Auttakaa meitä ukkoja, te kaikki ihanat naishenkilöt. Mitä me ostetaan porukalla meidän ihanalle äitihahmolle lahjaksi kun hän täyttää 50-vuotta. Annetaanko rahana vai mikä olisi pieleenpainuva lahja?
Kiitos kaikille vastanneille !!!!!
Miesvaltaisella alalla täyttää 50-vuotias rouva vuosia
2
191
Vastaukset
- Naisen vinkki
Esimerkiksi joku lahjakortti kylpylään/hierontaa/kasvohoitoon voisi olla hyvä :) Se on sellainen hemmottelulahja. Ei kovin usein itse tule (naisena) tuommoisissa käytyä, joten pidän sitä hyvänä lahjaideana, ja ilahtuisin kovin jos joku minua sellaisella muistaisi. Mielestäni tämä on parempi lahja kuin että rahan antaisi saman summan. Lahjakortti, pieni kukkakimppu ja halaukset :)
Muistakaa, että mitä ikinä annettekaan, lahjan saaja on varmasti mielissään jo pelkästään muistamisesta :) - ihanaa...
Joissain työpaikoissa on annettu esim.Iittalan taika-astia sarjaa. Joku 100 € lahja vähintään.Tietysti joku ISO kukkakimppu,vähän liioittelua mukaan. (mulle ainakin :D ) Ihanaa että te miehet siellä haluatte muistaa :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-368478Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1026360Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1194508Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain704500- 1584393
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.692954- 1652146
- 652048
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1511952- 481765