Ongelma on siis poikaystävän 0% romanttisuus. Rakastetaan kumpikin toisiamme ja sanotaankin se , mutta ei liian usein. En halua ikinä erota vaikka välillä on niin paha olla että tekis mieli mutta en kuitenkaan halua sitä (kuulostaa oudolta) :D
Haluisin pieniä , edes tosi tosi pieniä yllätyksiä välillä mutta niitä tuskin tulee : ( Ainoa "romanttiset " hetket hänestä on kun saa harrastaa seksiä (ja se ei ole kyllä mun mielestä romanttista enää kun kestää 10 min ja koko ajan puhuu tuhmia) :DD Oon ehkä nirso mut ois ihana ku olis vaan kahdenkeskistä aikaa , jokin pieni yllätys :(
Koitan tehdä itse aina välillä pikku yllätyksiä , kerran tein söpön sydänleivoksen, sitten kunnon piknikin kynttilöiden kanssa ym, mutta ei tästä saa silloinkaan mitään mielihyvää, tulee vain paha olo kun huomaa että miksei mulle tehdä ikinä mitään :( Miten saisin poikaystävän tajuttua (edes joskus jotain) kuinka tärkeetä se olis mulle, kun olen tällänen romantiikkahöperö! :(
haluan romantiikkaa!
3
395
Vastaukset
Miesten ja naisten ero on, että useimmat naiset ovat niitä romantiikkahöperöitä, mutta useimmat miehet taas eivät juurikaan tarvitse sitä. Yleensä miehet lähinnä kummeksuvat ja ylenkatsovat sitä ja harvempi todella ymmärtää naisen tarvitsevan romantiikkaa niin paljon, että on vaikkapa valmis lopettamaan suhteen, voidakseen etsiä sitä jostakin muualta.
Uskaltaisinpa siis sanoa, että et tule sitä saamaankaan tässä suhteessasi ennen kuin poikaystäväsi tajuaa sen.
Voisit yrittää selittää sen olevan sinulle yhtäläinen tarve kuin seksin tarve on miehelle. Voisit myös kysyä, pystyisikö hän elämään seksittömässä suhteessa. Älä kuitenkaan ala kiristämään sillä seksillä! Se ei johda mihinkään hyvään! Ajatuksena enemmänkin saada hänet hoksaamaan tämä näkökulmaero.- Grill
Ja jos puhumaan et pysty, kirjoita hänelle kirje ja anna lukea se ihan kaikessa rauhassa. Lähde itse vaikka kävelylle niin hän saa vähän aikaa ajatella sitä tekstiä. Sitten voi olla helpompikin puhua kun hän on jo lukenut miltä sinusta tuntuu.
- yksin kotona
Mä ostin kerran kukkia, skumppaa, korun ja suklaata yhelle tytölle kun sillä oli synttärit. Se heitti ne roskikseen et se siitä ylläristä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483