mikä mä olen horoskooppimerkiltäni! Sellaset jotka tietää jo valmiiksi mun edellisistä paljastuksista mikä olen, ei saa osallistua. Perustelut pitää laittaa sitten myös perään miksi epäilet että olen se horoskoopiltani. Voittajalle on luvassa palkinto! :D
Arvatkaa
56
196
Vastaukset
Skorppari.
- zisel
Perustelut puuttui. Ei hyväksytä.
- zisel
temppuilija kirjoitti:
No oo sitten kalat. Ihan sama.
Ei hyväksytä kumpaakaan vastausta vaikka ne oikein oiskin kun ei ole perusteluja :P
zisel kirjoitti:
Ei hyväksytä kumpaakaan vastausta vaikka ne oikein oiskin kun ei ole perusteluja :P
Perustelu: Yksi kuv kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa. Skorppari tai kalat.
- zisel
temppuilija kirjoitti:
Perustelu: Yksi kuv kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa. Skorppari tai kalat.
Ei kumpikaan niistä ole oikein.
- zisel
temppuilija kirjoitti:
Leijona.
Sut on diskattu tästä kilpailusta kun et noudata sääntöjä.
zisel kirjoitti:
Sut on diskattu tästä kilpailusta kun et noudata sääntöjä.
OK. häippäsen hetkeksi muualle ja tulen tarkastelemaan tilannetta myöhemmin ...
- no woe #?%
elämän kewät. Olet jousimies kun olet kova metsästää?
.- zisel
En ole jousimies enkä ole kova metsästää :D
- :)
Neitsyt tietenkin :)
- zisel
Ei hyväksytä kun ei ole perusteluja miksi näin luulet.
- sainks palkinnon?
Oot varmaan toi härkä, Ai miks? Oot samanlainen paska ajatusmaailmaltasi, kuin genio. Vastenmielinen haju tunkee jopa palstalle :((
- zisel
En ole härkä enkä muutenkaan yhtään Genion kaltainen - mä olen viisas :)
Silloin, kn olin enemmän ziselin kanssa tekemisissä, niin oli aito ja avoin ihminen, jolla on mielenkiintoa asioihin ja omia ajatuksia ja mielipiteitä.
Mä en vastaa koska ehkä tiedän, mutta mä olen skorppari.
- zisel
Aijaa? Oletko sä sitten sellanen että haluat pölliä aina joltain miehen? Ihan sama kuka se mies on mutta kunhan se on varattu niin se kelpaa sulle? Oletko mustasukkanen luonne?
zisel kirjoitti:
Aijaa? Oletko sä sitten sellanen että haluat pölliä aina joltain miehen? Ihan sama kuka se mies on mutta kunhan se on varattu niin se kelpaa sulle? Oletko mustasukkanen luonne?
En ole varas, mulle parisuhde on jotakin pyhää.
Ja mustasukkaisuus on mulle vieras käsite todellakin ja siksi kai mun miehet häipyykin.weawery kirjoitti:
Ja mustasukkaisuus on mulle vieras käsite todellakin ja siksi kai mun miehet häipyykin.Mä tykkään sun sisäisestä miehestä.
- zisel
weawery kirjoitti:
Ja mustasukkaisuus on mulle vieras käsite todellakin ja siksi kai mun miehet häipyykin."mustasukkaisuus on mulle vieras käsite todellakin ja siksi kai mun miehet häipyykin."
zisel kirjoitti:
"mustasukkaisuus on mulle vieras käsite todellakin ja siksi kai mun miehet häipyykin."
En vaan osaa olla ja kun mies työmatkalle ulkomaille mä tykkään olla ihan rauhassa ja yksin, en soittele peräänkään! Ja toinen voi käsittää sen vaikka etten ole kiinnostunut ja siihen ne alut kaatuu.
Ai, niin mä sain mun makuuhuoneen valmiiksi, se kuvastaa hyvin minua tällä hetkellä.
Oli muuten hyvä idea laittaa lauta ylös ja iskee halogeenispotit sinne, eikö ole luokseenkutsuva kammio?
http://www.aijaa.com/v.php?i=000398291457.jpgweawery kirjoitti:
En vaan osaa olla ja kun mies työmatkalle ulkomaille mä tykkään olla ihan rauhassa ja yksin, en soittele peräänkään! Ja toinen voi käsittää sen vaikka etten ole kiinnostunut ja siihen ne alut kaatuu.
Ai, niin mä sain mun makuuhuoneen valmiiksi, se kuvastaa hyvin minua tällä hetkellä.
Oli muuten hyvä idea laittaa lauta ylös ja iskee halogeenispotit sinne, eikö ole luokseenkutsuva kammio?
http://www.aijaa.com/v.php?i=000398291457.jpgToi on aika pirun siisti ... suorastaan vetävä. ;)
Avril Lavigne - What The Hell
Nyt oot kunnolla tai saat selkääs:D
- zisel
*aits...*... mua rupes panettaa :D
Vaikutat aivan... Ihan miltä vaan joten heitetään nopalla. Sanotaan nyt sitten vaikka arpoen vaaka.
- zisel
Ei hyväksytä kun ei ole perusteluja.
zisel kirjoitti:
Ei hyväksytä kun ei ole perusteluja.
Olipas...
Vaikutat ihan miltä vaan, joten voidaan arpoa. Miten niin ei ollut perusteltu. Etkös tiennyt noiden olevan hevonpaskaa? Eivät ne vaikuta siihen millainen ihminen on. Joten ihminen voi olla kaltaisesti syntymäajasta riippumatta.
Joten, voinemme arpoa sen. Arvoin vaa'an ja arpa perusteli sen oikein hyvin osumalla siihen kohtaan.- zisel
hahmotelma kirjoitti:
Olipas...
Vaikutat ihan miltä vaan, joten voidaan arpoa. Miten niin ei ollut perusteltu. Etkös tiennyt noiden olevan hevonpaskaa? Eivät ne vaikuta siihen millainen ihminen on. Joten ihminen voi olla kaltaisesti syntymäajasta riippumatta.
Joten, voinemme arpoa sen. Arvoin vaa'an ja arpa perusteli sen oikein hyvin osumalla siihen kohtaan.Sun pitää tutustua siihen hevonpaskaan ja sen jälkeen miettiä mikä niistä hevonpaskoista osuis muhun parhaiten.
Vastauksesi on hylätty. zisel kirjoitti:
Sun pitää tutustua siihen hevonpaskaan ja sen jälkeen miettiä mikä niistä hevonpaskoista osuis muhun parhaiten.
Vastauksesi on hylätty.Mikä tahansa.
zisel kirjoitti:
Sun pitää tutustua siihen hevonpaskaan ja sen jälkeen miettiä mikä niistä hevonpaskoista osuis muhun parhaiten.
Vastauksesi on hylätty.Sillä tavalla ne hevonpaskat on tehty.
Olet rauhallinen, mutta kykenet tarvittaessa olemaan hyvinkin räväkkä.
Olet räväkkä, mutta kykenet olemaan tarvittaessa hyvinkin rauhallinen.- zisel
hahmotelma kirjoitti:
Sillä tavalla ne hevonpaskat on tehty.
Olet rauhallinen, mutta kykenet tarvittaessa olemaan hyvinkin räväkkä.
Olet räväkkä, mutta kykenet olemaan tarvittaessa hyvinkin rauhallinen.Daa! Sehän tässä pointtina onkin :D Tee itse sama avaus ja saat sinne mielipiteet luonteestasi eri merkkeihin verhottuna.
zisel kirjoitti:
Daa! Sehän tässä pointtina onkin :D Tee itse sama avaus ja saat sinne mielipiteet luonteestasi eri merkkeihin verhottuna.
Niin eli miksi helvetissä se mun arvan valitsema, ei kelpaa perusteluksi...
- zisel
hahmotelma kirjoitti:
Niin eli miksi helvetissä se mun arvan valitsema, ei kelpaa perusteluksi...
Siksi koska mä en voi heittää arvalla mikä sä olet horoskoopiltasi etkä sä mikä mä olen.
zisel kirjoitti:
Siksi koska mä en voi heittää arvalla mikä sä olet horoskoopiltasi etkä sä mikä mä olen.
Voin.
Kun otetaan vielä huomioon, että 23.8-24.9 aurinko ei edes ole neitsyen kohdalla, niin todellakin nopalla on suurempi todennäköisyys osua oikeaan.hahmotelma kirjoitti:
Voin.
Kun otetaan vielä huomioon, että 23.8-24.9 aurinko ei edes ole neitsyen kohdalla, niin todellakin nopalla on suurempi todennäköisyys osua oikeaan.Eli olisit todennäköisesti leijona. Mahdollisesti rapu.
Olet neitsyt. Perustelu: Olet syntynyt 23.8-24.9.
- zisel
Kukkomies! Miksi sun pitää olla tollanen ilonpilaaja?! Mun koko ilta meni nyt pilalle sun takia! Sun pitää hyvitellä mua jotenkin tai pysyn vihaisena. Olet sä kyllä tavallinen kyrpä saatana.
No ok, saat palkintosi: se on "heippa hei"- tervehdys multa.
Nyt katoa. zisel kirjoitti:
Kukkomies! Miksi sun pitää olla tollanen ilonpilaaja?! Mun koko ilta meni nyt pilalle sun takia! Sun pitää hyvitellä mua jotenkin tai pysyn vihaisena. Olet sä kyllä tavallinen kyrpä saatana.
No ok, saat palkintosi: se on "heippa hei"- tervehdys multa.
Nyt katoa.No just.
Ensirakkaudellani joka oli pieni vaalee blondi oli kans otsatukka, se oli vähän pienen possun näköinen ja sillä oli just sellainen hirvee uhoasenne ja kaikenlaisia ongelmia.
Arvaa mikä se oli horoskoopiltaan?
... Nöf nöf.- zisel
Kukkomies kirjoitti:
No just.
Ensirakkaudellani joka oli pieni vaalee blondi oli kans otsatukka, se oli vähän pienen possun näköinen ja sillä oli just sellainen hirvee uhoasenne ja kaikenlaisia ongelmia.
Arvaa mikä se oli horoskoopiltaan?
... Nöf nöf.Mä muistutan possua ainoastaan sillon kun en ole meikannut kulmakarvojani, ja jokaisessa kuvassa ne on meikattu joten suksi vittuun kukkis röhisee.
Lohikäärme. Olet epäilemättä ensimmäistä a-luokkaa kiinalaisessa horoskoopissa. Ja syntymävuodet (tämän kerran) yli laidan! ;-)
Ps. Minäpäs olenkin sika sekä horoskoopissa, että elävässä elämässä. RÖH! ;-)- zisel
Kukkomies meni pilaa jo koko jutun :( Neitsyt mä olen, ja kiinalaiselta pukki joten.. he he heee... neitsyt ja pukki you know..?
Vittu tää mun koko juttu meni Kukkiksen takia pilalle. zisel kirjoitti:
Kukkomies meni pilaa jo koko jutun :( Neitsyt mä olen, ja kiinalaiselta pukki joten.. he he heee... neitsyt ja pukki you know..?
Vittu tää mun koko juttu meni Kukkiksen takia pilalle.Mee hyppiin nokkospuskaan niin alleviivaat kärsimystäsi ;)
Kukkomies kirjoitti:
Mee hyppiin nokkospuskaan niin alleviivaat kärsimystäsi ;)
Ja saat luvan kiljua "KUKKIKSEN VIKA!"
- zisel
Kukkomies kirjoitti:
Mä meen peseytyy nyt. Pesen tukan, naaman, perseen ja pilden joten menen mene sinäkin jooko?
- zisel
Kukkomies kirjoitti:
Voi vittu että sulle on nokkosissa hyppiminen iso juttu! Mä järjestän sulle tilanteen jossa itse olen ollut MONTA kertaa. Kehtaatko kitistä?
Tule tanssii mun kanssa niin mä näytän mistä on kyse, ihan oikeasti. zisel kirjoitti:
Voi vittu että sulle on nokkosissa hyppiminen iso juttu! Mä järjestän sulle tilanteen jossa itse olen ollut MONTA kertaa. Kehtaatko kitistä?
Tule tanssii mun kanssa niin mä näytän mistä on kyse, ihan oikeasti.Noh, nyt Kukkis passaa koska moiseen osallistuminen olisi henkilökohtainen tappio tässä elämäntilanteessa :)
Mutta kukaties joskus saat luvan yrittää. Mut mä pilaan kuitenkin sun näytöt mennen tullen jos siihen mennään.- zisel
Kukkomies kirjoitti:
No - TOI ei ollut mun vika. Pahoittelen töksäyttelyäni, olen sellainen.
Eikö sulle kukaan ole koskaan neuvonut että "pidä humalaiset naisesi kurissa"? Ei ilmeisesti tarpeeksi kirjaimellisesti.Mä olen tuhannen päissäni ja sä vittuilet jolla yllytät mua vaan antaa lisää!
- zisel
Kukkomies kirjoitti:
Noh, nyt Kukkis passaa koska moiseen osallistuminen olisi henkilökohtainen tappio tässä elämäntilanteessa :)
Mutta kukaties joskus saat luvan yrittää. Mut mä pilaan kuitenkin sun näytöt mennen tullen jos siihen mennään.Sori Kukkis. Innostuin vähän liikaa.
zisel kirjoitti:
Eikö sulle kukaan ole koskaan neuvonut että "pidä humalaiset naisesi kurissa"? Ei ilmeisesti tarpeeksi kirjaimellisesti.Mä olen tuhannen päissäni ja sä vittuilet jolla yllytät mua vaan antaa lisää!
Mä harkitsin että pistän sut jäähylle vaatekaappiin ja pääset pois kunhan hiukan käyttäydyt.
- peikkotytto26_
tyhmää kun ihmiset esiintyy anonyymeinä jonku tyhmän kuvan takana......rohkeutta miehet peliin......mäkin voisin olla vaikka justiina tai pikku myy :D
- zisel
Eix oo jännää niinQ? :D Vittu ihmiset esiintyy kuviensa kanssa sillain anonyymeinä? Ihan vitun outoo! Siis mä en ala! Laittakaa kuvat tulee tai sitten mä rupeen potkii... jotain!
- ff_summer
Mä olisin arvannut Kauris: tulee vain sellainen fiilis
Tai Leijona: huomio***ra :D
Skorppari: viet muiden miehet - edes ajatuksissasi
Tuntemani neitsyet on tarkkoja joissakin asioissa kuten rahat tai paidat siistissä pinkassa vaikka kaikki muu levälleen kuin Jokisen eväät tms. Sehän voi olla mitä vain missä se pedanttijärkkäyspiirre näkyy :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318