Oletan että täällä on paljon naisia.
Mitä mieltä olette, kuuluuko 15 vuotiaan tytön niiata juhlatilaisuuksissa
Itse olen sen verran asenteellinen että koen että niiaminen kuuluu alle 10 vuotiaille tytöille jos kyse ei ole britannian kuningattaren tervehtimisestä.
Niiaaminen
3
265
Vastaukset
- joku tyyppi
Samoilla linjoilla ;)
- joku toinen tyyppi
minä myös! mielestäni 15 vuotias on vähän jo turhan vanha niiailemaan. ellei esim. hae stipendiä/muuta palkintoa lavalta tai vastaavaa
- NO27
Kun n. 10 vuotta sitten kirjoitin ylioppilaaksi, kumarsin todistusten jakajalle ihan mitenkään sitä sen enempää ajattelematta. Kaikki muut tytöt kuulemma niiasivat ja sain kyllä kuulla tästä useamman kerran jälkeenpäin. Osa kommenteista oli suorastaan ilkeitä, tyyliin "et sä nyt miksikään tohtoriksi valmistunut".
Olen itse pitänyt niiaamista aina jotenkin omituisena ja pikkutyttömäisenä, joten en ole sitä harrastanut, mutta silloin taisin olla aika yksin mielipiteeni kanssa. Kumaraminen tuntuu paljon luonnollisemmalta. En tiedä ovatko asiat tuosta sitten miten muuttuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918