Käsi kädessä kävellen kaupungilla

kallanhelmi

Oletteko koskaan kävellyt kaupungilla käsi kädessä jonkun ihmisen kanssa? Miltä se tuntui?

62

637

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen monesti. Miltä nyt tuntuu koskettaa rakasta ihmistä. Hyvältä. :-)

    • Olen. Ihan hyvältä ja vois sitä toteuttaakin, jos ois joku josta pitää...

    • dfsfgsdfgsg

      Olen kävellyt ja tuntui hölmöltä kävellä käsi kädessä. Mutta mitäpä sitä ei naisten vuoksi tekisi.

      • hölmön hommaa se

        Oma vikas. Mitäs valitsit sellaisen naisen jota pitää hyysätä. itse en pidä mistään julkisella paikalla tapahtuvasta lääppimisestä. Enkä todellakan toivi että mies tulee jossain torin kulmalla kyhnäämään iholle.


      • 1616
        hölmön hommaa se kirjoitti:

        Oma vikas. Mitäs valitsit sellaisen naisen jota pitää hyysätä. itse en pidä mistään julkisella paikalla tapahtuvasta lääppimisestä. Enkä todellakan toivi että mies tulee jossain torin kulmalla kyhnäämään iholle.

        No, joillekin ihmisille fyysinen läheisyys on ihan luonnollista, eikä mitään puistattavaa, eikä sellaista jonka pitäisi tapahtua salassa suljettujen ovien takana.


    • kallanhelmi

      Näin muutama päivä sitten kaupungilla kuusikymppisen pariskunnan kävelevän käsikkäin, oli niin lutuisen romanttista että.

      • Vanhan parin näkeminen käsi kädessä ilahduttaa. :-) Toki yhtä hyvin nuoremmankin. Jokin silti tuossa vanhuuden yhteen nivomisessa aina saa ajattelemaan. :-)

        http://www.youtube.com/watch?v=1HYFvJDTY_w


      • Ymmärtääköhän
        tinka_tiger kirjoitti:

        Vanhan parin näkeminen käsi kädessä ilahduttaa. :-) Toki yhtä hyvin nuoremmankin. Jokin silti tuossa vanhuuden yhteen nivomisessa aina saa ajattelemaan. :-)

        http://www.youtube.com/watch?v=1HYFvJDTY_w

        palstan rajoittuneimmat at-teoreetikot noista asioista; kovin kalseilta heidän ajatusmaailmansa ainakin vaikuttavat


      • On se kyllä suloista, joskus tosin itse havahduin ajattelemaan ettei pariskunnan ikä välttämättä kerro vielä mitään liiton pituudesta. Vireät mummot ja papat saattavat löytää toisensa vielä hyvinkin ikääntyneempien ihmisten riennoista. Se kyllä vain lisää mun mielestä tilanteen suloisuutta. Toivoa kumppanin löytämiselle on vielä pitkään.


      • mablab kirjoitti:

        On se kyllä suloista, joskus tosin itse havahduin ajattelemaan ettei pariskunnan ikä välttämättä kerro vielä mitään liiton pituudesta. Vireät mummot ja papat saattavat löytää toisensa vielä hyvinkin ikääntyneempien ihmisten riennoista. Se kyllä vain lisää mun mielestä tilanteen suloisuutta. Toivoa kumppanin löytämiselle on vielä pitkään.

        Joo totta, vanhemmat ihmisetkin, kun voivat löytää toisensa vasta vanhempana.

        Vanhainkodissa olen havainnut joskus tätäkin. ;-)


      • Ymmärtääköhän kirjoitti:

        palstan rajoittuneimmat at-teoreetikot noista asioista; kovin kalseilta heidän ajatusmaailmansa ainakin vaikuttavat

        Kyllä ne jotkut varmaan ymmärtää ja siksi niiden sisus näivettyy, kun sitä ei kukaan ravitse noilla asioilla. Osa porukasta näivettyy helpommin, kun toiset. :-)


    • ...................

      Hyvältähän se tuntuu ja tuskin olen koskaan liian vanha ottamaan kädestä kiinni. Sellainen naisen kanssa tuskin tulisin toimeen, jolle julkiset läheisyydenosoitukset ovat kauhistus.

    • Monesti. Mukavaahan se on :)

    • alea_iacta_essi

      En ole.

      Juhannuksen megalomaanisella pyöräretkelläni näin eläkeikäisen miehen ja naisen istuvan penkillä ja he pitivät toisiaan kädestä. Tuntui suloiselta (että tuollaista tapahtuu) ja surulliselta (ei tapahdu minulle).

      • " Tuntui suloiselta ( että tuollaista tapahtuu) ja surulliselta ( ei tapahdu minulle).

        Miksei sinulle niin voisi tapahtua - tai ei sinulle voikaan tapahtua niin pitkään aikaan kun et päästä ketään lähellesi.
        Jos sinä rohkenisit päästää ihmisiä lähellesi, niin uskon että elämäsi mullistuisi täysin.


      • 4+16

        Näetkä sinä ylipäätään missään sellaisia miehiä, että toivoisit, että juuri se kaveri siinä kääntyisi sinuun päin ja sanoisi hei ja siitä seuraisi jotain.
        Kerro joku aivan konkreettinen esimerkki sellaisesta tilanteesta.
        Vai tavoitteletko jotakin sellaista, jota ei edes ole olemassa?


      • :
        4+16 kirjoitti:

        Näetkä sinä ylipäätään missään sellaisia miehiä, että toivoisit, että juuri se kaveri siinä kääntyisi sinuun päin ja sanoisi hei ja siitä seuraisi jotain.
        Kerro joku aivan konkreettinen esimerkki sellaisesta tilanteesta.
        Vai tavoitteletko jotakin sellaista, jota ei edes ole olemassa?

        vegee bodaria


      • Ihkuuuu
        : kirjoitti:

        vegee bodaria

        sir_eino tai klooni hänestä, kiitos!


      • alea_iacta_essi
        4+16 kirjoitti:

        Näetkä sinä ylipäätään missään sellaisia miehiä, että toivoisit, että juuri se kaveri siinä kääntyisi sinuun päin ja sanoisi hei ja siitä seuraisi jotain.
        Kerro joku aivan konkreettinen esimerkki sellaisesta tilanteesta.
        Vai tavoitteletko jotakin sellaista, jota ei edes ole olemassa?

        En muualla näe ihmisiä, miehiäkään, kuin pyöräillessäni, paitsi ehkä lähi-Alepassa tms. Kesä on yksinäiselle huomattavasti helpompaa kuin talvi! Ei tarvitse kuin mennä ulos niin edes näkee muita ihmisiä. Voi sanoa että olen addiktoitunut pyöräilyyn, useistakin syistä, mutta kyllä yksi keskeinen syy on se että pyöräillessä "on ihmisten ilmoilla" ja näkee muita ihmisiä.

        Konkreettinen esimerkki miehestä jonka olisin halunnut kääntyvän minuun päin? Pyöräillessä kaikki on ohivilahtavaa, mutta jotkut vastaantulevat miehet olisivat voineet jostain syystä pysähtyä, mutta miten... Ehkä salama olisi iskenyt? Olisin äkkiä tekokaatunut pyörälläni? Se vaatisi suurta erityislahjakkuutta.

        En tavoittele mitään ihmeellisyyksiä. Vain jotain joka pitäisi minusta ja hyväksyisi minut, mikä tuntuu kyllä mahdottomalta. Eli tavoittelen sittenkin ihmeellisyyksiä.


      • kunhan kyselen
        alea_iacta_essi kirjoitti:

        En muualla näe ihmisiä, miehiäkään, kuin pyöräillessäni, paitsi ehkä lähi-Alepassa tms. Kesä on yksinäiselle huomattavasti helpompaa kuin talvi! Ei tarvitse kuin mennä ulos niin edes näkee muita ihmisiä. Voi sanoa että olen addiktoitunut pyöräilyyn, useistakin syistä, mutta kyllä yksi keskeinen syy on se että pyöräillessä "on ihmisten ilmoilla" ja näkee muita ihmisiä.

        Konkreettinen esimerkki miehestä jonka olisin halunnut kääntyvän minuun päin? Pyöräillessä kaikki on ohivilahtavaa, mutta jotkut vastaantulevat miehet olisivat voineet jostain syystä pysähtyä, mutta miten... Ehkä salama olisi iskenyt? Olisin äkkiä tekokaatunut pyörälläni? Se vaatisi suurta erityislahjakkuutta.

        En tavoittele mitään ihmeellisyyksiä. Vain jotain joka pitäisi minusta ja hyväksyisi minut, mikä tuntuu kyllä mahdottomalta. Eli tavoittelen sittenkin ihmeellisyyksiä.

        Eli kiinnostava mies on sinulle ihan abstraktio. Et näe koskaan sellaista alepankassaa, bussikuskia tai kirjastonmiestä, joka ihan omana itsenään herättäisi jotain mielenkiintoa? Kiinnostumisen pitää lähteä nimen omaan miehen puolelta?


      • alea_iacta_essi
        kunhan kyselen kirjoitti:

        Eli kiinnostava mies on sinulle ihan abstraktio. Et näe koskaan sellaista alepankassaa, bussikuskia tai kirjastonmiestä, joka ihan omana itsenään herättäisi jotain mielenkiintoa? Kiinnostumisen pitää lähteä nimen omaan miehen puolelta?

        Kommentoin juuri nähneeni kiinnostavia miehiä vastaantulevissa pyöräilijöissä. Kassat ja kirjaston henkilökunta ovat yleensä naisia; kuljen pyörällä, en bussilla.


      • kunhan kyselen
        alea_iacta_essi kirjoitti:

        Kommentoin juuri nähneeni kiinnostavia miehiä vastaantulevissa pyöräilijöissä. Kassat ja kirjaston henkilökunta ovat yleensä naisia; kuljen pyörällä, en bussilla.

        ok, ymmärsin edellisen niin, että ne vilahtavat niin äkkiä ohi, ettet oikein edes ehdi tehdä havaintoja.


      • alea_iacta_essi
        kunhan kyselen kirjoitti:

        ok, ymmärsin edellisen niin, että ne vilahtavat niin äkkiä ohi, ettet oikein edes ehdi tehdä havaintoja.

        Kyllä siinä tekee ihan hyvin havaintoja jos miehellä on vain pyöräilypöksyt ja lyhythihainen paita; jotkut katsovat päin niin näkee kasvotkin. Mutta mites ne pysäyttää ja raahaa kotiin...


      • alea_iacta_essi kirjoitti:

        Kyllä siinä tekee ihan hyvin havaintoja jos miehellä on vain pyöräilypöksyt ja lyhythihainen paita; jotkut katsovat päin niin näkee kasvotkin. Mutta mites ne pysäyttää ja raahaa kotiin...

        Onko sulle Essi koskaan ollut treffi-ilmoitusta missään tai oletko ajatellut laittaa sellaista ja katsoa mitä se tuo tullessaan?


      • alea_iacta_essi
        marko_tapani kirjoitti:

        Onko sulle Essi koskaan ollut treffi-ilmoitusta missään tai oletko ajatellut laittaa sellaista ja katsoa mitä se tuo tullessaan?

        Minulla ei ole koskaan ollut treffi-ilmoitusta. Olen aikonut laittaa, mutten ole uskaltanut, koska en osaa selittää itseäni ja koska tuntuu ettei minua voi hyväksyä. Treffi-ilmoitus olisi minulle vaativa psyykkinen kaapista ulostulo, itsensä alttiiksi panemista sille, kelpaako, mitä muut sanovat, tulenko hylätyksi. No joo, kai minua voi sanoa "traumatisoituneeksi". (Tuleekohan minusta ikinä "ihmisten" joukkoon kuuluvaa...)


    • Darth

      "Oletteko koskaan kävellyt kaupungilla käsi kädessä jonkun ihmisen kanssa? Miltä se tuntui?"

      Ihmiset vaikuttivat jättiläisiltä ja heitä oli kaupungilla paljon enemmän kuin kotikulmilla. Kaikilla tuntui olevan kova kiire. Kaupunki tuntui kovin vieraalta ja puristin äidin kättä kovempaa.

      En ole. Kai se olisi ihan kivaa oman kullan kanssa.

      Julkisella paikalla imeskelyyn kuten linja-autossa suhtaudun kuitenkin aika nihkeästi.

      .

    • Myös vain kamunaisen kanssa, baari-illan päätteeksi.

