Oletan että täällä on paljon naisia.
Mitä mieltä olette, kuuluuko 15 vuotiaan tytön niiata juhlatilaisuuksissa
Itse olen sen verran asenteellinen että koen että niiaminen kuuluu alle 10 vuotiaille tytöille jos kyse ei ole britannian kuningattaren tervehtimisestä.
Niiaaminen
3
284
Vastaukset
- joku tyyppi
Samoilla linjoilla ;)
- joku toinen tyyppi
minä myös! mielestäni 15 vuotias on vähän jo turhan vanha niiailemaan. ellei esim. hae stipendiä/muuta palkintoa lavalta tai vastaavaa
- NO27
Kun n. 10 vuotta sitten kirjoitin ylioppilaaksi, kumarsin todistusten jakajalle ihan mitenkään sitä sen enempää ajattelematta. Kaikki muut tytöt kuulemma niiasivat ja sain kyllä kuulla tästä useamman kerran jälkeenpäin. Osa kommenteista oli suorastaan ilkeitä, tyyliin "et sä nyt miksikään tohtoriksi valmistunut".
Olen itse pitänyt niiaamista aina jotenkin omituisena ja pikkutyttömäisenä, joten en ole sitä harrastanut, mutta silloin taisin olla aika yksin mielipiteeni kanssa. Kumaraminen tuntuu paljon luonnollisemmalta. En tiedä ovatko asiat tuosta sitten miten muuttuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.141993Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831524Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1491352Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971298Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381188- 84918
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49872Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13807Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138803Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas126800