Oon ravintolassa ollut ja ihan näyttävän näköinen 24v. nainen.. mutta, en saa miestä. Saan kyllä kimppuuni ne ääliöimmät kysyjät aina ja joka ikinen kerta. Vanhat ukot ja luuserit... ei onnistu. Sitten ne potenttiaalisimmat ei tule edes juttelemaan. Ei tartte. Huomasin nimittäin sellaisen seikan, että jos istut ravintolassa ja kukaan ei ole komeaa miestä vielä lähestynyt, auta armias mikä kuhina käy välittömästi jos joku menee jutteleen sen kans. Sitten tullaan vesittämään toisen juttua. Tanssitaan se nenän edessä oikein houkuttelevasti ja katsotaan suoraan silmiin puolen metrin päästä tai tullaan sanomaan sille jotain. Se on just se, että se kun menee, niin se menee jos et ite tee jotain.
Ei miestä vieläkään
7
364
Vastaukset
- yksin kotona
Mä en saa naista vaikka olen ruma ja mukava, ystävällinen ja naisia hyvin kohteleva mies. En mikään juoppo ääliö oo.
- soft.values
Minä saan (mies, normaalipainoinen) olla aina rauhassa missä ikinä kuljenkin. Itse pitää(-isi) tehdä aloite ihan kaikkeen. Mutta kun ajatuksena on "miksi se minusta olisi kiinnostunut" niin eipä sitä sitten oikein osaa ketään lähestyä.
Niille "ääliöille" riittänee että joka 10. sanoo kyllä, joten muutamat eit eivät heitä harmita. - 432rt34fg43t34
Joo naisia on liikaa, ilmaisia, mutta sellaista miestä joka oikeasti pystyisi pitämään sinusta huolta hakea.
- Höhkö
Asenne muutosta peliin :)
Mene ja ota, älä ihmettele. Ei se sen vaikeampaa ole. - laske tasoa kultapie
Komeat ei tule juttelemaan ja vain ne rumat (ääliöt ja luuserit) tulee.
Oliskonhan niin ettet ole niin näyttävän näköinen kuin arvelet?
"näyttävän näköinen" usein viittaa naisen pyöreyteen ja muodokkuuteen, olisko siinä vikasi? - Mies2736263
mä tiedän mistä on kyse
oikeestaan aina jos nainen valittaa ettei löydä miestä niin ongelmana
on AINA se että nainen pitää liian kovia kriteerejä miehelle ja on liian pinnallinen
joten ongelman ratkaisu on se että kriteerejä alemmas ja pinnallisuutta vähemmälle..
mies voi olla ihan hyvä ja kunnollinen mies vaikkei oliskaan se alfauros jonka kaikki naiset haluaisi. - Hesburger boikottiin
Kävin itsekin ravintolassa.
Ei tullut pesää :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475285Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141355
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41240No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26121981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877