    • Hand in hand

      Onko Kallanhelmi kävellyt käsikädessä?

    • kallanhelmi

      En ole.

      • 13+9

        Miksi et ole?

        kyllähän sinulla varmaan miehiä on ollut


      • kallanhelmi
        13+9 kirjoitti:

        Miksi et ole?

        kyllähän sinulla varmaan miehiä on ollut

        Ei ole vaan sellaista tilannetta tullut eteen. Mitähän tällaisesta voi päätellä miestilanteesta? Siitä voi jokainen tehdä johtopäätökset.


      • mies nelkyt vee
        kallanhelmi kirjoitti:

        Ei ole vaan sellaista tilannetta tullut eteen. Mitähän tällaisesta voi päätellä miestilanteesta? Siitä voi jokainen tehdä johtopäätökset.

        Taidat olla aika ronkeli miesten suhteen - sulla on varmaan ollut ottajia vaikka kuinka.


    • PR

      Käveli käsikädessä Viinijuhlilta Väinölän niemeen uimaan asiallisessa kunnossa. Tuntui taivaalliselta. Vaikea unohtaa.... ohimenevää kaikki on.

    • sillitrooli

      Olen kävellyt muutaman naisen kanssa käsi kädessä kaupungilla, mutta en rehellisesti sanottuna fanita sitä. Minusta paljon romanttisempaa on istuskella vaikka puistossa yhdessä. Käsi kädessä kaupungilla kävellessä on sellainen fiilis, että tässä me nyt esitellään ja esitetään kaikille kuinka ihqua meillä on.

      • Tyttönen_82

        "Käsi kädessä kaupungilla kävellessä on sellainen fiilis, että tässä me nyt esitellään ja esitetään kaikille kuinka ihqua meillä on."

        Olen samaa mieltä. Jostain syystä käsi kädessä käveleminen tuntuu minusta jotenkin...teennäiseltä. Mukavampaa on vaikkapa halata tai suudella toista yleisellä paikalla, tosin en minäkään pidä kovin näyttävistä hellyydenosoituksista julkisilla paikoilla.


    • Käsi-kädessä-kaupunkimatkat tarjoaa elämyksiä vain 15e tunti.

      Elämysmatkaopas on vapautettu vastuusta kaikkien havereiden ja loukkaantumisten yms. suhteen, sekä kosketuksen kautta leviävien infektioiden suhteen. Käytämme vinyyli käsineitä kaikkien asiakkaidemme kanssa.

    • vitun ...

      heh, heh ...

      kyl sä oot kuiva tapaus

      • sillitrooli

        Oliko tämä nyt aloittajalle? En ymmärrä, miksi täällä pitää aina loukata ihmisiä. Ja miksi sitten kuitenkin, kun AT-mies loukkaa jotain naista, niin se on ihan kauheaa. Toistepäin ei ole.

        No joka tapauksessa, aloittaja on niin kaunis nainen vielä 46-vuotiaanakin, että kädestäpitelijöitä taatusti löytyy, jos ne vaan päästää lähelleen.


      • Hahmikselle tää oli
        sillitrooli kirjoitti:

        Oliko tämä nyt aloittajalle? En ymmärrä, miksi täällä pitää aina loukata ihmisiä. Ja miksi sitten kuitenkin, kun AT-mies loukkaa jotain naista, niin se on ihan kauheaa. Toistepäin ei ole.

        No joka tapauksessa, aloittaja on niin kaunis nainen vielä 46-vuotiaanakin, että kädestäpitelijöitä taatusti löytyy, jos ne vaan päästää lähelleen.

        Kuiva tapaus viesti oli hahmotelmalle


      • Hahmikselle tää oli kirjoitti:

        Kuiva tapaus viesti oli hahmotelmalle

        Joo minäkin sen hahmotin. Välillä haukkaa paskaa myönnetään, mutta protestoin. Väitän ihan ite omasta objektiivisesta kulmauksestani, et en oo kuiva.

        Oletko sinä "Me" ilman roolihahmoa?


      • leeatuulia
        hahmotelma kirjoitti:

        Joo minäkin sen hahmotin. Välillä haukkaa paskaa myönnetään, mutta protestoin. Väitän ihan ite omasta objektiivisesta kulmauksestani, et en oo kuiva.

        Oletko sinä "Me" ilman roolihahmoa?

        Miusta ei ollu kuiva, tai kaipa se sitten riippuu itte kunki huumorintajusta.. Hymyilen täällä vielki :D


    • kugutsu

      kyllä olen, ja ihan kivaltahan se tuntui vaikka myöhemmin sain katua.

      tunne-elämä ja seksuaalisuus kun ovat naisille vain aseita :(

    • gfdgdfgdfb

      Eipä ole luonnollista kävelyä jos pitää kädestä kiinni. Eli en kävele käsikädessä, sitäpaitsi se näyttää typerältä. Saatan tosin ottaa hetkeksi kädestä kiinni kävellessä, mutta enpä sanoisi sitä käsi kädessä kävelyksi.

    • leeatuulia

      Enpäs nyt hirveen paljon.. Pari kertaa. Toinen oli Briteissä sillosen ns. poikaystävän kanssa. Toinen sitten yhen mieskaverin - ihan siis vaan kaverin - kanssa, ku oltiin satuttu hieman eksymään kauppareissulta lähipubiin ja lähettiin sitten pienessä sievässä kohti asemaa.. Hauskaa oli kyllä, ei sillä :D Mut kyllä sitä ois kiva kävellä missä tahansa käsi käjessä, jos yhessä jonku kanssa ois. Enkä pitäs sitä minään voi ku meillä on ihanaa -esittelynä, miusta ois vaa kiva olla kosketuksissa sen toisen kanssa :)

      • leeatuulia

        Ja haluun vielä lisätä, vaikka nainen oonki, mut ap ei todellakaan oo ruma, päinvastoin. Itteluottamusta vaa (vaikka eipä sitä näin vaa napsauteta päälle..), tuli jostai noista aiemmista ketjuistaki esille ajatus, että ulkonäössä ois olevinaan jotain vikaa, vaikka niin ei tod. oo :)


      • 35v miekkonen
        leeatuulia kirjoitti:

        Ja haluun vielä lisätä, vaikka nainen oonki, mut ap ei todellakaan oo ruma, päinvastoin. Itteluottamusta vaa (vaikka eipä sitä näin vaa napsauteta päälle..), tuli jostai noista aiemmista ketjuistaki esille ajatus, että ulkonäössä ois olevinaan jotain vikaa, vaikka niin ei tod. oo :)

        Samaa mieltä. Kaunis nainen.


    • nir-

      On kokeiltu, mutta hankalaa - tykkään kävellä aika kovaa ja tahtia joskus vaikea sovittaa toisen kanssa. Mukavampi pitää kädestä vaikka penkillä istuessa. Varsinkin ruuhkassa käsi kädessä kulkemien (yleensä vielä kaikessa rauhassa ja vieden koko jalkakäytävän) on todella töykeää muita ihmisiä kohtaan. Tulee tosiaan vähän mieleen se muille esittäminen.

    • ----

      En ole koskaan, ja se on alkanut ahdistaa. Näen päivittäin useita pareja kävelemässä käsi kädessä ja se vain lisää uskoani siitä ettei noin tule minulle koskaan tapahtumaan. Jos nyt minä yrittäisin ottaa jotain naista kädestä kiinni niin sitähän pidettäisiin ahdisteluna.

    • 8+11

      Olen varmaan niitä harvoja naispuolisia ihmisiä ketkä ei pidä pitää käsikkäin kävelemisestä.... en sitä romanttisena eleenä pidä, lähinnä tarpeettomana toimintana mikä hankaloittaa kävelemistä :D

      Tehkööt muut sitä, onhan se mukava nähdä pareja kävelemässä käsikkäin muttei se vaan omalla kohalla tunnu yhtään mukavalta :)

      • ................

        Varmaan aika harva sitä harjoittaa silloin, jos on kiire johonkin. Se on siitä fyysisestä läheisyydestä nauttimista, mitä tuolla toisessa ketjussa kovasti ihmetellään.


      • 8+11
        ................ kirjoitti:

        Varmaan aika harva sitä harjoittaa silloin, jos on kiire johonkin. Se on siitä fyysisestä läheisyydestä nauttimista, mitä tuolla toisessa ketjussa kovasti ihmetellään.

        Kaikki eivät nauti "fyysisestä läheisyydestä" pitämällä toista kädestä kiinni, on niitä muitakin tapoja mitkä toimii muille paremmin kuin toisille


    • h4jk5

      En ole. En varmaan kehtaisi, vaikka olisin kuinka rakastunut.

      Ihmiset katsoo.

      • Amor...

        Mitä väliä sillä on vaikka katsoisivat? Ei rakkauden osoittaminen julkisella paikalla ole paheksuttavaa tai kiellettyä.


    • jackaroo

      Enpä kyllä ole koskaan kävellyt kenenkään kanssa kaupungilla käsikädessä, tai no ehkä joskus ihan pienenä on äiti voinut raahata minua pitkin katuja kädestä retuuttaen, mutta ei tässä varmaan sitä kysytty.

      Tämän asian voisi kyllä pistää "tehtävälistalle", sillä minulla on ollut hieman ongelmia tuossa julkisessa tunteiden esittämisessä.

    • badington88

      joskus olen, se oli mielestäni noloa

    • Kumpa vielä joskus

      Olen kerran, vuosia, vuosia sitten. Tunttui hyvältä ja jätti hyvän muiston.

    • 20+7

      Kerran teininä. Olin kauhusta jäykkänä naisen kanssa kadulla kävelemässä kun nainen yhtäkkiä tarttui käteeni kiinni. Käteni oli erittäin veltto, naamani punainen ja vieläkin hävettää vaikka aikaa tuosta on jo reilu vuosikymmen.

    • Porotyttö....

      Kaupungilla, tunturissa, kylillä.. Kyllä se tuntuu hyvältä kävellä rakkaansa kanssa käsikkäin, oli se missä vain. Itselläni ja kumppanillani ainakin on onnellinen ja rakastunut tunne kun käsikkäin kävelemme. Pelkkä kosketus kihelmöi niin että tuntee oikean puoliskon olevan juuri siinä.

    • käsittelijä

      Minusta käsi kädessä -kävely on kivaa. Tosin myönnän, että ensimmäisessä pitkässä suhteessani käsi kädessä -kävely jäi, kun ensihuuma hälveni. Kun sitten myöhemmin lapsi syntyi, käsikkäin kävely jäi kokonaan.

      Seuraava miesystäväni ei koskaan kävellyt kanssani käsikkäin. Ehkä hän häpesi minua, koska olin häntä selkeästi vanhempi?

      Omien lasteni kanssa olen aina kävellyt mielelläni käsikkäin. Nyt ovat jo niin isoja, etteivät enää huoli käsikkäin kävelyä. Isoäitiäni taluttelen joskus käsikynkässä, sekin on kivaa.

      Ehkä ihmiset on erilaisia. Nyt kun olen ollut jo sinkkuna aika kauan, niin yksinkertaistakin kosketusta pitää arvossaan. Halaukset ja jopa kättelytkin tuntuvat arvokkailta, joissa minä SAAN kosketusta.

      Minusta yksi parhaista tavoista viettää kaunista kesäpäivää olisi juuri sellainen, että kävelen miehen kanssa käsikkäin kaupungin keskustaan, ostetaan jätskit tai vaikka rove mansikoita ja mennään puiston penkille järven rantaan istuskelemaan ja kaikessa rauhassa nauttimaan kesästä ja lomasta. Kun sitä miestä ei ole, niin teen sitä itsekseni. Eipä ole tullut penkille ketään miestä istumaan ja kysymään, että saako istua

    • lottamari<3

      Käsi kädessä kaupassa ja joka paikassa, pussaan joka hyllyjen välissä ja välillä käsi käy jossain vähän muuallakin kuin kaupan kurkkua tai tomaattia kokeilemassa :)

    • mim.mis

      Oi, montakin kertaa niin olen saanut tehdä. Hyvältähän se tuntuu, varsinkin kun läheisyys on minulle tärkeää.

      Miksi tunteiden näyttäminen on joillekin noloa ja koskettaminen lääppimistä? Ihan noin mielenkiinnosta asiaa mietiskelen..

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      391
      2072
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      54
      1747
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      215
      1408
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1130
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      72
      1043
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      968
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      125
      951
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      50
      899
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      813
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      50
      744
    Aihe