miten nopeasti toiset treffit?

aloittelijatyttö89

Oli mukavat treffit ja aika lensi. kuinka nopeasti toiset treffit yleensä sovitaan (jos sellaiset tulee).

eli kysyn oikeastaan kahta kysymystä: kuinka nopeasti seuraavista treffreistä sovitaan ja koska ne kannattaa olla (samalla viikolla/seuraavalla yms

11

7154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä oon sitä mieltä, että jos on kivaa, niin seuraavat treffit kannattaa sopia jo ensimmäisten treffien lopuksi.

Mutta jos näin ei käynyt, niin kyll mielestäni viikon päästä viimeistään seuraavat. Muutenhan sitä jo erehtyy katselemaan muita... ;)

• aloittelijatyttö89

okei kiitti vinkistä. lopuks ei ehitty mitään erikoista sopia ku tuli kiire bussiin, saa nyt nähdä sitten että miten tästä jatketaan. ollaan oltu yhteyksissä kerran sen jälkeen mutta ei sillonkaan sit saatu sovittua mitään.

• n---19

En ymmärrä tuollaista kikkailua miksi treffien välissä pitäisi olla minimi ja maksimi aika : o treffailen juuri miestä ja sovimme seuraavaksi päiväksi jo toiset treffit. Ja melkein heti kolmannetkin :D Jos synkkaa hyvin niin ei tollasia tarvii miettiä.

• 345345435

Noihan voi sopia milloin haluaa...

Miehen kannattaa sopia toiset treffit yleensä "suhtkoht pian" koska se on naiselta huono merkki jos ei suostu nopeasti uusiin treffeihin...

• femme5

mulle poika sano treffien päätteeks et vois tehä jotain yhdessä joku toinen ilta vielä tällä viikolla. lähetin hänelle tänään viestin et jos pitäis nähdä täs joku päivä ja oon nyt odottanu mielestäni ihan liian kauan ja oon tulossa ihan hulluks.. :S :) ekat treffit meni hyvin, keskusteluaiheita riitti, olen kiinnostunut hänestä ja oon vähän surullinen jos hän nyt vastaa kieltävästi tai ei vastaa ylipäätäänsä :(

• 3+1

Joo, ei kannata laittaa, että "pitäs nähä täs joku päivä" vaan, että voitaisiiko nähdä vielä, sopisko sulle torstai/(perjantai/lauantai) eli selkeäsi sopia joku ajankohta, muuten ne helposti jää. Jos sitten ei kuulu mitään vastausta tai vastaehdotusta, ei taida olla kiinnostusta.

Tiedätte kun jonkun harvemmin nähdyn kaverin vaikka treffaa ja sanotaa lopuksi että soitellaan ja pitäis tavata useammin... siihenhän se jää ellei heti sovita jotain.

• Anonyymi

moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin ota yhtyttä saiko viestin t marita

• Anonyymi

moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen ja helsinkistä saiko viestin t marita

• Anonyymi

moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin minulta t marita

• Anonyymi

Jos esim haisee nii jää ekatkin treffit kesken.

• Anonyymi

Kyllä seuraava tapaaminen sovitaan heti ensimmäisen yhteydessä. Jos seuraavaa treffiä ei sovita saman tien, kannattanee homma jättää siihen. Poikkeus edelliseen: jos treffailijat ovat olleet kovin nuoria/kainosieluja, niin silloin seuraavan tapaamisen sopiminen on voinut jäädä tekemättä ja ehkä kannattaa yrittää myöhemmin. Mutta on se vähän plääh, jos asiaa ei hoidettu heti kasvotusten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3752
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3134
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2739
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2420
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2387
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2266
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe