Miesvaltaisella alalla täyttää 50-vuotias rouva vuosia

Autokauppaa

Auttakaa meitä ukkoja, te kaikki ihanat naishenkilöt. Mitä me ostetaan porukalla meidän ihanalle äitihahmolle lahjaksi kun hän täyttää 50-vuotta. Annetaanko rahana vai mikä olisi pieleenpainuva lahja?
Kiitos kaikille vastanneille !!!!!

2

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisen vinkki

Esimerkiksi joku lahjakortti kylpylään/hierontaa/kasvohoitoon voisi olla hyvä :) Se on sellainen hemmottelulahja. Ei kovin usein itse tule (naisena) tuommoisissa käytyä, joten pidän sitä hyvänä lahjaideana, ja ilahtuisin kovin jos joku minua sellaisella muistaisi. Mielestäni tämä on parempi lahja kuin että rahan antaisi saman summan. Lahjakortti, pieni kukkakimppu ja halaukset :)

Muistakaa, että mitä ikinä annettekaan, lahjan saaja on varmasti mielissään jo pelkästään muistamisesta :)

• ihanaa...

Joissain työpaikoissa on annettu esim.Iittalan taika-astia sarjaa. Joku 100 € lahja vähintään.Tietysti joku ISO kukkakimppu,vähän liioittelua mukaan. (mulle ainakin :D ) Ihanaa että te miehet siellä haluatte muistaa :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe