mitä pidätte kun mies on ruskettunut, en puhu mistään tökötti/solarium-rusketuksesta vaan ihan luonnollisesta. Itse olen "tumma" suomalainen, minulla on tummatpiirteet (kulmat, silmät ja on luonnostaan kevyt päivetys ympäri vuoden ja 100% suomalainen olen kuitenkin) nyt kun ollut kovia helteitä ja rakennuksilla saa tuota arskaa muutenkin ettei tarvitse rantsulle mennä sitä ottamaan. Täytyy sanoa että olen todella ruskettunut ja olen saanut kuulla että minua voisi luulla että olen italialainen. Teininä sain usein kuulla että olen ns liian tumma täysveriseksi suomalaiseksi ja usein jopa pidin helteillä hupparia, nyt taas asia ei minua häiritse mutta, vähän mietityttää asia..
Onko rusketuksella väliä?
9
231
Vastaukset
- 2333
Heh heh, taas näitä itsetuntobuusti-hakuisia aloituksia...
- Ma1toNaama
Äitisi varmaan osaa tarkemmin kertoa mistä piirteesi ovat lähtöisin.
- aloittaja.
Kyllä sukujuuret on tiedossa, että olepa huoleti. Jos vaikka pysyisit siellä sinkut - osiolla kuullostat ainakin yhtä sairaalta kuin siellä pyörivät ;-)
- nknbtffr
aloittaja. kirjoitti:
Kyllä sukujuuret on tiedossa, että olepa huoleti. Jos vaikka pysyisit siellä sinkut - osiolla kuullostat ainakin yhtä sairaalta kuin siellä pyörivät ;-)
Ai, sulla on kokemusta?
- MKM85
Mun mielestä kuulosta upealta yksilöltä :) Olen aina pitänyt tummasilmäisistä miehistä enempi kuin vaaleista. Klassisestihan mies on yleensä ollut aina naista hieman tummempi. Ennen miehet tekivät ulkotöitä ja samalla ruskettuivat eli ihan tavallinen suomalainen mies olet. Isänikin on raksalla töissä ja on erittain ruskeaksi paahtunut kasvoista ja käsivarsistaan, melkoinen konstrasti valkoiseen keskivartaloon...
- Emily xx
Älä suotta tuhlaa aikaasi häpeämällä tummaa hipiääsi. Ainakaan et varmaan näytä kalmistosta nousseelta. ;-)
- lady gagan cisko
no on välii pitää olla yhtä tumma kuin yöntimo että kelpaat.Valkeen kalvas valas on kuin rumaa silakan lihaa katselis.
- JOpediPopediPou
Aika unelmamieshän sä olisit, ulkonäöltäs siis. :)
- jestas sentään
onhan sulla korva rengas niin alkaa menee homoilux
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760