Omistan noin metrin mittaiset hiukset, eli ovat jo yli pepun. Mulla on aina ollu tämmöset ja haluisin näihin jotaki muutosta. Nämä on tosi hyvässä kunnossa, liukkaaat (ja rasvoittuvat nopeasti..) ja paksut. Värjännyt olen joskus joillakin 28 pesun väreillä (jotka kyllä on kestäny paljon pidempään, väri on vaan aina haalistunut). Hiukset on melkolailla piikkisuorat, ja kiharoiden teko on tosi hankalaa niiden painon takia. Haluaisin hiuksiini vähän eloa, niin mitä mieltä kannattaisiko harkita permanenttia. Ja ennemmin loivaa kiharaa vai ottaa suoraaan semmoista säkkärää kun just hiusten oman painon takia ne varmaan jonkin verran suoristuvat.
Permanentti superpitkiin hiuksiin
Hiusongelma
1
<50
Vastaukset
- ulkoalaatuarahalla
Suomessa et saa permistä hiuksiisi, mutta jos on aikaa ja varaa, käväise Saksassa tai jenkkilässä, siellä homma osataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760