Moikka
Olen kohta 31v nainen. Hiljattain muuttanut Akaaseen ja ei ole täälläpäin juurikaan tuttuja.
Olen rehellinen, luotettava, työssäkäyvä ja ihan mukava nainen. Pystyn juttelemaan asioista kuin asioista. Rauhallinen, mutta löytyy se vilkaskin puoli tietysti hyvällä tapaa.
Toivon löytäväni 29-31v naispuolista ystävää jonka kanssa käydä esim ripeillä kävelylenkeillä ja näin tsempata toisiamme parempaan/timmimpään kuntoon, syksyn myötä myös erilaisiin jumppiin, käydä teatterissa ja erilaisissa kesätapahtumissa, shoppailla, mennä vaikka joskus karaokebaariin (vaikka en alkoa niinkään ota) tai uskaltautua jopa kesälavoille (tanssitaitoni ei ole vielä ollenkaan hyvä)...
Mennään iloisin ja reippain mielin ystäviä kuitenkin tarvitaan aina.
Toivottavasti sinulla on ajokortti, minulla on myös. Voisimme kenties lähteä vaikka kesän aikana eri kaupunkeihin katselemaan paikkoja. Saisimme toisistamme sinkkuina myös ns matkakaveria.
Toivon asiallisia vastauksia.
Laitathan sähköpostiosoitteesi ja katsotaan voisiko meistä tulla ystäviä, olemmeko samanlaisia.
Olen lapseton ja sinkku, joten toivoisin sinulta samaa. Siis ihan rehellistä/kunnollista ihmistä etsin.
Hyvää ystävää Akaan seutu
-Rehellinen-
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862