Käyttäisitkö kaulapantaa?

mönte69

Siinähän se tulikin jo otsikossa.

11

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallanhelmi

Kyllä, tänä iltana aion sellaisen laittaa. Useinkin tulee käytettyä. Niiteillä.

• 2+6

Tämä nyt viimeistään todisti, että kallanhelmi on feikkiprofiili ja kaikki tiedämme kuka on feikkamisen takana.

• kallanhelmi
        2+6 kirjoitti:

Tämä nyt viimeistään todisti, että kallanhelmi on feikkiprofiili ja kaikki tiedämme kuka on feikkamisen takana.

Tule tänä iltana katsomaan minua livenä Kuopion Viinijuhlille niin näet sen niittipannan kaulassani. Minä olen se kohtalokkaan näköinen nainen mustassa lierihatussa ja musta-valkokuvioisessa mekossa.

• 2+6
        kallanhelmi kirjoitti:

Tule tänä iltana katsomaan minua livenä Kuopion Viinijuhlille niin näet sen niittipannan kaulassani. Minä olen se kohtalokkaan näköinen nainen mustassa lierihatussa ja musta-valkokuvioisessa mekossa.

Tulisin varmasti muuten mutta siellä soi kuitenkin APULANTA

• kallanhelmi
        2+6 kirjoitti:

Tulisin varmasti muuten mutta siellä soi kuitenkin APULANTA

Kyllä, onneksi soi. Muuten ei olisi mitään motiivia mennä sinne.

• Lantapula
        kallanhelmi kirjoitti:

Kohtalokkaan? :D Tarkoititko naurettavan? Liki viiskymppinen vanha ämmä kynityssä ohuessa tukassaan, kaulapanta kaulassa suuren ridge-leukansa alla.

Ei kiitos! :D

• kallanhelmi
        Lantapula kirjoitti:

Kohtalokkaan? :D Tarkoititko naurettavan? Liki viiskymppinen vanha ämmä kynityssä ohuessa tukassaan, kaulapanta kaulassa suuren ridge-leukansa alla.

Ei kiitos! :D

Ehkä revin pääsylippuni ja jäänkin kotiin.

• oot kaunis
        kallanhelmi kirjoitti:

Ehkä revin pääsylippuni ja jäänkin kotiin.

nainen kallanhelmi !

• Enpä usko. Joskus opiskeluaikoina samalla vuosikurssilla oli kyllä jätkä, joka käytti kaulapantaa ilmeisesti kihlasormuksen tavoin. Siinä luki tyttöystävän nimi ja joku päivämäärä. Tavallaan se oli aika seksikästä - ja sopi sille jätkälle tosi hyvin. Mutten silti itse käyttäisi, tai laittaisi ketään muuta käyttämään.

• Ups, unohdin, että mullahan ON kaulapanta. Mutten kyllä ole käyttänyt sitä kuin kerran. Täytynee funtsia tämä asia uudemman kerran...

• Olen mieluummin se liekka kädessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe