Oli mukavat treffit ja aika lensi. kuinka nopeasti toiset treffit yleensä sovitaan (jos sellaiset tulee).
eli kysyn oikeastaan kahta kysymystä: kuinka nopeasti seuraavista treffreistä sovitaan ja koska ne kannattaa olla (samalla viikolla/seuraavalla yms
miten nopeasti toiset treffit?
10
6982
Vastaukset
Mä oon sitä mieltä, että jos on kivaa, niin seuraavat treffit kannattaa sopia jo ensimmäisten treffien lopuksi.
Mutta jos näin ei käynyt, niin kyll mielestäni viikon päästä viimeistään seuraavat. Muutenhan sitä jo erehtyy katselemaan muita... ;)- aloittelijatyttö89
okei kiitti vinkistä. lopuks ei ehitty mitään erikoista sopia ku tuli kiire bussiin, saa nyt nähdä sitten että miten tästä jatketaan. ollaan oltu yhteyksissä kerran sen jälkeen mutta ei sillonkaan sit saatu sovittua mitään.
- n---19
En ymmärrä tuollaista kikkailua miksi treffien välissä pitäisi olla minimi ja maksimi aika : o treffailen juuri miestä ja sovimme seuraavaksi päiväksi jo toiset treffit. Ja melkein heti kolmannetkin :D Jos synkkaa hyvin niin ei tollasia tarvii miettiä.
- 345345435
Noihan voi sopia milloin haluaa...
Miehen kannattaa sopia toiset treffit yleensä "suhtkoht pian" koska se on naiselta huono merkki jos ei suostu nopeasti uusiin treffeihin... - femme5
mulle poika sano treffien päätteeks et vois tehä jotain yhdessä joku toinen ilta vielä tällä viikolla. lähetin hänelle tänään viestin et jos pitäis nähdä täs joku päivä ja oon nyt odottanu mielestäni ihan liian kauan ja oon tulossa ihan hulluks.. :S :) ekat treffit meni hyvin, keskusteluaiheita riitti, olen kiinnostunut hänestä ja oon vähän surullinen jos hän nyt vastaa kieltävästi tai ei vastaa ylipäätäänsä :(
- 3+1
Joo, ei kannata laittaa, että "pitäs nähä täs joku päivä" vaan, että voitaisiiko nähdä vielä, sopisko sulle torstai/(perjantai/lauantai) eli selkeäsi sopia joku ajankohta, muuten ne helposti jää. Jos sitten ei kuulu mitään vastausta tai vastaehdotusta, ei taida olla kiinnostusta.
Tiedätte kun jonkun harvemmin nähdyn kaverin vaikka treffaa ja sanotaa lopuksi että soitellaan ja pitäis tavata useammin... siihenhän se jää ellei heti sovita jotain.
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin ota yhtyttä saiko viestin t marita
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen ja helsinkistä saiko viestin t marita
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin minulta t marita
- Anonyymi
Jos esim haisee nii jää ekatkin treffit kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893