen E....

Osui jatkuva onni ja ilo kohdalle.

Kannatti lähteä pakoon ihmissuhteita pohjoiseen sillä löysin unelmieni miehen, se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Näin me rakennamme yhteistä polkua tulevaisuuteen

50

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faktaa:

Tapahtuu vain naisille.

• ..dido...

No miten niin? Tapahtuihan se tuon miehellekki

• faktaa:
        ..dido... kirjoitti:

No miten niin? Tapahtuihan se tuon miehellekki

Voi se tietenkin miehellekkin tapahtua mutta kohteena pitää olla sitten esimerkiksi Venäjä tai Latvia. Suomessa ei tule tapahtumaan miehelle.

• FAKTAHOMMA:
        faktaa: kirjoitti:

Voi se tietenkin miehellekkin tapahtua mutta kohteena pitää olla sitten esimerkiksi Venäjä tai Latvia. Suomessa ei tule tapahtumaan miehelle.

Ai jaa, aika jännä. Kyllä minun nähdäkseni tämä maa on täynnä pareja joissa molemmat puolet ovat suomesta.

• nir-

Ei koske Suomea? :)

• Kiva uutinen. :-D Onnea teille.

• ..dido...

Oijoi, ihanaa ja onnea kovasti :D

Kunnon rakkaustarina, aaaws..

• faktaa:

Tulisit sinäkin etelään niin sinulle voisi tapahtua samanlainen rakkaustarina.

• ..dido...

Tulisit sinäkin etelään niin sinulle voisi tapahtua samanlainen rakkaustarina.

Mistä tiedät missä asun? En ole maininnut asuinpaikastani sanallakaan.

• Öh..meinaatko, että sinkkupalstaa ei voi lukea ja/tai kommentoida jos ei itse ole sinkku..?!

• Ap.

En mutta miksi kuluttaisin aikaani täällä enää. Ei minua huvita lukea masentavia aloituksia enää, on jotain ihanempaakin kuin tällä palstalla oleminen :)

Ja tuolle faktaa: kirjoittajalle, unelmieni mies on supisuomalainen mies, joten kyllä suomalaisellekki miehelle voi käyä tuuri :)
        Älä luulekkaan muuta, koittaa se onni vielä sinullekkin

• Ap. kirjoitti:

En mutta miksi kuluttaisin aikaani täällä enää. Ei minua huvita lukea masentavia aloituksia enää, on jotain ihanempaakin kuin tällä palstalla oleminen :)

Ja tuolle faktaa: kirjoittajalle, unelmieni mies on supisuomalainen mies, joten kyllä suomalaisellekki miehelle voi käyä tuuri :)

Itseäni lähinnä huvittaa nämä kirjoitukset täällä. X) ..siksi täällä tulee välillä vierailtua (työaikana), vaikka sinkku en ole ollut enää vuosiin.

Mutta onnea sulle uuteen suhteeseen ja kaikkea hyvää teille. =)

• ..dido...
        Ap. kirjoitti:

Ahahahahahahha, joku miinustelee kun ei halua aloittajan lähtevän ja on kateellinen toisen onnelle..

• missä laatu

Pitikö tämän aisurin tyytyä käytettyyn tavikseen? Kuulostat ainakin vanhalta.

• Snowear

Etkö osaa iloita toisten onnesta? Mitä pahaa sitä paitsi seksuaalisesti kokeneessa naisessa on? Ja miksi luulet että kaikki miehet ajattelee parisuhteen olevan pelkkää seksiä? Oletko ajatellut, että jotkut miehet rakastaa naistaan, joka on oma itsensä, kaikki miehet ei ole niin kuin sinä, senkin idiootti.

Tuo aloittajan saama mies taitaa olla mies isolla M:llä sillä hän tuskin välittää naisen menneisyydestä ja taitaa itsekkin olla yhtä "käytetty" joten hyvin sopivat toisilleen.

