Onko hyvin 14-vuotiaalta, jos heitän 600 grammaisella keihäällä hieman yli 30 metriä ?
Hyvin vai huonosti?
heittäjä
4
68
Vastaukset
- harwoittelu
Sanoisin että ei kovin hyvin. Riippuu onko harjoitellut ollenkaan.
- heittäjä
en ole harjoitellut paljoakaan
- senttugee
Musta on ihan hyvin! Itse en ole saanut 30 metriä rikki ikinä vaikka tekniikka on ollut ihan jees
- Keihäs Asiantuntija
Onhan se normaalia heikompaa jos on jo harjoitellut kuten minä, ei pahalla. Itse heitin pari kk sitten helposti päälle 40-45m mutta nyt on taas jjänyt taistelu saako yli 35m kuten suomen kärkiheittäjilläkin. Jos et harrasta etkä ole harrastanut tuo on ihan hyvä tulos:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse63743SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202206Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333