Miks mua ei oo mainittu;(

vänksy la

Nyt oikeesti! Meen ala.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy la

Käet tärisee ku *ituttaa tommonen saamattomuus! Hei! Nyt oikeesti! Meen röökille partsille ja jossei sillaikaa oo alkanu tekstiä tulemaan, niin jo on *ittu!

Meetä ei nii vaa syrjäytetä otsikoist!

• vänksy la

Te koettelette mun itsehillintää! Tää ei jää tähän! Sanktioita alkaa tuleen jossei meetä päästetä otsikoihin! Oikeesti!
        Pöytäkin hajoo, kun se on haljennu jo ajat sitte eikä mulloo liimaa tai teippii vai mitä *ittuu tossa nyt sitte tarvitaanki;(

Teette haluu nähä mun raivooni. Vaik mun käsvarret onki ku kaks narua, nii kyllä niilläki tyynet lentää!

• vänksy la

Mäpäs rakastuinki just äsken:) Näin yhen sheefferin mun partsilta ja se oli just ku mulle tarkotettu. Se katto mua tosi pitkään ja siinä se sitten oli:) Katotaa, mihin tää vielä johtaa.

Mun kädet syyhyää päästä sen turkkiin käsiks...:(

Onks teil kommunikaatio-ongelmii vai häh?!

• vänksy la

Koht tulee turpiin! Saakeli teijän kanssa! Pitäskö mun muka laittaa essu päälle ja alkaa leipoon vai häh?

Yhet akat rappikses puhu jotai juoruja ja nyt meni viimenenki hermo;(

• vänksy la

Mun tuleva mees puollustaa mua henkee ja veree. Oottakaas ku meen talon länsisiipi valmistuu! Luulettekste et mä muka kutsusin keteen teist mun taloon, uima-altaaseen, koiratarhaan tai mihkään mun tonttini alueelle, kun ootte tommosii!

Meelle ei kettuilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe