En oikeastaan ihmettele dazun leipääntymistä kirpelaan. Poikaparka tuli vedätetyksi ja lujaa.
Rouva on niin paskantärkeilevä asiantuntija asiassa, kuin asiassa, että huh huh...
Sopivissa kohdin ripotellaan sitten jotain säälittävyysseikkoja omasta alentuneesta terveydentilasta.
Älykäs ihminen osaa olla myös nöyrä olematta alentuva. Älykäs ihminen osaa myöntää, että hän ei tiedä!
Onko kirpela ihminen, joka tunnustaa tietämättömyytensä? Ei ole.
Onko kirpelalla pöhöttynyt ego?
14
112
Vastaukset
- oiuytresdfghjkmnbvc
Ja oliko muuta?
- tyghbncvdferwesdxczx
Mistä noita lussia ropisoo?
*nauraa poskihampaat maitohapoil* Vanha juttu ja sitten hän haukkuu muita kaiken aikaa siitä, mitä on itse. *wttu, luulet olevasi täydellinen*
- tarkkaan ottaen
Montako vuotta elämästäsi tuhlaantuikaan kirpelaan ja mitä jäi käteen? Ajattele, jos olisit saattanut hänet raskaaksi... vai saatoitko?
- dazu on isi?
tarkkaan ottaen kirjoitti:
Montako vuotta elämästäsi tuhlaantuikaan kirpelaan ja mitä jäi käteen? Ajattele, jos olisit saattanut hänet raskaaksi... vai saatoitko?
Hertsyykkeli! Jos kirpelan vetäytyminen johtuikin raskaaksitulosta!
tarkkaan ottaen kirjoitti:
Olen kyllä ajatellut asiaa, onneksi en saattanut. Mun lapset syntyy ja kasvaa ehjässä perheessä omien vahempiensa kanssa, jotka rakastaa toisiaan.
- tarkkaan ottaen
dazu kirjoitti:
Olen kyllä ajatellut asiaa, onneksi en saattanut. Mun lapset syntyy ja kasvaa ehjässä perheessä omien vahempiensa kanssa, jotka rakastaa toisiaan.
Oletko nähnyt kirpelan masun sen jälkeen?
- 888.
monte24 kirjoitti:
lopettaisit jos, vai onko se liikaa egolle?
http://www.youtube.com/watch?v=rxujAPhxlo0Miksi puutut?
dazu kirjoitti:
Ihan syntymättömien lastesi puolesta toivon, että sinä et lisääntyisi...
- kirksu
Genio.Mente kirjoitti:
Ihan syntymättömien lastesi puolesta toivon, että sinä et lisääntyisi...
Sitä samaa sinulle.... Sullon huonot geenit!
kirksu kirjoitti:
Olet myöhässä toiveesi kanssa.
kirksu kirjoitti:
Heh... Tietäisit vaan, että kuin huonot...
Genio.Mente kirjoitti:
Heh... Tietäisit vaan, että kuin huonot...
Sairastelen ihan vitusti ja kaikkea...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837