Ja kyllähän tuosta huomaa kuka on kyseessä, onnea Eewuli kovasti, sinä ansaitset onnen :)

• ..................
        Snowear kirjoitti:

Etkö osaa iloita toisten onnesta? Mitä pahaa sitä paitsi seksuaalisesti kokeneessa naisessa on? Ja miksi luulet että kaikki miehet ajattelee parisuhteen olevan pelkkää seksiä? Oletko ajatellut, että jotkut miehet rakastaa naistaan, joka on oma itsensä, kaikki miehet ei ole niin kuin sinä, senkin idiootti.

Tuo aloittajan saama mies taitaa olla mies isolla M:llä sillä hän tuskin välittää naisen menneisyydestä ja taitaa itsekkin olla yhtä "käytetty" joten hyvin sopivat toisilleen.

Ja kyllähän tuosta huomaa kuka on kyseessä, onnea Eewuli kovasti, sinä ansaitset onnen :)

Eewuli onkin hyvä esimerkki naisesta joka saa miehen yhtään yrittämättä. Menee baariin ja sormiaan napsauttaa niin siinä se on.

• Snowear
        .................. kirjoitti:

Eewuli onkin hyvä esimerkki naisesta joka saa miehen yhtään yrittämättä. Menee baariin ja sormiaan napsauttaa niin siinä se on.

Kumma juttu, ei tuossa lue mitään että mistä hän miehen löysi. Ja tuskin kukaan sormia napsauttamalla ketään saa. Tosirakkaus kun iskee, niin se iskee molemmin puolin.

Mutta käsittääkseni moni palstan miehistä ei tiedä mitä rakkaus on joten tuskin ymmärtävät tälläistä.

• ....................
        Snowear kirjoitti:

Kumma juttu, ei tuossa lue mitään että mistä hän miehen löysi. Ja tuskin kukaan sormia napsauttamalla ketään saa. Tosirakkaus kun iskee, niin se iskee molemmin puolin.

Mutta käsittääkseni moni palstan miehistä ei tiedä mitä rakkaus on joten tuskin ymmärtävät tälläistä.

Se me ainakin ymmärretään että Eewuli sai miehen tosta noin vaan ilman mitään vaivaa.

• ..dido...

Sinä et sitä laatua määrittele, tuokin nainen voi olla maailman ihanin nainen tuolle miehelle mutta ethän sinä tietty sitä usko, kateellinen paska kun olet.

Niin kuin tuossa jo sanottiin, kaikki miehet maailmassa ole teidän tollojen kaltaisia, jotka ihannoi neitsyitä, jotka mukamas teidän mielestänne on parhaita mahdollisia suhteeseen ja ne pysyy uskollisina blaa blaa blaa.
        Huono on naistuntemus teillä..

Te olette niin naurettavia jätkiä oikeasti.

• Snowear
        .................... kirjoitti:

Se me ainakin ymmärretään että Eewuli sai miehen tosta noin vaan ilman mitään vaivaa.

No sitähän me emme tiedä tarkkaan mitä kaikkea käynyt. Mutta mitä pahaa siinä on jos toinen on löytänyt elämänsä miehen ja mies löytänyt elämänsä naisen?

• ....................
        .................... kirjoitti:

AIVAN! Se teidän aina haukkumanne nainen sai miehen tekemättä mitään! Aatelkaas, ei se ole sitten lainkaan paska nainen..

• Ding.

Eikös sulla ollu vielä ne tunteet entisessä tiukasti kiinni ja ei miehet kiinnostaneet? Käytkö vähän tuulella, mikä mielesi muutti?

• Ap.

No kävipä niin että hiljaa hiipuvat tunteet väistyivät kuin salaman iskusta todellisen rakkauden tieltä. Miehiä minä tänne pakoon lähdin, mistäpä olisin voinut tietää, että kohtalolla oli tälläinen yllätys minulle suunniteltuna?
        Ihastuminen on aika pientä verrattuna rakkauteen ensi silmäyksellä.

Tuskin olet itse kokenut vastaavaa mutta itse näen elämän nyt ensi kertaa valoisampana kuin koskaan.
        Totta, olin saanut miehistä tarpeekseni mutta kun rakastuu päätä pahkaa ja saa tunteilleen samanlaista vastinetta niin täytyy sanoa, että usko ihmeisiin on palannut. Kas luulin, ettei ole olemassa minulle sitä oikeaa mutta on kuin onkin ja sen kun löytää, ei kannata jättää väliin.
        Olisin ollut idiootti, jos olisin kylmästi sivuuttanut miehen ja pysynyt sinkkuna molemmin puolisesta rakkaudesta huolimatta.

Tosi rakkaus muutti mieleni, mutta ymmärrän jos et ymmärrä moista etkä ymmärrä mitä se rakkaus tarkoittaa, jos et itse ole kokenut.
        Ei ole mielestäni mitään tuulella käymistä, rakkauden iskiessä ei sille voi mitään, silloin kannattaa mennä mukana ja kääntää selkänsä menneille.

Jos jokin aitoa niin tämä on ja tulee olemaan

• ..dido...

Hei haloo pilkunnussija, rakkaus on vähän eri asia kuin ihastuminen.
        Rakkautta ensi silmäyksellä, ei siinä ole päässä muuta miettimisen aihetta kuin se uusi rakkauden kohde..

Ai niin, mutta sinähän olet palstan yks idiooteista, ettehän te tajua mitä rakkaus on tai miltä tuntuu rakastua kertaheitolla unelmiensa ihmiseen..

Aloitahan taas tuo säälittävä päänaukomisesi, sen sinä vain osaat, dissata ihmisiä.

• kelmien kerho
        Ap. kirjoitti:

No kävipä niin että hiljaa hiipuvat tunteet väistyivät kuin salaman iskusta todellisen rakkauden tieltä. Miehiä minä tänne pakoon lähdin, mistäpä olisin voinut tietää, että kohtalolla oli tälläinen yllätys minulle suunniteltuna?

Tuskin olet itse kokenut vastaavaa mutta itse näen elämän nyt ensi kertaa valoisampana kuin koskaan.
        Totta, olin saanut miehistä tarpeekseni mutta kun rakastuu päätä pahkaa ja saa tunteilleen samanlaista vastinetta niin täytyy sanoa, että usko ihmeisiin on palannut. Kas luulin, ettei ole olemassa minulle sitä oikeaa mutta on kuin onkin ja sen kun löytää, ei kannata jättää väliin.
        Olisin ollut idiootti, jos olisin kylmästi sivuuttanut miehen ja pysynyt sinkkuna molemmin puolisesta rakkaudesta huolimatta.

Tosi rakkaus muutti mieleni, mutta ymmärrän jos et ymmärrä moista etkä ymmärrä mitä se rakkaus tarkoittaa, jos et itse ole kokenut.
        Ei ole mielestäni mitään tuulella käymistä, rakkauden iskiessä ei sille voi mitään, silloin kannattaa mennä mukana ja kääntää selkänsä menneille.

Miksi kaikki rakastuneet kuvittelevat että juuri heidän suhteensa on jotenkin aito, ainutlaatuinen ja erilainen kuin kaikki muut suhteet, kyllä se teidänkin onnenne vielä jonakin päivänä särkyy, suurin osa eroon päättyneistä suhteista on alkanut juuri tuollaisella samanlaisella onnen ja rakkauden hehkutuksella, kuin aloittajankin suhde, on kuviteltu että tämä nyt on aitoa, oikeaa TOSI RAKKAUTTA, joka kestää, mutta aika murskaa suurimmankin onnen ja rakkauden, on se niin monta kertaa nähty.

