1. Miksi liittouduimme Natsi-Saksan kanssa?
2. Miksi puna-armeija oli maailman paras armeija?
3. Miksi sotamarsalkka Mannerheim pukeutui salaa naisten vaatteisiin?
4. Suojeluskunta ja Lotta-Svärd-järjestö olivat hengeltään fasistisia.
Miksi siis kunnianpalautus?
5. Oliko alikersantti Rokka maanviljelijä Kannakselta vai Tikkakosken mannekiini?
6. Oliko panssarinykki toimiva ase vai vitsi?
Sota ja rauha-gallup
5
<50
Vastaukset
- iso karvainen mies
Vittu, vastaan itse sitten kun kukaan muu ei vaivaudu.
1. Ei ollut muita vaihtoehtoja
2. Koska se ei ikinä hävinnyt yhtään sotaa
3. Koska hän oli naismainen mies
4. Koska kokoomus halusi niin tapahtuvan
5. Sekä että
6. Vitsi- y.b ei kirj.
Neloseen sanon, että näin se varmaan on. Mun pappa tosiaan kuului tuohon suojeluskuntaan ja kyllä se mua ainakin nolottaa. En ole sitä muualla uskaltanut kertoakaan kuin täällä :D Sain kuullakin siitä vasta äskettäin.. Mä olen itse ollut aina vasemmalle päin kallellaan :)
- ...
y.b ei kirj. kirjoitti:
Neloseen sanon, että näin se varmaan on. Mun pappa tosiaan kuului tuohon suojeluskuntaan ja kyllä se mua ainakin nolottaa. En ole sitä muualla uskaltanut kertoakaan kuin täällä :D Sain kuullakin siitä vasta äskettäin.. Mä olen itse ollut aina vasemmalle päin kallellaan :)
Mitä sotilasarvoja sun pappoillasi oli?
- y.b ei kirj.
... kirjoitti:
Mitä sotilasarvoja sun pappoillasi oli?
En mä muista. En mä tiedä edes poikastävieni sotilasarvoja. Kaikki ei ole inttiä käynytkään ja kunnioitan sitäkin. Osa on käynyt sekä intin että sivarin kertausharjoitusten sijaan, kun mieli on muuttunut intistä.
- hui kauhia
y.b ei kirj. kirjoitti:
En mä muista. En mä tiedä edes poikastävieni sotilasarvoja. Kaikki ei ole inttiä käynytkään ja kunnioitan sitäkin. Osa on käynyt sekä intin että sivarin kertausharjoitusten sijaan, kun mieli on muuttunut intistä.
Eikö sulle riitä yksi poikaystävä?? ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770