Olen tullut nyt sellaiseen tilanteeseen etten oikein tiedä mitä oikein tekisin. Olen seurustellut ja nyt 2-vuotta kihloissa ollut samaisen mieshenkilön kanssa ja nyt on jotenkin alkanut tuntumaan siltä, että jotain puuttuu. Ja kaiken kruunaa tällä hetkellä viellä sellainen, että olen mennyt ihastumaan työkaveriini. Tämänhetkisessä suhteessa olen kyllä ihan onnellinen ja äijä on mitä ihanin, mutta kuitenkin tuntuu siltä kuin jotain puuttuisi. Ja kysymys kuuluukin että mitä pitäisi teidän muiden mielestä tehdä? Erota tämänhetkisestä suhteesta ja jatkaa omillaan vai yrittää vielä jos vanhasta suhteesta saisi vielä jotain irti? Ikääkään minulla ei vielä kauheasti ole ja olen sitä miettinytkin että onko tämä varmasti se jonka kanssa haluan olla koko ikäni. Mahdollisesta erosta ei kuitenkaan tulisi helppoa, sillä meillä kuitenkin alkaa olemaan jo yhteistäkin omaisuutta.
ei oikein tiedä mitä tehdä
3
203
Vastaukset
- Lähde nyt
No mietihän mitä se olisi 15 vuoden jälkeen.
- Samoja pohtinut.
Ihastuksia tulee ja menee,niiden vuoksi ei kannata ainakaan heittää suhdetta pois. Itse sen kokeneena.
- vanahatäti
Siis äijä mitä ihanin ja olette onnellisia? Mitä nyt sitten puuttuu? Ongelmia puuttuu ja siksi outo olo? Oletko ankeasta kodista ja siksi onni on outo olotila??
Tutustu/tutustukaa yhdessä suhteen normaaleihin vaiheisiin hyvästä parisuhdeoppaasta, juuri sen niminen suomalainen pokkari kuin "Hyvä parisuhde" on ihan lukemisen arvoinen.
Kahden-kolmen vuoden päästä tämän työkaverin kanssa avoliittoon muutettuasi mietit "suhde on ihan hyvä mutta nyt kyllä jotakin puuttuu"..
Niin, mitä puuttuu..itsetuntemusta puuttuu, arjen sietokykyä saattaa puuttua, samoin realismia. Puuttuu ehkä kykyä muotoilla omat toiveensa ja tarpeensa ajatuksiksi, sanoiksi, vuoropuheluksi, teoiksi jotka muovaavat elämästä ja liitosta paremman..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954