• Ding.
        Ap. kirjoitti:

Itseasiassa olen ollut rakastunut, kerran elämässäni. En saanut vastakaikua tunteille. Mielestäni ei ole kuitenkaan hyvä hypähdellä ihmisestä toiseen vaan antaa asioiden ja oman pään tasaantua. Toki sinulle on voinut noin käydäkin, en sitä sano, enhän edes tunne sinua. Sanoin vain tuossa oman mielipiteen ja se ehkä saattoi kuulostaa jonkinlaiselta syytökseltä. Toivottavasti välimatka tms. ei tule teille esteeksi. Itse olen vain ajatellut joskus, että kun jotkut jatkuvasti ihastuvat ja rakastuvat, niin siinä on olennaista heille vain se tunne, rakkauden kohde ei niinkään. Ollaan koukussa siihen tunteeseen, tai sitten haetaan itselle vain lohduketta ja pönkitystä-laastarisuhteet ym. Eihän nuo kaikki vaikuttimet ole välttämättä edes tietoisia.

• Samaa mieltä
        kelmien kerho kirjoitti:

Miksi kaikki rakastuneet kuvittelevat että juuri heidän suhteensa on jotenkin aito, ainutlaatuinen ja erilainen kuin kaikki muut suhteet, kyllä se teidänkin onnenne vielä jonakin päivänä särkyy, suurin osa eroon päättyneistä suhteista on alkanut juuri tuollaisella samanlaisella onnen ja rakkauden hehkutuksella, kuin aloittajankin suhde, on kuviteltu että tämä nyt on aitoa, oikeaa TOSI RAKKAUTTA, joka kestää, mutta aika murskaa suurimmankin onnen ja rakkauden, on se niin monta kertaa nähty.

Ja lisätään, mitä korkeammalle kiipeää, sitä kauemmaksi kaatuu. Mitä nopeammin sen tekee, sitä varmemmin se tapahtuu. Muutenkaan en usko että rakkautta ensi silmäyksellä olisi edes olemassa. Tai sitten itse käsitän rakkauden paljon vahvempana tunteena kuin ap, joka ei niin vain hetkessä synny toisin kuin ihastus.

• Ap.
        Ding. kirjoitti:

Itseasiassa olen ollut rakastunut, kerran elämässäni. En saanut vastakaikua tunteille. Mielestäni ei ole kuitenkaan hyvä hypähdellä ihmisestä toiseen vaan antaa asioiden ja oman pään tasaantua. Toki sinulle on voinut noin käydäkin, en sitä sano, enhän edes tunne sinua. Sanoin vain tuossa oman mielipiteen ja se ehkä saattoi kuulostaa jonkinlaiselta syytökseltä. Toivottavasti välimatka tms. ei tule teille esteeksi. Itse olen vain ajatellut joskus, että kun jotkut jatkuvasti ihastuvat ja rakastuvat, niin siinä on olennaista heille vain se tunne, rakkauden kohde ei niinkään. Ollaan koukussa siihen tunteeseen, tai sitten haetaan itselle vain lohduketta ja pönkitystä-laastarisuhteet ym. Eihän nuo kaikki vaikuttimet ole välttämättä edes tietoisia.

No suo anteeksi mutten ´koko ajan ihastu ja rakastu jokaseen mukavaan mieheen. Totta et tunne minua, kukaan täällä ei tunne.
        Mutta riittää kun itse tunnen itseni ja tiedän mitä tunnen.

Kukin uskoo mihin haluaa, minä uskon rakkauteen ensisilmäyksellä, se on mielipideasia eikä yhtä ainoaa totuutta ole.
        Kiva kun joku jaksaa olla negatiivinenkin tälläisen onnen kohdalla, mutta koska ette voi tietää miltä minusta nyt tuntuu tämän miehen kohdalla ja miltä minusta tuntui edellisten kohdalla, ette voi olla ehdottoman varmoja mitä tulevaisuus tuo meille tullessaan. Lannistaa saa yrittää toki, siinä olette hyviä.

Ja tosi rakkaus kestää välimatkankin.

• Love Minus Zero
        Ap. kirjoitti:

No suo anteeksi mutten ´koko ajan ihastu ja rakastu jokaseen mukavaan mieheen. Totta et tunne minua, kukaan täällä ei tunne.

Kukin uskoo mihin haluaa, minä uskon rakkauteen ensisilmäyksellä, se on mielipideasia eikä yhtä ainoaa totuutta ole.
        Kiva kun joku jaksaa olla negatiivinenkin tälläisen onnen kohdalla, mutta koska ette voi tietää miltä minusta nyt tuntuu tämän miehen kohdalla ja miltä minusta tuntui edellisten kohdalla, ette voi olla ehdottoman varmoja mitä tulevaisuus tuo meille tullessaan. Lannistaa saa yrittää toki, siinä olette hyviä.

Olet tyypillinen nykyihminen, jolla sude perustuu pelkästään tunteeseen, suureen tunteeseen, tunteet kuitenkin tulevat ja menevät, ne lakastuvat aikaa myöten, ja jos ei ole muuta syvällisempää sen tunteen takana, niin sitten ei jää mitöään ja teille tulee ero.
        Ei tämä ole negatiivisuutta, tämä on psykologista realismia, tämä on ihan tutkittu juttu, rakastumisen tunne kestää aiknasa ja alkaa sitten lakastumaan ,tilalle voi tulla kiintymys tai ystävyys, jos ei tule, niin sitten seurauksena on todennäköisesti ero.

• hgdhdfhg
        ..dido... kirjoitti:

Hei haloo pilkunnussija, rakkaus on vähän eri asia kuin ihastuminen.
        Rakkautta ensi silmäyksellä, ei siinä ole päässä muuta miettimisen aihetta kuin se uusi rakkauden kohde..

Ai niin, mutta sinähän olet palstan yks idiooteista, ettehän te tajua mitä rakkaus on tai miltä tuntuu rakastua kertaheitolla unelmiensa ihmiseen..

Aloitahan taas tuo säälittävä päänaukomisesi, sen sinä vain osaat, dissata ihmisiä.

Rakkaus on ikuista mutta kohde vaihtuu.

• ..dido...
        Love Minus Zero kirjoitti:

Olet tyypillinen nykyihminen, jolla sude perustuu pelkästään tunteeseen, suureen tunteeseen, tunteet kuitenkin tulevat ja menevät, ne lakastuvat aikaa myöten, ja jos ei ole muuta syvällisempää sen tunteen takana, niin sitten ei jää mitöään ja teille tulee ero.
        Ei tämä ole negatiivisuutta, tämä on psykologista realismia, tämä on ihan tutkittu juttu, rakastumisen tunne kestää aiknasa ja alkaa sitten lakastumaan ,tilalle voi tulla kiintymys tai ystävyys, jos ei tule, niin sitten seurauksena on todennäköisesti ero.

Mikä helvetin tarve teillä on dissata toista?

Et sinä tunne tuota naista etkä tiedä paskaakaan joten et tiedä mitä hän tuntee.

Paras ku pidät pääsi kiinni jos ei asioista tiedä piiruakaan.

Mikä vittu tämän palstan näitä paskoja vaivaa?

• Love Minus Zero
        ..dido... kirjoitti:

Mikä helvetin tarve teillä on dissata toista?

Et sinä tunne tuota naista etkä tiedä paskaakaan joten et tiedä mitä hän tuntee.

Paras ku pidät pääsi kiinni jos ei asioista tiedä piiruakaan.

Mikä vittu tämän palstan näitä paskoja vaivaa?

Äläpäs nyt Dido ota liian tunteella näitä juttuja, olet tyypillinen nainen, reagoit liikaa tunteella asioihin.

• ..dido...

Äläpäs nyt Dido ota liian tunteella näitä juttuja, olet tyypillinen nainen, reagoit liikaa tunteella asioihin.

No minua ärsyttää tuo teidän lapsellinen jankkaaminen. Ette te nyt oikeasti tiedä millainen nainen on kyseessä, ei täällä kirjoitettujen juttujen perusteella voi kenestäkään sanoa mitään varmaa.

Mutta alottajaa on heti kaikki kiusaamassa, aivan sama mitä kirjoittaisi niin samantien paskaa niskaan ja mussutusta " et sä sitä oikeesti rakasta ja blaa blaa blaa". Mistä kuule kukaan muu kuin hän ja mies itse tietävät mitä tuntevat ja tekevät elämällään? Ei kukaan, te vain arvailette ja luotte muka omia totuuksia ihmisestä jota ette tunne helvetinkään vertaa.

• ----->
        Ap. kirjoitti:

Niin tunteet. Mutta toisen tunteista ei voi olla varma, vain omistaan. Pelkästään tunteiden varaan ei paljon kannata laskea. Tosirakkaus...mitä se on? Eiköhän senkin tiedä, kun aikaa kuluu. Jotkut ovat joskus sanoneet viisaasti, että tosirakkaudesta voi puhua vasta kun hyväksyy toisessa ne huonotkin puolet ja rakastaa silti, tämähän edellyttää jo pidempää yhdessäoloa ja yhdessä asumistakin, eihän sen kestävyyttä muuten tiedä, ellei arkea ole koettu yhdessä.

• Darth

Onnea vain Eewulille. Toivottavasti rakkautenne tulee kestämään ja vain syvenemään.

• .......nn

Valitan, sun puolesta ei voi onnellinen, koska tän palstan miehiltä on taas yks potentiaalinen nainen pois laskuista. Toivottavasti erootte ja tuut tänne itkeen.

• en potentiaalia

Sorry mutta ei kukaan palstalla vieraileva nainen ota miestä tästä joukosta. Täällä kun tuntuu olevan vain katkeria naisten vihaajia ja huorittelijoita. Ne miehet joiden kanssa seurustellaan löytyvät ihan muualta.

• Just joo
        en potentiaalia kirjoitti:

Sorry mutta ei kukaan palstalla vieraileva nainen ota miestä tästä joukosta. Täällä kun tuntuu olevan vain katkeria naisten vihaajia ja huorittelijoita. Ne miehet joiden kanssa seurustellaan löytyvät ihan muualta.

Hahmotelma, Boredom, GG ym. ottavat varmaan tämän luonneanalyysisi kohteliaisuutena...

• Börje_

Sepä oli nopeaa toimintaa. Pari viikkoa sitten ei kuvioissa ollut ainuttakaan miestä ja nyt kahden viikon (korkeintaan, jos sitäkään) "tuntemisen" jälkeen olet jo syvästi rakastunut. Buahahahahah!!!! Tietääkös tämä uusi mies, että olet peräreikäänkin kairattu? Vai sekö se juuri tämänkin sinusta sai kiinnostumaan? Hahahah! Ei voi kuin nauraa tuollaiselle tuulitunnelille.

• MM30.

Menepäs Börje takaisin sinne gayosastolle. Täällä sinua ei kaipaa kukaan.

• ei voi ymmärtää..

Eihän sillä ole ollu miestä aikoihin, mitä sä sekoot ääliö?

Kyllä niin huomaa, ettei sullakaan oo mitään kokemusta rakastumisesta,rakkaudesta ja naisista. Saati muista miehistä, säälittävä jätkä oot.

Sä et kyllä tuu saamaan naista koskaan.

Ja tiesitsä ettei kaikkia miehiä kiinnosta toisen tekemät virheet ku ovat niitä itekki tehneet? Kellään ei oo varaa tulla arvosteleen toista, varsinkaan jos itse on tehnyt virheitä yhtä lailla.

Kyllä niin pistää vihaksi palstan idiootit..

• RaippaRane
        ei voi ymmärtää.. kirjoitti:

Eihän sillä ole ollu miestä aikoihin, mitä sä sekoot ääliö?

Kyllä niin huomaa, ettei sullakaan oo mitään kokemusta rakastumisesta,rakkaudesta ja naisista. Saati muista miehistä, säälittävä jätkä oot.

Sä et kyllä tuu saamaan naista koskaan.

Ja tiesitsä ettei kaikkia miehiä kiinnosta toisen tekemät virheet ku ovat niitä itekki tehneet? Kellään ei oo varaa tulla arvosteleen toista, varsinkaan jos itse on tehnyt virheitä yhtä lailla.

Kyllä niin pistää vihaksi palstan idiootit..

Ai no sitten, jos kerran sitä miestäkin on kairattu perseeseen niin sitten ymmärrän kiinnostuksen. :)

• ei näin ei näin
        RaippaRane kirjoitti:

Ai no sitten, jos kerran sitä miestäkin on kairattu perseeseen niin sitten ymmärrän kiinnostuksen. :)

siis mitä pahaa siinä on, että jotain naista on pantu pepaan? ei se siitä huonoa tee..

eikä tosta miehestä ole mainittu mitään mutta on hänkin varmaan virheitä tehnyt. ei ole ihmistä joka eläis virheettömästi.

• Snowear

No joo, eläkää kaikki missä kuvitelmissa haluatte ja luulkaa mitä haluatte.

Ette tunne naista yhtään joten ette voi sanoa hänestä mitään.

Hän nyt sattuu olemaan onnellinen kerrankin, kaiken paskan jälkeen hän sen on todellakin ansainnut, sanoitte te mitä sanoitte.

Kaikki ansaitsee onnen, miksei hänkin?
      Miksei palstan kiusaajat lopeta hänen kiusaamistaan koskaan? Saatteko jotain sairasta tyydytystä tuosta provosoimisesta ja pahan olon aiheuttamisesta?
      Voisi päätellä, että henkinen ikä on näillä ihmisillä 13 vuotta, tuo on todella lapsellista tuollainen jatkuva päänaukominen..

• Love Minus Zero

Haluan vain suojella häntä siltä pettymykseltä, mikä häntä odottaa nurkan takana.
        Rakastuminen kun päättyy aina pettymykseen

• Snowear

Haluan vain suojella häntä siltä pettymykseltä, mikä häntä odottaa nurkan takana.
        Rakastuminen kun päättyy aina pettymykseen

Et sinä tiedä miten heille käy, et tunne heitä etkä tiedä heidän todellisia tunteitaan joten suosittelen pitämään sen leipäläven kiinni.
        Rakkautta on, että hyväksyy toisen omana itsenään ja vaikeuksista huolimatta jatketaan elämää.. Käsittääkseni sinä et tiedä nykyisten parien tilanteesta mitään. Kun löytää sen sielunkumppanin, jonka seurassa viihtyy ja voi olla luonnollinen ja muutenkin kemiat pelaa niin sellainen suhde kestää ja rakkaus syvenee.
        Kyllä nykyisinkin muodostuu pareja, jotka kestävät loppuelämän ja rakkaus säilyy. Minä toivonkin että juuri näin käy aloittajalle.

Ei aina tarvitse olla ilonpilaaja, vaikka se teille suurta nautintoa tuottaakin.

• Kaikki ansaitsee onnen, paitsi ujot miehet.

• Tyttönen_82

Tapasin eilen baarissa todella kiinnostavan miehen. Harvinaista kyllä, mies otti minuun kontaktia ja sitä ennen muutama muukin mies kävi juttusilla, ja tätähän minulle ei tapahdu juuri koskaan. Olin kyllä katsellut miestä "sillä silmällä" jonkun aikaa.

Mutta niin, sitten meidän piti lähteä baarista pois koska kyyti odotti ja mies jäi sinne baariin. Harmittaa, sillä mies oli ulkoisesti juuri minun mieleeni ja vaikutti söötiltä, hiukan ujolta ja mukavalta. Toisaalta, emme varmaankaan asu miehen kanssa samassa kaupungissa koska olen nyt kesäreissussa muualla. Mutta harmittaa, koska "oman näköisiä" miehiä ei osu kohdalle ihan joka päivä... Ehkäpä kohtalo kuljettaa meidät lauantaina taas samoille reiteille kuten aloittajalle kävi, sillä mies jäi todella hyvin mieleeni...:o)

• mettis..

Onnittelut =)

• Reipas Poikamies

Toivotan suurta rakkautta kaikille naisille jotka ovat valinneet itselleen laadukkaan miehen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3774
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3169
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2375
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2149
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      1990
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1642
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1621
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1463
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe