haluan romantiikkaa!

romantic♥

Ongelma on siis poikaystävän 0% romanttisuus. Rakastetaan kumpikin toisiamme ja sanotaankin se , mutta ei liian usein. En halua ikinä erota vaikka välillä on niin paha olla että tekis mieli mutta en kuitenkaan halua sitä (kuulostaa oudolta) :D
Haluisin pieniä , edes tosi tosi pieniä yllätyksiä välillä mutta niitä tuskin tulee : ( Ainoa "romanttiset " hetket hänestä on kun saa harrastaa seksiä (ja se ei ole kyllä mun mielestä romanttista enää kun kestää 10 min ja koko ajan puhuu tuhmia) :DD Oon ehkä nirso mut ois ihana ku olis vaan kahdenkeskistä aikaa , jokin pieni yllätys :(
Koitan tehdä itse aina välillä pikku yllätyksiä , kerran tein söpön sydänleivoksen, sitten kunnon piknikin kynttilöiden kanssa ym, mutta ei tästä saa silloinkaan mitään mielihyvää, tulee vain paha olo kun huomaa että miksei mulle tehdä ikinä mitään :( Miten saisin poikaystävän tajuttua (edes joskus jotain) kuinka tärkeetä se olis mulle, kun olen tällänen romantiikkahöperö! :(

3

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesten ja naisten ero on, että useimmat naiset ovat niitä romantiikkahöperöitä, mutta useimmat miehet taas eivät juurikaan tarvitse sitä. Yleensä miehet lähinnä kummeksuvat ja ylenkatsovat sitä ja harvempi todella ymmärtää naisen tarvitsevan romantiikkaa niin paljon, että on vaikkapa valmis lopettamaan suhteen, voidakseen etsiä sitä jostakin muualta.

      Uskaltaisinpa siis sanoa, että et tule sitä saamaankaan tässä suhteessasi ennen kuin poikaystäväsi tajuaa sen.

      Voisit yrittää selittää sen olevan sinulle yhtäläinen tarve kuin seksin tarve on miehelle. Voisit myös kysyä, pystyisikö hän elämään seksittömässä suhteessa. Älä kuitenkaan ala kiristämään sillä seksillä! Se ei johda mihinkään hyvään! Ajatuksena enemmänkin saada hänet hoksaamaan tämä näkökulmaero.

      • Grill

        Ja jos puhumaan et pysty, kirjoita hänelle kirje ja anna lukea se ihan kaikessa rauhassa. Lähde itse vaikka kävelylle niin hän saa vähän aikaa ajatella sitä tekstiä. Sitten voi olla helpompikin puhua kun hän on jo lukenut miltä sinusta tuntuu.


    • yksin kotona

      Mä ostin kerran kukkia, skumppaa, korun ja suklaata yhelle tytölle kun sillä oli synttärit. Se heitti ne roskikseen et se siitä ylläristä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      130
      1295
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      146
      783
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      726
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      713
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      688
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      541
    Aihe