Ihastuin vuosia sitten yhteen mieheen. Juttelimme pari kertaa, ei mitään muuta. Elin silloin parisuhteessa. En tiennyt, onko hän kiinnostunut minusta, mutta jäi semmoinen tunne. Hän on vaivannut mieltäni koko ajan. Nyt parisuhteeenikin on loppunut yli puoli vuotta sitten ja tämä mies vaivaa mieltäni. En tiennyt edes, onko hän varattu.
Eilen tuli mitta täyteen ja laitoin hänelle viestin. Hän soitti minulle. Kertoi seurustelevansa, mutta kysyi, haluaisinko tavata ja jutella. Sanoin, etten halua tulla sotkemaan asioita. Hän sanoi, ettei siitä ole kyse, mutta jos haluan puhua ja että voidaanhan olla ystäviä. En oikein osannut sanoa mitään.
Nyt mietin, mitä tuossa oli takana. Vilpitön ehdotus, että tosiaan voitaisiin vain jutella, vai jotain muuta? Tiedän, että minun EI pidä tavata häntä, mutta jäi vaivaamaan. Hän ehdotti tapaamista jo ennen kuin kertoi seurustelevansa. Kysyin suoraan, oliko hänellä silloin vuosia sitten kiinnostusta minua kohtaan ja hän sanoi, että saattoipa ollakin. Mitä hän haluaa? Onko ihan "normaalia" ehdottaa tapaamista tuossa tilanteessa? Tahtoisin tavata ja selvittää, mutta en halua todellakaan tunkea hänen ja puolisonsa väliin.
Mitä tämä mies haluaa?
Ihmestynyt
2
338
Vastaukset
- mä en tiedä mittää
Mikäs vika siinä on jos toinen ehdottaa et ollaan kavereita. Voi olla myös et sen pojan suhde ei etene minnekkään ja haluaa luoda yhteyden sinuun ja voi olla et tykkää susta mut ei uskalla sanoa sitä vielä kun ei tiedä miten se toinen suhde étenee vai tuleeko siitä mitään lainkaan. Eli poika saattaa ottaa sut varalle jos se toinen suhde loppuu.
- voih..
Kokemuksen perusteella mitä todennäköisimmin salasuhdetta halajaa. Tuskin ehdotti tapaamista kahvikupin merkeissä niin että seurustelukumppani mukana... :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756