Siinähän se tulikin jo otsikossa.
Käyttäisitkö kaulapantaa?
11
101
Vastaukset
- kallanhelmi
Kyllä, tänä iltana aion sellaisen laittaa. Useinkin tulee käytettyä. Niiteillä.
- 2+6
Tämä nyt viimeistään todisti, että kallanhelmi on feikkiprofiili ja kaikki tiedämme kuka on feikkamisen takana.
- kallanhelmi
2+6 kirjoitti:
Tämä nyt viimeistään todisti, että kallanhelmi on feikkiprofiili ja kaikki tiedämme kuka on feikkamisen takana.
Tule tänä iltana katsomaan minua livenä Kuopion Viinijuhlille niin näet sen niittipannan kaulassani. Minä olen se kohtalokkaan näköinen nainen mustassa lierihatussa ja musta-valkokuvioisessa mekossa.
- 2+6
kallanhelmi kirjoitti:
Tule tänä iltana katsomaan minua livenä Kuopion Viinijuhlille niin näet sen niittipannan kaulassani. Minä olen se kohtalokkaan näköinen nainen mustassa lierihatussa ja musta-valkokuvioisessa mekossa.
Tulisin varmasti muuten mutta siellä soi kuitenkin APULANTA
- kallanhelmi
2+6 kirjoitti:
Tulisin varmasti muuten mutta siellä soi kuitenkin APULANTA
Kyllä, onneksi soi. Muuten ei olisi mitään motiivia mennä sinne.
- Lantapula
kallanhelmi kirjoitti:
Kohtalokkaan? :D Tarkoititko naurettavan? Liki viiskymppinen vanha ämmä kynityssä ohuessa tukassaan, kaulapanta kaulassa suuren ridge-leukansa alla.
Ei kiitos! :D - kallanhelmi
Lantapula kirjoitti:
Kohtalokkaan? :D Tarkoititko naurettavan? Liki viiskymppinen vanha ämmä kynityssä ohuessa tukassaan, kaulapanta kaulassa suuren ridge-leukansa alla.
Ei kiitos! :DEhkä revin pääsylippuni ja jäänkin kotiin.
- oot kaunis
kallanhelmi kirjoitti:
Ehkä revin pääsylippuni ja jäänkin kotiin.
nainen kallanhelmi !
Enpä usko. Joskus opiskeluaikoina samalla vuosikurssilla oli kyllä jätkä, joka käytti kaulapantaa ilmeisesti kihlasormuksen tavoin. Siinä luki tyttöystävän nimi ja joku päivämäärä. Tavallaan se oli aika seksikästä - ja sopi sille jätkälle tosi hyvin. Mutten silti itse käyttäisi, tai laittaisi ketään muuta käyttämään.
Ups, unohdin, että mullahan ON kaulapanta. Mutten kyllä ole käyttänyt sitä kuin kerran. Täytynee funtsia tämä asia uudemman kerran...
Olen mieluummin se liekka kädessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760