Nyt oikeesti! Meen ala.
Miks mua ei oo mainittu;(
5
<50
Vastaukset
- vänksy la
Käet tärisee ku *ituttaa tommonen saamattomuus! Hei! Nyt oikeesti! Meen röökille partsille ja jossei sillaikaa oo alkanu tekstiä tulemaan, niin jo on *ittu!
Meetä ei nii vaa syrjäytetä otsikoist!- vänksy la
Te koettelette mun itsehillintää! Tää ei jää tähän! Sanktioita alkaa tuleen jossei meetä päästetä otsikoihin! Oikeesti!
Pöytäkin hajoo, kun se on haljennu jo ajat sitte eikä mulloo liimaa tai teippii vai mitä *ittuu tossa nyt sitte tarvitaanki;(
Teette haluu nähä mun raivooni. Vaik mun käsvarret onki ku kaks narua, nii kyllä niilläki tyynet lentää!
- vänksy la
Mäpäs rakastuinki just äsken:) Näin yhen sheefferin mun partsilta ja se oli just ku mulle tarkotettu. Se katto mua tosi pitkään ja siinä se sitten oli:) Katotaa, mihin tää vielä johtaa.
Mun kädet syyhyää päästä sen turkkiin käsiks...:(
Onks teil kommunikaatio-ongelmii vai häh?!- vänksy la
Koht tulee turpiin! Saakeli teijän kanssa! Pitäskö mun muka laittaa essu päälle ja alkaa leipoon vai häh?
Yhet akat rappikses puhu jotai juoruja ja nyt meni viimenenki hermo;(
- vänksy la
Mun tuleva mees puollustaa mua henkee ja veree. Oottakaas ku meen talon länsisiipi valmistuu! Luulettekste et mä muka kutsusin keteen teist mun taloon, uima-altaaseen, koiratarhaan tai mihkään mun tonttini alueelle, kun ootte tommosii!
Meelle ei kettuilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760